BTK Yeni İnternet Yasasını Açıkladı

22 Ağustos'ta İnternet Nasıl Olacak?

Son günlerde herkesin endişeyle takip ettiği 22 Ağustos tarihinde internete gelecek filtre konusunda BTK resmi açıklamasını yaptı. İşte yeni internet dönemi.

05/05/2011 13:30

Şubat ayında yürürlüğe giren Güvenli İnternet Kanunu'yla birlikte BTK kullanıcılara sunduğu filtre seçeneklerini artırmak zorunda kalacak. 22 Ağustos 2011 tarihiden itibaren uygulanmaya başlayacak olan bu yeni karar kullanıcıların aklına 'internet sansürleniyor mu?' sorusunu getirdi.

Aile Paketi, Standart Paket, Çocuk Paketi ve Yurtiçi Paketi gibi filtreleme seçenekleriyle birlikte hayatımızda nelerin değişeceğini BTK Başkanı Tayfun Acarer bugün düzenlediği basın toplantısında açıkladı. Acarer, kararlarının sansür olmadığını sadece interneti daha güvenli hale getirmek istediklerini söyledi.

DNS Ayarları da Çözüm Değil

BTK Başkanı iddiaların aksine bu paketlerdeki yasakları aşanlara ceza gelmeyeceğini de belirtti. Acarer ayrıca şu anda her internet kullanıcısının zaten Standart Pakete tâbi olduğunu ve yeni uygulamayla birlikte dilerlerse diğer paketlerden birini seçme şansına sahip olacaklarını açıkladı.

BTK'ın açıklamalarına göre yeni yasayla birlikte yürürlüğe giren filtreleri DNS ayarlarını değiştirerek aşmak mümkün olmayacak. Bunun için yeterli altyapıyı hazırladıklarını söyleyen Acarer, engellenen sitelerin büyük bir bölümünün porno ve çocuk pornosu içerikli olduğunu belirtti.

Seçimini yapmayan kullanıcılar mevcut filtre ayarlarını kullanmaya devam edecek. Yasanın en çok eleştirilen yanı olan, BTK'ın istediği siteyi yasaklama yetkisini ise Acarer, içerik sağlayıcılarının kurallara uymamasına bağladı.

Acarer, zararlı içerik bulunan sitelere günde binlerce e-posta yolladıklarını ancak site sahiplerinin durumu ciddiye almadıklarını da belirtti.

:: Sizce filtreler internete yapılan bir sansür girişimi midir?

Yazan: Cem Süer
SDN - ShiftDelete.Net

Şubat ayında yürürlüğe giren Güvenli İnternet Kanunu’yla birlikte BTK kullanıcılara sunduğu filtre seçeneklerini artırmak zorunda kalacak. 22 Ağustos 2011 tarihiden itibaren uygulanmaya başlayacak olan bu yeni karar kullanıcıların aklına ‘internet sansürleniyor mu?’ sorusunu getirdi.

Aile, Standart Paket, Çocuk Paketi ve Yurtiçi Paketi gibi filtreleme seçenekleriyle birlikte hayatımızda nelerin değişeceğini BTK Başkanı Tayfun Acarer bugün düzenlediği basın toplantısında açıkladı. Acarer, kararlarının sansür olmadığını sadece interneti daha güvenli hale getirmek istediklerini söyledi.

BTK Başkanı iddiaların aksine bu paketlerdeki yasaklara aşanlara ceza gelmeyeceğini belirtti. Acarer ayrıca şu anda her internet kullanıcısının zaten Standart Pakete tâbi olduğunu ve yeni uygulamayla birlikte dilerlerse diğer paketlerden birini seçme şansına sahip olacaklarını açıkladı.

BTK’ın açıklamalarına göre yeni yasayla birlikte yürürlüğe giren filtreleri DNS ayarlarını değiştirerek aşmak mümkün olmayacak. Bunun için yeterli altyapıyı hazırladıklarını söyleyen Acarer, engellenen sitelerin büyük bir bölümünün porno ve çocuk pornosu içerikli olduğunu belirtti.

Seçimini yapmayan kullanıcılar mevcut filtre ayarlarını kullanmaya devam edecek. Yasanın en çok eleştirilen yanı olan, BTK’ın istediği siteyi yasaklama yetkisini ise Acarer, içerik sağlayıcılarının kurallara uymamasına bağladı. Acarer, zararlı içerik bulunan sitelere günde binlerce e-posta yolladıklarını ancak site sahiplerinin durumu ciddiye almadıklarını da belirtti.

 

05/05/2011 13:30


Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.
Bu haber 42671 kez okundu Bu habere 99 yorum yapıldı

Yazar: Cem Süer

Teknoloji, gadget, oyun ve kurumsal haberleri, dalından toparlayıp taze taze okuyuculara sunuyor. Ayrıca web sitesi gurmeliği yapıp ilginç adresleri bir araya getiriyor

Yorum Yaz

AliA

05.05.2011 13:52
Boş yere ortalığı ayağa kaldırdılar...

evowinds

05.05.2011 13:54
Seçme özgürlüğü olduğu sürece kısıtlamadan söz edilemez...
Sansür ve filtre daha farklı anlama bürünür bu yöntemle...

ZİYARETÇİ

05.05.2011 14:21
Bu ne saçmalık birşeydir böyle...

sersiler

05.05.2011 14:22
Yaygara koparmak için bahane aranıyo zaten.

M.Uzun

05.05.2011 14:30
yaygara olması gayet doğal bu gibi açıklama gelmemişti ki oh be içim rahatladı valla

ZİYARETÇİ

05.05.2011 14:34
porno yasaklanır mı arkadaş kaçıncı yüzyıldayız ya tövbe

Champion78

05.05.2011 14:45
başka bir teknoloji sitesinde okuduğum haberdeki btk başkanının cümlesi:
"Şubat ayında alınan bir kararın Mayıs ayında gündeme getirilmesinin nedeni bence siyasi, başka bir izahını yapamıyorum"

adam haklı beyler

ZİYARETÇİ

05.05.2011 15:04
Zekası olan çok basit kelime filtreleme tebliğini okusun sansür mü değil mi anlasın.. http://omer.tk/wp-content/uploads/BTK-yasakli-kelimeler-tebligat.jpg

ZİYARETÇİ

05.05.2011 15:21
Kimsenin düşüncesine hakaret etmek istemem ama... Siyasi olaylarla bağdaştırarak olaya bir bakın, bu birilerinin canı birşeyleri görmenizi, duymanızı, okumanızı, başkaları ile paylaşmanızı istemediği zaman size sormadan devlet meselesi deyip ya sizin filtre seviyenizi arttırırsa o zaman bakalım bu kadar polyannacılık yapabilecek mi kimse. Hem bu iyi bir şeydir diyen insan aklın yoksa 15 tl paranda mı yok. Gider kendine filtre satın alırsın. Kim bu ülkenin kaynaklarının böyle proje diye ortaya atılan abuk sabuk şeylere harcanmasını kabul edebilir. Daha yazacak çok şey var ama konuşanlar ergenekoncu oluveriyor bir anda.

SARKAT

05.05.2011 15:27
Hala BTK başkanı kıvırdı diyen var mı. Ortada kıvıracak bişey yok. Yasa zaten Şubatta çıkmış. Yasa da değişen bişeyde yok. Böylece kıvırdılar, geri adım attılar diyenlerin iddaası boş çıktı.

ZİYARETÇİ

05.05.2011 15:32
siz boş yere oldugunu sanın , internet demek özgürlük demektir bugun internetiniz alan yarın şahisi özgürlüğünüzü alır.

virtual worms

05.05.2011 15:43
hayırlısı olsun o zaman ne diyelim

ZİYARETÇİ

05.05.2011 16:00
arkadaş ben 25 yaşında genç adamım porno izlemek istiyorum kime ne ya. 5 yaşında ki çocuk değiliz ki korusunlar.

lord87

05.05.2011 16:44
o kadar tartışma oldu, madem btk açıklama yapmamıştı millet bu kadar bilgiyi nerden alıpda yaygara kopardılar aceba

ArcShotTR

05.05.2011 16:52
Haberler gittikçe yumuşatılmaya başladı az daha isyan edersek filtreden vazgeçecekler

ZİYARETÇİ

05.05.2011 17:13
devletin kamu alanlarında ki yasaklarını anladık da, özel alana da karışıp yasak getirmesine bir anlam veremiyorum.

jonjon

05.05.2011 17:14
bence bu uygulamaya gerek vardı günümüzde 5 yaşındaki bebe nette online oyun oynuyo .. en basiti ödev için resim arıyorsun bikinili resimler ekranı sarıyo .. bi düzen gelmeliydi bencede ve bu yaygaralar yersiz ve siyasi ..

ZİYARETÇİ

05.05.2011 17:30
Forum1923 şuanda yasaklandı bile peki neden içerisinde pornomu vardı türkiyenin üniverstelerinde bile olmayan mühendislik eğitimleri çekip bedava yayınlıyolar diyemi kapadılar acaba yada isminden dolayımı bunuda biri açıklayabilirmi bana .

ZİYARETÇİ

05.05.2011 17:33
standat paket (şuan kullanılan) 22 ağustosdan sonra DNS değiştirme dediğimiz olay tamamen ortadan kalkacak. eskiden youtube engelli ama dnsyi 4.4.4.1 ve 4.4.4.2 yapın youtube açılıyor DİYEMİCEKSİNİZ... yani şuan mahkemenin kapattığı siteler dns değiştirilerek girlebiliyorsa. 22 ağustos dan sonra TİB İN GELİŞİ GÜZEL , KAFASINA GÖRE KAPATTIĞI SİTELERE ARTIK GİRİLEMİCEK... bu bugün youtube olur yarın facebook diğergün google... OZAMANDA SÜPER BİR UYGULAMA YAYGARAYA GEREK YOK diyen arkadaşları görmek isterim. saygılar.

yargıç

05.05.2011 17:40
NORMAL PAKET İÇİN KONUŞUYORUM.

şuan kullandığımız paket ile yasaklanan sitelere 4.4.4.1 ve 4.4.4.2 gibi dns ayarları ile oynayarak girebiliyoruz.
22. ağustosdan sonra TİB in kapattığı sitelerin hiç birine dns değiştirip GİRİLEMİCEK.
kimdemiş sansür yok , kim demiş engelleme yok , kim demiş seçme şansımız var. bunların hepsi günü kurtarmak gündemden düşmek için söylenen laflar.

bugün youtubeyi kapatan zihniyet yarın facebook uda kapatır google.com uda kapatır.
TİB ve BTK mahkemeden bağımsız site kapatma ZİHNİNE SAHİP. Bu demek oluyorki ordaki elemanın vicdanına kalmış.

yarın çok sevdiğiniz bir normal site sırf içeriğinde zararlı kelimeler barındırıyor diye kapanırsa dns değiştirir girerim DİYEMİCEKSİNİZ. ozamanda vay halime diye düşünür durursunuz.

saygılar.

shadowknight

05.05.2011 17:55
göreceğiz ne kadar bir sansür olacağını

__kadıköyRAP__

05.05.2011 17:57
Mahkeme kararı olmadan kapatamayız demişti bi ara BTK.

The Dark Knight

05.05.2011 17:59
Alıntı __kadıköyRAP__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Mahkeme kararı olmadan kapatamayız demişti bi ara BTK.
Kapatmıyor zaten filtreliyor

shadowknight

05.05.2011 18:01
Alıntı The Dark Knight Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kapatmıyor zaten filtreliyor
bir bakıma doğru

__kadıköyRAP__

05.05.2011 18:06
Anladınız işte

Tamam isteğe bağlı filtrede yap da, standart kullanıcıya kafasına göre filtre uygulayabilir mi mahkeme kararı olmadan.

ZİYARETÇİ

05.05.2011 18:10
İnternet çok pis bir dünya.herkes sizler gibi tercihler yapamıyor.youtube'nin öyle bir algoritması varki araba videosu bakarken kadınların frikik görüntülerine yönlendiriyor.araba videosu izlerken yan tarafta çıplak kadın videosunun işi ne.insanı yönlendiren önemli iki dürtü.cinsellik ve ölüm.internet bunu çok acımasız kullanıyor.

yargıç

05.05.2011 18:16
Alıntı __kadıköyRAP__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Mahkeme kararı olmadan kapatamayız demişti bi ara BTK.
evet hocam mahkeme yetki vermiş.

btk başkanı bir açıklamasında şöyle diyor.

''Türkiye'de sitelerin ya mahkeme kararıyla ya da BTK'nın incelemesi sonucu kapatılabildiğini ve sansasyon yaratan tüm kapatmaların mahkeme kararlarıyla gerçekleştiğini söyleyen Acarer, BTK'nın engellediği sitelerin yüzde 55'inin aşırı müstehcenlik, yüzde 40 civarının da çocuk p ornosu nedeniyle engellendiğini kaydetti.''

BURDA ''aşırı müstehcenlik'' kelimesi göreceli bir kavramdım neye göre aşırı müstehcenlik ve kime göre aşırı müstehcenlik

Türkiyede öyle insanlar varki Bir süt firmasının televizyon reklamlarında oynattığı inek animasyonunu ineğin memelerini ÇOK ACIK VE AŞIRI MÜSTEHCEL BULMUŞ ve RTÜK e şikayet etmiş. Şimdi bu olay kime göre aşırı müstehcel kime göre sıradan bir reklam?

o yüzden ben BTK nın kafasına göre almış olduğu kararlara HİÇ GÜVENMİYORUM.

AÇIKLAMA KAYNAK:
http://www.bugun.com.tr/haber-detay/...si-haberi.aspx
http://www.aa.com.tr/tr/btkdan-sansur-aciklamasi.html

ZİYARETÇİ

05.05.2011 18:17
ne çok pornocu varmış :) bunu öğrenmiş olduk en azından :))

__kadıköyRAP__

05.05.2011 18:20
Ben o kadar umutsuz değilim, pornodur o aşırı müstehcen dediği.

yargıç

05.05.2011 18:23
Alıntı __kadıköyRAP__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben o kadar umutsuz değilim, pornodur o aşırı müstehcen dediği.
Zaten cinsellik diye birşeyde yok bizi leylekler getirdi

Worlock

05.05.2011 18:24
zaten olması gereken bu ama nasıl uygulanacak zaman içinde göreceğiz

__kadıköyRAP__

05.05.2011 18:28
Alıntı yargıç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Zaten cinsellik diye birşeyde yok bizi leylekler getirdi
Cinselliği pornodan mı öğrenicez?

Yasaklansın demiyorum ama yasaklanması da çok büyütülecek bişey değil bence.

Aman tanrım bunu ben mi diyorum

fraud3

05.05.2011 18:31
porno sitelerini engellemesinler, televizyondan nimet çubukçuya mı bakacağız?

__kadıköyRAP__

05.05.2011 18:34
Çok ihtiyaç olursa zamundadan indiririm ben HD

Site sonuna nyud.net yazma yöntemi de belki işe yarar o zaman gelsin bakarız.

SARKAT

05.05.2011 18:42
Alıntı yargıç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
NORMAL PAKET İÇİN KONUŞUYORUM.

şuan kullandığımız paket ile yasaklanan sitelere 4.4.4.1 ve 4.4.4.2 gibi dns ayarları ile oynayarak girebiliyoruz.
22. ağustosdan sonra TİB in kapattığı sitelerin hiç birine dns değiştirip GİRİLEMİCEK.
kimdemiş sansür yok , kim demiş engelleme yok , kim demiş seçme şansımız var. bunların hepsi günü kurtarmak gündemden düşmek için söylenen laflar.

bugün youtubeyi kapatan zihniyet yarın facebook uda kapatır google.com uda kapatır.
TİB ve BTK mahkemeden bağımsız site kapatma ZİHNİNE SAHİP. Bu demek oluyorki ordaki elemanın vicdanına kalmış.

yarın çok sevdiğiniz bir normal site sırf içeriğinde zararlı kelimeler barındırıyor diye kapanırsa dns değiştirir girerim DİYEMİCEKSİNİZ. ozamanda vay halime diye düşünür durursunuz.

saygılar.
O dns değişikliği olayı sadece diğer paketlerde geçerli. Standart pakette böyle bir şey olmayacak.

BTK'ın açıklamalarına göre yeni yasayla birlikte yürürlüğe giren filtreleri DNS ayarlarını değiştirerek aşmak mümkün olmayacak. Bunun için yeterli altyapıyı hazırladıklarını söyleyen Acarer, engellenen sitelerin büyük bir bölümünün porno ve çocuk pornosu içerikli olduğunu belirtti.
Güvenli İnternet Hizmeti bir zorunluluk olmayıp, talep eden aboneler alabilecek, talep etmeyenlerin İnternet erişimlerinde ise mevcut duruma göre hiçbir değişiklik olmayacaktır.
Şu açıklamaları güzelce bi okusanız sorun kalmayacak.

yargıç

05.05.2011 18:44
Alıntı __kadıköyRAP__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Cinselliği pornodan mı öğrenicez?

Yasaklansın demiyorum ama yasaklanması da çok büyütülecek bişey değil bence.

Aman tanrım bunu ben mi diyorum

hocam güzel diyorsunda burdaki olay porno siteler değilki. adamlar aşırı müstehcenlik demiş.

dizilerde sevişen ciftlerde müstehcen , falan mankenin giydiğide müstehcen , haber ve blog sitelerinde paylaşılan makaleler , manken resimleri , sağlık sitelerindeki vajinismus , mem kanseri , doğum videoları , vs... bu sana göre müstehcen cinsel içerik olabilir ama bana göre hayatın ta kendisi.

cinselliği pornodanmı öğreneceğiz demişsinizde türkiyedeki gençlerin %kaçı cinselliği neyden nasıl öğreniyor acaba biliyorsanız bana bir cevap verirseniz sevinirim.

benim bildiğim ya genel ev, ya +18 video ve dergiler yada internet yayını çoğunluk olarak.

çocuklar için aileler için negüzel düşünmüşler paketler hazırlanmış benim hoşuma gitti.
ama ben üniversite menuzunu 28 yaşında iş güç sahibi bekar adamım benim hangi siteye gireceğim veya nerelerde zaman geçirdiğim kimseyi ilgilendirmez.

ha yasadışı bişey olur devletin polisi var mahkemesi var gider bu siteler veya kişiler nerde nasıl yayın yapıyorsa önce ihtar çekerim sitenizdeki şu şu içeriği kaldırın diye baktım uymuyor at hapise sürünsün. ama sırf içerinde cinsel video var diye (tüm dünyada yasal olan videolardan bahsediyorum) veya resim var diye kökten interneti sansürlemek bence saçma.
çocukaları düşünmüşsün eyvallah aileyi düşünmüşsün eyvallah zararlı sitelere girmek istemeyenlari düşünmüşsün eyvallah ya yetişkin insanlar? aklı başında nelere karar vermesi gerektiğini bilen insanlar? onlarda girmicek böylece internetin namusu kurtulmuş olacak.

bu düşünceyle btk veya tib kim ilgileniyorsa artık HİÇ BİR YERE VARAMAZ.

__kadıköyRAP__

05.05.2011 18:45
Sağol güzel kardeşim

Yani demek istiyor ki, şimdiki çocuklar zehir gibi, bi yolunu bulurlar yine girerler kötü sitelere diye dns'e de engel koyduk.

Nuri.alco.

05.05.2011 18:47
Alıntı __kadıköyRAP__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Çok ihtiyaç olursa zamundadan indiririm ben HD
İşte buna katılıyorum.

yargıç

05.05.2011 18:48
Alıntı SARKAT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
O dns değişikliği olayı sadece diğer paketlerde geçerli. Standart pakette böyle bir şey olmayacak.
Şu açıklamaları güzelce bi okusanız sorun kalmayacak.
hocam onu ben demiyorum bu işin uzmanı bilirkişiler söylüyor. buyrun video konuşanlar da sıradan insanlar değil
http://www.gelecekonline.com/metin/b...ndirmesi-11427
http://www.gelecekonline.com/metin/y..._profili-11419
http://www.gelecekonline.com/metin/a...su_degil-11423

__kadıköyRAP__

05.05.2011 18:50
Alıntı yargıç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hocam güzel diyorsunda burdaki olay porno siteler değilki. adamlar aşırı müstehcenlik demiş.
Ama ben dedim ki aşırı müstehcenlik dediği pornodur, sen dedin ki zaten leylekler getiriyor falan filan Ben de dedim cinselliği pornodan mı öğreneceğiz. Yani ona verilmiş bi cevaptı.

Ayrıca ben hiç izlememiş olsam yine bilirim nasıl olacağını, içgüdüsel zaten su yolunu bulur.

Şimdi dinden gireceğim olmayacak, kardeşim çocuk yapmanın helal eşinle güzel vakit geçirmenin temelini porno gibi sapık birşeye nasıl dayandırırsın, Allah yasaklamışsa bi bildiği vardır, izlemezsen yapamazsın gibi bi durum yok.

SARKAT

05.05.2011 18:57
Dostlar ben öğretmenim filtre önemli Kadıköy doğru söylüyor.

Okuldaki erkek öğrencilerden yakaladığımız cep tellerindeki videoları görseniz nutkunuz tutulur. Dediklerim ilköğretim öğrencisi 12-15 yaş arası. Porno küçük yaşlarda izlenilmesi sakıncalı, alan memnun satan memnun ilişkileri, bayanı hayvan yerine koyan bir film sektörünğn kimseye faydası olmaz. Ancak insan kendini tatmin eder.

Bunların öğreneceği olumsuzluklar çocukları çok kötü etkiliyor. Kız çocuğunuz olsun anlarsınız. Öyle yasaklara karşıyım gibi şeylerle olmuyor. Ğlkmeizde internet çok denetimsiz. Anne babalar bilgisayardan anlamıyor. Çocuklar 15 yaşında hacker olmaya, cinsel içerikli videolara facebooka, pc oyunlarına saldırıyor. Öyle herkesin zannettiği gibi ödev mödev yapmıyor.

SARKAT

05.05.2011 19:00
Dostlar ben öğretmenim filtre önemli Kadıköy doğru söylüyor.

Okuldaki erkek öğrencilerden yakaladığımız cep tellerindeki videoları görseniz nutkunuz tutulur. Dediklerim ilköğretim öğrencisi 12-15 yaş arası. Porno küçük yaşlarda izlenilmesi sakıncalı, alan memnun satan memnun ilişkileri, bayanı hayvan yerine koyan bir film sektörünğn kimseye faydası olmaz. Ancak insan kendini tatmin eder.

Bunların öğreneceği olumsuzluklar çocukları çok kötü etkiliyor. Kız çocuğunuz olsun anlarsınız. Öyle yasaklara karşıyım gibi şeylerle olmuyor. Ğlkmeizde internet çok denetimsiz. Anne babalar bilgisayardan anlamıyor. Çocuklar 15 yaşında hacker olmaya, cinsel içerikli videolara facebooka, pc oyunlarına saldırıyor. Öyle herkesin zannettiği gibi ödev mödev yapmıyor.

---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:57 ----------

Alıntı yargıç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hocam onu ben demiyorum bu işin uzmanı bilirkişiler söylüyor. buyrun video konuşanlar da sıradan insanlar değil
http://www.gelecekonline.com/metin/b...ndirmesi-11427
http://www.gelecekonline.com/metin/y..._profili-11419
http://www.gelecekonline.com/metin/a...su_degil-11423
E iyide dostum BTK da çalışanlar da çiftçi , balıkçı değil di mi? Senin bahsettiğin kişiler kadar yada onlardan profesyonel kişilerin çalıştığı bir kurum.

Bu işte sadece bilişim uzmanı olamkda yetmez. BTK sa hukukçu, psikolog,eğitimci, doktor ve en önemlisi iletişimci ve bilişimciler de çalışıyor.

yargıç

05.05.2011 19:03
Alıntı __kadıköyRAP__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ama ben dedim ki aşırı müstehcenlik dediği pornodur, sen dedin ki zaten leylekler getiriyor falan filan Ben de dedim cinselliği pornodan mı öğreneceğiz. Yani ona verilmiş bi cevaptı.

Ayrıca ben hiç izlememiş olsam yine bilirim nasıl olacağını, içgüdüsel zaten su yolunu bulur.

Şimdi dinden gireceğim olmayacak, kardeşim çocuk yapmanın helal eşinle güzel vakit geçirmenin temelini porno gibi sapık birşeye nasıl dayandırırsın, Allah yasaklamışsa bi bildiği vardır, izlemezsen yapamazsın gibi bi durum yok.
ilk dediğim konudada kime göre müstehcellik diye bişey demiştim hocam işte şuanki olay bunu anlatıyor. siz müstehcelliği porno olarak algılıyorsunuz bense cinsellik ve erotik his uyandıran herşey algılıyorum (bu bir resimde olur bu bir yazıda olur bu bir dizideki bir sahnede olur)
5 parmağın 5 ide bir değil malesef. benim anlatmak istediğim olay herkez herşeyi benim gibi anlayamaz yada anlamak zorunda deil yada ben sizin gibi düşünmek zorunda değilim. demek istediğim olay bu. adam bana aşırı müstehcel demiş bunun az,orta,çok,aşırı müstehcel ölcüleridemi varmış? domates değilki canına yandığım tartayımda ona göre ölçüye koyayım.
bu sansür işi pire için yorgan yakmaya benziyor neden pireyi temizlemiyorsunuzda yorgan yakıyorsunuz?

sizin düşüncenize saygı duyuyorum dediklerinizde kendinizce haklısınız. ama siz öyle düşünüyorsunuz diye herkezinde sizin gibi düşünmenizi beklemeyin lütfen.

saygılar.

__kadıköyRAP__

05.05.2011 19:08
Sen de dediğinde haklısın, ben aşırı müstehceni nasıl yorumladığımı söyledim sadece

O kadar olmaz yani bikinili mini etekli kadınları da yasaklayacak kadar, örnek veriyorum. Aşırı demekle bence ona vurgu yapılmış. Benim fikrim böyle, saygılar

SARKAT

05.05.2011 19:15
Profiller arası geçişte var zaten.
Güvenli İnternet Hizmetini alan kullanıcı, profiller arası geçişleri istediği an yapabilecektir. Örneğin bir evde çocukların İnternet kullanımı sırasında “çocuk profili” seçilebileceği gibi, yetişkinlerin internet kullanımları sırasında “standart profil”e kolayca geçilebilecektir.
13- Güvenli İnternet hizmetinde yasaklı sitelere girenler tespit edilecek midir?

Güvenli İnternet hizmetinde kullanıcıların İnternet erişimleri hiçbir şekilde tespit edilmeyecektir.
14- Güvenli İnternet Hizmetinin Kelime Grupları ve Alan Adları İle İlişkisi Nedir?
Basında birkaç gündür tartışılan “kelime grupları ve alan adları” ile Güvenli İnternet Hizmetinin hiçbir ilgisi bulunmamaktadır.
Bunun için yeterli altyapıyı hazırladıklarını söyleyen Acarer, engellenen sitelerin büyük bir bölümünün porno ve çocuk pornosu içerikli olduğunu belirtti.
Burda da zaten müstehcenliğin sınırıda çizilmiş. mini etekli vs gibi şeylerde mevzu bahis değil.

yargıç

05.05.2011 19:22
Alıntı SARKAT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dostlar ben öğretmenim filtre önemli Kadıköy doğru söylüyor.

Okuldaki erkek öğrencilerden yakaladığımız cep tellerindeki videoları görseniz nutkunuz tutulur. Dediklerim ilköğretim öğrencisi 12-15 yaş arası. Porno küçük yaşlarda izlenilmesi sakıncalı, alan memnun satan memnun ilişkileri, bayanı hayvan yerine koyan bir film sektörünğn kimseye faydası olmaz. Ancak insan kendini tatmin eder.

Bunların öğreneceği olumsuzluklar çocukları çok kötü etkiliyor. Kız çocuğunuz olsun anlarsınız. Öyle yasaklara karşıyım gibi şeylerle olmuyor. Ğlkmeizde internet çok denetimsiz. Anne babalar bilgisayardan anlamıyor. Çocuklar 15 yaşında hacker olmaya, cinsel içerikli videolara facebooka, pc oyunlarına saldırıyor. Öyle herkesin zannettiği gibi ödev mödev yapmıyor.

---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:57 ----------



E iyide dostum BTK da çalışanlar da çiftçi , balıkçı değil di mi? Senin bahsettiğin kişiler kadar yada onlardan profesyonel kişilerin çalıştığı bir kurum.

Bu işte sadece bilişim uzmanı olamkda yetmez. BTK sa hukukçu, psikolog,eğitimci, doktor ve en önemlisi iletişimci ve bilişimciler de çalışıyor.
öncelikle okuldaki olaylar konusunda ve porno konusunda haklısnız hocam.

ama benim burda savunduğum nokta porno değil. herşeyin aşırısına ben karşıyım.

ama herkezin bildiği video siteleri kapanıyor , blog siteleri kapanıyor , haber siteleri kapanıyor,

neden? içerisindeki %0,01 lik kısım suç teşkil ettiği için veya btk çalışanların kendi görüşlerine göre sakıncalı içerik olduğu için kapanıyor.

şimdi çocuklar ,aileler, zararlı içerik görmek istemeyen insanlar korunması için güzel bir uygulama bunda hemfikiriz.

ya benim gibi reşit tabir edilen nerde ne yaptığını bilen insanlar için bir uygulama varmı?
görünürde yok neden yok.

btk nın açıklamasında deniyorki şuanki sıtandart pakette bulunanlar için bir sakınca yok aynen devam edecek. ama şuan 60.000 kadar site sansürlenmiş durumda ve yeni sistemle dns değiştirmekte bir işe yaramıcak (uzmanların söyledikleri)

şimdi seçme şansı oldumu bence olmadı. devlet karar veriyor benim neyere gireceğime belki ben kapanan siteden müzik dinlicem veya normal bir video izlicem veya bir haber okuyacam.
ama devletin birimleri istemediği için ben okuyamıcam izliyemicem göremicem.

bunun neresi adalet neresi demokrasi?

sırf btk da çalışanların düşüncesi ile internet hayatımı sürdüreceksem çekerim fişi ayda 50tl vermekten kurtulurum daha iyi.

mayten

05.05.2011 19:26
Ben bu uygulamayı tamamen sacmalık olarak görüyorum.Başlngıcta iyi gibi görünsede bu uygulama ile ilerde bircok kısıtlama cok rahatlıkla uygulanabılecek.Bundan sınra ınternetten yasa dısı hıcbır sey ındıremeyecek kımse filim muzık dahı ındıremeyeceksınız kısacası bu uygulama ıle hersey paralı olacak basıt bır programa bıle 20-30 dolar odemek zorunda kalacaksınız her seye para öderse nız yıllık orlama bır kullanıcı 200-300 tl arasında cebınden para cıkacak ...bu uygulama ıle üretici firmalara daha cok para kazandırılacak zaten ekonamık gelırı dusuk olan halkımızın cebınden daha cok para cıkması demek ....
burda dıkkat cekılecek onemlı konulardan bırıde yurt dısına mılyon dolarların akması demek yanı sevinmeyın bişey yok dıye zaten progların bır cogu yurt dısı kaynaklı oldugundan giden mılyon dolarları ınternet uzerınden izleyecegiz. devletın bu işi yurt dısı fırmaların baskısı ıle yaptıgı apacık ortadır sekeri tutunu bitiren herseyı dısa bagımlı yapan zıhnıyetın yenı oyunundan başka bısey degıldır bu uygulama .....
bosuna sevinmeyın yolunacak kaz bızlerız gene malesef

celalim93

05.05.2011 19:35
filtreler zorunlu değil deniyor arkadaşlar

SARKAT

05.05.2011 19:37
Neyse arkadaşlar 22 ağustosda göreceğiz bakalım haklı mı çıkacağız, yoksa haksız mı?

Hayırlısı..

SARKAT

05.05.2011 19:38
Neyse arkadaşlar 22 ağustosda göreceğiz bakalım haklı mı çıkacağız, yoksa haksız mı?

Hayırlısı..

---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:37 ----------

Alıntı celalim93 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
filtreler zorunlu değil deniyor arkadaşlar
Bizde onu diyoruz ama anlatamıyoruz. Bu uygulamalar sadece filte seçenler için diyoruz. Diğerleri için normal yaşama devam

KIZILTEKE

05.05.2011 19:47
Büyüklerimiz işin en iyisini bilirler.

ZİYARETÇİ

05.05.2011 19:48
Porno ve cocuk Pornosuna kesinlikle karsıyım güzel bir karar Bazıları bayagı abartmıs Yok onu sunu kapatacaklar bunu söyle yapacaklardiye gözel bir karar...

celalim93

05.05.2011 19:51
cnn türk te şu an konuşuluyor bu konu

ZİYARETÇİ

05.05.2011 20:19
porno izleme hakkımıza karışmayın

ozkanbey

05.05.2011 21:25
Birisi BTK ya Filitre Yazılımlarının var olduğunu ve bu yazılımları kişi isterse kullanabileceğini öğretebilir mi ?
Yetişkin insanların internet kullanımını kısıtlayarak nasıl bir amaca hizmet ediyoarlar ?
Ve ayrıca ben yetişkin bir kişi olarak porno izlemem de diğer insanlar için ne gibi bir sakınca var ?

SARKAT

05.05.2011 21:56
Alıntı ozkanbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Birisi BTK ya Filitre Yazılımlarının var olduğunu ve bu yazılımları kişi isterse kullanabileceğini öğretebilir mi ?
Yetişkin insanların internet kullanımını kısıtlayarak nasıl bir amaca hizmet ediyoarlar ?
Ve ayrıca ben yetişkin bir kişi olarak porno izlemem de diğer insanlar için ne gibi bir sakınca var ?
Yetişkinlere yönelik bir uygulama değil zaten. İsteyen alıyor uygulamayı arkadaşlar okumadan geliyorsunuz basın bildirisini. Sonra herkese tekrar tekrar yazıyoruz.

ozkanbey

05.05.2011 22:02
Alıntı SARKAT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yetişkinlere yönelik bir uygulama değil zaten. İsteyen alıyor uygulamayı arkadaşlar okumadan geliyorsunuz basın bildirisini. Sonra herkese tekrar tekrar yazıyoruz.
Yazılan konuyu hatta cevaplarıda okudum. Anladığımı yazayım, yanlışım olursa düzeltin;
22 Ağustosta herkes standart filitre paketine geçirilecek. Şuanda dns değiştirilerek girilen yasaklı sitelere 22 ağustosta hiç bir şekilde girilmeyecek. Buna takiben isteğe bağlı olarak standart pakete ek olarak çocuk ve türkiye filitre paketi olacak.

Sonuç olarak şuanda tarör ve yetişkin siteleri engelli olduğuna göre mesajımda ne gibi yanlış yada abartı var ?

memocan3000

05.05.2011 22:21
NE zaman etik olur ne Zaman etik olmaz
EĞER herkes filtresiz bir internette iken isteyen kendisi çocuk aile v.s kısmına geçerse bu etiktir faydalıdır nitekim hemen geçecek tanıdıklarım olduğu gibi ben asla geçmem 30 yaşındayım kendi kendimi filtreliyorum
EĞER herkes aile v.s bir filtre altına alınır bundan sonra isterse filtrelemeyi kaldırırlarsa işte bu fişleme olur ve tam bir rezalet olur

neguvon

05.05.2011 22:36
14- Güvenli İnternet Hizmetinin Kelime Grupları ve Alan Adları İle İlişkisi Nedir?
Basında birkaç gündür tartışılan “kelime grupları ve alan adları” ile Güvenli İnternet Hizmetinin hiçbir ilgisi bulunmamaktadır.
diye bir madde yazdı arkadaşlardan biri ama zaten kör topal olan yasalarımız mahkeme kağıdında blogspot yerine blogsport yazılması yüzünden haftalarca milletin blog hesabına giremediği saçma sapan dönemler yaşadık o yüzden filtreleme işi sadece kişinin isteğine bırakılsın yani istediğim zaman sözleşme imzalayıp filtreleme sistemine geçeyim istemediğim zaman filtre paketini kaldırıp yasaklı sitelere dns değişikliğiyle girebileyim.


ÖZELLİKLE DİKKATİNİZİ ÇEKMEK İSTEDİĞİM KONU HİÇ BİR PAKETİ SEÇEMEMEN GİBİ BİR SEÇENEĞİN YOK YANİ EN AZINDAN STANDART PAKETİ SEÇECEKSİN DİYORLAR. HAYIR BEN STANDART PAKET E FALAN GEÇMİYORUM KARDEŞİM BEN ÖZGÜR İNTERNET KULLANMAK İSTİYORUM.

emirkan

05.05.2011 22:47
standart paket dediklerı filtrede şu an 30 bin den fazla site engelli
bunun nersi filtre deyıl sarkat

aLex_67

05.05.2011 22:54
interneti sansürsüz kullanabilmek için yapmanız gerekenler çok basit:
12 haziran'ı bekleyin.
sandığa gidin.
'hükümeti değiştir'e tıklayın, oy verin.
rejim ayarlarından "cumhuriyet"i varsayılan olarak atayın.
artık interneti sansürsüz olarak kullanabilirsiniz..

DumanlıPars

05.05.2011 22:55
emirkan ve neguvon' un girdilerine katılmak ile birlikte birşey sormak isterim.
Bu filtreler bir çok güvenlik markası tarafından zaten sunuluyor. isteyen satın alabiliyor. BTK niye kendi uydurduğu filtrelerden birini seçmek zorunda bırakıyor sizce? Bu kullanıcılara bir müdahale değilmidir. TİB ve BTK' nın ne gibi keyfi uygulamalara imza attığını ne çabuk unuttuk.

ffgul

05.05.2011 23:08
>>Dünyada iran, çin gibi ülkelerin kullandığı bu sistem tamamen yasakçı zihniyetten başka bi şey değil...
>>Btk ya mı kaldı milletin girdiği siteleri yasaklamak.
>>Nerde özğürlük nerde demokrasi...herkes istediğine girer.Ayrıca neden girilen yerleri kayıt altına alacaklar!! cevap basit fişleme başlıyor...
>>İranda ki yasaklarda böyle gelmiştir.Tarihe bakınız...
>>Ne yazıkki dünyada en çok gazetecinin tutuklu yattığı ülkede biziz...
>>Allah sonumuzu hayır etsin...

SARKAT

05.05.2011 23:23
Alıntı emirkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
standart paket dediklerı filtrede şu an 30 bin den fazla site engelli
bunun nersi filtre deyıl sarkat
o 30 bin site neler acaba. Napsın devlet çocuk pornosu yapan siteleride mi serbest bıraksın. Görende SDN gibi siterler yasak zannedecek. Yasaklamayı BTK değil mahkemeler yapar üstelik. Yani filtre olmasada sen mahkemeye seninle ilgili bir hakaret içerikli bir siteyi şikayet etsen mahkeme seni haklı bulsa uyarır, uyarı dikkate alınmazsa kapanır. Bundan doğal ne var.

SARKAT

05.05.2011 23:26
Alıntı emirkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
standart paket dediklerı filtrede şu an 30 bin den fazla site engelli
bunun nersi filtre deyıl sarkat
o 30 bin site neler acaba. Napsın devlet çocuk pornosu yapan siteleride mi serbest bıraksın. Görende SDN gibi siterler yasak zannedecek. Yasaklamayı BTK değil mahkemeler yapar üstelik. Yani filtre olmasada sen mahkemeye seninle ilgili bir hakaret içerikli bir siteyi şikayet etsen mahkeme seni haklı bulsa uyarır, uyarı dikkate alınmazsa kapanır. Bundan doğal ne var.

Bu tüm dünyada böyledir. Assangenin siteleri bile yasaklandı. Türkiye de de katalog suçları içerenler kapanır.

Katalog Suçlar Nelerdir ?

5651 sayılı yasanın 8. maddesinde yer alan;

İntihara Yönlendirme,
Çocukların Cinsel İstismarı,
Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde Kullanılmasını Kolaylaştırma,
Sağlık için Tehlikeli Madde Temini,
Müstehcenlik,
Fuhuş,
Kumar Oynanması için Yer ve İmkân Sağlama,
Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar

Üstelik siz mevcut esk idüzeni mi eleştiriyorsunuz yoksa kafanızda kurduğunuz yeni sistemi mi? Buna bi karar verin.

---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:23 ----------

Alıntı ozkanbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yazılan konuyu hatta cevaplarıda okudum. Anladığımı yazayım, yanlışım olursa düzeltin;
22 Ağustosta herkes standart filitre paketine geçirilecek. Şuanda dns değiştirilerek girilen yasaklı sitelere 22 ağustosta hiç bir şekilde girilmeyecek. Buna takiben isteğe bağlı olarak standart pakete ek olarak çocuk ve türkiye filitre paketi olacak.

Sonuç olarak şuanda tarör ve yetişkin siteleri engelli olduğuna göre mesajımda ne gibi yanlış yada abartı var ?
22 Ağustos da herhangi bir tarifeye istemediğin sürece geçmeyeceksin. Standart tarife denen şey zaten var olan bir şey. 22 ağustostda dün ya da bugüne göre bir değişiklik olamayacak, bu kadar basit ve net yazıyor ama nasıl anlaşılıyor bu pes doğrusu. Sonuç olarak gelen bir yasak da yok. İsteyene mevcut düzen aynen devam.

winchester07

05.05.2011 23:37
ozkanbey Nickli Üyeden Alıntı:
Birisi BTK ya Filitre Yazılımlarının var olduğunu ve bu yazılımları kişi isterse kullanabileceğini öğretebilir mi ?
Yetişkin insanların internet kullanımını kısıtlayarak nasıl bir amaca hizmet ediyoarlar ?
Ve ayrıca ben yetişkin bir kişi olarak porno izlemem de diğer insanlar için ne gibi bir sakınca var ?
amaç üzüm yemek değil, bağçıyı dövmek.

SARKAT

05.05.2011 23:46
Alıntı ozkanbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Birisi BTK ya Filitre Yazılımlarının var olduğunu ve bu yazılımları kişi isterse kullanabileceğini öğretebilir mi ?
Yetişkin insanların internet kullanımını kısıtlayarak nasıl bir amaca hizmet ediyoarlar ?
Ve ayrıca ben yetişkin bir kişi olarak porno izlemem de diğer insanlar için ne gibi bir sakınca var ?

1Katalog Suçlar Nelerdir ?

5651 sayılı yasanın 8. maddesinde yer alan;

İntihara Yönlendirme,
Çocukların Cinsel İstismarı,
Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde Kullanılmasını Kolaylaştırma,
Sağlık için Tehlikeli Madde Temini,
Müstehcenlik,
Fuhuş,
Kumar Oynanması için Yer ve İmkân Sağlama,
Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar
O zaman bana şu katalog suçları engelleyen bir filtre bul arkadaşımda kullanalım. Senin flitren Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar ı bakalım nasıl filtre edecek. Üstelik devlet bedava hizmet veriyor. Senin dediğin şuna benziyor. Biri devlete söylesin özel hastaneler varken niye devlet hastaneleri var.

Herkes bilgisayarda program kuramayabilir. Burda tek bir üyelikle senin yerine tüm işleri yapan güvenilir bir kurum var.
Ve çocuklar bu programları rahatlıkla kaldırıp, DNS değiişikliği yapıp istediği yere girebilir. BTK nın filtrelerinde DNS de işlemiyor.
Bilginize.

Mta

06.05.2011 00:14
* Program kurmak diye bir şey yok.
* Filtreler paralı değil.
* Her şey aynı ise neden yasa geliyor ? At bile bu kadar takmaz gözlüğü. Zaten standart tarife varmış. Var var. Ekşisözlük kapancak dediler tepki alınca yok dediler. Adamlar gelen maili söylediler . Ama yok olamaz imkansız bişey. Biz bi yerimizden uydurup yalandan isyan çıkartıyoruz. Yok seçim zamanı gelmiş ondan uyduruyormuş. Ya çıldırtmayın insanı kimse bi yerinden bişey çıkarmıyor adamlar daha 10 gün önce yasaklanacak sitelere uyarı gönderdi.

Boş verin valla boşverin size post az geliyor size semer lazım arkadaş ...

emirkan

06.05.2011 01:02
sarkat keşke tek porno siteleri yasaklansa amac farklı hemde cok

ZİYARETÇİ

06.05.2011 01:07
ayvayı yedik, tepkileri ölçüyorlar; bunun arkasından bi bityeniği sezinliyorum :))

ZİYARETÇİ

06.05.2011 01:21
Kardeşim paket getiriyorsanız, normal paketlerde hiç sansür olmasın o zaman. İstediğim siteye girip çıkıp, çocuk pornosu varsa kapat. Ama sen gider legal siteleri kapatırsan olmaz. Süleyman Demirel zamanında Bülent Ecevite bir laf demişti o aklıma geliyor. Sayın Ecevit genel evleri kapatalım tarzında birşeyler diyor, Süleyman Demirel de ona genel evleri kapatalımda vatandaş bize mi şey yapsın demişti... Bunun bir sonra ki adamı budur zaten.

BLACKBOX

06.05.2011 13:53
Filtreleme olayını şahsen çok saçma buluyorum. Bence filtreleme kişiler tarafından insanlara yapılmamalı. İstiyorsa insan kendini filtreler. İstemiyorsa istemiyordur.

Bu internet filtreleme olayı insanların özgürlüğünü kısıtlamaktır bence. Şahsen ben bunu yapacak kişilerin niyetlerini çok çok daha farklı olduğunu düşünüyorum. Önceki sayfalarda da bir arakdaşımız belirtmiş.

Yabancı ülkere para akışının hızlanması için yapılan bir uygualamadır bence. İnsanlar hangi siteye girmiş, ne izlemiş, ne öğrenmiş kime ne arkadaş? Bu bizim bileceğimiz bir iş.

Kimse kimseye karışamaz diyor ve gelecek olan filtreleme uygulamasını saçma buluyorum.

Ayrıca Standart Paket - Filtreli Paket olayında yetkililer sizi kandırıyor.

Standart Paket ve Filtreli Paket arasında gözle görülebilir bir fark yok.

Saygılar...

DarKeN

06.05.2011 14:43
Sanırım bu olay bilerek yapılan bir tahrik malum önümüz seçim ya. Bende galeyana gelmiştim ama BTK nın sitesindeki duyuruyu okuyunca aslında öyle sanıldığı gibi değilmiş . buyrun:http://www.tk.gov.tr/Etkinlikler/Ulu...bt05052011.htm

neguvon

06.05.2011 16:57
Yav porno,müstehcenli ,ahlaksızlı ,intahara yönledirme bunlar sadece internette var nasılmı örnek müstehcenli dizilerde :aşkı memnu fatmagülün suçu ne öyle bir gçer zaman ki dizilerde çok açık saçık tecavüz olayı 70 milyon insanın önünde çoluk çocuk demeden herkese izlettirdiler tabi sonra şddet derseniz mafya özentisi kurtlar vadisi eze deli yürek gibi bilumun saçma ağır şidddet içere diziler onlarda televizyonda onlara niye sansür yok.Hem interneti televizyona oran çok çok kullanıcısı var.Şimdi soruyorum tehlikeli olan internet mi tv lermi...


BU KADAR KAPSAMLI SANSÜR NEDEN KORKU CUMHURİYETİ NEDEN.....
Dikkat ederseniz devlet tarafında filtreleme sistemi uyulayanlar baskıcı rejimler nerde kaldı kişinin kendini ifade etme özgürlüğü.

ZİYARETÇİ

07.05.2011 02:04
ulan ne günlere kaldık ya ne haliniz varsa görün...

ZİYARETÇİ

10.05.2011 09:29
kesinlikle sansürleniyoru :

ZİYARETÇİ

14.05.2011 10:00
Bune yaa :(

ZİYARETÇİ

14.05.2011 11:04
standart paket ne paketlerin içeriğini niye acılamıyolar bunlar aldatmaca asırı ayaklanma oldu diye milleti uyutuyolar birileri artık bu geri zihniyetlilere dur demeli.Bi cok arkadasım porno demiş bu zor bişi değilki gidin cdcilerden birine abi klavyenin altındakiden ver demeniz yeterli 10 yasındaki cocuga gozumun onunde sattı adam

ZİYARETÇİ

14.05.2011 19:14
çok saçma ya

ZİYARETÇİ

15.05.2011 01:00
internet kafe işletenler battı :)) adamlar sabahtan akşama kadar full msn ye girmiyoya xD

ZİYARETÇİ

17.05.2011 22:00
vay bee üniversiteli gençlerimiz porno izlemeye ne kadar da meraklıymış böyle. Bide diyolar ben aklı başında yetişkin insanım ve ne yapacağıma kendim karar veririm. aklı başında bir insan nefsine hakim olamayan bir insanmıdır sizce.. neyse bi şaf var alışmış kudurmuşdan beterdir devam gençler pornoyada devam her türlü pislik sapkınca işlerede tebrikler sizlere.. aklı başında kendi kararını kendi veren kendini yetişkin sanan ama daha nefsine hakim olamayanlar sizi.... yazık....

ZİYARETÇİ

18.05.2011 16:08
hangi devirde yaşıyoruz arkadas. meme kanseri olanlar bakamıcak mesela bılgılenmeye gerek yok cunku degıl mı. 5 yasındakı cocuk sexi kımden ogrencek ? sonra tecavuz artıyo bencıllık artıyo. bunlar bastayken bı bok olmaz bu toplumdan. bı referandum vardı bıde bu cıktı smdı bıseylerı degıstırmenın pesındeler neden acaba

ZİYARETÇİ

19.06.2011 13:56
herkes ozgurdur ıstedıgı seyı yapar..Bunada kımse karısamas

ZİYARETÇİ

25.06.2011 12:01
Bunlar babadan oğula nesil heralde bunlar..Böyle böyle yasaklıyolar işte ileride bi bakmışsınız herşey yasak

ZİYARETÇİ

29.06.2011 13:50
pornoma dokunma. AQP :)))

ZİYARETÇİ

03.07.2011 21:49
porno diyince millet susuyor diye, büyük coguluk porno diyor. e geri kalan kısmı? muhalefet olacak ne varsa sansürde. ilerde o büyük cogunluk olan pornoyu geçeceksusturulan siteler. yetmezmiş gibi, bunlar hakkında yorum yapana da pornocu dicek bu zihniyet. helal süt emmiş adamın hükümeti farklı oluyor arkadas

ZİYARETÇİ

03.07.2011 21:52
ödev için resim ararken bikinili kız çıkıyosa, internette arama ödevi... kafanı kullan. hem arabaya bin, hem de kaza yapiyo bu arabalar de.. binme arkadasim arabaya begenmiyosan. internet zorla degil ya. taktirma kabloyu bak hayatına... millet manyak ya

ZİYARETÇİ

23.07.2011 16:52
arkadaş ben ara sıra porno sitelerine giren bir kadınım bu yasaklanırmı?hani insan hakları hani demokrasi.??????????? hükümet daha nasıl milleti yolarızın peşinde ama uyanan yok koyun bizim halkımız yaa....

ZİYARETÇİ

23.07.2011 19:38
bu kadar saçma ve çağ dışı bir karar olamaz.size ne kardeşim ben para verip evime internet bağlatıyorum ve paramın karşılığını alırım istediğim her siteye her yere girerim.buna kimse karışamaz bide laik bir devletiz diye geçiniyoruz size sorarım laiklik bunun neresinde acaba, eğer bir devlet bazı şeyleri ortadan kaldırıp yasak getiriyorsa bilinki bunun altında insanlardan bişeyler saklıyorlar demektir. cahil kalmamızı istiyordur bu devlet. şimdi bunu yapan internetimize sansür koyan internet hakkımızı alan bu başımızdakiler yarın kim bilir neler neler yapar hangi haklarımızı elimizden alırlar.lütfen arkadaşlar biraz düşünün bu sadece bununla kalmıyacak bunun ardı ardası kesilmeyecek nelere nelere yasak gelicek haklarımızı ellerimizden kimsenin almasına izin vermeyelim

ZİYARETÇİ

24.07.2011 00:44
bu işşşi kim açtıysa! oy veren insanlar düşünsün!

ZİYARETÇİ

24.07.2011 00:52
günahsa biz karar veririz veya sevapsa biz düşünürüz doğruyu bulmak için ama bunu yapanlar ise bizim elimizden özgürlüğümüzü alıyorlar...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZİYARETÇİ

05.08.2011 19:50
Burda olumsuz konuşanlari filitrelesinler okadar kardeşim madem istemiyonuz telekom size kosun filitreyide susun yorum yapmayin madem filitre istionuz müracat edin çocuk filitresi alin :)) güle güle kullanin :) türkiyede p kişi en az bu filitremelere karşi cikar. bu filitreleme hikaye olur gider DNS derler degisik bi yontem cikar asılır yada millet degisik bi yöntemle internete girer telekomun trajı sarsılır tarih olr filitreler kaldirilir zaten verdikleri int. yok hat cekmiyor yok IP almiyor 16 bit net limitsiz salliyolar millete 16 bit ilk gün sonra düşüyo 4 mbite :)) bence TELEKOM kendi kuyusunu kaziyor okadar.

ZİYARETÇİ

13.08.2011 21:22
Nerde cumhuriyet nerde özgürlük ben bu haberi gördüğümde sadece bu ülkeye ve vatandaşlarına acıyorum.MUSTAFA KEMAL ATATÜRK özgür ve yenilikçi bir devlet istemişti.Sen milletin özgürlüğüne internetine karışçağına git ilk başta şu ülkenin PKK Ve askeri teknolojik olarak gelişmesini sağla.Ahhh ahhh arkadaşlar taaa nerden nereye geldik bir bilseniz...

ZİYARETÇİ

22.08.2011 22:26
Ortalık zaten sapıktan,tecavüzcüden geçilmiyo,bi de porno siteye yasak koy tecavüz olayları bak nasıl artacak.

ZİYARETÇİ

25.08.2011 00:45
bu nasıl bir işdir ya ! Benm bilgisayar girmiyor. Herkesn pc faceye feln giriyo. Bazı arkadaslarında girmiyo . Bi iş yapıcaklar eline yüzüne bulaştırılyolar.İnternet sansürüne bende hak veriyodum ama düzgn yapın işi. ya kimse giremesn yada herkes girsin . !

ZİYARETÇİ

30.08.2011 21:03
e postalar kayda geçecek die iddialar ortaya atıldı ne kadar dogru birde ceza işlemlerine 22 agustostan itibarenmi başlanacak yoksa geçmişteki 2 3 senelik herkesin nette yaptıları yasak işlemlerde 22 agustosa dahil olacakmı bilgilendirirseniz sevinirim

ZİYARETÇİ

11.09.2011 20:57
:) Çok komik ama maalesef her devlet hakettiği gibi yönetilir. Bunlar az bile. Biraz daha kadınların ve erkeklerin yürüdüğü yollar,bnidiği otobüsler farklı olacak.Bütün bunların olmasını Türkşiye istedi,onlarda yapıyor isteğe cevap veriyorlar.

ZİYARETÇİ

22.04.2012 17:36
amaçları ne ya neyi kime sansürlüyo bunlar ülkedeki her sorunu çözdünüz bi bu kaldı zaten saçmalık..

ZİYARETÇİ

12.02.2014 16:58
beki bu internet yasağının çezaları varmı

MWC 2014

SDN Özel

FORUMDAN SON BAŞLIKLAR

Konami'nin sevilen oyunu Pro Evolution Soccer'ın, menajerlik türündeki oyunu iOS ve Android platformuna geliyor. Artık mobilde menajerlik oyunu oynayabileceksiniz....
Yarış dünyasına yepyeni bir soluk getirecek olan The Crew müthiş arabalarıyla dikkat çekiyor. Biz de sizler için The Crew'de bulunan tüm araçları bir araya getirdik....

SDN Medya

 

Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sk. No: 6/4 4. Levent/ İstanbul
Tel: 212-269 70 87 Fax: 212-269 16 22
info@shiftdelete.net - ik@shiftdelete.net
ShiftDelete.Net sunucuları ixirhost tarafından barındırılmaktadır