En İyi Torrent Siteleri

En İyi Torrent Siteleri

Torrent siteleri sayesinde, internette aradığınız her türlü paylaşım dosyasına ulaşabilirsiniz. İşte en iyi torrent siteleri.

16/05/2010 18:00

İnternetten dosya indiriyorsanız mutlaka Torrent ismini duymuşunuzdur. Ancak bu sistemin nasıl çalıştığını biliyor musunuz? P2P (Peer to Peer) paylaşım sistemini kullanan Torrent'i farklı kılan ise özel bir protokola sahip olması. Siz Torrent üzerinden bir dosyayı indirirken, sistem aynı anda bu dosyanın da başka kullanıcılar tarafından da download edilmesine izin veriyor.

Özetle kullanıcılar aynı anda hem upload hem de download yapan kişi haline geliyor. Torrent sistemine bağlı olan kullanıcılar, paket haline getirilmiş dosya adreslerinin seeker denilen botlar tarafından bulunmasını sağlıyor. Bu sayede seeker belirlenmiş dosyaları dünya üzerindeki tüm kullanıcılarla paylaşıyor. Özel Torrent siteleri ise daha çok kendi içlerine kapalı dev bir network gibi çalışıyor. 

En iyiler yarışıyor

Şimdiye kadar adı hep korsanla birlikte anılan Torrent sitelerinin aslında yasal yanları da var. Bu sitelerde, sadece yasadışı paylaşımlarda bulunmuyor. Normalde arasanız bile zor bulacağınız dergiler ve amatör grup müziklerine Torrent sayesinde ulaşmak mümkün. Şu anda satılmayan bir derginin ya da çizgi romanın 15 yıllık arşivini Torrent sitelerinden indirebiliyorsunuz.

Ücretsiz program yazan insanlar da Torrent'ten faydalanıp çok daha geniş kitlelere hitap edebiliyor. Korsan kullanımı saymazsak aslında Torrent internetin gerçek anlamlarından biri. Sizin için en iyi 10 siteyi bir araya getirdik.

16/05/2010 18:00
Sayfalar:
« Önceki12345...1011


Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.
Bu haber 453667 kez okundu Bu habere 84 yorum yapıldı

Yazar: Cem Süer

Teknoloji, gadget, oyun ve kurumsal haberleri, dalından toparlayıp taze taze okuyuculara sunuyor. Ayrıca web sitesi gurmeliği yapıp ilginç adresleri bir araya getiriyor

Yorum Yaz

Cengiz Onikiler

17.05.2010 12:19
Listede bir yanlışlık var.. torrentleech.org sitesi dünyanın en hızlı ve en kaliteli arşivini ve yeniliklerini sunan bir sitedir. Sitede aklınıza ne gelirse vardır. Hızı harika.. Sunulan her dosyada 8 mbit ile tavan yapılabiliniyor.. İncelemeye değer bir site.. Kaçırmayın.. Fakat bir kötü yanı var, o da ara sıra üyelik alımını açması..

ZİYARETÇİ

05.11.2010 15:09
emeğine sağlık dostum

ZİYARETÇİ

05.12.2010 22:23
elinize salık

ZİYARETÇİ

03.02.2011 14:41
teşekkürler

ZİYARETÇİ

03.04.2011 22:43
Torrentleech kesinlikle 1 numaradır. Skidrow yeterli sanırım. Hız 'Cengiz Onikiler'in dediği gibi her zaman maksimumda.

ZİYARETÇİ

01.11.2011 21:42
turk torrentlerden en iyisi bitturk.net

ZİYARETÇİ

03.11.2011 05:01
nerde siteler

ZİYARETÇİ

13.11.2011 12:32
sagol

ZİYARETÇİ

27.11.2011 21:04
arena-tr torrent sitesine acil davetiye emrecaglar64@hotmail.com teşekkürler

ZİYARETÇİ

29.11.2011 09:30
bitturk.net gibi bir siteyi listeye almamanız çok anlamsız olmus.Arena tr nedir ki?

ZİYARETÇİ

11.12.2011 12:04
SAOL BABAYİĞİT

ZİYARETÇİ

13.12.2011 10:59
www.leechturk.com sitesine acil davetiye lazım arkadaşlar :( mail adresim taylan.sayilir@gmail.com şimdiden teşekkürler :)))

ZİYARETÇİ

13.12.2011 12:57
torrentlech.org sitesine davet yapar mısın rica etsem. loko09@mynet.com

ZİYARETÇİ

17.12.2011 01:06
torrentlech.org sitesine üyeliği olanlar davet yapar mısınız...? melih_steel@hotmail.com

ZİYARETÇİ

17.12.2011 08:34
lutfen davet gonderirimisiniz?

ZİYARETÇİ

19.12.2011 12:13
zamunda adresi için davetiye gönderen yok mu yahu?

ZİYARETÇİ

25.12.2011 19:55
arena-tr.com a davetiye aLabiLir miyim Lütfen ! ( email : asir_ilbey@hotmail.com ) şimdiden teşekkurLer

ZİYARETÇİ

19.01.2012 03:39
torrentleech.com ÇOK ACİL DAVET LAZIM. lütfen davet gönderebilen birr arkadaş varsa çok sevinirim.şimdiden teşekkürler... attalos.07@hotmail.com

ZİYARETÇİ

22.01.2012 14:40
torrentleech.com ÇOK ACİL DAVET LAZIM. mümkünse bi arkadaş gönderebilirmi.gönderen göndermeyen herkese çok teşekkürler tabi gönderene daha çok tşk :))) essora@hotmail.com

ZİYARETÇİ

27.01.2012 21:32
mehmetfarukgullu@hotmail.com arena-tr davetiye ya da başka bi torrent davetiyesi yollarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler abilerim kardeşlerim :)

ZİYARETÇİ

28.01.2012 11:28
merhaba....arkadaşlar bana bir davetiye yollarmısınız acaba...torrentlere hiç girmedim daha önce..merak ediyorum açıkcası...çok memnun olurum gerçekden...bulent_1905@yahoo.com mail adresim....şimdiden teşekkür ederim davetiye yollayacak arkadaşlara...

ZİYARETÇİ

29.01.2012 02:04
http://www.arena-tr.com/ sitesine davetiye verirseniz sevinirim adresim realite2007@hotmail.com.

ZİYARETÇİ

05.02.2012 01:01
merhaba.www.arena.tr.com'a davetiye gönderbilen olursa sevinirim. şimdiden teşekkür. ertekin4477@mynet.com

ZİYARETÇİ

06.02.2012 00:39
torrentleech ve arena-tr den davetiye alabilirmiyim arkadaşlar. Türkiyede çok iyi bilinen bir siteden yararlanıyorum fakat hiç memnun değilim. Pc mi gece gündüz açık bırakıyorum hep upload yapıyor donwload yaptığını görmedim. 2 haftadır bir film inmedi hepsi yarım yamalak. sitede gözüken 13gb upload 10gb download gerisini siz düşünün... legolasx18@hotmail.com

ZİYARETÇİ

06.02.2012 23:35
torrentleech.com ÇOK ACİL DAVET LAZIM. lütfen davet gönderebilen birr arkadaş varsa çok sevinirim. saniegvn@gmail.com şimdiden teşekkürler...

ZİYARETÇİ

07.02.2012 01:51
http://fenopy.eu/ sitesindede aradığınız çoğu şeyi bulabilirsiniz.Ayrıca üyelikte mecburi değil.

ZİYARETÇİ

07.02.2012 09:07
arkadaslar bende davet bekliyorum gonderirseniz sevinirim mustafayildizdir@hotmail.com

ZİYARETÇİ

08.02.2012 17:27
torrentlech.org sitesine üyeliği olanlar davet yapar mısınız...? darcraiden@hotmail.com teşekkürederim

ZİYARETÇİ

09.02.2012 01:06
Arkadaşlar lütfenn torrentleech.org için davet gönderebilirmisiniz.Çok teşekkürler..

ZİYARETÇİ

09.02.2012 01:10
Arkadaşlar çok acill torrentlech.org sitesine davet gönderirmisiniz medcezir06x@hotmail.com şimdiden teşekkürle..

ZİYARETÇİ

09.02.2012 09:11
Arkadaşlar lütfenn torrentleech.org için davet gönderebilirmisiniz.Çok teşekkürler.. ahmet_emin29@hotmail.com

ZİYARETÇİ

09.02.2012 19:32
torrentlech.org sitesine davet gönderirseniz cok sevinirim

ZİYARETÇİ

09.02.2012 19:35
torrentlech.org sitesine davet gönderebilirseniz çok sevinirim mail adresim: hakkinen312@yahoo.com

ZİYARETÇİ

10.02.2012 01:12
arkadaslar ''http://torrentleech.org'' icin lutfen davetiye gonderirmisiniz. sedat653@hotmail.com

ZİYARETÇİ

10.02.2012 22:18
arkadaslar torrentleech.org için davetiye gonderir misiniz düzgün film indirmek istiyorum cok mu sey istiyorum yahu?? nilaysadiki@hotmail.com

ZİYARETÇİ

11.02.2012 04:24
arkadaslar ''http://torrentleech.org'' icin lutfen davetiye gonderirmisiniz. lutfubilen@gmail.com

ZİYARETÇİ

11.02.2012 16:44
trorentlech sitesine daevt gönderirmisiniz lütefn acill minerva_apo@windowslive.com

ZİYARETÇİ

11.02.2012 17:36
torrentleech.com ÇOK ACİL DAVET LAZIM. lütfen davet gönderebilen birr arkadaş varsa çok sevinirim. bulut_17@mail.ru şimdiden teşekkürler...

ZİYARETÇİ

14.02.2012 23:52
Arkadaşlar acil torrentleech davetiye kod lazım yasonal71@gmail.com

ZİYARETÇİ

15.02.2012 20:45
bende bittürk üyeliği var, türktorrent veyada torrentleech le değiştirebilirim. çok acil değil ama torrentleech davetiye kodu verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler xm-abraxas@hotmail.com

ZİYARETÇİ

18.02.2012 01:11
arkadaşlar banada torrent davetıyesı lazım bıtturk hesapları kapatmıs sokeoldum maıladresım haticelevent82@hotmail.com.lutfen bı tanesındn yollayın

ZİYARETÇİ

18.02.2012 02:04
arkadaşlar torrentleech.org için davetiye gonderebilirmisiniz lutfen yasinozer76@hotmail.com hatta herhangi bir torrent içinde olabilir... tşkrler

ZİYARETÇİ

20.02.2012 14:12
Torrenleech.org acil davetiye lazım keskin_1152_18@hotmail.com lütfen yardımcı olusanız sevinirim şimdiden teşekkürler...

ZİYARETÇİ

20.02.2012 16:13
kardeş www.TorrentKafe.com Türkmalı :D

ZİYARETÇİ

24.02.2012 13:45
erhan ata www.leechturk.com sitesine davatıye alabılırmıyım lıtfen?? mr.erhan06@hotmail.com

ZİYARETÇİ

25.02.2012 08:07
www.leechturk.com sitesine acil davetiye lazım arkadaşlar :( mail adresim salvador_dali1@hotmail.com şimdiden teşekkürler :)))

ZİYARETÇİ

25.02.2012 08:15
torrentlech.org sitesine davet yapar mısın rica etsem. muratkimis@hotmail.com

ZİYARETÇİ

26.02.2012 18:25
okansal@hotmail.com davet alabilirmiyim acaba

ZİYARETÇİ

26.02.2012 19:54
uydurmaadres55@hotmail.com sevgili kardeşim nerden gönderirsen kabulüm ellerin dert görmesin şimdiden teşekkür ederim.

ZİYARETÇİ

29.02.2012 18:08
esahinci@yahoo.com torrenntleech için davetiye yollayabilecek olan teşekkürler

ZİYARETÇİ

02.03.2012 18:11
aksarli@mynet.com davetiye gönderir misiniz?

ZİYARETÇİ

09.03.2012 19:11
banada davetiye yollarmısın lütffeeennnnn??? jiyancanan@hotmail.com

ZİYARETÇİ

12.03.2012 21:17
torrentleech.org sitesi için davetiye alabilir miyim arkdaslar simdiden sagolun... msn:alemdar1991_27@hotmail.com

ZİYARETÇİ

13.03.2012 23:22
bana acil davetiye lazım bu nasıl oluyor anlamadım erkanbisi@windowslive.com

ZİYARETÇİ

15.03.2012 11:16
lutfen davet gonderirimisiniz? memetcan46@ hotmail.com

ZİYARETÇİ

18.03.2012 12:37
www.gofortorrent.com u şiddetle öneririm. Dünya üzerindeki seed i yüksek tüm torrentlere ulaşım sağlayan bir site, yakında türkçe içerikli torrentleri de sağlayacağını duydum, diziler, kitaplar, filmler gibi. Kaçırmayın derim.

ZİYARETÇİ

04.04.2012 23:48
torrentleech.org sitesi icin davetiye lutfen mehmetigci@gmail.com

ZİYARETÇİ

05.04.2012 13:21
www.leechturk.com için acil davet gönderebilirmisiniz. serhat_408@hotmail.com davet gönderene şimdiden teşekkür ederim.

ZİYARETÇİ

08.04.2012 13:41
Lütfen banada LeechTurk davetiyesi gönderir misiniz?Teşekkürler.... ahmetbeceren71@gmail.com

ZİYARETÇİ

09.04.2012 00:26
www.arena-tr.com sitesine bir davetiye tşk. şimdiden shan_76@msn.com

ZİYARETÇİ

09.04.2012 00:29
www.leechturk.com sitesine acil davetiye ( shan_76@msn.com ) tşk.

ZİYARETÇİ

13.04.2012 14:19
Harikasın hocam çok sağol :)

ZİYARETÇİ

13.04.2012 20:59
Arkadaşlar lütfenn torrentleech.org için davet gönderebilirmisiniz.Çok teşekkürler.. kuzey0680@hotmail.com

ZİYARETÇİ

20.04.2012 13:19
zamunda uyelik alimi acik arkadaslar kapanmadan aliniz.

ZİYARETÇİ

26.04.2012 18:57
halil2003367@mynet.com arkadaşlar çok acil torrentleech.org sitesine davetiye gönderirseniz sevinirim. tşk.

ZİYARETÇİ

01.06.2012 04:05
Torrentleech.org için acil davetiye gönderir misiniz arkadaşlar çok acil lazım ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.. Email: nakata_basturk@hotmail.com

ZİYARETÇİ

06.08.2012 11:15
ayrıca arena-tr de hiç değmeyecek bir site. gayet gereksiz, davetiyeli üyelik ile kendi kendini manipüle etmeye çalışan ve isim yapmaya çalışan bir yer.

Zeki ŞİT

21.02.2013 13:35
torrentlech.org sitesine davet gönderebilirseniz minnettar olurum, zeknes@yahoo.com

ZİYARETÇİ

20.03.2013 22:10
arkadaşlar torrentleech.org sitesine davet alabilirmiyim mcaner26@hotmail.com tesekkur ederim

ZİYARETÇİ

21.03.2013 14:47
torrentleech.org için davetiye gönderirmisiniz. şimdiden teşekkürler. zapata_zap@hotmail.com

ZİYARETÇİ

01.04.2013 17:27
torrentleech.org adresine davet gönderir misiniz? undertaker8888 @hotmail.com

ZİYARETÇİ

04.04.2013 14:37
torrentleech.org adresine davet gönderir misiniz? ikucukboz@hotmail.com teşekkürler.

ZİYARETÇİ

14.04.2013 00:28
arenatr ye davetiye istiyorum

ZİYARETÇİ

16.05.2013 12:48
Adres06 KESİNLİKLE DAVETİYEYE GEREK YOK Dünyadaki bütün torrent sitelerinin ortak amacı olan "paylaşım" için yeni bir adresle karşınızdayız. www.letseed.net Hemen her kategoride aktif olduğumuz sitemizde size hizmet vermekten mutluluk duyarız. Başlangıç olarak yeni üyelerimize hoşgeldin hediyesi 4GB upload ve 1 adet davetiye hediye ediyoruz. Yönetim ekibimiz yaşlarının da verdiği deneyimle, sizlere hemen her konuda destek verebilecek bilgi birikimine sahiptir. Sizleri de sitemize bekliyoruz. İsterseniz Dj, uploder ve moderator olarak görev alarak destek verebilirsiniz. Adımız da amacımızı ortaya koyuyor. Gelin ve "Hadi Paylaşalım"

ZİYARETÇİ

26.05.2013 18:11
Arena için davetiyesi olan ?

ZİYARETÇİ

27.05.2013 19:45
arena tr davetiye gonderir misiniz E.yusuf.cebe58@hotmail.com

ZİYARETÇİ

08.06.2013 16:07
http://www.torrenteagle.net 08/06/2013 Tarihlerinden İtibaren Üye Alımları Açılmıştır. Üye Olabilirsiniz...

ZİYARETÇİ

20.07.2013 14:01
arena torent ııcn davetıye ant_sari_kule@hotmail.com sımdıden teskler

ZİYARETÇİ

30.07.2013 12:02
YA SİTEYE UYE OLMAK ICIN KIMSE BU KADAR UĞRAŞMAZ ..YABANCI SİTELERE BIR BAKIN... NEDIR BU DAVET İŞİ YA ..ÇOK SAÇMA

ZİYARETÇİ

17.08.2013 15:05
Arkadaşlar Kardeşim ile sürekli animasyon film izliyorum ve ona doğum gününde hepsini indirip hediye etmek istiyorum achilles_kas007@hotmail.com adresine hangi siteye üyeliğiniz var ise o siteden davet yollarsanız sevinirim . Teşekkürler. . .

ZİYARETÇİ

20.08.2013 23:02
arkadaşlar lütfen bi davetiye gönderirmisiniz, gooobel_mat@hotmail.com

ZİYARETÇİ

28.10.2013 21:28
arkadaşlar torent zamunda ve torrentleech.org da davetiye lazım lütfen gönderin

ZİYARETÇİ

12.11.2013 00:04
torrentleech.org sitesi için bir davetiye alabilir miyim gönderen olursa sevinirim mthn_okcu@hotmail.com

ZİYARETÇİ

19.12.2013 15:00
arkadaşlar bana arena tr davetiyesi gonderirmisiniz fb_dy_fb@hotmail.com adresim bu arkadaşlar şimdiden çok teşekürler

FORUMDAN SON BAŞLIKLAR

Oyun dünyasında fırtına gibi bir ay olmasını beklediğimiz Ekim 2014 ile ilgili iki üzücü haber birden geldi. İşte ertelenen o oyunlar ve yeni çıkış tarihleri....
Google, otomotiv alanındaki yeniliklerde ne kadar iddialı olmak istediğini son transferiyle bir kez daha gösterdi. Ford'un eski patronu artık Google'da....

SDN Medya

 

Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sk. No: 6/4 4. Levent/ İstanbul
Tel: 212-269 70 87 Fax: 212-269 16 22
info@shiftdelete.net - ik@shiftdelete.net
ShiftDelete.Net sunucuları ixirhost tarafından barındırılmaktadır