Akıllı Telefonunuzun Pil Ömrünü Arttırın

Akıllı Telefonunuzun Pil Ömrünü Arttırın

06/12/2012 16:30

5- Akıllı Telefonunuzun İşlemcisini Verimli Yönetin :

Bu kısım Root'lu kullanıcılar için geçerli. Root yapmamış kullanıcılar, bu hakka sahip olmuyorlar. Akıllı telefonlar özellikle Linux tabalı olanlar, belirli işlemci hız ayarları ile piyasaya sürülüyorlar.

Genelde Ondemand ayarında olan telefonlar, işlemci kullanım miktarına göre hızını ayarlayabiliyorlar. Mesela aldığını 1 GHz işlemcili telefon, hep 1 GHz hızında çalışmıyor. 

Örnek olması için kendi telefonum, 1 GHz - 265 MHz aralığında çalışmakta. Ben bu hızları değiştirdim. Eğer telefonda şarj azalmış ve maksimum dayanması için 500 - 128 yapabilirsiniz. Ama yapacağınız iş daha geç biteceğinden, işlemci kendini %100 kullanacak. Bu da ekran ışığınızın açık kalması ve sizin beklemeniz anlamına gelecek. Yani şarj az gitsin diye uğraşıp, çile çekip, daha çok şarj harcayacaksınız.

Ben telefonumu 1190 - 450 aralığında kullanıyorum. Hem daha hızlı oluyor hem de işlerimi takılmadan yapabiliyorum. Şarj süresi önemli ise 1190 - 128 aralığını seçiyorum.

Yanılmayın ! İşlemci hızınızı düşürmek, telefon üzerinde işlem yaparken şarjınızı arttırmayacak. Çünkü yavaş çalışacağından, işlemciyi %100 kullanacak ve iş geç biteceğinden sizin ekran ışığınız açık kalacak.

06/12/2012 16:30


Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.
Bu haber 635836 kez okundu Bu habere 142 yorum yapıldı

Yazar: Tolga Küçükyılmaz

Programcılık, ağ ve sunucu sistemleri başta olmak üzere eğitim alan Tolga Cem Küçükyılmaz, yaklaşık üç yıldır donanım editörü olarak sektörde görev alıyor. Tolga'nın overclock ve akıllı telefonlara ayrı bir sevgisi bulunuyor.

Yorum Yaz

ZİYARETÇİ

26.01.2012 17:20
Ellerinize saglık güzel olmuş ama bunları bende yapıyorum başka yolu yokmu Ah apple su batarya değişse nolcakti iki bataryayla dolaşdım x2. :)

ZİYARETÇİ

26.01.2012 17:27
cyanogen 7 mod kullanniyorum sarz 3 gun gidiyor desire s sense gectigimde 1.5 gun gidiyor yari yariya farkediyor yani

ZİYARETÇİ

26.01.2012 17:30
Öneriler için teşekkürler, inşallah faydalı olur :)

ZİYARETÇİ

26.01.2012 17:47
açıklamalar güzel olmuş elineze sağlık sizden bir ricam olacak şu root etme olayınıda bir anlatsanız nasıl olurdu.

ZİYARETÇİ

26.01.2012 18:00
teşekkürler

Mert Ahmet

26.01.2012 18:16
Bunun gibi birçok yazı var internette, çoğunu okumuşumdur; farklı bir içerik göremedim ama bilmeyene faydalı olabilecek bir yazı.
Ayrıca son zamanlarda bu tür uzun yazıları sen yazıyorsun Tolga abi SDN de çaylakara (aman yanlış anlaşılmasın ) mı yaptırıyorlar ?

ZİYARETÇİ

26.01.2012 18:33
Juice defender ultimate kullan . Kullandikca hayir duasi edersin

fatihcamli

26.01.2012 19:28
Eziyet çekiyorsunuz )

ZİYARETÇİ

26.01.2012 19:33
cyanogenmod het telde şarj süresini uzatmıyor gardaşşşş şaşıracaksınız deme şimdi

ZİYARETÇİ

26.01.2012 19:55
android ağırlıklı olmuş sanki :) apple hakkında da yazsaydınız keşke :)

ZİYARETÇİ

26.01.2012 19:58
Bunları yaptığımızda zaten elimizde bir akılsız telefon almış oluruz o halde neden bukadar çok para verelimki alın eski renksiz ekran bir hafta şarj etmeden kullanın

ZİYARETÇİ

26.01.2012 20:32
26.01.2012 19:33 Tolga Cem Küçükyılmaz : Elimden hatrı sayırlır Android telefon geçti. Çoğuna da Cyanogenmod kurdum ve şarj oldukça arttı. Tabi dediğim gibi arayüzü yorucu olan modellerde daha etkili oluyor bu yöntem.

ZİYARETÇİ

26.01.2012 20:49
Ben herşeyi denedim çaresi yok boşuna uğraşmayın kabullenin :)

ZİYARETÇİ

26.01.2012 21:18
alın n8 yükleyin belleyi 3 gün kullanın işte:) akıllıysa akıllı 12 mp ise 12 mp... :)

ZİYARETÇİ

26.01.2012 21:40
Ya sen bigane nokia 1100 falan al abi mhz düşürünce artık bu yorumu yazmak zorundayım o zaman 500 mhz al 1 ghz niye alıyorsun makineyi aradaki parayı da yedek pillere hatta en az 1 ay gider sarjin

ZİYARETÇİ

26.01.2012 21:45
Işinize gelen yorumlari yayinlayin

ZİYARETÇİ

27.01.2012 10:13
setcpu yu yükledim ama işlemci max 1000 yazmaya devam ediyor 1200 yapmak için bir şeyler daha mı yapmak gerek cihaz root lu ve root lu olanlar için olanı yüklü setcpu nun ama olmuyor eksik anlatımmmı var ?

ulash

27.01.2012 10:41
Juice Defender diye bir program var android için. Onu kurun balanced modda bile çok faydalı oluyor. Ultimate'i bulabilirseniz daha da iyi. Benim SGS2'de normalde batarya 1 günü bulmazken bu program sayesinde 2 günü geçtim.

technomind

27.01.2012 10:42
http://forum.shiftdelete.net/android...edefender.html


Biri benimi çağırdı


Aynen benimde şarjım fazla gitmezken optimus black'te.. şimdi bunun sayesinde daha uzun süre gidiyor.

ZİYARETÇİ

27.01.2012 10:49
bunların hepsini yaparsak akıllı telefona ne gerek var :))

ZİYARETÇİ

27.01.2012 10:59
Arkadaşlar 4. sayfada görünen power control widget'ini nerden bulabiliriz. Markette power control diye arattım ama farklı versiyonları çıkıyor.

ZİYARETÇİ

27.01.2012 14:37
yazının başlığını Android cihaz kullananlar diye değiştirirseniz iyi olur! iPhone'u alakadar eden bir öneri yok burada şarj hususu hariç

ZİYARETÇİ

27.01.2012 15:35
evet burda nokıa için hiç önere yok. Bende nokıa için bir öneri veriyorum her madel için olmuyor yalnız *4720# yazın batarya için deki boşlukları kaldırıyormuş bir deneyin... Ben de C6-01 var tamam 1 gün gidiyor batarya 1050 mAh bunu yükseltiyim diyorum. yani arkadaşlar 1400 mAh li bir batarya alsam nasıl olur.

ZİYARETÇİ

27.01.2012 17:15
@ 27.01.2012 10:13 Tolga Küçükyılmaz : Eksik anlatım yok. Kernel'iniz overclock izni vermiyordur. Kernel değişimi ya da OS değişimi yapabilirsiniz. Ayrıca her telefon 1.2 GHz olacak diye bir kaide yok. Ben sadece kendimden örnek verdim. Öyle de yazdım. Kolay gelsin.

ZİYARETÇİ

27.01.2012 21:56
arkadaslar bence telefonu tam gaz kullanin hic bir ozelligini renggini parlakligini programlari kismayin kapatmayin. telefonunuzun milyonlar doktugunuz ozelliklerinden mahrum kalmayin. yedek pil tasiyin veya alternatif sarz cihazi uretin kendiniz. mesela ben ikitane sarzli pil (2450mah) aldim arka arkaya bagladim telefonumu sarz ediyom. zaten tlefon benim uyku saatime kadar dayansa bana yetiyor. uyunadan once sarza takiyom

ZİYARETÇİ

27.01.2012 22:01
kernel değişimi nasıl yapılıyor onuda yazarmısınız setcpu kullanımı için

ZİYARETÇİ

28.01.2012 09:01
su kalibre olayi ipod touch da da ise yararmi yoksa ipod touchda zaten tolerans payi yokmu?

ZİYARETÇİ

28.01.2012 16:45
Blackberry ler akıllı telefon değil galiba. Bu pil kullanımı konusunda keşke genel bi anlatım yapsaydınız. Neden sadece androidi baz aldınız anlam veremedim

ZİYARETÇİ

29.01.2012 03:10
İyi,güzel bir araştırma yapmışsınız,emeğe saygı diyorum ama şu eleştiriyi de yapma gereği duyuyorum. Sadece android kullanıcılarına yönelik olmuş. İos kullananlar ne yapsın??? Konunun başlığına 'ANDROİD KULLANICILARI İÇİN ŞARJ SÜRESİNİ UZATMA TEKNİKLERİ' diye yazsaydınız daha doğru olurdu bence...

pcwolf

30.01.2012 16:15
Benim telefon sensation xe ama o programı açtığımda neler yapmam gerektiğine dair bilgim fazla yok. Mesela cihaz seçiminde adı yok ne seçmek gerekiyor, orda set on boot var cihazı yeniden başlattığında ayarları yeniden başlattıktan sonra da mı etkin hale getiriyor. Maksimum hız 600mhzi geçmiyor vs vs vs.

pcwolf

02.02.2012 18:20
Neyse başka forum sağolsun sorunumla ilgilendi de hallettik..

ZİYARETÇİ

26.02.2012 12:56
teşekkürler. galaxy note aldım bataryası büyük diye ama 1 gün anca gidiyor.. inşallah fayda saglar..

ZİYARETÇİ

14.07.2012 20:25
YA Bİ DE BU AP AÇMA- KAPATMA OLAYI NEDİR , NE KADAR İŞE YARAR ( WAVE 1 İÇİN SORUYORUM )

ZİYARETÇİ

10.08.2012 03:23
düşünüp yazanların eline salık bende çok işe yaradı en çokta bataryayı 0 doldurma olayı ysr.srn

ZİYARETÇİ

28.08.2012 16:07
Çok teşekkür ederim 8 saat dayamam şarjım şimdi 2 gün gidiyor çok işime yaradı samsung galaxy kullanıcısı olarak çok makbule geçti :)

ZİYARETÇİ

04.09.2012 23:04
Peki bir şey soracağım telefonumuzu şarji bitip kapanana kadar bekleyeli mi yoksa şarja takın uyarısı geldiğinde §arja takalim mi ?

ZİYARETÇİ

24.11.2012 15:16
Çok teşekkürler hazırlayana T10 telefonum var ve şarjı 1 gün bile zor yetiyordu. Yazdıklarınız çoğunu zaten uyguluyordum fakat fayda etmiyordu. RAM kullanımı ve 3g nin bu kadar şarj yediğini farketmemiştim. Sayenizde şarjım daha uzun süre gidiyor. Eskiden yatmadan önce şarja takardım. Şimdi Yüzde 30 civarı şarjım kalıyor. Takmadığım zaman sabaha kadar o da bitiyor. Sonuc olarak şarjım uzun gitse de günlük şarja devam. :)

ZİYARETÇİ

06.12.2012 16:40
xperia neo V kullanıyorum ekran aydınlatması full hiç kullanmassam 1 hafta gidiyor kullanırsam 4 gün.mesela en son pazar akşamı şarza koydum.bugün perşembe saat 16:40 pil seviyesi yüzde 40 larda.pek kullanmıyorum ama.

ZİYARETÇİ

06.12.2012 16:46
Konuda değinilmemiş fakat 3g/gsm şebeke şeçimini de ihtiyaca göre yaparsanız çok fark eder... 3g ile internet hızlıdır, görüntülü görüşme yaparsınız ama gsm e göre çok fazla şarj tüketir!

ismet35

06.12.2012 16:57
Nokia Lumia 920'm var. Parlaklık en düşük ayarda, 3G,Wi-Fi,veri dolaşımı,gps vs hepsi kapalı. açık uygulama zaten bırakmıyorum arkada. orta kullanımda 1.5 - 2 gün arası gidiyor. ancak şöyle bi adam akıllı 2 3 saat kurcalayayım, yani sürekli wifi internet gezintisi, oyun falan derken, şarj bi anda tamdan yarıma düşüyor. ilginç. bu normal midir ?

ZİYARETÇİ

06.12.2012 17:00
Çok teşekkürler umarım işe yarar bunlar ama bu dediklerinizin çoğunu yaptığım halde benim tel 10 saatte az kullanma ile bitiriyor şarjını :(

uma350

06.12.2012 17:04
Bir eski model ve bir akıllı telefon kullanın, sorununuz kalmasın.

ZİYARETÇİ

06.12.2012 17:09
şu harici şarj aletinden al bitane iphone larda var flash bellek kadar birşey 2 kere daha sarj etmeye yetio telefonu

ZİYARETÇİ

06.12.2012 17:19
arkadaslar guclu bir batarya ve tas gibi ozelliklere sahip bir telefon diyenlere note 2 diyorum.aldim o kadar memnunumki anlatamam.sarjim bu gune kadar yogun sekilde kullanmasamda en az 4,5 gunde bitti...

musamfugurlu

06.12.2012 17:24
ARKADAŞLAR BEN BİR APPLE KULLANICISI OLARAK BATTERY DOCTOR U İNDİRDİM (İNSTALLOUSTAN(JB Lİ TEL) )AKŞAM ONU AÇIK BIRAKIP YATIYORUM SABAH ALDIĞIMDA YÜKLEMEDEN ÖNCEKİ GÜNLERE NAZARAN DAHA UZUN GİDİYOR. FULL OYUN OYNAYIP NETTE TAKILIYOM ZOR BİTİYOR BATARYA KULLANMAK İSTEYEN KURSUN BEN KULAALDIM FAYDASINI GÖRDÜM TAVSİYE EDERİM İSMİ; BATTERYDOCTOR İKONUNDA YEŞİL Bİ PİL İÇİNDE SARI ŞİMŞEK İŞARETİ VAR.

ZİYARETÇİ

06.12.2012 17:32
Yaralı ama daha fazla seçenek eklenebilir özellikle root lu kullanıcılar için kernel seçenekleri gibi

ZİYARETÇİ

06.12.2012 17:39
S3 de 3 gün rahat gidiyor

ZİYARETÇİ

06.12.2012 17:43
Bunlar zaten bilindik seyler

ZİYARETÇİ

06.12.2012 17:45
CyanogenMod 7.1 mi kaldı

De1uxee

06.12.2012 17:56
oo sizin gene iyi biz günde 5 defa dolduruyoruz bunları yapmamıza rağmen

ZİYARETÇİ

06.12.2012 17:58
task killerlar hicbir ise yaramiyor

ZİYARETÇİ

06.12.2012 18:07
Dediklerini yaptik akilsiz telefon oldu....

ZİYARETÇİ

06.12.2012 18:20
Ozellikle pil gucu cok iyi olsa bile android'li telefonlarda gereksiz bir cok sey arka planda calisarak pil tuketimini daha cabuk bitiriyor tabi bu durum pil gucu yetersiz telefonlar icin cok daha fazla etkiliyor

ZİYARETÇİ

06.12.2012 19:09
Teşekkür ederim. Bildiklerime yenilerini ekledim

ZİYARETÇİ

06.12.2012 19:52
nasıl yapacaz ya

ZİYARETÇİ

06.12.2012 20:43
Konu başlığını Android olarak değiştirin!

ZİYARETÇİ

06.12.2012 20:55
batarya kalibre etmek için cihazın rootlu olması gerektiği söyleniyor orada bilgi yanlışı var sanırım ??

Oby_

06.12.2012 21:18
Cyanogen kullanıyorum ve şarjım 2 gün tamamen yetiyor ve aktif olarak ta kullanıyorum telefonu.S plus telefon zaten şarj süresiyle meçhur.Bende 2 katı keyf alıyorum tabi.

ZİYARETÇİ

06.12.2012 22:54
Bunlarin hepsi cok zahmetli kablosuz baglantilarin gerektikce acilmasi arkaplan islemlerinin ramin bos olmasi cok widget calistirmamak yeterli

ZİYARETÇİ

07.12.2012 00:34
Note 2 sarj birbucuk gun cok yogun kullanimda hersey sonuna kadar acik..tesekkurler note2...

ZİYARETÇİ

07.12.2012 04:31
bence sağlam bi anlatım olmuş. teşekkürler ;)

ZİYARETÇİ

07.12.2012 09:12
En iyi faydayi radio versiyonunu yukseltmek yapiyor

ZİYARETÇİ

07.12.2012 09:32
Isırılmış elmalar bayağı alınmışlar vah vah:))

ZİYARETÇİ

07.12.2012 09:32
Tüm bunların sonunda elinizde bir adet "akılsız telefon" kalmış oluyor.

ZİYARETÇİ

07.12.2012 14:50
yazıda iphonenin adı bile geçmiyor akıllı değil galiba bizim alet

ZİYARETÇİ

07.12.2012 23:40
ios kullananlar bu yazıdan alınmanın hiç bi manası yok her iki telefonuda anlatmanın manası yok android işletim sistemi iostan esinlenmiş serbestlik vadiyle insanların ilgisini çekmiş bir yazılım değilmi zaten ? yazar kendi kullandığı telefon üzerinden anlatım yapmış doğruda yapmış telefonunuzdaki özellikleri ihtiyacınız olduğunda aktif ettiğiniz takdirde tüm işletim sistemleri aynı mantıkta çalışır ihtiyacınız yokken sırf telefonum akıllı değilmi arkadaşım hepsini açarım ama şarzım uzun gitmiyor demek mantıksız

SDN Okuru

08.12.2012 09:46
çok teşekkürler

ZİYARETÇİ

08.12.2012 12:48
iPhone'un adı geçmiyor çünkü bu anlatılanlar bile android'te root edilerek yapılabilir.iPhone telefonlar zaten özelleştirilemedikleri için stabil ve sorunsuz , aynı zamanda arka plandaki uygulamaları kapatınca gayet iyi bir şarj süresine sahipler.Yani asıl şarj problemi olan akıllı cihazlar adroid sistem kullananlar.Çünkü nexus hariç hiçbiri saf android değil.Ben xperia s kullanıyorum ve memnunum timescape arayüzü telefonu yormuyor.Üstelik çok ta kullanışlı.Arayüz isteyenler Go arayüzlerini tercih edebilirler.

ZİYARETÇİ

08.12.2012 14:38
atrix var ise sorun yok

ZİYARETÇİ

08.12.2012 19:55
Çok teşekkürler.. Şu anda WM 6.1 işlletim sistemli telefonum var. Ama uyarılarınızı not aldım. Androit li telefon edinirsem verdiğiniz bilgileri mutlaka uygulayacağım. Saygılarımla

TEGİN

10.12.2012 08:11
Binlerce lira para ver çektiğin eziyete bak.

ZİYARETÇİ

10.12.2012 10:35
Eline sağlık uğraşmış, üşenmemiş yazmışsın. Allah razı olsun. Fakat ben telefonun bazı özelliklerinden temalar,ekran ışığı gibi taviz vermek yerine daha güçlü bir batarya takmayı veya bataryalı kılıf takmayı uygun buldum. Yanlış anlaşılmasın rehber çok güzel ve açıklayıcı hazırlanmış fakat o kadar para verip işlerimizi yapabileceğimiz bu makinelerde renkten,hızdan ve görünümünde taviz vermek cihaza verdiğim parayı gereksiz kılıyor diye düşünüyorum.

ZİYARETÇİ

10.12.2012 17:41
valla ben note 2 kullanıyorum zaten şarj derdim yok ama genede işe yarıyo

ZİYARETÇİ

10.12.2012 20:11
"Telefonlar bataryayı tamamen şarj etmiyor. Belli bir tolerans payı bırakıyor. " boylece pil omru artiyor.

ZİYARETÇİ

17.12.2012 11:53
teşekkürler

ZİYARETÇİ

19.12.2012 20:53
Android 4.1.2 sürümüne sahip bir Nexus'um var fakat batarayası (hatta yedek bataryası da) 3g ya da oyun kullanımı halinde dakikada %1 düşüyor. bu hesapla zaten telefon 2 saati bile görmüyor. neden olabilir ?

ZİYARETÇİ

20.12.2012 23:05
5- Akıllı Telefonunuzun İşlemcisini Verimli Yönetin : galaxy de işlemci ayarlarını nereden yapıyoruz. internette aradıgımda overlock bilgileri cıkıyor hep...

ZİYARETÇİ

27.12.2012 09:40
samsung bilgisayarlarda(laptop) bir yazılım sayesinde pilin

ZİYARETÇİ

28.12.2012 06:13
Motorola atrix hic sorunsuz aciyorsun gorev yoneticisini otomatik sonlandir listesine ekliyorsun kapanmasini istedigin programlari ekran kilidin kapandimi hepsi kapaniyor parmak iziyle ekran acildiginda 1+1 ghz dual canavar ve 1gb ram aninda hazir 2 gunde emrinde hemde sadece 700 tl

ZİYARETÇİ

29.12.2012 00:02
teşekkür ederimm ya

ZİYARETÇİ

03.01.2013 20:43
güzel birşeye benziyor, bende lg e612ye root yapmak istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim.

ZİYARETÇİ

04.01.2013 11:11
S3 kullanıcısıyım. En önemli isteğim. gece telefonu kullanmıyorum. Bu yüzden pil harcamasınıda istemiyorum. Belli bir saat de otomatik kapanarak belli bir saatte telefonu açan program gerekli. Eğer bu program yapılamayacak sa, yine belli saat aralıklarında telefonun bütün elektrik harcayan fonksiyonlarını kapatan bir program var ise tavsiye edermisiniz.

ZİYARETÇİ

04.01.2013 19:01
aynen bilmeyen kişiler telefona cyanogenmod yüklemesin cyanogenmod 7.2 var telefonumda ve bunlar için clockworkmod gerekiyo,okadar zor yükledimki anlatamam yaniama cyanogenmod da çok güzel bir rom TELEFONUM TURKCELL T20 DİR AMA CYANOGENMOD 7.2 LİDİR

ZİYARETÇİ

06.01.2013 02:42
.bizler pil için dua ediyoruz..4 gün gidiyor ..şükür ......

ZİYARETÇİ

06.01.2013 02:47
ZİYARETÇİ 26.01.2012 21:45 Işinize gelen yorumlari yayinlayin ............ ÇOK DOĞRU SÖYLEMİŞSİN ARKADAŞ... ayıp ya..insan içinden geleni yazar..sen orada SORGULAMA HAKİMİ gibi otur..bunu yayınlayayım..bunu yayınlamıyayım..diyorsun EDÖTÜR ne yani işmi bu..bu millet greve gider,boykut eder.sitenize girmez..o zaman KAPIYI KAPATIRSINIZ.. MİLLETE SAYGILI OLUN..zaten yavaş yavaş milleti kaçırıyorusunuz. sdn.bu mu? ayıp ya..

ZİYARETÇİ

06.01.2013 12:37
yahu frekans düşürme öyle değiş herkes saçma salak yazılar yazıyor frekans düşürme teli kullanmama değildir telefon uykuda bile tam frekans kullandıgı için şarjı bitiyor ayrıca 800 mhz lık işlemciyi 600 e düşürünce hızı farketmiyor ama şarjı çok artıyor inanın inanmayın !

SDN Okuru

12.01.2013 08:58
tşk

ZİYARETÇİ

20.01.2013 10:15
Sakın denemeyin kalibrasyon olayını denemekten zarar gelmez demis arkadaş ama ben fazlasıyla zararını gördüm. Telefonun şarjı artık çok kısa sürede bitiyor. Bu kalibrasyon olayını denedim S3 icin ve fazlasıyla pişman oldum. Sakın denemeyin

ZİYARETÇİ

24.01.2013 06:52
galaxy y kullaniyorum root ettim link2sd kurdum gereksiz calisan tum arka planlari iptal ettim ram artti ve sarjim 3gun dayaniyor full senkranizazyon acik internet full acik halde rahat rahat kullanoyorum

ZİYARETÇİ

26.01.2013 03:40
Şu kalibre olayı hakikaten işe yarayacak gibi şu an o işlemi yapmaya çalışıyorum telefonun ekranında yüzde yüz yazmasına rağmen şarja takınca 95lerde olduğu ortaya çıkıyor harika düşünmüşsünüz akıllı telefonu olan aklını kullanır sdn'yi takip eder teşekkürler bu arada telefonum s3 bizim modelde de varmış bu durum tüm kullanıcılara duyurulur

ZİYARETÇİ

28.01.2013 09:31
DİKKAT DİKKAT Samsung Galaxy Note telefonumun şarj ömrü en fazla 1 gündü. Sadece "6- Şarj Ederken Telefonun Bataryasını Tam Doldurmak " bölümünü uyguladım ve MÜKEMMEL sonuç verdi. Şu an 45 saat geçti ve yaklaşık 30 dk konuşma yaptım, şarj seviyem q'de. Çok bilgilendirici biz yazı olmuş, teşekkürler Tolga kardeşim.

ZİYARETÇİ

03.02.2013 01:33
mobile care adında bir uygulama var çok iş görüyor easy battery gibi telefonda ne var ne yok kapadan hallediyor

ZİYARETÇİ

08.02.2013 07:41
Arkadaşlar Bnde lg optimus l5 var.gece yatarken şarj yüzde 90 sabah kalkınca 15 lere düşüyor wifi bluetooth Kapali yardım ederseniz sevinirim

ZİYARETÇİ

08.02.2013 10:53
Çok faydalı bilgiler sunuyorsunuz insanlara emeğinize ve zekanıza sağlık teşekkür ederi kendi adıma

ZİYARETÇİ

09.02.2013 00:59
Pil kalibrasyonu HTC One X de işime epey yaradı. Yapmadan önce % 71 civarı oluyordu tam dolu hali bataryanın. Bunu uyguladıktan sonra % 90-95 lere çıktı.

ZİYARETÇİ

13.02.2013 23:22
telefonum general mobile ultimate slim telefonumun şifresini 15 kez yineledim ve benden 15 kez başarısız olduğu için goolge e-posta istiyor ama bende ondan yokkş ne yapacam telefonum açılmıyo

ZİYARETÇİ

16.02.2013 23:09
tamamen hikaye hiç bir işe yaramıyor ben başka formlarda da aynı şeyleri okumuştum ve denemiştim fakat hiç bir işe yaramadı 2 telefonda ve 2 ayrı bataryada denedik kesinlikle hikaye

ZİYARETÇİ

17.02.2013 13:01
c6-01 nokia model telefonumu USB ye taktığımda şarj etmesin istiyorum. Ne yapmak gerekiyor acaba?

ZİYARETÇİ

17.02.2013 16:12
nasıl yapacaz yardımcı olun

ZİYARETÇİ

17.02.2013 21:14
Arkadas siz gunde 5 kere sarj ederken ben sarjdan cikarmiyom bugun yeni batarya aldm juice defenderde yuklu ve sarja taktim yeni bataryayi dolana kadar ellemedim gene gidio sarj baska bi cozumu yokmu bunun ?

ZİYARETÇİ

18.02.2013 18:31
olmuyo işte

ZİYARETÇİ

26.02.2013 13:16
dedıklerınızın hepsını yaptım.ben bır tane daha yorum yapmıstım.telefın 2.5saatte sarj oluyo saka gıbı. anında da bıtıo sız -ce normal mı bu telefonun bozuk oldugunu dusunuorum

bgfjhfjkgkljgk

26.02.2013 14:41
bende hiç bir işe yaramadı ne yaptıysam telefonun şarzı yarım gün gidiyor bnm telefonun şarzını 2-2.5 güne çıkarı ellerinizden öpücem

ZİYARETÇİ

26.02.2013 14:42
hiç bir işe yaramadı yarım gün şajı gidiyor telefonun şarjını 2-3 güne çıkarın ellerinizden öpücem

ZİYARETÇİ

05.03.2013 22:32
sağol

ZİYARETÇİ

07.03.2013 22:38
bilgisayarımı aldığımdan beri hep gereksiz veriyle doldurmuşum tam 10,9 gb lık yer açıldı çok teşekkürler

ZİYARETÇİ

10.03.2013 05:18
Elaal olsun beya :) Eyvalla

ZİYARETÇİ

10.03.2013 14:12
bende de not 2 Var kalan 16 saat filan yazıya ama hemen bitiyo neden?

ZİYARETÇİ

13.03.2013 19:49
Arkadasim ben bunlarin hepsini yapiyorum hatta ekran isigi her gun en azda ama sabah dolduruyorum % 100 aksam geliyorum % 26 . Telefondandir dediler tamire verdim olmadi bataryadandir dediler degistirdim olmadi toplam 500 tl para verdim yazık yha

ZİYARETÇİ

25.03.2013 00:57
Şimdi Şarjı bitmeden şarja takınca sıkıntı oluyormu ? Cevaplarsanız sevinirim.

ZİYARETÇİ

25.03.2013 10:20
telefon kapanana kadar kullan sonra 100 de 100 olana kadar kapalı sarj et benim bazen 5 gün gittiği oluyor

ZİYARETÇİ

16.04.2013 20:54
Sarj sorunu yuzunden yeni batarya aldim 2450 mah lik,15 gundurvproblemsiz kullaniyordum ama dun gece sarja koydum tam bitikti sarji sabah kalktim kapanmis telefon sarj olmamis.tekrar sarja taktim kirmizi isigi sabit 10 sn. Yandiktan sonra kirmizi yesil olarak yanmaya basladi.telefona disco havasi vermedi degil :) ama 3 dk. Sonra o da gitti.orjinal bataryayi taktim calisti ama o bataryada da sorun var neden kirmizi yesil yanip sonuyo ilk defa karsilastim.bu durumla karsilasan varsa ve cozumu varsa sevinirim.

ZİYARETÇİ

22.04.2013 08:11
Telefonumu rootlamaya korkuyorum

ZİYARETÇİ

28.04.2013 08:19
Cok isime yaradi tesekkurler

ZİYARETÇİ

30.04.2013 22:16
son iki si hariç zaten akıllı olmayanlarda da geçerli yani eski alışkanlık

ZİYARETÇİ

26.05.2013 19:27
arkadslar bende s 3 kullanmaya basladım ama gün bitmeden sarjım da bıtıo verileri kapadım oarlaklıgı da dusuk ama olmuyo batarya süresını uzatmk ıcın bı program yuklemem gerkırmı işime yararmı

ZİYARETÇİ

27.05.2013 01:22
HEp ayni muhabbet

ZİYARETÇİ

28.05.2013 14:31
hepsi cok ama cok sacma,hcbi ise yaradgi yok

ZİYARETÇİ

06.06.2013 19:21
s3mını kullanıyorum ne onerılırsınız

ZİYARETÇİ

07.06.2013 14:08
ben dayandıramıyorum ne yapsamda sarjını

ZİYARETÇİ

12.06.2013 17:36
Tolga kardeşim samsung s3 için batarya süresini nasıl daha uzatabiliriz. Bizlere fikir verirsen çok memmun oluruz. teşekkürler

ZİYARETÇİ

28.06.2013 00:01
çok teşekkürler çok faydalı oldu :)

ZİYARETÇİ

28.06.2013 21:41
Peki bundan sonra şarj olma süresinde bir değişiklik oluyormu.

ZİYARETÇİ

04.07.2013 09:30
Eyvallah Usta Adamsınız Deniyorum Şimdi İşallah Dolar Sony Xperia S Aldik Şarj Bitiyo İşallah Olur Sagolasin

ZİYARETÇİ

10.07.2013 12:48
acaba bu batarya ya zarar veriyyormuu

ZİYARETÇİ

21.07.2013 02:35
paramizla rezil oluyoruz bide neymis efendim android telefonum var derler.lan 3310 bile bunlardan iyi sarj tutuyor.sahsen ben kendi telefonumu gunluk sarjda birakirim yani isin asli havada bulut bu telefonda sarjin cok olmasini unut.bu arada telefonum galaxy s4 kotu telefonda degil aslina bakilirsa ama android olmayan telefonlar s4den daha cok sarj tutuyor simdi bu adaletmi.

ZİYARETÇİ

22.07.2013 14:04
Lumiam için deniycemde kapalıyken şarja taktığında otomatik açılıyor benimki. Neyse emeğinize sağlık.

ZİYARETÇİ

01.08.2013 01:28
general.mobile olan arkadas cihaza hard format at googleden video izle ses açma+home+acma kapama dugmesine ayni anda basili tut cikan ektandan wipe.. factory reset var ona tikla ve telefon ilk aaldigin hale doner. saygilarimla

ZİYARETÇİ

06.08.2013 03:28
Anlatım için teşekkür ederim. Yazılanları uyguladım fakat en son '' Telefonunuzu tekrar kapatın ve en az yarım saat tekrar şarja takın. '' maddesinde bir sorun yaşadım. Yarım saati geçtikten sonra HTC Desire X'te ki led ışık söndü yani ne kırmızı ne de yeşil yandı. Bir problem olur diye şarjdan çıkardım hemen. Şimdi ben bu işlemleri doğru bir biçimde uygulamışmı oluyorum yoksa tekrar mı yapmam gerekiyor. Pil'e zarar vermesindende korkuyorum açıkçası...

ZİYARETÇİ

19.08.2013 18:35
Juice Defender ve es task manager aynı anda kullanılırmı acil cevap lütfen

ZİYARETÇİ

19.08.2013 18:49
ES Task Manager ve juicedefender aynı anda kullanılırmı kullanılırsa ne olur :D ???

ZİYARETÇİ

25.08.2013 01:48
Yeni deneyecem ins ise yarar yoksa sarj yuzunden normal telefona donecem :)

ZİYARETÇİ

09.10.2013 15:09
hiç bir işe yaramıyor arkadaşlar sakın uğraşmayın boşa zaman harcamış olursunuz. pili kullanım süresini mekanik olarak uzatmadıktan sonra bunlar gereksiz şeyler. şuanki piller ancak bu kadar gidebiliyo inşallah ileride uzun süre calişabilecek piller yaparlar.

ZİYARETÇİ

23.10.2013 17:45
benim şarzım 1 günden az nasıl ömrü uzatılır nolur yardım edin

ZİYARETÇİ

30.10.2013 10:28
Bilgilendirmeniz için çok teşekkürler.Yalnız batarya konusunda yanlış bilgi veriyorsunuz.Telefonu tam şarj edip kapadıktan sonra tekrar şarj edip sonra açıp kapatıp tekrar şarj etmek.Yapmayın ya ne olur.Birincisi bataryanın ömrünü azaltıyorsunuz ikincisi pilin patlama riskini çoğaltıyorsunuz.Bu konu pek bilgilendirici olmamış.

ZİYARETÇİ

10.11.2013 11:25
İşte buuuuuuu !!!

ZİYARETÇİ

08.12.2013 21:23
cepten gsm hattan pornoya girmıyor wifiden giriyor avea hattım tel samsung s3 mını

ZİYARETÇİ

28.12.2013 04:03
merhabalar arkadaslar ben iki gun once nexus 7 2012 tabletime şarj azalmıs olduugunu farkettim ve şarja koydum ve kullanmaya devam ettim yaptıgım seylerde sörf etmek oyun yada zorlayacak isler degil ve baktımki şarj azalıyor sonrada gostergeye baktıgımda gostergede şarj oluyor işareti var sizce sorun nedir

ZİYARETÇİ

29.01.2014 19:48
peki pil ömrü pilin eski meside kaylakana bilirmi

ZİYARETÇİ

14.03.2014 15:37
Arkadaşlar benim telefonum samsung galaxy s plus ama şarjı 5 lvl oynadığımda oyun kapanıyor telefon yani kapanıyor ve telefonu açtığımda ise şarj cihazına takınız diyiyor lüttfen yardım!!!!!!

ZİYARETÇİ

06.04.2014 12:41
bende samsung galaxy w var.orijinal pili cok şarj harcıyordu bende başka pil aldım şarjı 2 gün gidiyor söylediğiniz adımları denesem bir faydası olurmu ?

ZİYARETÇİ

06.04.2014 17:17
Eyw Kardeş

MWC 2014

SDN Özel

FORUMDAN SON BAŞLIKLAR

Popüler dijital oyun mağazası Steam hakkında yayınlanan yeni bir araştırma, yıl başı ve tatil sezonu gibi dönemlerde ucuza alınan oyunların nereye gittiğine ışık tuttu...
Online ortamda yayınlanan teknoloji dergisi SDN Teknosa Magazin, yenilenen tasarımı ile altmış yedinci kez internetteki yerini aldı. Derginin iOS, Android ve internet sürümü b...

SDN Medya

 

Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sk. No: 6/4 4. Levent/ İstanbul
Tel: 212-269 70 87 Fax: 212-269 16 22
info@shiftdelete.net - ik@shiftdelete.net
ShiftDelete.Net sunucuları ixirhost tarafından barındırılmaktadır