Bizi dumur eden video oyunları! Bu oyunlar bizi çok üzdü!
ShiftDelete.Net anlık bildirimleri ile teknolojiden uzak kalmayın. Bildirimleri Aç

Apple, AirPods'ları kaybetmenizi mi istiyor?

Apple AirPods kulaklıklarını kaybeden kullanıcılara yardımcı olmak niyetindeki bir uygulama, App Store'dan hiçbir açıklama yapılmadan kaldırıldı. Peki, neden?

10.01.2017 / 13:00
Apple, AirPods'ları kaybetmenizi mi istiyor?

Apple tarafından geçtiğimiz ay içerisinde satışa sunulan AirPods kulaklık seti, daha piyasaya çıkmadan kaybolacağı endişesiyle oldukça tartışılmıştı. Bu konuda kullanıcılara yardımcı olmak isteyen Finder for AirPods adlı uygulama ise App Store’dan bir anda kayboldu.

Apple, Finder for AirPods uygulamasını App Store’dan kaldırdı!

Geçtiğimiz hafta Finder for AirPods adıyla App Store’a giriş yapan ücretli bir uygulama, kulaklığınızı nerede bıraktığınız konusunda size yardımcı olma niyetini taşıyordu. Öte yandan Apple bu uygulamayı hiçbir resmi açıklama yapmadan uygulama mağazasından kaldırma gibi dikkat çekici bir hamle gerçekleştirmiş durumda. Haliyle bu durum akıllara, Apple’ın kullanıcıları kulaklıklarını kaybettiğinde servise mi yönlendirmek istediği sorusunu akıllara getirdi.

17-01/10/apple-airpodsunuzu-kaybetmenizi-mi-istiyor-2.jpg

Finder for AirPods uygulaması, AirPods’un Bluetooth sinyallerini takip ederek, sinyalin gücüne göre kullanıcılara kulaklıklarına ne kadar yakın olduklarını gösteriyordu. Tabii ki bu kadar küçük nesneler için sunulan bu yöntem oldukça tutarsız ancak en azından başka hiçbir araç yokken iş görür nitelikte. Apple’ın ise bu tutarsızlığı problem olarak görmüş olabileceği ifade ediliyor.

Bu durumda AirPods sahibiyseniz onlara gözünüz gibi bakmaya devam edin yoksa servis ücretleri canınızı yakabilir. Bakalım Apple konuyla ilgili resmi bir açıklama yapacak mı?

:: Apple AirPods kulaklıklarınızı şimdiye kadar hiç kaybettiniz mi?

SDN - ShiftDelete.Net

Tam bir teknoloji bağımlısı olan İlker, bu bağımlılığını teknolojiyi yakından takip etmek isteyenlerle paylaşmaktan büyük keyif alıyor.
Yazarın diğer haberleri için tıklayın.

Yorum Yaz
  • SDN Okuru
    12.01.2017 / 01:19:19

    Tabi lan ne sandınız bunlar hep amarikanın oyunları

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 23:37:26

    Asıl enayi 150 Dolarlık dandroid'e 2.000TL veren ergenus cinsi yamuk doğandır.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 23:03:35

    Dubaide resmi fiyati 699 AED, ama hic bir yerde yok, Kara borsada ise 1400 AEDye kadar satiliyor...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 22:16:15

    Suç elma da değil ki kardeşim buna o kadar para veren enayilerde

    YANITLA
    • SDN Okuru
      11.01.2017 / 05:50 0 / 10

      enayi Sensen ulan.sana ne okadar parayi verip aldim.sana ne.bende senin kullandigin kullakligina laf atiyormuyum... milleti enayi diye hakaret edemezsin.kim neyi isterse onu alir.alanlarada enayi demekten vazgecin.gidin kendi isinize bakin.

  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 21:14:32

    Dedikoduya bak. Size ne abicim milletin cebine parayı sizmi koydunuz. İster krediyle alır, ister 224 gayrimenkul den kazandığı kira geliriyle alır İsterse asgari ücretlidir isterse ayda 4.5Milyon TL kazandığı toptan deposu vardır. Ne kazandığı ne alacağı nasıl alacağı size ne bunlardan milletin cebinde gözünüz olmasın günah bu yazdıklarınız dedikodudur günahtır. Kuzey Kore'ye çevirdiniz şu yorumlara bak turist çeviri yapsa Suudi Arabistan sanır burayı diktatörlük yapıyorsunuz. İster Mercedes, Maserati ye biner ister Tofaş a biner kahvehane dedikodusu yapmayın şurda rezil insanlar. Ulan birde genç olacaksınız birbirinize destek olacağınıza şu vergileri düşüreceğinize siz kendi yaşıtlarınıza tekme atıyorsunuz bu vergileri düşürecek tek güç sizde onu bile kullanmayı beceremediniz bir araya bile gelemediniz.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 20:01:01

    Cebinde beşbin liralık telefonla gezip açız ulen açız devlet bize bahmiir deyün

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 19:59:30

    iPhone Oovvvv alın abi yeni modeli çıkacakmış geceden applestore önünde yatın 5bin verip ilk ben aldım deyün. Elite insanlarsınız vesselam

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 19:54:35

    Eleman kulaklık kullanmış değil ömründe, ne işe yaradığını da bilmez belkide. Lakiinnn hava caka satacaksa, alır takar kulağına saçı uzunsa keser gerekirse soğukta kafasına bişey takmaz kafa donar ama kulaklık görünür.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 19:51:03

    Atalarımız şu lafı boşuna dememiş. Ayranı yok içmeye tahteravanla gider scmy. Cebinde sigara alacak parası yok, kredi çeker telefon alacam diye. Cebinde 3biniralık telefon hattı ₺ yüklemeli için gam yemez bide hattında ₺'si olsa. Havaya gelirsek hava 1500

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 19:06:32

    Bu iPhone kullanan tipler ne zannediyorsunuz kendinizi anlamıyorum yok dandroid falan filan ne bu Android cihazlarla alıp veremediğiniz arkadaş anlamak mümkün değil iPhone ne için kullanıyorsunuz çok merak ediyorum neyin havası bu anlamak mümkün değil ya sırf iPhone diye hava için bile alan var şu telefonu harbi yazık ne cahiller var soruyorum neden aldın adam iPhone abi diyor şaka gibi ya şimdi buna 800 TL verende zeka filan yok arkadaş yok

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 18:10:43

    Çıkarcı diyen arkadaş, samsung veya bi başkası babaannesinin hayrı için mi bu pazarda?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 16:08:56

    3000 -4000 vereceksin sonra kulaklık bile takamayacaksın, sonra 800 e birde bunları gagalayacaklar, sonra tekii kaybeceksin, en tabi zeka yok ya, bir daha alacaksın vs... bravo adamlara, bulmuşlar kekleri soyuyorlar. e tabi adamlar KULAKLIĞINIZI KAYBEDERSİNİZ diye kendini kötüleyen programı niye tutsunlar. o kadar iphone patladı. ne ettiler, hiç. sebep fiziksel darbeymiş hahahah :) resim çekerken sanki telefona kafa atıyorlar.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 15:57:38

    400 tl ye icon x alın 1 saat pil ömrü fazlasıyla yeterli. Özellikleri earpods tan daha iyi.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 14:52:27

    O kadar para veren adam biz zahmet yanından ayırmasın

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 14:48:29

    kesin bir hatası vardır. dandroidci ergenler gelmesin konuya :D yayınlarlar tekrar.

    YANITLA
    • SDN Okuru
      10.01.2017 / 16:05

      3000 -4000 vereceksin sonra kulaklık bile takamayacaksın, sonra 800 e birde bunları gagalayacaklar, sonra tekii kaybeceksin, en tabi zeka yok ya, bir daha alacaksın vs... bravo adamlara, bulmuşlar kekleri soyuyorlar. ergen kadar aklınız yok :)

  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 14:36:56

    Fazlasıyla çıkarcı bir firma!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 14:27:04 10 / 10

    Cevabı belli sormak gereksiz. Apple ismine biraz fazla güvenmeye başladı. Sıkıntı çıkacaktır illaki.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 14:24:46

    Bence yeni bir sürümünü yayınlanacaklardır. Gerçi onu isteyen güncelleme verir ama.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 14:11:19

    Iphone finder ücretli değilki, 3. parti bir ücretli uygulamaya neden izin versin?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 14:05:03

    Ortada tutarsızlık falan yok uygulama zaten kesin bulmak gibi bir garanti vermiyor , bulmaya yardımcı olmak için tasarlanmış. Olan şey eypılın iSheep başı 200 TL ekstra kulaklık satışından vazgeçmek istememesi.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 14:05:00

    İlkermiş, sorun yok.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 14:02:04

    Kaybedip yenisini almamızı isteyebilir ama kaybetmemizi istemez. Uydurmayın..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 13:40:45

    belki bir programda bir açık vardır ya da güncelleme ilgili birşeydir hemen korkmayın

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2017 / 12:54:08

    Apple işte, cıkar pesinde

    YANITLA
    • SDN Okuru
      10.01.2017 / 13:45

      babanın hayrına çalışan firma mı var

    • SDN Okuru
      10.01.2017 / 18:16

      Her şey de para değil, bu açıkça fırsatçılık, zaten iphone 7 satışlarından anlaşılıyor, inşallah daha da düşer fanboylar zarar eder