Galaxy S4'e İlk Büyük Güncelleme Geldi!

Samsung, Galaxy S4 kullanıcılarının merakla beklediği hafıza yönetimiyle ilgili güncellemesini yayınladı. Yeni güncelleme ayrıca uygulamaları SD karta taşıma imkanı da sunuyor.

07.06.2013 / 09:45 Galaxy S4'e İlk Büyük Güncelleme Geldi!

Samsung, Galaxy S4 için yeni güncellemesini yayınladı. XXUBMEA kod adındaki güncelleme, 366 MB büyüklüğünde. Güncellemeyle beraber Galaxy S4'teki yoğun hafıza kullanımı azaltılıyor. Ayrıca bazı uygulamaların SD karta taşınmasına izin veriliyor.

Galaxy S4'ü incelediğimizde dikkatimizi çeken yoğun dahili hafıza kullanımı, pek çok kullanıcının da tepkisini çekmişti. 16 GB'lık sürümde neredeyse 7 GB'lık dahili hafıza kullanan yazılımlar, güncellemeyle daha az yer kaplayacak şekilde ayarlanıyor. Güncelleme sonrası Galaxy S4'ün boş hafıza miktarı 9.15 ile 9.23 GB arası değişiyor.

Uygulamaları SD Karta taşıma butonunun bulunmadığı Galaxy S4'te, güncellemeyle beraber bu özellik de ekleniyor. Bazı uygulamalar böylece SD Karta ROOT yapmadan taşınabilecek.

Güncellemeyle beraber kamera uygulamasını da geliştiren Samsung, yeni HDR video özelliğini Galaxy S4'e eklemiş durumda. 

Galaxy S4'te ekran kaydırma sırasında oluşan ekranda bulanıklık ve yazılardaki okunabilirlik azalması, güncellemeyle beraber giderilirken, güvenli boot ve Smart Pause ile iligli de güncelleme bulunuyor.

Almanya'daki Galaxy S4 kullanıcılarına sunulan güncellelleme, yaygın olarak satışa sunulan LTE destekli ve Snapdragon 600 işlemcili Galaxy S4 GT-I9505'e gelmiş durumda. Ülkemizde satışa sunulan Exynos işlemcili GT-I9500 için de güncelleme yakın bir zamanda çıkacak.

:: Samsung'un güncelleme konusundaki hızını nasıl buluyorsunuz?

Yazan: Tolga Cem Küçükyılmaz
SDN - ShiftDelete.Net

    Galaxy S4'e İlk Büyük Güncelleme Geldi! Tolga Cem Küçükyılmaz Samsung, Galaxy S4 kullanıcılarının merakla beklediği hafıza yönetimiyle ilgili güncellemesini yayınladı. Yeni güncelleme ayrıca uygulamaları SD karta taşıma imkanı da sunuyor. 10 0
    yazarTolga Cem Küçükyılmaz

    Programcılık, ağ ve sunucu sistemleriyle beraber donanım konusunda eğitim alan Tolga, bu bilgiler ışığında yeni nesil mobil cihazlara ayrı bir ilgisi bulunuyor. Özellikle Android cihazlara karşı sempati besleyen Tolga, incelemelerine yine devam ediyor.
    Yazarın diğer haberleri için tıklayın. Yazara anında sor:

    Yorum Yaz

    • SDN Okuru
      15.05.2014 / 11:39

      Güncelleme ok de, şuan ucuz fiyat bulmak zor. ben burada buldum ama ne daha ucuzu var mı acaba? galaxy s4 fiyatları

      YANITLA
    • SDN Okuru
      23.01.2014 / 10:05

      arkadaslar guncellemeyle android kaca cikti sizzin cvp stin lutfen

      YANITLA
    • SDN Okuru
      02.01.2014 / 19:55

      arkadaşlar merhaba; bende s4 kullanıyorum telefondan memnunum fakat görüşme yaparken telefon görüşmesi sona eriyor bazen, sizlerde de aynı sorun oluyor mu , bu sorunu giderebilmek için ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.12.2013 / 17:10

      tolga bey merhaba benim s4 var 19500 internete ve msj yollamıyorr ne yapmalıyım bana yardımcı olurmusunuz 0544 274 91 19

      YANITLA
    • SDN Okuru
      19.11.2013 / 00:20

      merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 aydır S4 16gb kullanıyorum son yaptığım yazılım guncellemeden sonra telefonumun hafızası 8 gb olarak gözüküyor bunun nedeni ne olabilir..

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.11.2013 / 14:20

      Samsung s4 kullaniyorum kullandigima bin pismanim samsung tam bir serefsiz bir yil oldu hala bi uazilim uaginlayamadi daha once s3 kullaniyordum hic bir fark goremedim kasa haricinde artik bundan sonra telefonum Ipone olacaktir benim icin samsung sayfasi bitmistir yaziklar olsun siza yapacniz yazilimada insanlari enayi yerine koyuyolar..

      YANITLA
    • SDN Okuru
      01.11.2013 / 21:42

      samsung s4 içinde bulunan fotoğraflarımı ve videolarımı bilgisayara aktaramıyorum.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      01.11.2013 / 14:13

      benim bir sorunum var bende orjinal s4 var ama bana hala güncelleme gelmedi cihaz hakkında bölümünden kendim güncellemeye çalşıyorum olmuyor bu sorunu nasıl çözebilirim

      YANITLA
    • SDN Okuru
      23.10.2013 / 00:56

      Ben telefonu Koreden aldım, S4 SHV-E330S LTE-A modeli 4.3 update i nasıl yapacağım

      YANITLA
    • SDN Okuru
      18.10.2013 / 16:40

      Samsung tirt bir telefon benim wonder vardi ne güncelleme geldi nede yeni bir sürüm kasmalarmi dersin kapanmami dersin onu saattim general mobile discovery aldim s3 on ceker superrrrrr ötesi

      YANITLA
    • SDN Okuru
      13.10.2013 / 22:17

      Adam samsung kullaniyor iphone a maraba telefonu diyor.bir htc one kullabicisi olarak soylemek istiyorum yok samsung piyasada rakipsiz tek telefonmus falan hikaye.general mobile ile yarisir ancak cunku ikiside zuccaciyelerden temin edilebiliyor :) piyasadaki android cihazlardan hicbir farki yok.cin mali cihazlarla ayni tarz menu.htc sense arayuzu hepsini toplar cebinden cikarir.net...

      YANITLA
    • SDN Okuru
      15.09.2013 / 03:34

      ithalatçı firma garantili olunca sıkıntı olur mu arkadaşlar? bide bu yeni sürümler gelince nasıl yüklüyoruz?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      01.09.2013 / 02:46

      telefonu alalı 10 gün oldu halen xxubmea güncellemesi gelmedi bmg9 sürümü var telefonda neden gelmemişdir güncelleştirmem. samsung garantili değilde ithalatcı firma garantili aldım o yüzden mi ??

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 09:43

      Güncelleme sonrası ikinci bi güncelleme geldi. Bir de güncelleme sonrası aramalarım en fazla 30. Saniyede kesiliyor. Ne yapmalı?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 09:41

      Ben de yazılım güncelleme sonunda ikinci bi yazılım güncelleştirmesi geldi bir de aramalarım en fazla 30 sn sonra kesilmeye başladı. Nasıl düzeltebilirim?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 09:41

      Ben de yazılım güncelleme sonunda ikinci bi yazılım güncelleştirmesi geldi bir de aramalarım en fazla 30 sn sonra kesilmeye başladı. Nasıl düzeltebilirim?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 09:41

      Ben de yazılım güncelleme sonunda ikinci bi yazılım güncelleştirmesi geldi bir de aramalarım en fazla 30 sn sonra kesilmeye başladı. Nasıl düzeltebilirim?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.08.2013 / 18:40

      nedir birader bu ısınıyor ısınıyor 2 tane 4 çekirdek işlemci devreyken okadar da olur begenmediysenız gıdın maraba telfonu ıpnhe alın,bende s4 var evet cok yogun kullanınca ısınıyor ama abartılacak sevıyede değil bu,hem telefonla konucam hem oyun oynucam derseniz olacağı o...piyasada en iyi telefon şuanda rakipsiz..

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.08.2013 / 12:07

      Peki ısınma sorunu gidiyormu

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.07.2013 / 16:38

      bir anda telefon hızlandı özellikle de kamera geçişleri hızlandı güceleme on dk önce geldi ve yüklendi

      YANITLA
    • SDN Okuru
      23.07.2013 / 15:54

      gt i9505 harika kesinlikle almanızı tavsiye ederim arkadaşlar

      YANITLA
    • SDN Okuru
      21.07.2013 / 23:26

      Selam bende GT I9505 modeli amma guncelleme almadim kullandigim ulke azerbaycan

      YANITLA
    • SDN Okuru
      21.07.2013 / 13:18

      s4 guncelleme geldımı

      YANITLA
    • SDN Okuru
      11.07.2013 / 13:36

      Es4 kulanıyorum telefonum çok ısınıyor neyapmam lazım

      YANITLA
    • SDN Okuru
      10.07.2013 / 14:35

      Kies üzerinden en yeni güncelleştirmeler yüklü diyor telefondada aynı sekilde yüklü diyor bana güncelleme gelmedi herkese gelmis bu sorunu nasıl halledebilirim ?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      08.07.2013 / 18:09

      Arkadaşlar ben OTA ve Kies üzerinden güncellemere baktıgımda hala XXUAMDK versiyonunun en güncel oldugunu soyluyor…2 hafta once aldım s4ü …bilgisi olan yardım edebilir mi ? …

      YANITLA
    • SDN Okuru
      08.07.2013 / 10:01

      Geldi guncelleme. Ram kullanımı ve isinma sorunu cozulmus durumda. Google dan araştırıp official surumu odin ile yükleyebilirsiniz. Officialde count artmadigi icin garanti disi kalmaz cihaz. XXUBMEA TUR yapi numarasi ile ulasabilirsiniz. Ilk uretim cihazlardaki kamera reset vs. de cozulmus durumda. Kolay gelsin arkadaşlar.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.07.2013 / 10:50

      Şu ısınma sorunu giderildimi,yada nezaman giderilir.Bu arada arkadaslar Güncelledim diyenler olmus ama denetliyorum guncelleme yok diyor gelmemis turkiyeye

      YANITLA
    • SDN Okuru
      02.07.2013 / 16:28

      arkadaşlar kies üzerinden en yeni güncelleştirmeler yüklü diyor telefondada aynı sekilde yüklü diyor bana güncelleme gelmedi herkese gelmis bu sorunu nasıl halledebilirim ?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.06.2013 / 16:25

      ben bu güncellemeyi yapamıyorum. Telefondan da Kies den de böyle bir güncelleme gözükmüyor. Yardım eder misiniz??

      YANITLA
    • SDN Okuru
      28.06.2013 / 15:49

      Rehber gec aciliyor isinma var

      YANITLA
    • SDN Okuru
      27.06.2013 / 15:09

      yazılımı geldi ve fazla bir değişiklik yok hafıza ise sadece 8.90 olarak kalıyor yazlım atıldıktan sonra ve sadece gt-i9500 de kamera özellikleri değiştirilmiş fazla bir fark göremedim kısaca

      YANITLA
    • SDN Okuru
      26.06.2013 / 13:43

      arkadaşlar ben bi konuya takıldım s4 internetteki incelemelerde hep ipohene 5 ten hızlı gözüküyordu. düngece arkadaşım ile bir test yaptık benim s4 ipohone 5 in çok gerisinde kalıyor benim cihazdamı bir problem mi var acaba ben vodafone 3g ile arkadasım da avea 3g ile bağlanıyor. sonra bu gun bir speedtest yaptım sonuçlar pink:40 ms, dowland: 5,55 mbps, upload:3,38 sizce bu normalmi yoksa benim cihazda bir problemmi var bana yardımcı olabilirseniz sevinirim. arkadaşın ipohene 5 i kullanınca benim cihazım bana hız konusunda ve uygulamamarın açılması konusunda ipohoneden daha kötu bir performansı var gibi geldi. şimdiden teşekkür ederim.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      26.06.2013 / 13:20

      arkadaşlar bu hrd özelliği nasıl kullanılıyo guncellemeyi yukledim ama öyle bir özellik göremedim video kaydında. bir bilgisi olan varmı acaba?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      25.06.2013 / 16:07

      Türkiyeye de geldi. dün gece yükledim... :)) ama videoda HDR özelliği göremedim :(

      YANITLA
    • SDN Okuru
      25.06.2013 / 02:39

      bu gece itibariyle güncelleme geldi ve kurdum

      YANITLA
    • SDN Okuru
      25.06.2013 / 01:06

      türkiyeye geldi :) az önce güncelliyorum

      YANITLA
    • SDN Okuru
      24.06.2013 / 02:32

      S4 translator Türkçe sürümü gelirmi ?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      24.06.2013 / 01:05

      Telefonu alalı 1 hafta oldu. Kamera resetleme ve ısınma sorunu yok. Tüm testler yapılmıştır.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      18.06.2013 / 13:10

      Umarım s4 te ısınmada gider yeni uygulamada

      YANITLA
    • SDN Okuru
      18.06.2013 / 12:36

      bende ısınma sorunu yok teşekkürler samsung

      YANITLA
    • SDN Okuru
      18.06.2013 / 10:49

      şimdi slim bean rom lar aosp tabanlı 92 mb lık bir alan kaplıyor. Gapps la birlikte en fazla 140 olur. hadi diyelim 200 mb oldu. anlamadığım samsung 200mb lık alanı nasıl 8 gb a çıkarabiliyor...??? sırf bu yüzden s3 te aosp tabanlı romları kullanıyorum.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      16.06.2013 / 10:37

      kesin bir tarih varmı. her gün denemekten sıkıldım

      YANITLA
    • SDN Okuru
      15.06.2013 / 21:46

      Türkiye'de ki gureba arkadaşlar size güncelleme gelmedi mi?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      12.06.2013 / 02:03

      Orc optik tarama superr

      YANITLA
    • SDN Okuru
      08.06.2013 / 19:11

      acaba bimden alınan s4 lere de güncelleme gelecek mi :D :D

      YANITLA
    • SDN Okuru
      08.06.2013 / 03:49

      Bi galaksy wonder a bi güncelleme gelse ne iyi olur

      YANITLA
    • SDN Okuru
      08.06.2013 / 01:34

      samsung varken herşey çöptür,allah gibi telefon yapıyor mükemmelle ve kimse samsung gibi olamazzz

      YANITLA
    • SDN Okuru
      08.06.2013 / 01:31

      kamerada resetlenme sorunu yine oluyor malesef düzelmemiş iade etmeyi deneyeceğim çok can sıkıcı

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 20:25

      Ekran kalitesi hariç tırt diyen arkadaş. Telefon zaten ekrandan ibaret. Apple yıllardır kasasıyla kandırdı sizi :)))

      YANITLA
    • Ahbârî
      07.06.2013 / 19:36

      Alıntı DumDumaq Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      site sağlam duruyor da havaleyle niye yapıyorsun ki ? kart yok mu çevrende? havale meselesini tam bilmiyorum. bilenler yardımcı olurlar inş.

      YANITLA
    • DumDumaq
      07.06.2013 / 19:33

      Alıntı Ahbârî Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      videoada içim cızz etti.

      - - - Mesaj Güncellendi - - -


      anlamadım havale meselesini? eğer evde çevrede wifi varsa 500 mb idare eder zaten
      dur link atıyım http://www.buroteknik.com/Sandisk-32...46A_92898.html

      YANITLA
    • Ahbârî
      07.06.2013 / 19:27

      videoada içim cızz etti.

      - - - Mesaj Güncellendi - - -

      Alıntı DumDumaq Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Abi bimcell aldım ne düşünüyosun heryöne 250dk 5000sms di heralde 500mb internet 19tl , Birde micros sd kartta adam havale demiş , havale ne demek adamın hesap numarasına para mı yatırcam para yatırdıgımı o nerden bilcek hadi yatırmayıp yatırdım dediysem , kapıda ödeme olmuyomuki
      anlamadım havale meselesini? eğer evde çevrede wifi varsa 500 mb idare eder zaten

      YANITLA
    • Ahbârî
      07.06.2013 / 19:25

      videoada içim cızz etti.

      YANITLA
    • DumDumaq
      07.06.2013 / 19:22

      Alıntı Ahbârî Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      ilk defa öyle yöntem duydum ben kullanmadım hiç. ihtiyaç duymadım. bakalım bir sonraki üst segmentten alabilirim bişeyler.

      Abi bimcell aldım ne düşünüyosun heryöne 250dk 5000sms di heralde 500mb internet 19tl , Birde micros sd kartta adam havale demiş , havale ne demek adamın hesap numarasına para mı yatırcam para yatırdıgımı o nerden bilcek hadi yatırmayıp yatırdım dediysem , kapıda ödeme olmuyomuki

      YANITLA
    • Ahbârî
      07.06.2013 / 19:19

      Alıntı DumDumaq Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      valla aynısı internet 33-35 tl burası aksaray oldugundan ucuza bile aldım , Parmak izi tutmuyormuş yapıştırırkende bir kovaya su doldurcakmışım , çamaşır suyu mu deterjan heralde elimi parmaklarımı batırcakmışım hafifçe sonrada yapıştırcakmışım parmak izi bellı etmıyormuş



      ilk defa öyle yöntem duydum ben kullanmadım hiç. ihtiyaç duymadım. bakalım bir sonraki üst segmentten alabilirim bişeyler.

      YANITLA
    • DumDumaq
      07.06.2013 / 19:13

      Alıntı Ahbârî Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      zaten s4 ekranı canavar bendeki s2 bile nelere maruz kaldı. canım benim hala sağlam korumasını geç de parmak izi konusunda iyi mi? ve kimi korumalar kalın oluyor garip bir his veriyor. çıkaran arkadaşlar oldu. o bakımdan da iyi mi ? hem 25 lira çok
      valla aynısı internet 33-35 tl burası aksaray oldugundan ucuza bile aldım , Parmak izi tutmuyormuş yapıştırırkende bir kovaya su doldurcakmışım , çamaşır suyu mu deterjan heralde elimi parmaklarımı batırcakmışım hafifçe sonrada yapıştırcakmışım parmak izi bellı etmıyormuş



      YANITLA
    • Ahbârî
      07.06.2013 / 19:11

      Alıntı DumDumaq Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



      sence nasıl abi aldım bunu BUFF
      zaten s4 ekranı canavar bendeki s2 bile nelere maruz kaldı. canım benim hala sağlam korumasını geç de parmak izi konusunda iyi mi? ve kimi korumalar kalın oluyor garip bir his veriyor. çıkaran arkadaşlar oldu. o bakımdan da iyi mi ? hem 25 lira çok

      YANITLA
    • DumDumaq
      07.06.2013 / 19:07

      Alıntı Ahbârî Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      iyi bir yardım gelene kadar kenarda o mesele




      sence nasıl abi aldım bunu BUFF

      YANITLA
    • Ahbârî
      07.06.2013 / 19:05

      Alıntı DumDumaq Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      ROOT şart abi ya 9 gb bana yetmez ki diğer uygulamaları hafıza kartına taşıyabilmek için zaten root yaparken senden yardım alıcam kadıköyrap , Android3 3 tane Favorim


      Senın belge yi naptın ?
      iyi bir yardım gelene kadar kenarda o mesele

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 18:03

      galiba samsung gs3 unuttu:)

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 17:56

      Note 2 yede gelse sd karta taşıma güzel olur

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 17:50

      acaba bu güncelleme bataryayıda iyileştirmiş midir?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 17:02

      Süpersin Samsung.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 14:36

      Sonunda...

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 14:09

      Isınma olayını sim kartı 128 mb olarak değiştirmeniz gerekiyor fark ediyor

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 13:49

      şu reset sorunu düzelmişmi deneyen varmı

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 13:08

      şu s4 şekli bide s3 e gelse iyi olacak. 4.1.2 sürümü rezillik.

      YANITLA
    • DumDumaq
      07.06.2013 / 12:18

      Alıntı Ahbârî Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      aldın mı hem sen teli napacan hemen rootu
      ROOT şart abi ya 9 gb bana yetmez ki diğer uygulamaları hafıza kartına taşıyabilmek için zaten root yaparken senden yardım alıcam kadıköyrap , Android3 3 tane Favorim


      Senın belge yi naptın ?

      YANITLA
    • smnfrkn
      07.06.2013 / 12:11

      "Önceden yaklaşık 7 GB kadar yer kaplıyordu." + "Yeni güncellemeyle kullanıcıya 9 GB kadar boş alan kalmış." = 16 GB Ben de bir an büyük bir değişiklik yapmışlar sandım SGSIV'ü geçen elime aldığımda daha küçük bir cihaz tutuyorum gibi hissettim ve orta sınıf cihaz gibiydi verdiği his. 5 inç ekranı kolay kullanılabilecek durumda, merak edenler için ben de söylemiş olayım.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 11:53

      Bu güncelleme telefona otomatik gelmiyormuş

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 11:29

      Bide kamera performansını düzeltseler berbat benimki gece çekimlerinde

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 11:26

      bu güncellemeden sonra hangi yöntemle root yapabiliriz telefonu?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 11:20

      güzel bir güncelleme

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 11:23

      Kamerada reset atma sorunu çözülmüş mü

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 11:22

      Şu kameradayken reset problemi giderilmiş mi?http://www.youtube.com/watch?v=WM4PZtw9wGw

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 10:32

      Yakısır :-) ama hala şu ısınma sorunu devam ederse sinir edecek beni :)

      YANITLA
    • Ahbârî
      07.06.2013 / 10:24

      Alıntı DumDumaq Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      @Ahbârî abi yınede root şart gibi yazıda bazı uygulamaları dıyor tumunu kapsasaydı .
      aldın mı hem sen teli napacan hemen rootu

      YANITLA
    • DumDumaq
      07.06.2013 / 10:21

      @Ahbârî abi yınede root şart gibi yazıda bazı uygulamaları dıyor tumunu kapsasaydı .

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 10:18

      Özellik olarak doldurmuşlar ama kağıt üstünde... Ekran kalitesi dışında tırt bir telefon.

      YANITLA
    • Ahbârî
      07.06.2013 / 10:17

      @DumDumaq sana göre haber

      YANITLA
    • seyhmus21
      07.06.2013 / 10:13

      2gb hafıza yükseltilmiş 9gb galaxy s3 tede son güncellemelerle 11gb idi.Ama tabiki S4'te daha çok özellik var.

      YANITLA
    • drjacob
      07.06.2013 / 10:07

      İyimiş S4 Alası Geldi Bir An

      YANITLA
    • DumDumaq
      07.06.2013 / 10:00

      iyi oldu ama Yınede Root yapcagım ıcın pekde hafızanın bı önemi yok , Diğer Video HDR yi neden koymamışlar çok ilginç olması gerekirdi telefonu alırken ilk başta aslında , 4.2.3 gelmeden gelsin

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 09:51

      Kameradaki reset atma sorunu ve aşırı ısınma sorunu da çözülmelidir

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.06.2013 / 09:54

      türkiye'ye gelmesini bekliyoruz. samsung bizi yanıltmadı.

      YANITLA
    • Son Miralay
      07.06.2013 / 09:51

      Süpersin Samsung benim S4'e gelmemi beklediler

      YANITLA