HTC Windows Phone 8S Videosu Yayında

HTC Windows Phone 8S Videosu Yayında

Uygun maliyetli bir Windows Phone 8 cihazı arayanlar için HTC tarafından geliştirilen HTC Windows Phone 8S modeli yeni bir video ile tanıtıldı. O video haberimizde.

18/11/2012 19:02

Windows Phone 8'in yayınlanmasıyla birlikte ilk rekabet Nokia ve HTC arasında başladı. Lumia 920 ve Lumia 820 ile her bütçeye hitap eden Nokia'ya karşın, HTC yalnızca üst seviye Windows Phone 8X'i piyasaya sürmüş, daha düşük fiyatlı 8S'in de ipuçlarını vermişti.

Nihayet, 1 GHz çift çekirdekli işlemci ve 512 MB belleğe sahip olan WP8 telefonun detaylarının bulunduğu bir video HTC tarafından yayınlandı. 4 inç ekrana sahip olan HTC Windows Phone 8S, 4 GB depolama alanının yanı sıra, tıpkı daha güçlü ağabeyi gibi Beats Audio ses teknolojisini barındırıyor.

Videoyu izleyin:

:: HTC Windows Phone 8S hakkında ilk izlenimlerinizi alalım?

Yazan: Erhan Kahraman
SDN - ShiftDelete.Net

18/11/2012 19:02


Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.
Bu haber 7971 kez okundu Bu habere 16 yorum yapıldı

Yazar: Erhan Kahraman

Güne en taze internet ve yazılım haberlerini hazırlayarak başlayan Erhan, arta kalan zamanlarında ise mali müşavirlik ve matematiksel fizik üzerine çalışmalar yapmaktadır.

Yorum Yaz

ZİYARETÇİ

18.11.2012 19:31
fiyat 900tl kanka

SDN Okuru

18.11.2012 19:39
iphone 4s den %100 daha iyidir ;)

ZİYARETÇİ

18.11.2012 19:35
Hiç bir telefon 4s ten iyi olamaz hele bu hurda hiç

ZİYARETÇİ

18.11.2012 19:36
note 2 alın aynı para nerdeyse note 2 yerne bunu alırsanz pişman olursnz bence

ZİYARETÇİ

18.11.2012 19:49
dun du galiba microsoft turkiye baskani aciklama yapti bircok uretici ile anlastiklarini beyan etti w8 li telefonlar sudan ucuz olacak dedi hatirladigim kadari ile surumden kazanma mantigi ile talebin uzerinde uretime gecilecek dedi ve boylece her butceye hitap edizez dedi

ZİYARETÇİ

18.11.2012 21:29
nasıl bir reklam o yaa

ZİYARETÇİ

19.11.2012 00:40
Hiç bir telefon 4s den iyi olamaz diyen arkadaş herhangi bir 4s i Getir yanında N9 kullanıyım sonra giderken 4s i çöpe atmamak için kendini ikna etmeye çalış bana uygulama var filan demesin kimse günlük kullanımdaki bütün uygulamalar zaten hemen her platformda var.Ben uygulamalar programlar oyunlar arasında fink atarken sen sadece izlersin yada panaroma çekim yaparsın... onu da yaparım ya neyse WP platformu inanılmaz derecede kaliteli Ve htc 8s 8x nokia lumia820 920 4s den kat kat iyi cihazlar 920 ve 8x testlerde iphone 5 den daha yüksek puanlar alıyor ve iphone 5 i geçebilen sadece o iki si Fan olmaya gerek yok objektif olun ve farkı görün

ZİYARETÇİ

19.11.2012 09:46
ust nokia alt sony xperia dan alinti

ZİYARETÇİ

19.11.2012 10:55
htc droid dna 200 dolardan satışa sunulacak diye duydum ve bence dehşet bişey

ZİYARETÇİ

20.11.2012 20:03
Diğer HTC'ler gibi gereksiz ötesi NOKTA

ZİYARETÇİ

24.11.2012 11:41
wp 8 en iyi nokia ya yakışıyor

ZİYARETÇİ

26.11.2012 14:28
Sarıya bak, resmen çakma Nokia :D Fiyatı ve rami iyi olursa alınabilecek bir telefon. Hey gidi Windows be! Android IOS herşey yalan oldu sen çıktın çıkalı. Gözüm sende!

ZİYARETÇİ

01.12.2012 21:55
Arkadaşlar 8S'de 8x'deki gibi beats audio amfi varmı yoksa sadece yazılım mı var 8S'de ?

ZİYARETÇİ

16.12.2012 11:16
Bu telefonla HTC orta segmenti hedefliyor zaten siz neden 4s ile filan kıyaslıyorsunuzki bu telefonun fiyatı 1000 TL'nin altında olucak ve fiyatına göre çok iyi bir telefon olmuş . Birde 8x de bulunan Beats Amplifikatör bu telefondada mevcut sitesinde özelliklere yazılmamış ama bundada mevcut Beats Amplifikatör .

ZİYARETÇİ

19.12.2012 16:21
Bence tasarımı müthiş olmuş internet ve günlük kullanım için süper bir telefon oyunlardada sıkıntı çıkaracağını sanmam..

ZİYARETÇİ

24.12.2012 16:06
Iphone 4S kullanıyorum hatta yorumu telefondan gönderiyorum. Samimiyetle söyleyeyim arkadaşlar telefonumdan çok çok memnunum ama bu htc 8s'in tasarımı gerçekten gözüme hitap etti tarafsız olmak gerekirse..

MWC 2014

SDN Özel

FORUMDAN SON BAŞLIKLAR

Sony tarafından geçtiğimiz ay duyurulan PS4 oyun içi video editörü hakkında yeni gelişmeler yaşandı. Resmi adı açıklanan editörün ilk tanıtım videosu paylaşıldı....
Yarış dünyasına yepyeni bir soluk getirecek olan The Crew müthiş arabalarıyla dikkat çekiyor. Biz de sizler için The Crew'de bulunan tüm araçları bir araya getirdik....

SDN Medya

 

Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sk. No: 6/4 4. Levent/ İstanbul
Tel: 212-269 70 87 Fax: 212-269 16 22
info@shiftdelete.net - ik@shiftdelete.net
ShiftDelete.Net sunucuları ixirhost tarafından barındırılmaktadır