iOS 7 Nasıl Kurulur? Adım Adım Anlatıyoruz!

Apple'ın 10 Haziran akşamı düzenlediği WWDC etkinliğinde tanıtılan iOS 7'yi kurmak isteyen Apple kullanıcılarına, hangi işlemleri yapmaları gerektiğini açıklıyoruz.

11.06.2013 / 14:20 iOS 7 Nasıl Kurulur? Adım Adım Anlatıyoruz!

Apple'ın dün yani 10 Haziran akşamında tanıttığı iOS 7 sürümünün 1. betası indirilmeye açıldı. Pek çok yenilikle gelen işletim sistemiyle ilgili tüm bilgilere aşağıdaki makalemizden ulaşabilirsiniz.

iOS 7 Hakkında Her Şey

Arayüzü iOS 6'ya göre komple değiştirilen iOS 7, tamamen yeni bir deneyim bizlere sunuyor. iPhone 4, 4S ve 5, iPad 2, 3 ve 4 ayrıca iPad mini ile 5. nesil iPod Touch kullanıcılarına ileride gelecek olan yeni iOS sürümünü kurmak isteyenlere, hangi işlemleri yapmaları gerektiğini açıklıyoruz.

iOS 7 Beta 1 incelemesi

Kuruluma başlıyoruz. Önce hazırlanalım

İlk olarak iOS 7'yi indirelim

Eğer aşağıda sıraladığımız modellerden birine sahipseniz, iOS 7'yi şimdiden cihazınıza yükleyebilirsiniz.

  • iPhone 5 (Model A1428)
  • iPhone 5 (Model A1429)
  • iPhone 4S
  • iPhone 4 (GSM Rev A)
  • iPhone 4 (GSM)
  • iPhone 4 (CDMA)
  • iPod touch (5th generation)

iOS 7'yi buradan indirebilirsiniz.

Sıra geldi mevcut cihazı yedeklemeye

Beta sürümü duyurulan iOS 7'yi kurmaya geçmeden önce "Ne olur ne olmaz" diyerek elimizdeki cihazın yedeğini almamızda fayda var. Bunun nasıl yapılacağını kısaca anlatalım;

  • Cihazınızı (iPad veya iPhone) bilgisayarınıza bağlayın.
  • iTunes'u açın.
  • Sol taraftaki iPad/iPhone menüsüne sağ tıklayın.
  • "Yedekle" seçeneğine tıklayın.
  • Cihazınızdaki veri miktarına göre bu işlemin bitmesini bekleyin.
  • Yedekleme işlemi tamamsa, o zaman her türlü çılgınlığı yapmaya hazırız demektir.

Yazan: Tolga Cem Küçükyılmaz
SDN - ShiftDelete.Net

yazarTolga Cem Küçükyılmaz

Programcılık, ağ ve sunucu sistemleriyle beraber donanım konusunda eğitim alan Tolga, bu bilgiler ışığında yeni nesil mobil cihazlara ayrı bir ilgisi bulunuyor. Özellikle Android cihazlara karşı sempati besleyen Tolga, incelemelerine yine devam ediyor.
Yazarın diğer haberleri için tıklayın. Yazara anında sor:

Yorum Yaz

  • SDN Okuru
    28.02.2014 / 15:40

    nasıl bulunuyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.02.2014 / 08:02

    ya su itunes nasıl açılır

    YANITLA
  • SDN Okuru
    02.02.2014 / 10:19

    Ben hemen indiricem

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.02.2014 / 19:04

    telefonumda ıos 7 yuklu ; ancak eskı sahıbının ıcloud kimligini istiyor . eskı sahıbınede ulasamıyorum ıos 6 ya gerı donus yapsam ıcloud kaldırıp tekrar ıos7 yuklesem bu dertten kurtulurmuyum.. suan telefonu kullanıyorum bı sıkıntı yok ama restore edersem kımlık ısteyecek

    YANITLA
  • SDN Okuru
    31.01.2014 / 20:12

    ben facebook kuramıyorum nasıl kurucam

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.01.2014 / 12:35

    Selamın aleyküm ios7 telefondan güncellemiştim yani ( ota )'dan .. Şimdi jailbreak uygulamasını bilgisayara indirip çalıştırıyorum confirigasyon system 2/2 kalıyor 1 saat bekledim hatta geçmedi geçmiyorsa günlerce uğraşdım yok . ı tunesten geri yükleme yaptım tekrardan denedim yine olmuyor ne yapabilirim ?? Teşekkürler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.12.2013 / 16:32

    iphone 5 korelere oluyormu indirebilen oldumu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.12.2013 / 17:49

    Olmadı yapamadık.. Neyden kaynaklandı bilemiyorum ama olmadı iste.. bi dünya zamanım gitti ya..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.12.2013 / 14:54

    sen de kimsin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.10.2013 / 20:08

    çin malı olanlara kurulur mu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.10.2013 / 13:31

    İOS 7 DİYİ İNDİRDİKTEN SONRA TELEFON SIFIRLANIRMI YANİ FOTORAFLAR VİDEOLAR GİDERMİ SİLİNİRMİ ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.10.2013 / 10:56

    selam. ios 6.1.3 e nasil geri done bilirim?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.10.2013 / 23:01

    Ayfon 4estelefonuma konuş yazsın purogramını nasıl yapabilirim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.10.2013 / 20:17

    yeni ios yedi pogramı yüklerim ama sim degişiklinde diger simdeki noları tlf alamadım yardımcı olurmusunuz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    03.10.2013 / 03:25

    arkadşlar gncelleme yaparken 19 saat dıyor ve sure hıc gecmıor bu normal mi?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.09.2013 / 10:47

    ARKADAŞLAR İOS DE AKSESUAR ONAYLAMA DİE BİŞEY VARMIŞ BİLEN VARMI ŞARJLI KILIFIM VAR AMA ONAYLI OLMADIGI İÇİN ŞARJ EDEMİYORUM YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM

    YANITLA
  • SDN Okuru
    24.09.2013 / 21:13

    nasıl yani anlamadım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    24.09.2013 / 19:18

    Indırdım bende hıc kayıt yaptırmadan hemde sorunsuz calısıyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.09.2013 / 19:24

    ios 7 yazılımına yanlışlıkla kabul ettim geri dönmek istiuorum bana yardımcı olur musun

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.09.2013 / 15:19

    bence biraz zayıfla

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.09.2013 / 17:44

    ipot touch 1 e indiriliyormu oraya 5th yazmislarda

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.09.2013 / 11:01

    ekranda i tune usb kablosu var kilitlendi ne yapmam gerekiyor

    YANITLA
  • reyhanben
    20.09.2013 / 15:50

    ios 3gs kullanıyorum baktım ios7 güncellemesi benim telefona olmayacakmış ama bir şekilde bu durum deiğişir mi acaba ön görünüz nedir yada bi şekilde ios 7 yapabilir miyim iphone3gs imi lütfen cevapp verin.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.09.2013 / 23:35

    5 saatir yüklüyor hala %30 civarında sabahada yetişmez herhalde

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.09.2013 / 18:40

    IOS7 NASIK KULLANIMI IYIMI ACABA

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.09.2013 / 08:10

    Bilgisayarınızda telefonunuzun kaydı varsa, bilgisayar 7 ios 7 yi kendi hatırlatıyor zaten. Bunca zahmete gerek yok. Bilgisayarınızla telefonunuzu eşleyin yeterli.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.09.2013 / 07:50

    ios 7 yi yükledim cihaz şifre istiyor,ben şifre felan oluşturmamıştım sebebi nedir nasıl çözebilirim .Yardım lütfen!(cihazım yeni ıpad)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.09.2013 / 22:52

    arkadaşlar cihazdan wifi üzerinden gülleme ypıorum ama hata oluştu diyor neden olabilir ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.09.2013 / 22:21

    Arkadaşlar az önce ios 7 yayınlandı , fakat ben telefonu sıfırladım sonra kurayım dedim fakat suan aktivasyon olmuyor ne yapmalıyım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.09.2013 / 15:15

    merhaba ios 7 tamamen çıktıktan sonra yurtdışı sıfır iphone 5 lere kurulu mu gelir yoksa ios 6 da kalır ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.09.2013 / 18:17

    ben indirdim şu anda beta6 yı kullanıyorum şahsen çok memnunum birazdan ios 7 gold master sürümünü kuracağım bilgisayara indirdim hadi hayırlısı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.09.2013 / 00:51

    Bayan baylar burda udid falan gerekmeden nasıl yapılacağını gösteriyo isteyen bakabilir çok basit ingilizce ama adam zaten gösteriyo söze gerek yok http://m.youtube.com/watch?v=B8YII7rVEgM

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.09.2013 / 22:59

    slm

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.09.2013 / 15:54

    Teşekkürler güzel anlatım için.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.09.2013 / 11:38

    Arkadaşlar şu soruma cevap verin artık firmware dosayası uyumlu değil ne yapmam gerekiyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.09.2013 / 17:32

    jeilbreak cıktımı ıos7 ye ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.09.2013 / 01:54

    hocam ben yükleyemiyorum itunes'dan ''iphone güncellenemedi . bilinmeyen bir hata oluştu'' diyor varmı bu konuda bir bilginiz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.09.2013 / 20:12

    Shiftdelete.net Neden UDID kaydı yapmıyorsunuz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2013 / 17:45

    arkadaslar ben 1 hafta kadar önce ios 7 nasıl yüklenir diye hotmail adresimş verdim bazı arkadaslarada yardımcı oldum fakat şöyle bir acıklama yapayım sizlere ios 7 beta 5 direkt kurdum sorunsuz calıstı bı kac gün sonra beta 6 güncellemesi geldi ayarlar bölümüne beta 6 ya yükselttim ama tllfndan memnun kalmadım cok kasıyo şarjı cok cabuk bitiriyo gelelim su udidd kaydına ben tlfnun yedeğini alıp ios7 kurdum ki iyikide yedeği aldım tlfn ios7 den hiç memnun kalmadım tlfn donma yapıyordu tlfnu ayarlar bölümünde formatladım yani sıfırladım sonra dil lisansını seçip ülke ve wlan şifresi girdikten sonra doğrula kısmına geldiğinde doğrulamadı kayıt bölümünün önemi bence bu diye düşünüyorum ne yaptıysam doğrulayamadım en sonunda tlfnu eski yedeklediğim ios 6.1.3 sürümüne geri aldım hepsi bu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    04.09.2013 / 13:33

    udid kaydı ne ? udid kaydı olmadan yüklersek bişi olurmu ? udid kaydı nasıl yapılır ? :))

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.08.2013 / 18:33

    uzantısı ipsw değil nası yapailirim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.08.2013 / 16:19

    arkadaslar ben kurdum kayıt etmeye gerek yok 3 gece uykusuz kaldım ama sonunda başardam hiç yoksa 7-8 tane ipsw indirdim hiç biri uyuşmadı iphone 4s 6,1,3 ler güncelleme halen yapamıyorsanız yardımcı olmak isterim bnmki kaç kişi zorluk çekmiştir arkadaslar yardım isterseniz cry_new_vocals @ hotmail . com İphone 4s ler 6,1,3 versiyonlar eklesin yardımcı olayım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.08.2013 / 15:32

    dostum yapanlar kayıt yaptırmadan yapıyor ben 4 gündür uğraşıyorum ama bir türlü olmuyor şimdi tutupta bir beta sürüm için 100$ ödemektense tlfnu güncelleme gelene kadar beklemek daha mantıklı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.08.2013 / 22:04

    Abi udidi gönder dedik peki kime gönderecez mailde kişiyi istiyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.08.2013 / 10:49

    dmg uzantılı dosyayı ''TRANSMAC'' adlı programı indirip güncelleme için istenen ipsw dosyasına çevirebilirsiniz. sonra zaten itunes'te güncelle dediğinizde bu dosyayı görürsünüz ve sorunsuz bir şekilde yüklersiniz. kolay gelsin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.08.2013 / 11:45

    iyiye benziyo

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.08.2013 / 10:08

    arkadaslar udıddddddd

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.08.2013 / 16:27

    yaaaa arkadaşlar şu ios 7 yi güncelleyemiyorum sürekli 3194 hatası veriyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.08.2013 / 15:01

    benim udid kaydım var

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.08.2013 / 02:45

    telefonuma ios 7 beta yükledim udid olmadığı için telefon Activation error verdi ve o ekrandan ileri gitmiyo, aynı şekilde itunestende geri yükleme yapamıyorum aynı ekran çıkıyor. İos 6ya nasıl geri dönebilirim, yedekleme almama rağmen hiç bi şekilde dönemiyorum. Udidi olmayan kesinlikle böyle birşey yapmasın şimdi 2 milyarlık telefonu çöpe mi atıcam? Geri dönüş için bi fikri olan varsa lütfen yazsın...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.08.2013 / 23:37

    ben dosyayı indirdim yanlız kurulumu yapamadım udid denen mevzu ne yardımcı olurmusunuz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.08.2013 / 08:52

    arkadaslar,hepsini biliyorum ama ios 7 ni komputerime yukluyemiyorum,yardimci olsaniz sevinirim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    05.08.2013 / 02:30

    3 haftadır apple.developer hesabımı kullanamıyorum ve beta'ları artık indiremiyorum. ios dev center'a tıkladığımda sürekli Apple Developer Update yazıs ile karşılaşıyorum, geçenler de mail yazdım ama henüz cevaplanmadı. Acaba benim gibi olan var mı?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    03.08.2013 / 01:58

    Arkadaslar

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.07.2013 / 19:30

    arkadaşlar indirim güncellemek istedim ama firmware hatası veriyor neden olabilir

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.07.2013 / 13:59

    bende indirmiyo

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.07.2013 / 10:08

    hocam dosyanın uzantısı .dmg olduğu için itunes görmüyor sadece .ipsw dosyalarını görüyor yardımcı olur musunuz?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.07.2013 / 01:06

    ya arkadaşlar ios 6 ya nasıl geri dönücem biriniz akıl verin telefon açılmıyorrr :S : (

    YANITLA
  • SDN Okuru
    24.07.2013 / 09:22

    Peki iphone 4 için tavsiye eder misiniz ? Isınma sorunu ve donmalar olduğu hakkında yorumlar okudum sizce doğruluğu nedir ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.07.2013 / 17:40

    benim iphone5 modeli MD295LL/A ben bu ios7 lerden hangisini indircem?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.07.2013 / 14:18

    ipad dede oluyormu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.07.2013 / 02:40

    İndirmek için link atar mısınız acil

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.07.2013 / 17:59

    ios 7 dosyasını görmüyor yardım edin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.07.2013 / 17:01

    99dolar ödemeden olmuyormu hocam

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.07.2013 / 13:49

    Ben yaptım iphone 4s udidsiz oldu ama sarja takılı iken bil sarjı yiyor ve cok stabil calısmıyor,telefon deli gibi ısınıyor secenek size kalmış :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.07.2013 / 18:58

    beyler bende firmware hatası veriyo, çözümü nedir?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.07.2013 / 17:03

    indirme işlemini nasıl yapıcam bilgisi olan yardımcı olailirmi ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.07.2013 / 16:10

    ios7 arabirim ve bir kaç özellikle android ara birimine yaklaşmış.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.07.2013 / 12:16

    Mac kullanan arkadaşlar shift değil alt tuşuna basarak güncellemeleri denetle demeli :) Bu da size kıyağım olsun

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.07.2013 / 00:03

    firmware sürümü uygun değil diyor lütfen yapanlar cevap yazsınlar

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.07.2013 / 19:34

    4S cihaz kullanıyorum ios 7 beta 3 indirdim. Söylediğiniz gibi kurmayı deniyorum "Uyumlu değildir" hatası veriyor. Yardımcı olabilir misiniz?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.07.2013 / 17:08

    Appleyardim*org Hediye udid kaydi başlikli konuyu okuyun udid kaydi için

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.07.2013 / 11:43

    betayı ipone 3 e yüklenmiyormu?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.07.2013 / 22:28

    nsıl kurcm

    YANITLA
  • SDN Okuru
    06.07.2013 / 22:32

    TELEFONUN ARKASINDA MODELİ YAZIYOR ARKADAŞLAR ORDAN GÖREBİLİRSİN BENIMKİ MESELA A1429

    YANITLA
  • SDN Okuru
    03.07.2013 / 21:34

    arkadaşlar udıd istiyorsanız telefonunuzu bilgisayara bağladığınız zaman i tunes in sayfası açılacaktır ve ekranın sol tarafında aygıtlar diye bir bölüm var oradan kendi iphone unuzu seçin ve iphone unuzun resminin yanında seri numarası yazar o yazıya tıklayın ve karşınıza udıd ınız çıkar...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    03.07.2013 / 21:05

    arkadaşlar dmg yi nasıl ipsw ye çeviririz diyen arkadaşlar var transmac adlı programı indirin kurun. sol üstten file tıklayın ve dmg uzantılı dosyayı seçin. seçtikten sonra hss li bi klasör çıkar içini açın ve en alttaki ipsw uzantılı dosyayı masa üstüne kopyalayın !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    02.07.2013 / 22:08

    arkadaslar benmi yanlış yapıyorum ipsw dosyası restore ediyo iphoneyi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    02.07.2013 / 13:45

    Firmware hatası alıyorum yardım arkadaslar

    YANITLA
  • SDN Okuru
    02.07.2013 / 13:05

    merhaba arkadaslar IOS 7 beta yüklemdim fakat telefonum fena sekilde kasıyor ve sık sık reset atıyor geri kurtarma iside sıkıntı .ayrıca bir ıphone 4 kullanıcısı olarak apple kınıyorum nasıl böle basit arayüzü kullanabilmisler anlamadım sikayetim bu arkadaslar sımdılık size tavsiyem IOS 7 beta sürümünü yüklemeyin tesekkürler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    02.07.2013 / 11:42

    selam arkadaşlar activation eror dıyoo hiç bişii edemiyorum yardım edecek arkadaş varmıı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.07.2013 / 20:46

    İos 7 :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.07.2013 / 09:11

    iphone 5 'e kurdum UDİD siz ve güzel gözüküyor beta2, sorun çıkmadı 1 kere res attı cihaz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.07.2013 / 00:03

    yha bişi yapamıyom kafayı yıcem biri detaylı anlatıbır mı bana

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.06.2013 / 22:34

    yüklemek için nereye basıyoruz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.06.2013 / 09:27

    udid kaydı yapmadan kurulum yapan arkadaşlar bana ulaşırsa ios7kayit sitesinden udid kayıtlarını yapabilirim. bu sayede aktivasyon yuzunden kapanmış cihazlar açılır.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.06.2013 / 18:21

    udıd yapmadan yaptım.4s telefonum tus kilidini açamıyo dokunmatığını ,tuşlarını algılayamıyo.telefon kendi kendine kapanıp açılıyo .lüffen biri yardımcı olsun

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.06.2013 / 03:31

    bende whatsapp falan var ama iOs 6 geldiğinde silinmişti tekrardan almıştım 7'de böyle bi durumda karşılaşmam dimi ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    27.06.2013 / 16:01

    udid'e gerek yok ipsw dosyasını indirin, itunes'a gidin ve shift'e basarak güncelle deyin.. dosyayı seçin.. yeterli..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.06.2013 / 08:13

    udid'siz olmazmı hacı abi ya

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.06.2013 / 23:31

    Rica ediyorum sorumu yanıtlayınız. Ben İOS7 yi bu sitedeki linkten yükledim daha kurmadım cesaret edemedim telefonuma birşey olur diye yükledikten sonra sadece apple işareti çıkarsa ne yapmalıyım ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.06.2013 / 18:46

    arkadaşlar ben udid yapmadım ne olduğunuda bilmiyorum. ama ipad mini mde gayet güzel çalışıyor ios 7 ye bayıldım sadece ses sürgüsünü hızlıca açıp kapatırken sanki biraz takılıyo ama çokta sorun olacağını zannetmiyorum orjinalinde düzeltilir. ama inşallah şu udid yapmadığım için ileride bir sorun olmaz. ios 7 beta 2 yi tavsiye ediyorum. :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.06.2013 / 15:57

    Ya ios 7'ye basıyorum iTunes'u açıyo yükliyemiyorum neden olmuyo??

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.06.2013 / 15:06

    UDID siz yapamıyıııııııaaaaaaaaak ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.06.2013 / 14:05

    ya arkadaş beni bi hevezle yaptım ama resimler gider mi aca ba ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.06.2013 / 13:28

    ituneste aygıtlar çıkmıyor ne yapabilirim ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.06.2013 / 13:19

    telefonuma birşey olurmu olursada geri yükleyerek bu durumu kurtarırmıyım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.06.2013 / 11:31

    Arkadaşlar bende s3 mini var bide ipod touch 4 var ipod a hiç bakmıyodum bunu gördüm meraklandım ama bir baktım ipod yokmuş LANET OLSUNN

    YANITLA
  • SDN Okuru
    24.06.2013 / 12:06

    hocam güncellemeleri denetle tıkladım en son sürüm yüklü diyor ios 7 nasıl yüklenirki

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.06.2013 / 21:03

    iphone 5 a1428 kullanıyorum udid kaydını internetten yaptrdm ve mega.co.nz den modelime uyfun olan en üstteki linki tıklayarak indirdm itunes tan shift basarak denediğimde firmware telefonunuzla uyumlu değil diyor ne yapmam gerekiyor??

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.06.2013 / 11:12

    bende 3194 hatası alıyorum . 4s telefon . güncellemeyi appledan dogrulayacak felan derken hata geliyor .

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.06.2013 / 22:24

    benim udid kayit yaptirin nolurrrr

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.06.2013 / 13:52

    We are unable to complete your activation hatasi alan arkadaslar ilk once itunesi acın sonra telefon kapaliyken home tusuna basili tutun ve basili tutarken usb yi bilgisayara takin kurtarma modu açiliyo ordan telefonu fabrika ayarlarina dondurebilirsiniz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.06.2013 / 00:31

    Ve An İtibari İle İOS 7 Bütün İşletim Sisteminin Ağzına Sıçar Arkadaşlar Geçmiş Olsun Android Diyorum Ve Şiddetle İndirmenizi Tavsiye Ediyorum Ben Iphone 5 e Yükledim Tam Sürüm Olmamasına Rağmen On Numara 5 Yıldız Olmuş Çokk Başarılı :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.06.2013 / 19:39

    siki bir iphone ve apple kullanicisi olarak, indirip indirmemekle arasinda kaldim. Android cakmasi deniliyor, begenmeyenler fazlalikta. Indirmek istiyorum ancak bende sinirlama kodu denilen bir sey oldugundan eskiye donmiyorum, cunku reset'e izin vermiyor. (Reset'e bastigimda kod istiyor) Kodu uzun sure once yaptigim icin unuttum. Sinirlamalar kodunu kapatmak icin ne yapabilirim? Bilgisi olan varsa lutfen guledaaydemir@ yahoo.com'a mail atabilir mi sayg.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.06.2013 / 01:48

    iphone 4s e yukledım actıvasyon olmamadı .

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.06.2013 / 23:47

    merhaba ben ios 7 yi telefonuma kurdum fakat UDID kaydı yapmadan kurdum.sonra telefonumu sıfırladım ve ''we're unable to complete your activation'' hatası aldım ne yapabilirim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.06.2013 / 18:47

    Kutu üzerinde yazıyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.06.2013 / 12:20

    çok iii yavas ve samsunga benzetme yapmıslar şarjı cok hızlı bıtıo ben gerı yuklucem nasıl yujklerım oncekı surumunu?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.06.2013 / 10:32

    Abi A....28 veya A....29 oldugunu nerden anliyoruz? YARDIM

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.06.2013 / 10:32

    Abi A....28 veya A....29 oldugunu nerden anliyoruz? YARDIM

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.06.2013 / 10:32

    Abi A....28 veya A....29 oldugunu nerden anliyoruz? YARDIM

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 23:27

    Abi A....28 veya A......29 oldugumuzu nerden ogreniyoruz YARDIM YARDIM YARDIM YARDIM

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 22:55

    arkadaşlar udid gerekmiyo iphone 5 e yükledm açıldı direk simfree ydi ama diğerleri için bilemem tek sorunum açık sekmeleri kapatamamak .d onu bulan arkdş bana yardım etsin ios 7 o kdr da ktü değil emin olabilirsnz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 20:58

    YA YAZILIMI BULMADI

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 20:49

    Abicim indirilenler klasörüne bir bak orda kaydedilmiştir büyük ihtimal

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 18:35

    deneyen var mı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 18:08

    yüklüyorum verdiğiniz linkten yükledikten sonra köşeye geliyor chromedan indiriyorum daha sonra köşedeyken tıklıyorum ondan sonra kendi kendine yok oluyor napmam lazım lütfen acil yardım edin!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 17:41

    Millet udid kaydım olmadan yükledim ben eğer shift+geri yükle yaparsanız udid kayda takılırsınız ama shift+güncelleme yaparsanız geçersiniz ben böyle yükledim. Dmg uzantılı dosyayıda ipsw çevirmelisiniz yoksa görmez

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 15:50

    http://www.youtube.com/watch?v=ZKSvCn2BBdM izleyin ve indirin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 14:48

    udid nasıl kaydolacağım ??

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 14:05

    ben ios 7 yi indir dim ama dosyaya tıkladığımda direk itunes u açıyor ben nasıl yükleceğim apple ıma ios 7 yi lütfen acil cvp verin !!!!!!!!!!!!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 11:37

    udid olmadan yüklemek isteyenler: http://www.youtube.com/watch?v=ZKSvCn2BBdM

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.06.2013 / 02:26

    nasıl yüklüyosunuz link atın lütfen patlicam udid kaydı yapmadan nasıl yaptınız

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.06.2013 / 23:48

    ios 7 yardım.. selamın aleyküm öncelikle bir sorum olacak ios 6.3.1 e güncel değildi telefonum. Direk 7 ye güncellemek istedim yapamadım. İlk 6.3.1 e güncelleyip sonra mı 7 ye güncelleyeceğim bilginiz varsa yardım ederseniz sevinirim..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.06.2013 / 18:01

    iphone 5 e ios 7 yükledim aktivasyon olmuyor developer programma üye oldum bir yardımcı olurmusunuz ne yapmam gerekiyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.06.2013 / 17:57

    ACİLL YARDIM LÜTFEN...İNDİRDİĞİM DOSYAYI İTUNES GÖRMÜYO LÜTFEN YARDIM EDİN BANA..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.06.2013 / 16:22

    ios 7 yi yükledim fakat aktive edemiyorum acilen yardım lazım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.06.2013 / 14:27

    ios7 yükledim,beğenmedim ve nasıl geri alabilirim ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.06.2013 / 14:04

    3GS'e destek kesildi :(

    YANITLA
  • linkincorc
    14.06.2013 / 13:24

    4s'e yükledim şimdi ama biraz kastı nedenini anlayamadım.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.06.2013 / 12:41

    ilk denememde hata verdi ios7 yüklenmedi şimdi geri yükleme yapıcam ve tekrar denicem sende hata verdimi hiç ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.06.2013 / 08:54

    4s de kasılıyo hiçte güzel olmamış ios6 ya nasıl dönebilirim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.06.2013 / 07:32

    Ya yaptim ama saat bir saat geriye gitti :)) nasil duzelticemi bulamadim.. enteresan ayni sorunu yasayan varmi?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 22:27

    Benim indirdiğim dosyanın türü dmg ipsw dosyası istiyor nasıl olacak?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 20:55

    ihpone 5 e kurulum yaptım ancak enter passcode diye bir ekran çıkıyor sanırım sim kart kodunu istiyor ama dokunmatik çalışmıyor tekrar ediyorum dokunmatik çalışmıyor sim kilidini giremiyorum altta emergency ve cancel var onlarada tıklıyorum çalışmıyorum arada bir kendini yeniden başlatıyor elma çıkıyor geri aynı ekran geliyor lütfen bilginiz varsa yazın.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 20:33

    iphone 5 1428 için indirdim dmg dosyasını tanımadı bende arkadaşın dediği transmac ile (bir nevi winrar) ipsw uzantılı dosyayı çıkarıyorum içinden bakalım birazdan kurmaya çalışacağım udid kayıt mayıt yaptırmadım.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 20:09

    telefona herhangi bir zarar verirmi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 11:35

    sürümü denetle diyince ıos 6 son sürümdür diyor ve secemiyor yardım edebilirmisiniz ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 04:07

    udid mudid yalan ben yaptım udidsz 10 numara oldu indir Shift güncelleme denetle ios 7 yi seç yarım saate tamamdır yedeklemede yapmadım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 03:16

    evet arkadaşlar ios beta 7 i yüklediniz büyük ihtimalle beğenmediniz ve udid kaydınızda yok eski 6,1,4 e nasıl dönerim der gibisiniz öncelikle telinizi kurtarma modunda (usb bağlı şekilde güç tuşu ve home tuşuna aynı anda basıın sonra elinizi güç tuşundan çekin home tuşuna kablolu ekran gelene kadar basın ) ardından i tunes a bağlanıcak i tunes dan kurtarma modu seçeneğini tıklayın işlemlerin tamamlanmasını bekleyin olay tamamdır

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 02:51

    ipsw yi indirdimlinkteki shift güncellede deyip seciyorum fakat "firmware dosyası uyumlu olmadığı için iphone güncellenemedi" hatası veriyor yardımcı olabilecek biri varmı acaba

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 02:36

    ben UDID kaydı yapmadan kurmuş bulundum fakat şuan telefonumu ne geriye çevire biliyorum nede aktif ede biliyorum udid i de öğrenemiyorum bana yardımcı olun acil...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 01:19

    beyler shifte basarak güncellemeleri denetle diyorum ama bulmuyor güncellemeyi nedenini bilen yok mu ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 00:37

    Arkadaslar ben ios 7 yukledim ama udid olayindandolayi tamamliyamadim geri ios yukleyecegim iphone 4 telefonum size simdi tarif edecem benim gibi olan arkadaslar dfu moduna alin sonra itunese baglayin sonra geri yukleme acilacak oradan geriyuklemeyi yapabilirsiniz ancak bu sekilde cozuluyor hadi kolay gelsin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 00:29

    Arkadaşlar yahu okadar çok şey yazmışsınız ama boş yazmışsınız. şu iphone4 ipsw linkini verseniz süper olurdu.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 00:06

    beyler ben 1428 dosyasını indirdim dosya uzantısı dmg ama itunes ta jpsw olarak arıyor bulamıyor ne yapmam gerekiyor ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 23:02

    Arkadaşlar Udid Kaydına Gerek Yok bende 4s 64gb var udid kaydı yapmadan güncellemeyi yükledim yüklemek çok basit itunes i açıp sifht le beraber güncellemeleri denetle diyoruz acılan panelde indirdigimiz ios7 dosyamızı secip yüklüyoruz bu kadar basit i günlerde kullanın yedeklemeyi almayı unutmayın :)

    YANITLA
  • kifodayi
    12.06.2013 / 22:54

    Nolur biri nasıl geri dönüleceğini anlatabilir mi? ben hiç ama hiç sevmedim IOS7'yi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 22:52

    SUANDA GÜNCELLEMEYİ YÜKLÜYORUM İŞLETİM SİSTEMİM WİN7 Dİ HER HHANGİ Bİ SORUN CIKMADI SUANDA BİTİNCE TEKRAR BİLGİLENDİRECEGİM :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 20:51

    firmware dosyayı uyumlu olmadığı için gibi bir uyarı geldi. nasıl yapacağız?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 20:32

    Udıd kaydının yapıldığını nasıl anlıyoruz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 19:59

    Arkadaşlar : şuan beta ipade yok udid olmadan kurun çalışıyo bazı sorunlar var arada kapanıyo ama kullanması zevkli

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 19:10

    online olan var mı şu an? ben 4S kullanıyorum ve nasıl yapacağımı hiç anlamadım.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 18:37

    ipad 4 e beta kurabilir miyiz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 16:35

    Arkadaşlar UİD olmadan kurdum bi sorun yok

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 15:56

    İPAD'E nasıl inecek bu! ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 15:49

    Ben uid falan kayit ettirmeden simdi kurdum sorun falan yok acildi hatta telefondan yaziyorum bu msji

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 14:38

    Tek bir sorum olacak resmi olarak ios 7 verilince udid isteyecek mi ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 14:30

    Arkadaşlar eski versiyona dönmede sıkıntı yaşayanlar kurtarma modunu denesin.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 14:12

    ARKADAŞLAR UDID KAYITSIZ IOS 7 YÜKLEDIM HERHANGİ Bİ SIKINTI YOK .DENEYEBİLİRSİNİZ

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 13:59

    hocam ios 7 den tekrar 6.1.4 e nasıl geri döneceğim yardım edermisiniz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 13:48

    verdiğiniz bağlantıdan indiriyorum fakat dosya haline gelmiyor napmalıyım?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 13:40

    "Benin iphone 4 ama seçeneklerde iPhone 4 (GSM Rev A) iPhone 4 (GSM) iPhone 4 (CDMA) var ben hangisi neye göre indirmem gerekli" Modelini öğrendikten sonra Apple'ın sitesinden bakabilirsin. Örneğin Model A1332 2010 GSM modeli. http://support.apple.com/kb/ht3939

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 12:59

    ben şuan yüklüyorum güncelleme doğrulanıyor diyor takıldı kaldı bilen varsa yazsın nedir bu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 12:15

    udid e gerek yok ama ben kuramadım 5 e indirdim 29 u gördü ama kabul etmedi bende 28i indirdim ama görmedi 5 e kuran bi arkadaş yardım ede bilirmi lütfennn

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 12:06

    İphone 5 indirdim olmadu diğerini indirdim görmedi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 11:25

    ARKADAŞLAR ACİL CEVAP BEN BU DOSYAYI İNDİRDİM ANCAK IPHONEA YÜKLEYECEĞİM PROGRAMIN ADI NE? ITUNES VAR BENDE AMA MÜZİK ŞEYLERİ ÇIKIYOR ONA GİRİNCE ACİL LÜTFEN ACİLLLL

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 11:24

    ZİYARETÇİ 12.06.2013 10:28 İos 7yi yüklersem cihaz garantiden çıkarma bide eski sürüme geçebilirmiyim hiçbirşey olmaz istediğin zaman geri dönüş yaparsın denemesinide yaptım ben..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 10:28

    İos 7yi yüklersem cihaz garantiden çıkarma bide eski sürüme geçebilirmiyim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 09:52

    arkadaşlar kurulum çok basit detaydaki dosyayı indiriyoruz extrator programını indirip dosyaları zipli dosyadan dosyaları çıkarıyormuşuz gibi masaüstüne bir klasor oluşturup içine çıkartıyoruz itunes a pc ile usb ile bağlanıyoruz.çıkardığımız dosyaların içindeki ismg dosyası olacak 1.12 gb büyüklüğünde, itunes da güncellemeleri denetle tuşuna shift tuşuna da basılı tutarak tıklıyoruz ve dosya seçmemiz isteniyor ismg dosyasını da seçip güncelle diyoruz ve akışına bırakıyoruz herşeyi temiz bir şekilde kuruluyor ios7.temiz yükleme yaptım hiçbir sorun yok artık memnun kalıp kalmamak kişiden kişiye göre değişir.syg,

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 09:22

    tolga bunların hiç birine gerek yok verdiğin linkten dosyayı indirip itunesdan shifte basıp güncellemeleri denetle diyoruz oradan indirdiğimiz dosyayı seçiyoruz ve güncelleme oluyor yani bunların hiç birine gerek yok :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 08:36

    Güncellemesi bile eziyet

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 05:57

    Beyler bende udid var ama daha parayı veremedim topanıp parada anlaşırsak herkes iOS 7 yi indirir

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 01:50

    shift tuşuna basılı tutarak yüklemeye çalıştım ama sistem .dmg uzantısını görmüyor ne yapmam gerek

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 01:01

    Henüz çok eksiği var. Pencereler ilk açılışta ekrana oturmuyor. Ekranın solunda boşluk oluşuyor , sonra düzeliyor. Uygulamalar sorunsuz çalışıyor ama uygulamaların seçenekleri biraz yerinden kaymış gibi görünüyor. Şeffaflık güzel olmuş ama tasarım siyah iPhone lar için ideal değil. Yüklemek için UDID kayıt gerekmiyor ancak telefonu sıfırlarsanız ayarlar kısmından işte işiniz zor :) UDID yoksa iPhone aktifleşmiyor. Yedekten geri dönmeniz yada kurtarma modunda başlamanız gerek. Şimdilik tespitlerim bunlar. Bana biraz mego ile anroid karışımı bir şey gibi geldi :) kapitalist Apple tasarım ile biraz sıcak bir görüntü oluşturmaya çalışmış. Pazarlama stratejisi galiba. Son bir şey bu beta yükleyeni pek memnun etmez bir kaç beta sonra deneyin :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 00:56

    Mac kullanıcıları güncelleme butonuna alt/option click yaparak indirilen ipsw dosyasını seçecekler shift windows için..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 00:49

    arkadaşlar benden size güzel bi kıyak 4,99$ karşılığında udid kaydı yapıyor adamlar paypalla ödemekte mümkün satın aldım yüklemek için onay mailinin gelmesini bekliyorum

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 00:07

    geri nasıl dönücez 6ya? ben hiç sevmedim bunu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2013 / 00:00

    müneccim değiliz ki kardeşim bi açıklama yapın bari de yükleyelim bizde ios 7 betayı UIDD midir nedir nasıl kayıt yapıcaz buraya konuyu açmakla olmuyor ki nerden bulucaz UIDD hesab olan bi arkadaş şimdi siz burda varken

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 23:17

    şu udid kaydını versek de size mail ile bi güzellik yapıp bizim udidleri kayıt ettirseniz sanki ne olur :D

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 23:13

    Kayıt falan yok. Direkt indir kur . Yaptım oldu :D

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 22:09

    peki bu sürümü yükledikten sonra eski sürüme dönebilirmiyim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 22:06

    peki bu 7 yi beğenmediysem eski sürümüme dönebilirmiyim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 21:36

    Nasil indirebilirim?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 21:34

    iPhone 4S kullanıcısıyım. iOS 7 kurdum yeni tasarım ve yeni kısayollar çok güzel. Yeni kilit ekranı ve hareketli duvar kagitlarina bayıldım. Sadece ikonlar gözüme bi garip geldi belki alışmadığımdandır. 4S de sorunsuz calisiyor sadece 5-6 tane küçük çapta buglar buldum diyebilirim. Son olarak 4S de yer yer kasmalar yapiyor bunun sebebi öncekine göre çok fazla görsel akış var. Tam sürümde düzeltilir heralde. Ben dün gece yükledim pişman degilim :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 21:13

    ben direk indirip yükledim udid falan istemedi belkide benim şansıma :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 20:59

    ipadler için beta nezaman çıkıcak

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 20:48

    NASIL YUKLEDINIZ ARKADASLAR BENDE ACILIRKEN AKTIVASYON ISTIYO ??

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 20:11

    udid olmadan ben yaptım arkadaşlar gayet de başarılı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 20:10

    İphone4s kullanıyorum her hangibir kayıt yapmadan indirdigim güncellemeyi gösterdim ve itunes dogrudan yükledi. Sistem stabil degil, biraz hantal, ısınmada var biraz. Ama anroidi anımsatmadı degil.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 19:29

    kimegönderiyoruz?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 19:23

    Uygulama geliştiricilerin uygulamalarını güncellemeleri gerekecek

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 19:22

    fenomac sitesinde ücretsiz udid kaydı yapıyorlar

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 19:14

    fenomac.com da ücretsiz udid kaydı yapılıyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 19:00

    Mac kullananlar "alt" ya da "option" tuşuna basılı tutarak günellemeyi denetle desin ve indirdikleri ios 7 dosyasını göstersin. ios6'ya geri dönmek için de aynı şekilde önce ios6 sdk'yı indirin nette heryerde var. snra yine mac'ye "alt/option" win'de "shift" basılıyken güncellemeleri denetle diyoruz ve indirilen dosyayı gösterip yüklüyoruz. ios7'yi yükleyip geri dönmekte sıkıntı yok. ios6'ya geri döndüğünüzde "yeni iphone" olarak tamamlayın kurulumu sonra bilgisayarınızdaki yedeği atın içine.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 18:52

    Ben udid olmadan iOS 7 beta 1'i yükledim.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 18:53

    şu ios 7 ye laf atanları anlamıyorum saçma sapan şeyler yazmışlar yalandan yere yok kurdum iğrenç geriye nasıl dönebilirm vs apple ios 7 yi ios 6 gibi tasarım yapsaydı dicekdiniz hep aynı tasarım iğrenç berbat adamlar iosu tamamen değştirdi şimdi diyolar kötü tasarımı çin malı gibi yok ondan bundan çalmış adam ne ettsin daha yani şu appleı sevmiyon diye boş boş yorum yapma bence ios 7 gayet güzel harika

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 18:51

    "Send Device Info Email" butonu ile bu bilgileri e-posta üzerinden gönderin veya üst tarafta yer alan "Copy" butonu ile hafızaya kopyalayın ve başka bir uygulama (SMS, Facebook, vs)üzerinden gönderin. mail adresi nedir? sms facebook adresi nedir!??!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 18:50

    ahmetfx 11.06.2013 18:27 Dönersiniz, ben döndüm ve tekrar iOS 7'yi yükledim. Sorun yok. nasıl yüklediniz adım adım açıklar mısınız ltf

    YANITLA
  • ahmetfx
    11.06.2013 / 18:27

    Dönersiniz, ben döndüm ve tekrar iOS 7'yi yükledim. Sorun yok.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 18:23

    ya ben şhifte ve guncelle diyorum ancak indirdiğim dosyayı kabul etmiyor uzantısı .ispw olmadığı için

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 18:19

    Arkadaşlar. Bir yere mail atmıyorsunuz. Developer hesabınızın olması gerekiyor. Yoksa sıkıntı olur.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 18:11

    ya kardeşim alışılmışın dışında bir şey yapmışlar ama ne biliyim bence daha eksik parçaları var

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 18:10

    ZİYARETÇİ 11.06.2013 17:46 developer hesabına gerek olmadan ios 7 indirilebiliyor ve ben o şekilde indirdim bilginize sunarım buda çok kişi adına önemli bir bilgi çünkü çoğu insanın developer hesabı yok nasıl yaptıgınızı da anlatsanız müneccim miyiz?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 17:57

    tolga bey yazıyı güncellemenizi rica ediyorum hangi mail adresine gönderiyoruz udid bilgilerini!?!?!?!? ortada kaldık yahu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 17:55

    site yetkilileri güzel detaylandırmışsınız ancak hangi mail adresine kayıt olmak için mail atıyoruz ltf yazıyı günceller misiniz acil olarakkk

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 17:51

    Acaba veriler siliniyr mu, dfu moda gerek var mı ve tekrar 6.1.3 e geri donebilir miyim yukledıkten sonra?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 17:46

    biri yazsın hangi maile gönderiyoruz bilgileri kayıt olmak içün???

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 17:46

    developer hesabına gerek olmadan ios 7 indirilebiliyor ve ben o şekilde indirdim bilginize sunarım buda çok kişi adına önemli bir bilgi çünkü çoğu insanın developer hesabı yok

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 17:37

    baska yol yokmu arkadas uzaya uydumu firlatiyoruz direk guncelle diyecek bi tusu yokmu bu meredin o zamana kadar bekleriz acelesi yok kasmayin bukadar

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 17:36

    eski yazılıma nasıl dönüyoruz :(

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 17:26

    iOS 7 yuklendikten sonra uygulama kullaniminda sorun oluyor mu ? Yukleyenler yazabilir mi ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 17:29

    hangi adrese mail atıcaz yahu yazsaydınız !!!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:41

    "Shift" tuşuna basılı tutup "Güncellemeleri Denetle" butonuna tıklayın. mac te yemiyor ? Ne yapmak gerekli?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:40

    ipad için ne zamnm çkacak kı bili verir misiniz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:35

    anlamadığım şu tel e mi indiriyim yoksa pcyemi indiricem ilk tardım lütfen.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:34

    6.1.4e sorunsuz geri döndüm. şimdi yedeği geri yüklüyorum. ios 6 candır. android çakması bir ekran kullanmam. hele o yeni kilit ekranındaki görüntü ile elmde s3 var zannettim.

    YANITLA
  • oslun
    11.06.2013 / 16:27

    udid olmadan ben de yüklüyorum.. udid'siz yükleyince 6.1.4'e dönebiliyor muyuz istediğimiz zaman @ahmetfx

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:24

    abi ne udid'i indirin güncellemeyi itunes'u açın güncellemeleri denetleye shift'e basılı tutarak basıp indirdiğiniz güncellemeyi seçin bitti gitti. udid mudid deli misiniz apple bunu her seferinde yapıyor feedback alabilmek için

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:24

    udid ne hangi bakkalda var söyle alalım bizim necmi abide yeni bitmiş..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:23

    olan ipod touch 4ü yeni alanlara oldu...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:20

    İO7yi kurdum diyenler bi resim gönderse uygun mudur?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:19

    Udid No biliyorum ama nereye kaydettiricez nolcak onu tam anlayamadım,İphone5 Kullanıcısıyım ama direkt indirip kurmaya çalışsam telefonda bi problem oluşabilir mi acaba ??

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:12

    Hangi adrese gonderecez?

    YANITLA
  • BEFEGA
    11.06.2013 / 16:15

    iPhoneyardim.net de UDID kaydı yapılıyor fakat aranan tek şart 500 mesajın üzerinde mesaj sayınız olması

    Linkler ise orada mevcut. Alternatif olarak.

    Mega.Co.Nz ile uğraşmak istemeyen arkadaşlar için ftp linkler mevcut direk. ;)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:13

    Udıd yapıldı dendi fakat güvenemiyorum onaylandığını öğrenmenin bir yolu var mı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 16:11

    iphone 5 de model tutmuyor ise yükleyemiyor muyuz ?

    YANITLA
  • ahmetfx
    11.06.2013 / 16:10

    Ben kurdum hem de UDID kaydı olmadan Tıkır tıkır çalışıyor.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:59

    5 dolara id kaydınızı yaparım.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:54

    udid olmadan yükleyebiliyorsunuz. bugün yükledim ancak 2 saat dayanabildim. çok kötü bir tasarım ve özellikle de beyaz iphone için tasarlanmış gibi siyaha hiç yakışmıyor. Ayrıca çin malı iphone gibi duruyor. işlemler de wp gibi. applea hiç yakışmadı. şuan 6.1.4 indiriyorum geri dönücem.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:53

    udıd kaydı yaptık dedi bir tane adam fakat ben nasıl emin olucam?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:46

    Benim oyle bi dostum yokki... Ya ben? Aman Allahim..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:48

    iOS 6 ya göre 2 kat daha hızlı neredeyse, çok stabil ve seri çalışıyor daha ne olsun. Ona benzedi buna bezmiş diyenleride anlamıyorum. Şu ana kadar bütün telefonlar iPhone çakmasıydı zaten? Ayrıca bazı şeyleri farklı yapacaz diye saçmalamamışlar işte.

    YANITLA
  • by_matrix
    11.06.2013 / 15:37

    jb çıkana kadar ios 6.1 devam

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:21

    Hey iPad 4 e indiremez miyim? Etkinlikte yaziyordu.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:23

    Benin iphone 4 ama seçeneklerde iPhone 4 (GSM Rev A) iPhone 4 (GSM) iPhone 4 (CDMA) var ben hangisi neye göre indirmem gerekli

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:20

    arkadaşlar enteresan bir olaydırkı UDID kaydım olmadan ipsw dosyasını indirdim dgmuzantılıydı transmacla açtim içindeki ipsw dosyasını masaüstüne atım ordan itunes ile güncelleme butonu ile ipsw dosyanı gösterdim yüklemeyi yaptı cihaz açtı aktıvasyon falanda istemedi şuan gayet güzel kulanabiliyorum...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:19

    ya abi ben de heves ettim kuracaz diye nerden bulalım deve meve ya şu başlığı bari değiştirin insanların hevesini kursağında bırakmayın Allah aşkınıza

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:19

    sayın EDİTÖR bunu kurduktan sonra artık devamlı kullanabilirim dimi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:17

    dağıtımlar ne zaman başlayacak

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:12

    hersey iyide bu UDID I nerden bulcaz onu soyleyin yokmu bunun baska bi yolu?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:12

    birşey sormak istiyorum bunu yüklersem herhangi bir garanti iptali yani cihaz jailbrakli gibi mi olur? güvenle yükleyebilirmiyim ve sonra çıkınca tam sürüme geçebilirmiyim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:08

    Ben Kurdum Çok Kötü İconlar Çin Malı iphone gibi tasarım güzelde neredeyse windows phone

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 15:05

    Çalışmalarınıza bayılıyorum bir geliştirici olarak. Önemli olan bilgiye kolay ulaşmak. Bu kadar güzel ve detaylı anlatmışsınız elinize sağlık.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 14:58

    Bencede shiftdelete olarak bir iyilik yaparsiniz umarim...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 14:59

    Bana bir UDID verenin apple developer'ı olurum.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 14:58

    Udid e gerek var mı ?? dosyayı vermiş zaten ??

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 14:54

    Arkadaşlar ios 7 de sms ve arama engelleme özelliği mevcut t4est ettim çalışıyor. müjdemi isterim :)))

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 14:38

    bize de mi udid?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.06.2013 / 14:31

    Shiftdelete.net bize bir kıyak yapar umarım :D

    YANITLA
  • oslun
    11.06.2013 / 14:31

    hani bana udid

    YANITLA