Canlı Yayın
sdn-cevapliyor 104
Sorularınızı canlı yayında cevaplıyoruz. Her hafta Salı akşamı, saat 18.00'de ShiftDelete.Net ekibi olarak sorularınızı canlı yayında cevaplıyoruz. Canlı yayında görüşmek üzere
ShiftDelete.Net anlık bildirimleri ile teknolojiden uzak kalmayın. Bildirimleri Aç

Galaxy S8 Plus indirimde!

Galaxy S8 ailesinin ekran boyutu ve pil olarak büyük modeli Galaxy S8 Plus indirimde. Hepsiburada.com'da Günün Fırsatı olarak listelenen cihaz, %24 indirimle satın alınabiliyor.

07.09.2017 / 16:10
Galaxy S8 Plus indirimde!

Ekran kasa oranı, kamerası ve diğer birçok özelliği ile şu anda en iyi akıllı telefonlar arasında yer alan Galaxy S8+ indirimde.

Hepsiburada.com'da Günün Fırsatı olarak listelenen ürün, kısa bir süreliğine %24 indirimle satılıyor. 

Galaxy S8 Plus özelliklerini hatırlayalım

Samsung'un Infinity Display adını verdiği ve %84 oranında ekran kasa oranıyla oldukça etkileyici görünen cihaz, bir önceki seride olduğu gibi yine suya ve toza dayanıklı.

10 nm sürecinde üretilen Exynos 8895 işlemcisinden gücünü alan telefonda, bu işlemcinin yanı sıra Mali-G71 MP20 GPU4 GB RAM64 GB dahili depolama alanı ve microSD kart desteği yer alıyor.

17-09/07/samsung-s8-astronot.jpg

Arka tarafında Dual Frame işlemcisi ile güçlendirilmiş, Dual Pixel Teknolojili F/1.7 diyafram değerine sahip 12 MP'lik kamera ile gelen cihazda, bir de otofocus destekli 8 MP ön kamera bulunuyor.

Son olarak 3500 mAh pil kapasitesine sahip Galaxy S8+ modelinde yine hızlı şarj desteği bulunuyor. Ayrıca kablosuz şarj desteğine de devam etmekte.

Galaxy S8 Plus indirimi

İlk satışa çıktığında 4500 TL seviyesinde alıcı bulan Galaxy S8 Plus, şu anda Hepsiburada.com Günün Fırsatı etiketiyle birlikte 3400 TL'ye satın alınabiliyor. 

Aşağıdaki görsele tıklayarak ürün sayfasına gidebilirsiniz

17-09/07/hepsiburada-gorseli.jpg

SDN - ShiftDelete.Net

Özellikle akıllı telefonlar olmak üzere uzun süredir en yeni mobil ürünleri inceleyen Kerem, bunun yanı sıra donanım ürünleriyle de ilgileniyor.
Yazarın diğer haberleri için tıklayın.

Yorum Yaz
  • SDN Okuru
    09.09.2017 / 07:38:31 10 / 10

    Yav arkadas satarken ki fiyatina bakilarak telefon mu alinir. Adamlar telefon borsasi yapmislar. Paran varsa alirsin. Eski telefona bel baglayarak İsmi yapilir. Arabami bu? Ben yaklasik 3 sene once iPhone 6 Plus 64Gb I 2950TL APPLE Store dan almistim. 1 ay once en fazla 1700TL ye satabildim. iPhone nereye deger kaybetmiyor. iPhone 7 aldim. 3000TL ustune verdim. Ikinci el fiyatina gore telefon alinmaz. Kendinizi kandirmayin.(iPhone Kullanicisi)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.09.2017 / 07:27:51

    Normal mağazalarda 4500TL hala

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.09.2017 / 07:27:39 0 / 10

    5000tl ye çıkıp 3 ay içinde 1600tl değer kaybeden herhalde dünyadaki ilk telefon s8+ dır düşünsenize adam 5000tl ye aldı 2. el olarak satmak zorunda kalsa 3000tl 3 ayda 2000tl zarar. rezalet

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.09.2017 / 03:35:36 10 / 10

    Isheepler basmis sanirsin dunyaya telefon ihrac ediyorlar da telefonun ekonomik zaman degerini hesapliyorlar hepsi burada n11 gibi elektronik magazalar gerzmn ucuzdur fiziksel elektronik magazalarda fiyatlari hala ayni

    YANITLA
  • Orgist35
    08.09.2017 / 14:44:19 0 / 10

    pek ilgi görmediği için yapıyolar çünkü iphone nun intikamı geliyor İPHONE CANDIR

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.09.2017 / 14:01:50

    n11 de çok daha ucuz sadece 3.149,90 link atılamıyor burdan girin bakın kendiniz bulursunuz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.09.2017 / 13:10:16 0 / 10

    Verdiğin örneğe atlayım ya buzdolabı dedi. Sanki herkes her yıl buzdolabı değişiyor.

    YANITLA
    • SDN Okuru
      09.09.2017 / 07:40 0 / 10

      Sen hersene telefon mu aliyorsun. Tam bir sonradan gorme bir haraket.

  • SDN Okuru
    08.09.2017 / 11:04:13

    Telefon yatirim aracimi arkadaslar. Bozulur, duser, calinir. Telefondan ve arabadan yatirim araci olmaz. Telefon alirken yok fiyati satarken ne olur, duser mi bunlari bos verin. Buzdolabini 3.000TL ye aliyorsun. 3 sene sonra eskici 500TL vermiyor. Bu mantiga gore (ben dahil) tum buzdolabi alanlar enayi. Ben her aldigim telefonu en az 2.5 sene kullanirim. Hep amiral gemisi telefonum oldu. Degistirme zamani yaklastiginda 3-4 ay onceden hazirligini yaparim. Telefonu alir, eski telefonumuda satarim. Ne gelirse artik. Oda bana kar olmus olur.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.09.2017 / 01:27:16 0 / 10

    Asgari ücretimi alayım gidip 2 tane alayım.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 22:42:25 0 / 10

    İşte bu yüzden iphone alınır. Elimdeki 7 plus 128 liği bu gidişle note 9 la bile kafa kafaya takaslayabilirim ilk çıktığı sıralar. Lan ne adamlar ya. Bu arada telefonu sıfır yurtiçi garantili kapalı kutu 3900 a aldım fiyatı 4800 oldu. Nasıl iştir anlamadım :))

    YANITLA
    • SDN Okuru
      08.09.2017 / 08:50

      indirim olmuyor diye 5 bin lira verip telefon alacaksın yani

  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 22:21:44

    yuh 5000 liraya aldılar 2 ay önce ne kazık oldu onlara bu cihazları 1 sene geçmeden almayacaksın arkadaş.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 22:10:52

    Dün baktım vatan,medimark ve teknosa ve samsung da 4499TL iyiki almamışım. Hepsiburada dan aldım bende 1 saat önce geldi. Iphone 8 'in 6000TL olacağı düşünüldüğünde çok mantıklı.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 21:36:11 0 / 10

    arkadaşlar s8 plus halen mağazalarda 4499 tl. değişen birşey yok, hepsiburda depoya para vermediği ve ürünleri pazarlıkla toplu satın aldığı için fiyatı bin tl daha ucuz.

    YANITLA
    • SDN Okuru
      08.09.2017 / 14:05

      n 11 de 3.149,90 şu anda gir bak link atamıyorum satan satıyor market değil ben müşteryim orası beni ilgilendirmiyor ama bak iphone a o kaar düşüyomu hayır (s6 edge kullanıcısı)

  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 21:33:33

    hic sasirmadim sonucta samsung

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 21:16:14 10 / 10

    Bizim milleti anlamak zor, adamlar indirim yapiyor diye kötü oluyor, hiç inmesin. iPhone 8 fiyatı 5400 çıksın herkes aaaa cok pahalı desin, fiyatı inmeyincede değer kaybetmiyor diye seviniyorsun. Kardesim ilk isteyen yuksek fiyat odesin sabreden düşük fiyat odesin. Bu daha mantıkli bence

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 20:46:58

    note 8,i de bu fiyatın altına indirmedikçe millet alamaz..2500 lira..yeter artar bile ..note 8, için...yoksa note 9 çıkar hala note 8 Türkiyede 1000 tane satılmaz. samsunga bilgi..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 20:38:18 10 / 10

    inanmayın indirime normal fiyatı bu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 20:37:00

    iphone 8 çıkınca s8leri bedava dağıtsalar bile alan olmaz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 20:29:23

    Not 8 de kısa süre sonra aynı fiyat boşuna almayın.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 20:27:40

    Hani fiyatı düşmezdi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 20:10:11

    kar aynı aslında değişen yok, kur inince indirim reklamı yapıyorlar, 2999 tl yapsınlar tmm diyelim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 19:35:27

    6 ayda 1600 kayıp nice siz daha note8 e 5000 verin aralık ayı gelmeden oda 3000bine düşer samsung bu apple mı sandınız ilk çıktığında alacagını alıyo daha samsung alın siz hahaha

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 19:16:37

    Çöp

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 19:07:06

    Ürünün resmi Samsung fiyatı hiç düşmedi, hala aynı. Bu tarz paralel ithalat yapan sitelerin hepsinde bu tarz büyük indirimler oluyor. Apple ürünleri de çok düşük fiyatlara satılıyor. Önemli olan resmi fiyatının düşüp düşmediği...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 18:59:51

    bu telefon zaten bu fiyata satılıyor bir aydır ayrıca başka sitelerde de aynı fiyat reklam yapıcam diye neden böyle haberler yapmaya başladınız?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 18:58:59

    Bende note 8 için böyle indirimli almayı düşünüyorum indirimli derken zaten edeceği fiyat 3500 :))

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 18:46:29

    Ya valla doyamadınız küfür yemeye. İndirimdeydi zaten. Bari haberin başlığına reklamdır filan yazında kulaklarınız çınlamasın

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 18:38:09

    benim için değeri 800 tl.800 tl param olsa zaten iphone 4s alırım:) samsunga 3400 verilmez.4500 zaten hiç verilmez.5000 veren zaten gerizekalıdır.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 18:32:06

    offf kelepirrr.hâlâ 2 laptop parası

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 18:31:15

    3 ay sonra 2500-1 yıl sonra 1800:) samsung farkı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 18:02:25

    ne kadar fırsatçı oldukları ortada sen 3400 e sattığın halde bile kar ediyorsun milleti dolandırmanın lüzümü var mı hatta 3000 bile satsan kar edersin kısacası büyük firmalar müşteriyi okşuyor yada siz ne derseniz bi noktadan sonra insana koyuyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 17:38:55

    Oculus cv1'a zam gelmiş

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 17:38:11 10 / 10

    Iyide n11 de zaten bu fiyata satiliyor indirim bunun neresinde. Sırf reklam olsun diye böyle şeyler yazmaniz sitenize yakismiyor.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 17:33:17

    Samsung kendi sonunu hazırlıyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 17:25:59

    ilk çıktığında 5.000 TL olan cihaz 3.400 TL :))

    YANITLA
    • SDN Okuru
      07.09.2017 / 20:47

      önce yağlıyorlar ballıyorlar..sonra bakıyorlarki kimse almıyor..indiriyorlar aşağıya..hahahaaa

  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 17:20:30 10 / 10

    gerizekalımısınız zaten 1 aydır bu fiyat da

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 17:19:51

    Daha çok iner s9 çıkınca bide iphone 8 ozaman alırım modacı değilim kalite için modacılar verdi 4500 ü :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 17:15:31

    2900 e aldı yurtiçi kayıtlı kapalı kutu...s8

    YANITLA
    • SDN Okuru
      07.09.2017 / 19:34

      nerden

  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 17:15:23

    Bir samsung klasiği 1 ay içinde 1000₺ fiyatı düşüyor.

    YANITLA
    • SDN Okuru
      07.09.2017 / 20:50

      eeee bu samsung böyle..100 liraya aldığın mal 1 ay sonra 60 liraaya satılır.. 3 ay sonra 40 liraya düşer..orda kalır. alan alır..S8.i 3400 liraya viriyormuş.. note 8,e 5000 lira fiyat ...eee neden note 8,i de 2500 lira yapsana..millet alsın..iki kat kazık..zaden devlet kazık atıyor..yani...DEVLET + SAMSUNG = kazık................almıyoruz..

  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 17:10:01

    Baktılar kimse almıyor indiriyorlar. Yakında 3000 altına iner.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 17:06:01

    bu sene samsung gerçekten kötü... note7 faciasını atlatamadılar... seneye bakalım ne yapacaklar... huawei nin yılı olacak gibi 2017...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 16:52:52

    Uzun süredir bu fiyata satılmıyor mu zaten?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 16:46:56

    Gayet guzel bir indirim ama bir daha bu siteden elektronik almam. Cunku aldigim iphone SE megerse kullanip iade edilmis cihaz cikmisti ve buna ragmen suclarini kabul etmediler. Allahtan cihazda bir sorun yoktuda elimde patlamadi. Allah bildigi gibi yapsin,

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 16:39:30

    Bi bikmadiniz yalan haber yapmaktan

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 16:37:13

    :D İlk çıktığında 5.000 TL veren kerizlere selam olsun.

    YANITLA
    • SDN Okuru
      07.09.2017 / 20:51

      aslında onlarda mahkemeye veya hakem heyetine başvurmaları gerekir..1 ay evvel alınan fiyatla 1 ay sonraki fiyat aynı mal,da eşit fiyat değilse aradaki farkı samsung,dan alırlar.. 1600 lira fark..

  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 16:30:31

    zaten okadardı yahu...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 16:26:39

    6 ay önce 4999 liradan satışa çıkan s8 plus şuan samsung türkiye garantisi ile 3400 liraya satılıyor. 1600 liralık bir değer kaybı :O

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 16:26:20

    4500 e al 4 ay sonra 3400'e düşssün bu kazığa oturan birdaha gitsin samsung alsın fanteziye bak :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 16:22:18

    Yanlış anlamayın da bu telefon 1 aydır bu civarda satılıyor hepsiburada'da... Yakıştıramadım.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2017 / 16:21:48

    Normal fiyatı bu zaten.İndirimmiş !!

    YANITLA