ShiftDelete.Net anlık bildirimleri ile teknolojiden uzak kalmayın. Bildirimleri Aç

iPhone 7 Plus: Uzun Kullanım Testi

iPhone 7 Plus uzun kullanım testi ile karşınızdayız. Merakla beklediğiniz iPhone 7 Plus UKT videosunda, telefonla ilgili deneyimlerimizi aktarıyoruz!

28.03.2017 / 21:00
iPhone 7 Plus: Uzun Kullanım Testi

iPhone 7 Plus Uzun Kullanım Testi ile karşınızdayız. Merakla beklediğiniz iPhone 7 Plus UKT videosunda, bu telefon ile yaşadığımız deneyimleri sizlere aktarıyoruz. İyi seyirler!

iPhone 7 Plus özellikleri!

Phone 7’de 2 GB olarak karşımıza çıkan RAM, iPhone 7 Plus’ta 3 GB. LPDDR4 formunda gelen belleklerin hızı da artırılmış. Apple’ın yeni işlemcisi A10 Fusion, karşımıza ilk 4 çekirdekli iPhone ailesini çıkartıyor.

16 nm Teknolojisiyle üretilen 4 çekirdekli A10 işlemcisi, yüzde 40’a varan performans artışı sunuyor. Zaten performans testlerinde de göreceğiz A10, en yakın rakibi A9’a ciddi farklar atabiliyor. 4 çekirdekli yapıda olduğu yük durumuna göre asenkron çalışabilen işlemci, güç isteyen durumlarda 2.23 GHz’e kadar hızını çıkartabiliyor. Yük durumu azaldığı noktalarda ise daha az güç tüketen 2 çekirdekle beraber hızını daha da aşağı seviyelere çekiyor.

12 Megapiksel çözünürlüğünde kameranın kullanıldığı iPhone 7 Plus’ta ana kameranın diyafram değeri f/2.2’den f/1.8 seviyesine indirilmiş. Bu da gece düşük ışık performansını artırıyor. Arkada ana kameranın hemen yanında yer alan ve nispeten daha küçük olan diğer kameranın diyafram değeri ise f/2.8.

iPhone 7 Plus’ın f/1.8 diyafram seviyesindeki ana kamerası, iPhone 6s Plus gibi 28mm. Yani çektiğiniz fotoğraf karelerinde açı farkı oluşmuyor. 56mm’lik f/2.8 değerindeki ikinci kamera, bize 2x optik zoom özelliği ve fotoğraflara derinlik kazandırma yeteneği sağlıyor. Apple’ın 2x optik zoom’u kayıpsız yapabildiğini de hatırlatalım.

Eleştirdiğimiz geniş olmayan kamera açısını ön kamerada devam ettiren Apple, ön kamerayı 5 yerine 7 Megapiksel seviyesine çıkartmış fakat kamera açısı ve diyafram değerleri değişmediği için, iPhone 6s Plus ile arasında gözle görülür bir fark oluşturmuyor.

Neden Uzun Kullanım Testi (UKT) yapıyoruz?

Bir telefon ilk çıktığında sorunsuz gibi gözükse de, 2 - 3 aylık bir kullanımın ardından yaşattığı deneyimleri de paylaşmamız gerekiyor. 

Diğer tüm UKT videolarımızı görüntülemek için buraya tıklayınız

Örnek vermek gerekirse belli bir kullanım süresi sonunda arayüzde başlayan kasmalar, kasada olan deformeler, ortaya çıkan çeşitli hatalar ve bize sunduğu genel deneyim, bu video serimizin temel odak noktası.

iPhone 7 Plus: Uzun Kullanım Testi

iPhone 7 Plus Uzun Kullanım Testi videomuz ile sizler baş başa bırakalım, iyi seyirler!

:: iPhone 7 Plus modelini beğendiniz mi?

SDN - ShiftDelete.Net

İngilizce öğretmenliği mezunu olan Kaan Arlı, 2009 yılından bu yana bilişim sektöründe ürün incelemeleri, sektörel röportajlarla kariyerine devam ediyor. Akıllı telefonlar, oyun konsolları, fotoğraf makineleri ve futbol, vazgeçilmezleri arasında yer alıyor. Kaan Arlı, video incelemeleri, haberleri ve röportajları ile SDN'de yer alacak.
Yazarın diğer haberleri için tıklayın.

Yorum Yaz
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 21:44:36

    7 plus çıktığında hemen aldım. İyi ki almışım dedim. Ama dün Birşey farkettim. Kardeşime de 7 aldım. Hız denemesi yaptım bi programa gir çık amacı ilen hız farkı oldu. 7 plus yavaşlamış. Bundan şuan rahatsızlık duydum..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 10:53:50

    Abi Ön kamera için Lightroom Uygulamasını kullanın arka kamera kadar iyi çekiyor hadi yine iyisiniz :) Her zaman Apple Her zaman İphone Dandroidçiler anlamaz onlar alışmış kasılmaya patlamaya yıpranmaya galaxy s7 alacağına git iphone 5s al daha memnun kalırsınız sağlıcakla kalın

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 08:15:40 0 / 10

    la az bi stabıl , 2 saniye hızlı diye bu paraya alınmaz arkadaş. ya elinizde iki kız arkadaş var biri 100 metreyi 10 saniyede koşuyor amma çirkin diğeri 12 saniye koşuyor amma çok alımlı cazibeli başka hiç bir şeyi farklı değil hangini alırsınız?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 23:12:59

    Anlamıyormusunuz tam da s8 lansman döneminde çekildi. Gölgede kalmasın diye. Bence bilinçli ve reklam amaçlı.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 18:23:55

    hakan abi telefonla görüşme yaparken sesi dışarıya veriyor ama hoporlerde gibi ama benim kulağıma ses az geliyor bide watsapp dan mesaj yazarken donuyo gönderemiyorum

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 18:15:15

    telefonla görüşme yaparken sesi dışarıya veriyor ama hoporlerde gibi ama benim kulağıma ses az geliyor bide watsapp dan mesaj yazarken donuyo gönderemiyorum

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 11:48:05

    7 plus kullanıcısı olarak wifi ve uçak modu geçişlerindeki sıkıntı bende hiç olmadı,hatta videoyu seyrederken üst üste denedim hiçbir problem oluşmadı,bence hakkı bey'in telefonunda problem olabilir.(sorunu 7 plus olarak genellemek lazım ) ekran kasa oranından folayı çok torum yapılmış ama bende beyaz rengi var ve telefonu kullanırken benim gözüme çerçeveler rahatsızlık vermiyo orantılı görünüyorlar kısacası.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 10:17:24

    Piyasada bu kadar guzel telefon varken bu kalas telefona bu parayi nasil veriyolar % 66 ekran kasa orani tus iceri gocmus ayni ekran boyutunda samsungun iki kati agir vs vs

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 10:10:47

    Kısaca iphone alınmaz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 09:16:22

    Çerçevenin telefonu var. Sony bile daha iyi ekran-gövde oranında.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 08:46:28

    Bu ekinin tek işi UKT değil arkadaşlar yani erken gelmiş geç gelmiş buna takılmak tam bir ahmaklıktır

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 08:45:33 0 / 10

    Ben incelemeyi biraz taraflı buldum açıkcası. Iphone un bir açığını bulduğunuz zaman olsun bu Iphone demeye getiriyorsunuz. Düz mantıkla bir tüketici olarak düşünürsek, ödediğimiz miktar ile aldığımız hizmet in doğru orantıda olması gerekiyor. Örnek tuşu basılı kaldı ama servise götüremedim benim hatam demeye getiriyorsunuz. Ar-Ge merkezlerinde bu tip tuşların milyarlarca kez robotik kollara bastırıldığı testleri hatırlayınız. Ödenilen miktarla orantılı olarak, kabul edilebilecek bir problem değil açıkcası.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 06:55:47

    iPhone 7 için de ukt bekliyoruz. Tabi plus modeline göre avantaj ve dezavantajlarını belirtirseniz sevinirim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 02:52:15

    21.21 kesinlikle katiliyorum aynisi bir androide olsa yaygara koparilirdi telefonun ses tusu cokmus ucak modundan sonra wifi a baglanmiyor sanki bunlar kucuk sorunlarmis gibi anlatiliyor 5500 tl bu telefonn. tarafsizliginiza leke dusuren bir ukt videosu olmus tolgayi gormek isterdim bu videoda

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 00:21:44

    Ukt için gayet makul bir zaman. Abartmayın. Ayrıca böyle bir telefonun ses tuşu içine kaçmış, ama son derece sakin bir şekilde şanssızlık diyorsunuz. Benim aklım almıyor. Başka bir telefonda böyle bir olay yaşansa kıyamet kopardı sanırım. Ben de yıllardır iPhone kullanıyorum ve böyle bir cihazda tuşun içine kaçması asla kabul edilemez.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.03.2017 / 23:36:55

    Lenovo K6 Note incelemesi bekliyoruz abi.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.03.2017 / 23:24:13

    Ulan adamlar acele etmeyince ukt de bu ne biçim UZUN KULLANIM testi dersiniz geö yapılınca da geç oldu dersiniz ne biçim canlılarız biz böyle.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.03.2017 / 23:12:16

    7 plus 32 gb yurtdısı alnmayı dusunuyorum 3200 tl ye sıfır kapalı kutu 4 ay sonra bi pasaport kaydı ondan sonra 3 4 sene gider bu telefon tam bi canavarrrrrrrr

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.03.2017 / 22:53:02

    Telefon cikali ne kadar oldu cok aceleye getirmissiniz allahim ya.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.03.2017 / 22:42:59

    Ne kadar hızlısınız!!! Allahtan almak için beklememişim sizi bi ay gibi bi sürede yeterli olurdu ukt için

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.03.2017 / 22:22:05

    Baya uzun olmuş telefon eskidi gereksiz bir şekilde geciktiniz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.03.2017 / 21:41:07

    aaa neden bu kadar acele ettiniz ? bi 7s çıksaydı.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.03.2017 / 21:09:48

    acele etmeseydiniz iphone7s in çıkmasını bekleseydiniz keşke

    YANITLA