HTC One X Pil Sorununa Çözüm

HTC One X Pil Sorununa Çözüm

Siz de benim gibi HTC One X kullanıyorsanız ve pil sorununu çözmek istiyorsanız, bu videoyu iyi izlemenizi öneririm. Adım adım bu sorunu nasıl çözdüğümüzü anlattık.

06/08/2012 17:00

Android dünyasına merhaba dediğim telefon HTC One X ile olan beraberliğim halen devam ediyor. Telefonun bana sunduğu özgürlüklerden oldukça memnun kalsam da pil performansı beni kara kara düşündürmüyor değil.

Android 4.0.4 güncellemesi ile ciddi anlamda iyileşecek denilen pil performansı için beklemekten sıkılanlar için bulduğum çözümü bu videoda sizlerle paylaştım.

Çözümümüzü izleyin

Çin'den aldığım bu cihaz, hem koruyucu hem de ekstra şarj imkanı sunsa da, koruyucu olarak kullanacağınızı sanmıyorum. Çünkü geniş ekranlı bu ince telefonu, kaba saba bir alete dönüştürüyor.

Çin'den Türkiye'ye geliş süresi, 1 haftanın biraz üzerinde olan cihazı satın alma konusunda net bir tavsiyede bulunmuyorum ama benim gibi işini telefondan da yürüten kişiler için ekstra pil adına her şey mubah diyerek bu satın alma işlemine sıcak bakmanızı önerebilirim.

Chazın fiyatı yaklaşık 25 Dolar civarında.

Güncelleme de pil sorununu çözebilir

Samsung Galaxy S3 ile kapışan HTC One X'in en kısa zamanda çıkarması gereken yazılım güncellemesi, şimdilik sadece AT&T üzerinden bu telefonu satın alan tüketiciler için geçerli.

Bu güncellemenin derhal Türkiye'ye de sunulması gerekiyor. Aksi durumda, bu pahalı telefondan beklenen görevler, pil sorunu ile yerine getirilmezse, ben de dahil birçok HTC One X kullanıcısı, uzun süre unutulmayacak kötü bir deneyim yaşayabilir.

:: Pil sorunu için sizin öneriniz nedir?

Yazan: Hakkı Alkan
SDN - ShiftDelete.Net

06/08/2012 17:00
Etiketler: batarya / pil / htc / pil sorunu / one x


Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.
Bu haber 24514 kez okundu Bu habere 25 yorum yapıldı

Yazar: Hakkı Alkan

Akıllı uygulamalar ve sosyal medya ile pek bir haşır neşir olan yazar, şu sıralar ShiftDelete.Net için yeni servisler geliştirmeye kaptırmış durumda.

Yorum Yaz

ZİYARETÇİ

06.08.2012 17:37
bende ayar yapcaksınız sanıyordum bırakın xi falan one sde şebeke az çekiyor onun çözümünü bulun

rtsbora

06.08.2012 18:09
güzel çözüm ama telefonu baya takoz görünümüne sokuyor. pili değişebilir yapsalarmış buna gerek kalmazmış.

ZİYARETÇİ

06.08.2012 18:09
İnce olan telefona 2 katına çıkarıyor kalınlığını yazık

ZİYARETÇİ

06.08.2012 19:16
Samsung Galaxy S III gibi olacak telefon dediği hem % 100 performans 0 stabilite hemde uzun ömürlü ve değiştirilebilir pil .

SamsungGalaxyS3

06.08.2012 20:53
@Troy Hakkı abi evet one x için güzel bir gelişme fakat yabancı forum sitelerinde de takibini yapmaktayım bu ürün htc tarafından üretilmediği gibi orjinal aksesuarı da değil sizde zaten öyle bir beyanda bulunmadınız demem o ki ürünün yaratabileceği sıkıntılardan kullanıcıları sorumlu yani cihaza herhangi bir zararı olduğunda direk kullanıcı hatası oluyor bununda bilgisini vermek isterim.

ZİYARETÇİ

06.08.2012 20:52
One x bence tasarim acisindan cok şık bi cihaz sizinde dediginiz gibi batarya %25 in altina indiginde kullanilabilecek bi cihaz 4000mAh de cok iyi bi rakam :)

Blackout

06.08.2012 21:20
One X değil de S3 tercih etmemdeki en büyük neden pil sorunudur. Mevcut donanımı ve üretim teknolojisi itibariyle S3'ten daha fazla güce ihtiyacı olan bir cihazın S3'ten daha zayıf (S3:2100-One X:1800 mAh) bataryayla gelmesi kabul edilemez bana göre. (ben de kabul etmedim zaten.) 4.0.4 güncellemesinin de kayda değer bir fark yaratmayacağına emin olabilirsiniz. S3 bile yoğun kullanımda çok da tatmin edici bir kullanım süresi veremezken, bu telefonu kullananların ağır şekilde pil sorunu yaşamaları kaçınılmaz.

isveçli

06.08.2012 22:53
Bende dexim blue pack s8 aldim 3000 mah batarya tum telefonlari sarj edebiliyor ben s3 ve iphone icin kullaniyorum

eradicate

06.08.2012 23:59
gerçekten bu tür tellerin en büyük sorunu pil...bnde de gakaxy s 3 var ama ben ev ,iş ve arabada sürekli şarjda tutuyorum...araç kiti ve desktop dock ı aldım...hiçbir sorun yaşamıyorum o yüzden en fazla % 81 gördüm bugüne kadar, hep şarjda çünkü...;)

Troy

07.08.2012 00:08
Android 4.0.4 yüklüyoruz bakalım ne olacak?

astegon

07.08.2012 08:53
Alıntı eradicate Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
gerçekten bu tür tellerin en büyük sorunu pil...bnde de gakaxy s 3 var ama ben ev ,iş ve arabada sürekli şarjda tutuyorum...araç kiti ve desktop dock ı aldım...hiçbir sorun yaşamıyorum o yüzden en fazla % 81 gördüm bugüne kadar, hep şarjda çünkü...;)
S3'ün yakında pil sorunu çıkarabilir. Bence sürekli şarjda tutma derim.

ZİYARETÇİ

08.08.2012 00:35
aynı şey ayfonda olsa "nalet ios şarjıda az gidiyor zaten" androidde olunca çözüm bulduk telefon takoza dönsede sıcak bakın diyosunuz. ayrımcılık gardaş bu

ZİYARETÇİ

08.08.2012 02:56
One S zayıf çekiyor deyip duran arkadaş.. LTE versiyon alırsan zayıf çeker tabi yazmışsın diğer haberin altında zayıf çekiyor ağır telefon bir de 15 ghz olan diye..

eradicate

08.08.2012 11:25
Alıntı astegon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
S3'ün yakında pil sorunu çıkarabilir. Bence sürekli şarjda tutma derim.
aynen yeni yaptığım bir araştırmaya göre, %100 olunca sarjı kesmem vede %40 ve %80 aralığında sarja takmam gerekiyormuş...;) saol uyarın için...

keyloger

08.08.2012 11:47
Alıntı eradicate Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
aynen yeni yaptığım bir araştırmaya göre, %100 olunca sarjı kesmem vede %40 ve %80 aralığında sarja takmam gerekiyormuş...;) saol uyarın için...
Her zaman %100'e kadar da şarj etme derim, madem o kadar sarj imkanın var. Farklı seviyelerde şarjda tutmak cihazın için daha sağlıklı olacaktır.

ZİYARETÇİ

08.08.2012 13:29
ne kadar

ZİYARETÇİ

08.08.2012 13:31
Dahili hafıza yok,pil yetersiz ve değişmiyor performans ta s3 ün gerisinde kalıyor.En iyisi hiç bulaşmamak.

ZİYARETÇİ

08.08.2012 23:04
ben bugun yeni uye oldum bizler nezaman yükleme gelecek yani bende 1 haftalık htc one x kullanıcıyım cok memmunum tabiki şarj dısında diyelim olsun önemli degil bu telefona hayranlıgım var htc hd2 den ve bunu aldım biz bu güncellemeyi ne zaman alıcagız kuran varmı yoksa bana mı gelmedi güncelleme

ZİYARETÇİ

12.08.2012 16:17
Benim htc one x da başka sorun bar ana menuya girince yüklenyor diye 30saniye bekleyip duryo neden acaba

ZİYARETÇİ

12.08.2012 16:20
Benim htc one x da başka sorun bar ana menuya girince yüklenyor diye 30saniye bekleyip duryo neden acaba

ZİYARETÇİ

14.08.2012 22:13
htc chu chu için olaanı varmı :=)

shakal

15.08.2012 12:41
nasil yani %100 lük bir dolum olmamasimi gerekiyor zaten anca yetiyor %100 olmassa nasil gider

ZİYARETÇİ

17.08.2012 02:38
sdn okuru htc telefonlarında anten alt kısımda oldugu ıcın elinle orayı kapatmamaya çalış hiç çekmedigi zamanlar telefonun alt kısmını kapatmadan yukarı kaldır çekecektır ama genelde alt kısıma fazla kapama yapma

ZİYARETÇİ

15.01.2013 14:26
Arkadaslar ben dun htc one x aldim bundan oncede s3 kullaniyordum kiyasla bakarsaniz s3 one x ten sarj olarak cok daha iyi birde s3 teki avantaj aparat yerine yedek batarya alabiliyor olmaniz. Bendeki htc android surumu 4.1.9 cok sasirdim 2 gunluk kullanici oldugum icin farki cozemedim sizce bu versiyon gercekte varmi?

ZİYARETÇİ

02.07.2013 14:01
Bende bir haftalık one x kullanicisiyim batarya süresini nasiluzatabililirim. yorumlarinizi bekliyorum

Dosya Konusu


Avea'nın geçtiğimiz günlerde duyurduğu Prime tarifelerini ve bu tariflerde sunduğu hizmetleri sizler için araştırdık. Yeni nesil tarifelerin detayları haberimizde.

Anket

Avea'nın yeni reklam kampanyasını nasıl buldunuz?

 

Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sk. No: 6/4 4. Levent/ İstanbul
Tel: 212-269 70 87 Fax: 212-269 16 22
info@shiftdelete.net - ik@shiftdelete.net
ShiftDelete.Net sunucuları ixirhost tarafından barındırılmaktadır