iPhone Tuş Kilidi Kırmak Çok Kolay

iPhone Tuş Kilidi Kırmak Çok Kolay

Apple iOS 4.1 kurulu iPhone'lardaki şifreli tuş kilidini açmak sadece belli tuşlara, belli bir sırayla basmaya bakıyor. iPhone'daki bu önemli açık nasıl çalışıyor?

26/10/2010 12:30

iOS 4.1 sürümünde keşfedilen bir güvenlik açığı sayesinde, şifreyle kilitlenmiş iPhone'ün kilidini açabilmenin mümkün olduğu ortaya çıktı. (iOS 4 mü, yoksa Android 2.2 mi?)

Tuşları şifre ile kilitlenmiş iPhone 4'ü açabilmenin yolu ise belli tuşlara sırayla basmaktan geçiyor. iOS 4.1 yüklü bir iPhone 4'te şifreli tuş kilidini açmak için yapmanız gereken şeyler çok basit.

 

Bu kilidi açmak için şifreye gerek yok

 

Kilidi Açan Tuşlar

Önce, tuş kilidini açmak istediğinizde karşınıza çıkan nümerik klavyede bulunan acil arama tuşuna basmalısınız. Daha sonra üç kere kare (#) tuşuna basın. Arama tuşuna basıp, üst kısımdaki kilit tuşuna hemen basarsanız şifreli tuş kilidinin açıldığını göreceksiniz.

Bu sayede adres defterine  ulaşmak ve geçmiş aramaları görebilmek mümkün oluyor.

Bahsi geçen açığın sadece iOS 4.1'de olduğunu hatırlatmak gerek. Apple ise konu hakkında henüz bir güncelleme yayınlamış değil.

 

::  iPhone 4'te böyle bir açık olması sizce tahmin edilebilir bir şey miydi?

Yazan: Shiftdelete.net
SDN - ShiftDelete.Net

26/10/2010 12:30


Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.
Bu haber 116326 kez okundu Bu habere 66 yorum yapıldı

Yazar: Shiftdelete.net

ShiftDelete.Net, günlük 230.000 aşan ziyaretçi sayısı ile Türkiye’nin en büyük teknoloji sitesidir. 5 sene önce kurulan site 173.393 üyeye sahiptir. İçeriğini her geçen gün geliştiren ShiftDelete.Net sürekli büyüyen yapısıyla dikkat çekmektedir.

Yorum Yaz

ZİYARETÇİ

27.10.2010 14:55
merhaba emre bey sizden bır yardım isteğinde bulunmak istiyorum iphone8GB da ayarlardan tüm genel ayarları sıfırladım uzun bır surede sıldıkten sonra telefon kapandı ve bır sıfre gırdı bu sıfreyı nasıl kıra bılırız yardım ede bılırmısınız tesekkürler...

ZİYARETÇİ

29.03.2011 23:33
Merhaba emre bey benim problemim iphone 4 bu tel bazi program indirmek istiyom ama kaydolmam lazim kredi kartinin nr istiyor benim kredi kartim yok nasil kaydolmadan

ZİYARETÇİ

29.09.2011 20:29
iphone numa tus kilidi koydum fakat unuttum simdi kilidi acamiyorum neyapabilirim?

ZİYARETÇİ

14.10.2011 13:46
iphone 4 tus kilit sifremi unnuttum aglicam nerdeyse ve hatirlayamiyorum :( defalarca aklimdakileri denedim ne yapmaliyim :((

ZİYARETÇİ

19.12.2011 01:28
Allah askına su kilit zimbirtisini yapabilen varmi? Ben mı beceriksizim yoksa emre arkadasımız yiyiyor mu bizi¡ Birde sdn okurlarına cevap verirseniz iyi olur. Onların yasları kurur, benimde telefonum gerzek arkadaşımın kilidini unutması yüzünden, ha babam arayışından kurtulur. Bir de icaaben şimdiden teşekkürler.

ZİYARETÇİ

19.12.2011 01:29
Uleeenn isinize gelen mesajları yayınlıyorsunuz. Tabiiya çok mantıklı. Teşekkürümü geri aldım.

ZİYARETÇİ

24.01.2012 01:09
iphone numa tus kilidi koydum fakat unuttum simdi kilidi acamiyorum neyapabilirim?

ZİYARETÇİ

01.02.2012 16:13
soyledınızı yapıyoruz olmuyor

ZİYARETÇİ

03.02.2012 23:46
merhaba ben iphoneme şifre koydum fakat kardeşim oynamış ve şifreyi defalarca yanlış girmiş. telefon kendini kitledi sadece acil aramalar diyor ne yapmalıyım? bu arada telefonum iphone 4

ZİYARETÇİ

07.02.2012 21:37
telefon kılıtlendıyse iphone u ıtunesa takıp sync yapınca tekrar sıfre gırme hakkı oluyor ama bende sıfremı unuttum ustelik gevey card oldugu ıcın restore yapamıyorum yardım edın lutfeen

ZİYARETÇİ

08.02.2012 11:01
Ipod sifremi unuttum onu nasıl kirabilirim kızımın Ltfn acil yardim

ZİYARETÇİ

13.02.2012 18:10
sağolun çok isime yaradı

ZİYARETÇİ

28.02.2012 02:45
olmuyor yaaa kac kere denedimmm

ZİYARETÇİ

29.02.2012 18:07
iphone4s telefonumun sifresini unuttum lütfen yardım edin :( asıl acacagım tekrara .

ZİYARETÇİ

01.03.2012 11:59
bende çin malı ıphone 4 var ama tuş kilidini kıramıyorum acil aramayı tıklayınca direk arıyo yani 3 tane ### ile olmuyo yardımcı olursanız çok makbule geçer .d

ZİYARETÇİ

19.04.2012 18:12
BENDE ACİL ARAMA TUŞUNA BASTIM VE HEMEN ARDINDAN 3 KERE # TUŞUNA BASTIM MALESEF OLMADI ACİLDEN AÇTILAR ARTIK ARADIKÇA UTANIR OLDUM ÇEKİRGE Bİ SIÇRAR İKİ SIÇRAR MİSALİ... BAŞKA KALICI VE KESİN Bİ ÇÖZÜM YOLU YOKMU ACABA? TEŞEKKÜRLER...

ZİYARETÇİ

29.06.2012 17:43
Arkadaslar cihazi dfu mod diye tabir edilen sisteme alirsan itunes cihazinizi tamamen sifirlar hersey sizin elinizde diger tarafta 4.1 surum disinda kalan ios yazilimlarinda kilit kirma bir durum soz konusu degildir dfu moda almak icin dikkatli dinleyin oncelikle home tusuna basili tutup sonra acma kapama kilit tusuna ikisine de basili tutup cihazin kapanmasini bekliyoruz cihaz kapandiktan sonra 5 e kadar sayip elimizi acma kapama kilit tusundan cekip 8 saniye bekliyoruz cihaz kendisini pc yardimi ile dfu moda alir

ZİYARETÇİ

17.07.2012 20:05
Arkadaslar ben İst dan yazıyorum bunların hepsi palavra aynısı benim basıma geldi tus kilidi şifremi unuttum telefonu tek kurtarma şansınız format atmak telofonumu kapatın İtunese bağlayın bilgisayarın ekranı sizi yönlendirecek işlem yirmi dakika sürüyor yeni versiyon yüklenecek ama için ne varsa silinecek ilk aldığınız gün gibi olucak

ZİYARETÇİ

21.08.2012 12:26
merhaba emre bey sizden bir yadim isteginde bulunmak istiyorum iphone4 32 GB ben ekranda görünen parola gibi bir parola koydum ama simdi parolayi giriyorum sesli söylüyor ama ekrana tuslara bastigimda karelerin icine tuslari yazmiyor yardimci olursaniz cok sevinirim tsk ler cihan

ZİYARETÇİ

27.08.2012 17:42
çin malı ı phone tlf a sahıbım ve tuş kılıdını nasıl kapatıcam.cantamdayken acılıyo nasıl tuş kılıdı yapabılırım

ZİYARETÇİ

16.09.2012 13:44
arkadaşlar çoksagolun yoksa babm beni kesecekti

ZİYARETÇİ

05.10.2012 14:43
hiç bir işe yaramadı

ZİYARETÇİ

11.10.2012 19:04
YA DELİRMEK ÜZEREYİM BU ŞİFREYİ BULAÖDIM BAN YARDIMCI OLUN LÜTFEN MARAŞTAN MUHAMMED

ZİYARETÇİ

02.11.2012 19:11
Cooooooook tesekkurer biüyük bi dertten kurtardiniz

ZİYARETÇİ

15.11.2012 13:27
Tuş kilidini defalarca yanlış girdim sadece acil arama yapılabiliyor.Nasıl düzeltebilirim?.

ZİYARETÇİ

23.11.2012 17:14
Peki iPod Touch için ne yapabilirim?

ZİYARETÇİ

12.12.2012 19:20
tuş kilidim kitlendi tek acill arama diyo ne yapmalıyım acill yardım ederseniz sevinirim

ZİYARETÇİ

02.03.2013 19:25
cok saolun hemen acti dahisiniz...su anda onla yadiyom

ZİYARETÇİ

31.03.2013 22:49
iphone 5 ime koyduğum kilidi unuttum açamıyorum telefonumu ne yapmalıyım yardım edebilirmisiniz acil çok rica ediyorum

ZİYARETÇİ

19.04.2013 16:40
şey bende itunese baplan diyor denedim ama olmadı napıcam

ZİYARETÇİ

21.04.2013 15:01
hghf

ZİYARETÇİ

23.05.2013 12:41
TELEFON UÇUŞ MODUNDA OLDUGU İÇİN BÖYLE OLMUYOR ACİL YARDIM

ZİYARETÇİ

03.06.2013 23:05
iphone numa tus kilidi koydum fakat unuttum simdi kilidi acamiyorum neyapabilirim?

ZİYARETÇİ

10.06.2013 13:47
benm ipod nano m var yalnısıkla şifre koydum ve kapandı şimdide şifresinden dolayı ipodumu açamıyorum lütfen yardım edin

ZİYARETÇİ

11.06.2013 00:17
merhaba lütfen biri yardım etsin bende çin malı iPhone 5 var tuş kilidini unuuttum açamıyorum internetten biriz baktım itunes falan filan diyolar anlamadım yardımcı olacak kimse yok mu ya

ZİYARETÇİ

15.06.2013 15:31
mrhb ben hasan ayfon 4 dun tus kildi nasil kirinil onu orenmek istiyorum tuk kiliti unutum

ZİYARETÇİ

04.07.2013 21:08
iphone numa tus kilidi koydum fakat unuttum simdi kilidi acamiyorum neyapabilirim?

ZİYARETÇİ

13.07.2013 13:49
tuş kilidini dogru yazıyom fakat onaylamıyo ne yapmam lazım iphone 4

ZİYARETÇİ

04.08.2013 07:53
iphone 5im bloke oldu napabilirim

ZİYARETÇİ

14.08.2013 15:40
merhaba emre bey ben sizden bir ricada bulunacağım benim telefonum ıphone4s ama çin malı tuş kilidi koydum ama şimdi açamıyorum bana yardımcı olur musunuz lütfen

ZİYARETÇİ

18.08.2013 11:54
ya şifremi unutum nsıl yabilrim nolur yardım edin bna ya :( :( :( lütfen arkdaslar bisi diyin bna

ZİYARETÇİ

31.08.2013 18:48
telefonun simi kilitlendi hatırlıyamıyorum ne yapcam tunes e bağlan diyor nasıl olcak

ZİYARETÇİ

06.09.2013 18:18
selam ben ismail telefonumun ekran kilitini unuttum ve power tuşu da çalışmıyordu yaptırmaya gönderdim sizce tahmini ne kadar ücret gider

ZİYARETÇİ

09.09.2013 11:58
Çok iyiymiş . Önüne geçen iphone kırılır artık :D

ZİYARETÇİ

21.09.2013 07:08
denedim açılmıyor yine tuş kilidi sayfasıgeliyor

ZİYARETÇİ

27.09.2013 20:30
Acill cevap yazarmısınız acaba bunu yapınca telefondaki şeyler siliniyor mu ??

ZİYARETÇİ

27.09.2013 20:30
Acill cevap yazarmısınız acaba bunu yapınca telefondaki şeyler siliniyor mu ??

ZİYARETÇİ

23.10.2013 07:10
bnm babamın telefonu iphone 5 napcaz

ZİYARETÇİ

25.11.2013 15:46
Iphone 5 tus kilidini yanlis girdim kendini 22585 saat kilitlemis bunu nasil acarim yardimci olursaniz sevinirim

ZİYARETÇİ

27.11.2013 11:16
3gs de olmadı

ZİYARETÇİ

29.11.2013 19:43
merhaba emre bey benim ıponenin şifresini sonuna kadar girmişler teleofon itunese bağlayın diyor nasıl olcak bu yardımcı olabilirmisiniz ?

ZİYARETÇİ

30.11.2013 19:06
beim iphone çin malı onu nasılaçabilirim ?

ZİYARETÇİ

13.12.2013 20:27
arkadaşlar aranızda ORJİNAL iphone 5 satan vermı 2. el 1000 tl civarı

ZİYARETÇİ

25.01.2014 22:47
telefonun seli komut özelliğini açtım kurcalarken yanlışlıkla şimdi tuş kilidim çalışmıyor ne yapmalıyım.tuş kilidinin şifresini giriyorum ama boş kutucuklarda nokta çıkmıyor sadece konusuyor :(

ZİYARETÇİ

30.01.2014 11:06
Bnm telefonum vodofonenin verdigi telefonlardan ve ben ona ios kilidi koydum ama kendi kendine şifrelenmis ne yapmaliyim acill lutfen

ZİYARETÇİ

02.02.2014 15:30
basa dusmedim

ZİYARETÇİ

02.02.2014 16:54
apple telefonda sadece acıl arama var dıyo başka bişey yok acamıyorum

ZİYARETÇİ

05.02.2014 11:40
ya olmuyo yaaa

ZİYARETÇİ

11.02.2014 21:13
arkadasar ben adem benım de iphone 4 telefonum var bunun kılıt kodunu ekranda gördugunuz gıbı denedım ama basarılı olamadım sızden yardım beklıyorum

ZİYARETÇİ

26.02.2014 19:22
hacı kusura bakma ama bu apple zıkkımını aldık ama bır ana ekran kılıtıde yaptık guvenlı olsun dıye oda sıfreyıyanlış gırmısem hele bır yardımcı olursan sevınırım ha

ZİYARETÇİ

27.02.2014 17:09
iphon 5 yanlis kod girildiginden kilitlendi ne yapabilirim

ZİYARETÇİ

23.03.2014 21:19
ayfon 4 s acilis kilidini unuttum nasil acabilirim yardim ederseniz memnun olurum

ZİYARETÇİ

27.04.2014 21:01
10 numara oldu

ZİYARETÇİ

10.05.2014 10:37
ıpohone 4s şifremi unuttum kafayı yemek üzereyim ne yapmalıyım

ZİYARETÇİ

12.05.2014 17:18
Meraba erkek arkadaşim kesinlikle telini bana göstermiyo ayfon 5 teli . Ve ben gerçekten içinde ne oldugunu çok merak ediyorum bana yardımcı olurmusunuz şifreyi hayatta çözemem ben bunun bi çaresi yok mu

ZİYARETÇİ

14.05.2014 13:05
İphone 4 tus kilidini unuttum ne yapabilirim acil cevap verirmiziniz 3tane ### tusuna bastim ama olmadi

FORUMDAN SON BAŞLIKLAR

Oyun dünyasında fırtına gibi bir ay olmasını beklediğimiz Ekim 2014 ile ilgili iki üzücü haber birden geldi. İşte ertelenen o oyunlar ve yeni çıkış tarihleri....
Nissan’ın Concept 2020 Vision Gran Turismo adıyla tasarladığı bu otomobile binmeniz mümkün değil. Onu sürebilirsiniz ama şimdilik sadece sanal bir direksiyonun arkasında...

SDN Medya

 

Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sk. No: 6/4 4. Levent/ İstanbul
Tel: 212-269 70 87 Fax: 212-269 16 22
info@shiftdelete.net - ik@shiftdelete.net
ShiftDelete.Net sunucuları ixirhost tarafından barındırılmaktadır