Nokia Lumia 1020 Elimizde!

Nokia Lumia 1020 Elimizde!

41 Megapiksel kameralı Nokia Lumia 1020'yi New York'ta denedik. Fotoğraf konusunda sınırları kaldıran akıllı telefona bu videoda ShiftDelete.Net farkıyla yakından bakıyoruz.

11/07/2013 19:54

Nokia Lumia 1020 hakkında yapılan duyuruları New York'tan dakika dakika bu sayfada paylaşmıştık.

Bu sefer de 41 megapiksel kamerası ile ilgi çekecek olan telefonu elimize aldık ve kurcaladık.

Şimdi sizi ShiftDelete.Net farkıyla, Nokia Lumia 1020 için dünyadaki ilk incelemelerden biriyle başbaşa bırakıyoruz.

Videoyu izleyin

:: 41 megapiksel ile ilgili planlarınız neler? Tıklayın, SDN Forum'da tartışalım.

Yazan: Hakkı Alkan
SDN - ShiftDelete.Net

11/07/2013 19:54


Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.
Bu haber 23725 kez okundu Bu habere 104 yorum yapıldı

Yazar: Hakkı Alkan

Akıllı uygulamalar ve sosyal medya ile pek bir haşır neşir olan yazar, şu sıralar ShiftDelete.Net için yeni servisler geliştirmeye kaptırmış durumda.

Yorum Yaz

TALEX

11.07.2013 20:05
Helal Süper Bir Telefon

kpln04

11.07.2013 20:07
tipi önceki sızıntılarda kötüydü ama videoda gayet iyi 41 mp dışında albenisi yok o ayrı

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:07
Muthiş

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:10
Nokia android olsaydı her telefonu alamaya değer olurdu . Gerçekten bu nokia cihazlarda en iyi kamera yapan telefon. Kamera diyorsan alıcaksın .

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:14
Manuel focus'u beğendim

Chriminal

11.07.2013 20:14
Nokia Android olsaydı her cihazı alamaya değerdi .Bence İşletim sisteminden kaybediyor. Cihazlara en iyi kamerayı yerleştiren nokia bu modelle rakiplerine büyük bir fark atmış . Kamera severler alır.

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:14
Dehşet bir cihaz

Karargaht

11.07.2013 20:15
Helal kaptan, dünyada ilk

Tipi oyuncak gibi, kullan at foto makinelerine benziyor. Ekranın FullHD değil de HD olması kötü olmuş. Kamera doğal olarak çok iyi gözüküyor ama gerçek 41 MP'li vermesi imkansız gibi.

Awerz

11.07.2013 20:20
la adamlar ne yapsın sizede birşey beğendirilmiyor 512 ramda s4 gibi ucuyor cihaz 2 gb ram koymuşlar android gibi kalas mı sandınızda halen donanım diyorsunuz

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:21
bence wp8 iyi

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:22
"la adamlar ne yapsın sizede birşey beğendirilmiyor 512 ramda s4 gibi ucuyor cihaz 2 gb ram koymuşlar android gibi kalas mı sandınızda halen donanım diyorsunuz" valla doğru diyon iyiki nokia androide geçmemiş

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:26
donanim halen berbat ya iPhone 4s yada yeni galaxy s5 bekleyin derim yada note 3

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:33
Adamlar yapmış kamera dan başka ne var diyen arkadaş her şey mevcut 2gb ram ve 2 çekirdekle zaten 4 çekirdekli androidlerden daha çok iş yapıyor ses sistemi stereo 3 hoparlör mevcut lumia 920den 1mm daha ince daha ne olsun başarılı..

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:34
11.07.2013 20:26 Farkındamısın bilmiyorum ama nokia wp8 kullanıyor android değil :s

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:36
Xperia Z'nin fotoğrafları ile kıyaslama imkanımız var mı acaba , test olarak ?

Troy

11.07.2013 20:38
fotoğraf çekip çektiğim dosyayı alayım dedim ama izin vermediler arkadaşlar yine bakıcam biraz o dosyaları nasıl alırım diye

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:38
Ne yani!canon 650d imden dahamı iyi foto cekiyo :))

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:38
Donanım dan anlamayanlar android fan boyluğuna devam etsin isterse 50 çekirdek olsun takılıp kastıktan sonra işe yaramaz bu telde ne ararsan var 2gb ramde eklemişler gayet hızlı stabil daha ne istiyorsunuz ses sistemi de net ve kaliteli 3 hoparlör var tasarım ve estetik açıdan müthiş samsung diyen arkadaş zoomuda gördük wp 2016 yılına kadar güncelleme desteği de cabası...

25 PARS 1907

11.07.2013 20:40
nokia lumia 920 de mükemmel bir kamera seviyesine ulaşmıştı seviyesindeki bütün cihazları kamera yönünden alt etmişti ... bu cihazda da yeni gelişmeler bulunuyor çokta iyi görünüyor fakat S4 zoomun daha iyi olduğu düşüncesindeyim...

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:42
Her şey iyi güzel hoş birde Micro sd kart desteği şart birde batar en azından 2500 mA olsaydı ...

25 PARS 1907

11.07.2013 20:45
wp birkaç yıl içerisinde çok daha farklı olacak bence... android ile wp arasındaki yıl farkına bakılırsa şu an durumun böyle olması çok doğal... benim fikrim şu ki programlama ile uğraşan arkadaşların wp henüz fazla gelişmemişken birşeyler yapıp yol katetmeleri gerek ... kamera olarak bence çok iyi ama s4 zoom daha iyi gibi görünüyor...

DumDumaq

11.07.2013 20:50
Çok iyi Nokıa 925 e de fark atmış

androidci halit

11.07.2013 20:53
telefonun tasarımı hoş. o kalite de bir sensöre göre de ince. kamera zaten harika. tek sorun WP8
ve bence Nokia ciddi ciddi kamera üretimini düşünmeli. Kamera kalitesi zaten ortada. Eğer düşünürse her çeyrekteki zarar açıklamalarını kara dönüştürebilir.

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:53
İğrenç bir tasarım

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:54
Beğendim

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:58
Umarım Pro Camera eski Lumia'lara da sunulur çünkü tam anlamıyla muhteşem bir şey!

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:00
androidci halit arkadaş

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:02
detaylı sokağa çıkıpta incelemeniz beklemekteyim gelsede inceleseniz çok muhteşem hep diyorum bir telefonda oyun kalitesi önemsizdir. sizi sosyalleştirecek şey oyun değil kamera sosyal ağlardır ki en kotu ortamda bile en iyi kareleri çekebilen bir telefon hayal edin rahatlıkla sosyal ağlarınızda paylaşabileceğiniz kalitesiyle arkadaşlarınızı resimlerinize hayran bırakabilecek. 1 gb ram olsun kamerası bu olsun cıft cekırdek ıslemcısı olsun uygulamalarıda yeterli WP8 le muhteşem uyum sağlamakta daha ne olsun (:

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:03
mükemmel ötesi yaaa..sarısını bile alırım o kadar sevdim telefonu..hemen gelsin tr yeee

ahmetnazim

11.07.2013 21:09
Fotoğraflarda havada aşırı derecede noise var tamam 41mp yapmışsın da hala gökyüzündeki maviliklerde noise oluyor renkler yeşilimsi. Windows fotoğraf işini beceremiyor belli ki. Örnek fotoğraflar gsmarenada mevcut.

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:13
Donanımı tam olması gerektiği gibi bence. Küçük telefon ekranında Full HD gereksiz telefonu kasmaktan ve pili yemekten başka bir işe yaramıyor. WP8'in şimdilik 4 çekirdekli işlemciye ihtiyacı yok. 4 çekirdekli işlemci koyup boşu boşuna daha çok pil tüketmeye de gerek yok. 41 MP kamera için ince bir kasa olmuş. Daha ne olsun.

Awerz

11.07.2013 21:16
Alıntı EFG_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@Awerz

Öncelikle konuşmana dikkat et burada herkes kendi fikirlerini , yorumlarını belirtiyor herkes nasıl insan gibi yorum yapıyorsa sende başkalarının fikirlerine karışıp densizce yorumlarda bulunma onun yerine insan ol öyle yorum yap.
merak etme yorumlarımda sorun yok ama senin densiz yorumun sıkıntılı lütfen forumdakiler rahatsız etmeden yorum yapınız

Aretios

11.07.2013 21:19
nokia yı bosver @Troy newyork dan haber ver

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:24
at

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:26
650 dolar civarı olarak yurtdışında piyasaya çıkacak (diyorlar) türkiyede makul seviyede çıkarsa ben bu cihazı istiyorum!

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:27
Telefon mükemmel ulaşmış sayılır.Zaten ekranın full hd olması, 2.3 ghz hızda olması önemli değil.İşletim sistemi iyi olunca bunlara gerek yok. S4 Zoom'u da böylece nasıl bir akıllı(!) telefon olduğunu da göstermiş oldu.Sadece fiyatı biraz daha uygun olabilirdi.

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:35
Çok iyi telefonda her zaman Nokia.. Sadece merak ettiğim ısınma sorununa bir çare bula bildiler mi acaba ? Ben L920 kullanıyorum oyun oynarken olsun bir program kullanırken olsun çok ısınıyor bir kasmaya yada başka bir şeye neden olmuyor ama ısınması kötü yinede ileride ne gibi bir sorun çıkarır bu ısınma bilemiyorum.

-Hewal-

11.07.2013 21:37
Lens ler iyi olmadık tan sonra 100 megapiksel yap ise yaramaz

Awerz

11.07.2013 21:40
Alıntı -Hewal- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Lens ler iyi olmadık tan sonra 100 megapiksel yap ise yaramaz
nokianın hangi lens kullandığını herkez biliyor sanırımmarka olarak kendini kanıtlamış carll zeiss lens kullaınıyor

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:41
hala mı nokia android yok artık nokianın ölüm tarihi android ve iosun doğuş tarihi....eskiden ne cektik nokia senden şimdi değil 4041 mp yap nafile ... pardonda windows işletim sistemiyle eskiden oynadığımız atari oyunları kalitesinde oyun uygulamaları ve diğer kısıtlı yok denecek kadar az ve basit uygulamalarla o telefonu alsan napıcannnn

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:41
Olmuş olmuş güzel olmuş hem de.

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:46
varı yoğu bi kamera yı anlatmışın hocam ya, biraz heyecanlıyız galiba

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:46
Pek telefon tanıtılmış değil sadece kamerasından bahsedilmiş.

ZİYARETÇİ

11.07.2013 21:56
2000 mAh neye yeter o kamera için. işlemci desen 2 nesil öncesinin işlemcisi. 41 mp kamera için hd ekran kesinlikle yetersiz. çok kötü olmuş.

ZİYARETÇİ

11.07.2013 22:04
yahu 808 deki kamerayı söküp buna takmışlar al sana lumia 1020.

Son Miralay

11.07.2013 22:05
41 Mplik kameranın lensi bile bu telefondan daha pahalıdır..

ZİYARETÇİ

11.07.2013 22:07
Nokia telefon çıkana kadar Noise sorununu baya bir azalacaktır bence, hala satışa hazır olmayan ürünler ne de olsa. Üzerinde çalışmaya devam edeceklerdir. En kötü güncellemelerle bu sorunları aşarlar.

ZİYARETÇİ

11.07.2013 22:44
mukemmel 2 gb ram 41 mp sensör hd ekran daha ne olsun

ZİYARETÇİ

11.07.2013 22:58
1. gerçek 41mp vereceğini umuyorum 2. tasarımı tartışılabilir ama güzel buldum 3. böyle bi telefonun donanımı hep düşük kullanan nokianın çıkarması şaşırtıcı derecede güzel ghzin düşük olması nedeni yerin olmaması onu anlıyorum 4. ve telefonun tek eksiği:Yeterince ince ama bana göre biraz daha kalınlaştırıp full hd paneli atılsaydı tadından yenmezdi şimdi ben 41mp fotoğrafı çektim ama kameranın güzelliğini anca bilgisayara atınca anlıyacağım :S

ZİYARETÇİ

11.07.2013 23:19
Mükemmel ya... SD Kart yuvası var mı? 920 de ki en büyük eksiklik inşallah vardır... Teşekkürler SDN

ZİYARETÇİ

11.07.2013 23:34
cihazda android olsaydı çöp olurdu bu kadar net benim için. wp8 iyi bir giriş yaptı umarım devam ettirir. ne androidmiş arkadaş kaç yıldır kullanıyoruz bi numarasını görmedik. kişiselleştirme bi yere kadar bi yerden sonra insan sıkılıyo, güncelleme desen nexus harici sınırlı üreticinin ağzının içine bak dur, uygulama sayısı desen kaçını kullanıyoruz arkadaş yüzbinlercesini kullanıcak halimiz yok 10-20 tanesi yetiyo fazla bile. e daha ne androidi sayıklıyorsunuz anlamadım. ios desen bi yere kadar. neyse eyyorlamam şudur ki olmuş bu telefon. çaaresiz alınıcak...

ZİYARETÇİ

11.07.2013 23:49
o kalınlık olduğu sürece daha çok belerler köşe olmayı

ZİYARETÇİ

11.07.2013 23:57
geliyor nokia geliyor ...

ZİYARETÇİ

11.07.2013 23:58
nokia nin neyini beğenmiyorsunuz ya adamlarin hem kamerasi hem tasarimi o cok begendiğiniz apple ve samsungdan iyi samsung a nokia dan geceli 1 ay oldu ama bundan sonraki telefonum wp8 in de android in gelistigi gibi 2 3 seneye kivamina gelirse direk nokia alirim

ZİYARETÇİ

12.07.2013 00:11
Kamera bölümü çok kaba ya... Kamera mı taşıyoruz telefon mu belli değil.

ZİYARETÇİ

12.07.2013 00:34
hala wp8 olduğu için eleştiren arkadaşlar varya gerçekten anlamıyorum.sen hiç wp8 kullandın mı arkadaş?yeni olmasına rağmen bu kadar hızlı gelişen 2. bir işletim sistemi varmı.android çok stabil bi işletim sistemi olsa haklısın.şu anda BB OS kullanıyorum.çok stabil ancak uygulama yok.bunların hepsine sahip olan 2 işletim sistemi İOS ve wp8 var şu anda.Nokia andoid li telefon çıkarsın mı ? Evet çıkarsın.çeşitlilik bizim için iyi olur.en iyi işletim sisteminden bile sıkılıyosun bi süre sonra.ama andoidi wp8 e tercih etmek.körü körüne marka fanatikliği yapmaktır yada bilgisizliktir.yada ergensindir sen arkadaş.biraz objektif olun yorum yaparken

ZİYARETÇİ

12.07.2013 00:39
Telefonun işlemcisi bence hala yetersiz çünkü kamerada bazı kasmalar gördüm telefonun işlemcisi biraz daha güçlendirilirse bence çok daha iyi olur, ama tabi 41 mp ağır olur en azında snpdragon 800 kullanılsaymıs rakiplerine karşı iyi bir hamle olurmuş geriye kalan herşey güzel gibi geldi, yakında wp8 güncellemesiyle birçok güzel özellikte gelecek, full hd çözünürlülüğü bekliyoruz bu telefona :) umarım kamerası bizi hayal kırıklığına uğratmaz

ZİYARETÇİ

12.07.2013 00:42
Çok kalın ve bu tasarım baydi artik

ZİYARETÇİ

12.07.2013 08:53
Windows Phone kullanmaya devam etsinler kameranın ötesine geçemeyeceklerini biliyorlar o yüzden sadece kameraya odaklanıyorlar. İşlemci olarak , ekran olarak veya başka bileşenler olarak çok geride bir tlf olduğuna inanıyorum.

ZİYARETÇİ

12.07.2013 10:30
Çok kalın takoz bu...

ZİYARETÇİ

12.07.2013 11:04
adamlar süper kamera yapmış hasta oldum bırakın şu iphone ve samsung zımbırtılarını nokıa en iyisi

ZİYARETÇİ

12.07.2013 11:08
iğrenç tasarım çok kalın 41 mp ama sonuçta mobil xperia honami çıksın ben ozmn görürüm nokia satabilcek mi 1020 yi :D

ZİYARETÇİ

12.07.2013 13:00
kaç sene oldu bi dört çekirdeği göremedi

ZİYARETÇİ

12.07.2013 13:45
tasarımıa laf eden samsung fanatikleri SAMSUNG SÜREKLİ AYNI TASARIMI KULLANMIYOMU ALOOOOOOOOO!!!!!!

ZİYARETÇİ

12.07.2013 13:59
Üründen çok, bu dostumu öne çıkarmak istiyorum. Çok güzel bir şey. Dünyayla aynı anda birşeylerden haberdar olmak. Açıkçası Sonyciyim ürünle ilgilenmiyorum ama sırf bu akreditasyon içn yazıyorum. Sevgili Hakkı, bu aynı zamanda büyük bir medya başarısıdır da..

ZİYARETÇİ

12.07.2013 14:14
telefon super harika tasarımı var ama sanki bir eksiğini gordum gibi 2GB ram kullanmış nokia 2000 mah. amper pile yer vermiş sanki pil gucu az gibi geldi bana lumia 720 ve 920 deki pil degerleri aynı bunu biraz farkli gosterebilirdi.sonucta telefonun içinde 1.5 ghz işlemci 2 GB ram çift çekirdek 41 mp. kamera çatır çatır çalısıyor..

ZİYARETÇİ

12.07.2013 14:22
Honami çıksan ne olcak 20 mp lumia 1020 41 mp kayısız zoom bi çok çekim gelişmiş modlarmevcut ayrıca ozaman piyasadaki bütün telefonlarla fotolar çekilir farkları görürüz.

ZİYARETÇİ

12.07.2013 15:54
12.07.2013 14:14 assında adamlar pili artırabilir ama herks ozman niye kalın niye ağır diye eleştiriyo ve tasarım bozuluyor o yüzden 2000 mah kullanmışlar.Ama bütün firmalar arge çalışmalarında pil sarj ve pil tasarrufuna ağırlık verseler gelişme kaydedebilirler ve satış açısından olumlu sonuçlar alırlar.

ZİYARETÇİ

12.07.2013 15:54
aslanım benim nokıa senden başkası iphone samsung yerin dibine girsin samsung iphone htc gibi dandik bir şirket yok hele samsung galaxy zoom diye telefon yapmış takoz bile ondan güzel bide hayatımda samsung iphone htc gibi kazıkçı firmalar görmedim nokıa 599 a fıstık gibi telefon veriyo

ZİYARETÇİ

12.07.2013 15:57
Chriminal 11.07.2013 20:14 Kardeşim bu telefon android olsa 15-20 fotoda kasılmalar başlar dalgamı geçiyorsunuz android fanboyluğu nedir şuanki android ramden ve hafızan ve pilden yemekde ve performans açısından wp daha stabil ve hızlı eğerki ilerde android wp ve ios gibi performans sergiliyon yeni bir android yapılırsa ozaman farklarına baklır ama şuan Nokia ve windows işbirliği meyvelerini veriyor ve geleceğin mobil işletim sistemi windows phone olacaktır emin ol.

ZİYARETÇİ

12.07.2013 16:02
ZİYARETÇİ 11.07.2013 20:26 donanım berbat diyen arkadaş hiç birşeyden anladığı yk sanıyorki fazla donanım daha iyi yada fazla donanım olsun enayi gibi fazla para verelim şunu anlamakda güçlük çekiyorsunuz 2 çekirdekle androidin 4 çekirdeğinden daha hızlı sonuç veriyorsa neden 4 çekirdek olsun bu açgözlülük nedir samsung 8 çekirdek yaptıda ne oldu gene kasıyor gene donuyor çekirdek sayısıyla ilgilenmeyin performans ve hıza bakılır stabilmi değilmi e sonuçlar ortada windows phone üstün geliyor hala android fanlığına devam anlamış değilim 2 yol var sol cehenneme sağ cennete gidiyor bile bile cehennemi seçmek nedendir bilinmez bu fanboylukdan vaz geçelim.

ZİYARETÇİ

12.07.2013 16:05
ZİYARETÇİ 11.07.2013 20:42 halı olabilirsn ama 32-64 gb seçenekleriyle dahili hafıza yeterli birde 25gb skydrive bulut depolama var batarya 2000 mah yeterli wp zaten çok fazla pil tüketmiyor android gibi ama micsd desteği ve 2500 mah batarya olsaydı bu sefer niye daha kalın niye daha büyük niye daha ağır diye eleştiriler olucakdı ve tasarımında değişmesi gerekirdi adamlar Donanımsal anlamda en iyi olabilecek şekilde tasarlamışlar.

ZİYARETÇİ

12.07.2013 16:15
Lumia 1020, ABD’de 26 Temmuz tarihinde 300 dolardan piyasaya sunulacakmış

marancı

12.07.2013 18:09
Herşey biryana fiyat iyi olursa alınabilir aslında.

M.Uzun

12.07.2013 18:21
Akıllı telefonlar sadece kameralarına göre yorum yapılsaydı nokia bu alanda en iyisi derdim ama işletim sistemi bence çok iyi değil bi android falan olsaydı belki işler o zaman değişebilirdi ama 41 mp gerçekten harikaymış

ZİYARETÇİ

12.07.2013 19:17
donanim berbat diyenler halen windows phone da 2gb ram ne demek anlamamislar...

ZİYARETÇİ

12.07.2013 19:59
berbat ötesi elimi sürmem :( birinin elinde görsem kahkaha atarım

ZİYARETÇİ

12.07.2013 20:12
Karargaht nokia 1080p full hd ekranı koyara fakat windows phone işletim sistemi ancak 720 p ekranı destekliyor

ZİYARETÇİ

13.07.2013 00:01
Ardakaşlar bence Mp olayına fazla kapılmayın Herşey 10 numara lakin nokia yapmasın abi ya :) N serisinden sonra telefonu bıraksın buzdolabı bulaşık makinası falan yapsın alanı açsın Apple'a Htc ye Samsunga Sony e :D

ZİYARETÇİ

13.07.2013 12:39
firmalar arası rekabette gösteri telefonu 41 megapiksel günlük hayatta kimin işine yarar ki ?

ZİYARETÇİ

13.07.2013 17:18
windows kesinlikle telefonun gerçek performansını, yani işlemci hızını yansıtmayan bir işletim sistemi. nokia yanlış yolda devam ediyor..

ZİYARETÇİ

14.07.2013 02:42
hala Andorid diyenler varya. yuhh artık. windows'un 512 lik telefonları uçuyorken Android'in 1Gb telfonları topallıyor. lumia 1020 de gayet güzel olmuş. malzeme kalitesi desn var. iyi bir işletimi sistemi var. iyi bir şekilde 1,5 Ghz'lik işlemci kombinasyonuda yapılmış. 41MP kamera ,ücretsiz nokia müzik, ücretsiz gps daha ne olsun.

ZİYARETÇİ

14.07.2013 12:08
nokıanın tırnağı olamaz sony samsung nokıa kraldır

ZİYARETÇİ

14.07.2013 18:41
41 mp i ne yapacagız? Canon 5dmark 2 bile pikseli bu kadar değil? Ne işimize yarayacak41 mp.

ZİYARETÇİ

19.07.2013 05:21
Arkadaşlar hepinizi Allah ıslah etsin diyorum başka bir şey demiyorum. Artık o kadar aç gözlü ve tüketim çılgını olmuşsunuz ki her şeye bir söz buluyorsunuz ve telefonunuzu sürekli değiştirip en iyisine sahip olmak istiyorsunuz. Sayısal verilere bakıp aldanıyorsunuz. Donanım olarak fark olsa bile genel olarak hissedilecek farklar değil bunlar. Cebinde beş kuruş olmayan insanlar bile kendini tüketim çılgınlığına kaptırıp sürekli telefon değiştirmek istiyor. Halinize şükredin. İnsanlıktan çıkmaya başlıyorsunuz. Ayrıca telefonların diğer ülkelere göre o vergi bu vergi derken oldukça pahalıya satıldığı bir ülkede yaşamamıza rağmen herkeste son çıkan telefonlar var. Peki hiç düşünüyor musunuz her gün milyonlarca aç yatan insanı? Siz bir telefona binlerce lira verebiliyorsunuz ama milyonlarca insan ömrü boyunca bu kadar parayı bir arada göremiyor. Çok ağır koşullarda günlük 1 dolara çalışıyor. Siz böyle devam ettikçe hiçbir zaman istediğinize ulaşamazsınız. Daha bu teknolojiler ne ki? Eminim ki Apple, htc, Samsung, nokia gibi büyük şirketlerin elinde bunun kat kat ilerisi var. Ama hepsini satış teknikleriyle yavaş yavaş satıyorlar kendilerini garantiye alıyorlar. Sizin gibi milyonlarca tüketim çılgını insan da olunca bu firmalar her ürününe ufak detaylar ekleyip para kazanıyor. Biraz aklınızı çalıştırın ve tüketim çılgınlığına kapılmayın halinize şükredin. Kaç yaşında insanlarsınız...Ergen ergen deyip atıp tutuyorsunuz da ben de 14 yaşındayım. Yaşınızın adamı olup gözünüzü açın.

ProRat`

20.07.2013 20:04
Bence WP8 hızlı bir işletim sistemi, Android gibi bir şeyi yarım saate açmıyor. WP8 hemen açıyor, hızlı yani.

SDN Okuru

20.07.2013 22:10
Hala android diyen arkadaşlara şaşıyorum :S Virüs deposu, yavaş bir işletim sistemini nasıl bu kadar sevdiğinizi anlayamıyorum.

ZİYARETÇİ

21.07.2013 01:17
HARİKA! HELAL OLSUN NOKIA'YA NOKIA ÖLDÜ DEDİK ZOMBİ GİBİ DİRİLDİ :d

ZİYARETÇİ

26.07.2013 07:30
Ya arkadaş her özelliği kafama yattı hep fotoğraf çektirmek isteyen insanlardanım ve bu telefonu düşünüyorum. Ama kafama takılan şey de Android olmaması :-|

ZİYARETÇİ

27.07.2013 02:18
Nokianin tasarımlarını beğeniyorum özellikle windows phone a geçtikten sonra . Bu telefon alınır mi kamerayla bol bol fotoğraf çekmek isteyenler stabil bir işletim sistemi isteyenler ben fazla oyun hastası değilim benim için gerekli uygulamalar olsun yeter diyenler fazlasıyla memnun kalacaktır. Android işletim sistemini yerden yere vuran arakadaslara android in nesi beğeniliyor soyliyeyim size 1-) herşeyden önce açık kaynak olması nedeniyle çeşitli custom rom ları yukleye biliyor kullanıcılar. Tanı istedikleri gibi kisisellestirebiliyorlar. Windows phone da bu çok gelişmiş değil androidde sıkılır insan diyen arkadaşlara sorarim android sikiyorsa canlı kutucuklar nereye kadar dayanılır olur ? 2-) ios ile beraber fazlaca uygulama oyun geliştirilen bir işletim sistemi yeni çıkan bir oyun veya uygulama hemen android de yerini alıyor en geç ios tan 1-2 hafta sonra peki windows phone ? Ayrıca sanki bütün uygulamaları kullanıyoruz diyen arkadaşlara herkesin ihtiyacına hitap edecek cesitlikte olmazsa bir market bir yerden sonra kullanıcıyı sıkar.3-) oyun vb uygulamalara para vermek istemeyen insanlar çoğunlukta androidde uygulama veya oyunların full surumlerini dışarıdan yukleyebiliyor kullanıcılar windowsphone da bu varmı? Marketine baktım belkide dandik diyebileceğimiz bir oyuna hile 2 tl istiyor. Ya da angry birds google play de ücretsiz windows ta paralı neden ücretsiz indirip oynayabilmek varken para versin insanlar ? 4-) çoğu firma android e sırtını yaslamis durumda dolayısıyla diğer işletim sistemleri gelişirken android armut toplamayacak suan ki halinden daha ileriye gidecek windows phone da gelişecek tabi ama yazilimsal düzenlemeler yapmaları gerek ayrıca marketi zenginlestirip müşteri çekmek istiyoarlarsa atıyorum 4-5 yıl boyunca yeni çıkan tüm oyunar bedava deseler tüm oyun firmalarıyla anlassalar telefonu atıyorum 1500 e değilde 1550 ye satsalar bedava dağıttıkları oyunun parası iyi kötü çıkar ama hem market gelişir hem müşteri ben uygulama oyun ne olsa zaten bedava indiriyorum düşüncesi ile windows phone daha farklı bakacaktir . Benimkisi sadece bir tavsiye Bende android isletim sistemi kullanıyorum çünkü kisitlanmiyorum En son ciçıkan oyunları ücretsiz oynayabiliyorum keşke bu saydıklarım windows phone olsa bir oyuna 15 tl vermesek gelistiriciler yeni bir şey cikardiklarinda ios android ve windows phone demeye baslasalar bende isterim bende daha stabil bir işletim sistemi isterim ama windows işletim sisteminin akıbetini kestiremedigi için insanlar alışkanlıklarını kolay kolay degistirmezler insanlara alışkanlıklarının üzerine daha iyi bir şekilde inşa edilmiş birşeyler sunarsaniz ancak başarılı olursunuz

ZİYARETÇİ

28.07.2013 19:51
windows phone işletim sistemi stabillik olarak android ile kıyaslanmaz bile telefonun özellikleri az olsa bile birçok android telefondan daha fazlasını yapabiliyor.. Çok akıcı çalısan bir sistem ve bu arada mağazası da çok gelişti uygulama konusunda pek fazla sıkıntı yaşanmıyor.. Bence wp8, android i aratmıyor..

ZİYARETÇİ

28.07.2013 19:59
Wp8 Android e göre çok daha hızlı çalışan bir sistem takılma ve donma sıkıntıları yaşanmıyor..

ZİYARETÇİ

11.08.2013 00:42
instagram uygulaması yok ancak instagram'a artık tarayıcılar ile de girilebiliyor.

ZİYARETÇİ

14.08.2013 09:43
kamera dışında hiçbir şeye yaramaz

ZİYARETÇİ

22.08.2013 18:53
ya tanımam nokıa 1 tane ya atın başkalarını çöpe samsung iphone bunlar çöpe atılır anca nokıanın yanında adam ne kamera yapmış ya muhteşem çekiyo dandik samsung iphone telefon yapıyom diye geçiniyonuz

ZİYARETÇİ

23.08.2013 18:31
Abi full hd ve hd arasındaki farkı göz algılayabiliyor mu ? Biz doyumsuz olduk artık benim sikayet edebileceğim tek nokta bataryası ve işlemcisi onlarda artık başka sürümlerde göreceğiz.

ZİYARETÇİ

25.08.2013 10:44
Ya tel.yan çevirince ekran neden dönmüyo...

ZİYARETÇİ

27.08.2013 10:17
motorola ve de nokia büyük devler geri dönüyor :D

ZİYARETÇİ

27.08.2013 10:33
süper telefon kötü diyen arkadaşlar eminim ki android değil diye wp8 de çok güzel hele kamerası muhteşem sizin için tek şey adının samsung olması başarıya bakmıyorlar sadece adına bakıyorlar adı samsungsa hemen gidip alıyorlar telefon tek kelimeyle muhteşeemmm ama wp8 için uygulamalar fazla mı bilmiyorum full hd olmaması iyi hem o kamera hem full hd olursa sarj anca yarım gün gider hd yapmayı iyi akıl etmişler

ZİYARETÇİ

31.08.2013 22:54
canon 650 dni çöpe at nokıa bu çeker

ZİYARETÇİ

10.09.2013 00:46
wp8 kullanmadan yorum yapan arkadaşımın s4 ünün ekranına photobeamer ile görüntüyü aktardım sustu kaldı..sonra havadaki bi uçağa doğru telefonunn kamerasını tuttum uçağın tüm bilgilerini serdi önümüze ,arkadaş morardı,sonra rehberden doğru facedeki birinin tüm bilgilerine ulaşıp foto ve yoruma kadar kullandım ,arkadaşımı acile kaldırdılar,smart camı gösterecektim ki çocuk ölmüş.. :)

ZİYARETÇİ

16.09.2013 15:01
tek farklı tel yapan nokia süper

ZİYARETÇİ

03.10.2013 11:40
bana göre 41 mp sensör lakin net kamera çözünürlüğü 13.6 mp dir yani 3 de 1 i.........çünkü mantıklı düşünelim. bu kadar ince kasaya 41 mp lens ve sensör takılamazzzzzzzzz....rakamsalsa kalır...41 mp in çözünürlüğünün en az 10368*9720 piksel etmeli tabi en az lakin lumia 1020 sadece 7000*6000 maksimum.

ZİYARETÇİ

07.11.2013 01:48
ben bugun aldım mükemmel ir sey herkese tavsiye ederim gerçekten

FORUMDAN SON BAŞLIKLAR

Yılın gözde oyunlarından olan Assassin’s Creed: Unity'nin kaç saat süreceğine dair yeni bir bilgi ortaya çıktı. Bakalım yeni yapım, oyuncuların kaç saatini çalacak?...
Nissan’ın Concept 2020 Vision Gran Turismo adıyla tasarladığı bu otomobile binmeniz mümkün değil. Onu sürebilirsiniz ama şimdilik sadece sanal bir direksiyonun arkasında...

SDN Medya

 

Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sk. No: 6/4 4. Levent/ İstanbul
Tel: 212-269 70 87 Fax: 212-269 16 22
info@shiftdelete.net - ik@shiftdelete.net
ShiftDelete.Net sunucuları ixirhost tarafından barındırılmaktadır