Nokia Lumia 720 Hakkında Her Şey

Nokia Lumia 720 Hakkında Her Şey

Nokia'nın bu sabah tanıttığı Lumia 720 hakkında tüm bilgileri bir araya getirdik. Bakalım Nokia'nın yeni akıllı telefonu bizlere hangi özellikleri sunuyor?

25/02/2013 13:00

Nokia'nın bu sabah MWC 2013'de tanıttığı 4 telefondan en iyisi olan Lumia 720, Lumia 820 ve 620 arasındaki teknik özellikleriyle dikkat çekiyor.

4.3 inç büyüklüğünde ekran!

4.3 inç büyüklüğünde 480 x 800 piksel çözünürlüğünde TFT LCD ekranın kullanıldığı Lumia 720'de, Gorilla Glass 2 ekran kaplaması bulunuyor. Inky Black teknolojisini kullanan Lumia 720, daha etkili siyah renkler vererek, TFT ekrandan maksimum verimi almaya çalışacak.

AMOLED'li Lumia 820 ile üretim teknolojisi hariç benzer ekran özelliklerine sahip olan Lumia 720'nin en büyük farklılığı donanım tarafında.

Donanım, Lumia 620'ye daha yakın

Qualcomm'un Snapdragon S4 Play diye de anılan MSM8227 işlemcisini kullanan Lumia 720, çift çekirdekli yapıda ve 1 GHz hızında çalışıyor. Adreno 305 grafik işlemcisi ve 512 MB RAM'in yanında, 8 GB dahili hafıza ve microSD desteği sayesinde 64 GB'a kadar depolama kapasitesi sunabiliyor.

9mm kalınlığında olan Nokia Lumia 720, 128 gram ağırlığında. Beyaz, kırmızı, mavi, sarı ve siyah renk seçeneklerine sahip olacak olan Lumia 720, Lumia 920'deki gibi Wireless şarj desteğine de sahip olacak.

Başarılı batarya değerleri

Üzerindeki 2000 mAh'lik bataryadan gücünü alacak olan Lumia 720, 79 saat müzik oynatma, 3G'de 13 saat 20 dakika telefonla görüşme süresi sunabiliyor. Serinin en iyi pil süresine sahip cihazlarından biri olacak olan Lumia 720, fiyat performans dengesiyle dikkat çekecek.

F 1.9 diyafram dikkat çekiyor

F 1.9 diyafram genişliğine sahip gelişmiş bir lense yer verilen Lumia 720, gücünü yine Carl Zeiss'ten alıyor. 6.7 Megapiksel çözünürlüğünde ana kameranın kullanıldığı Lumia 720'de, flaş ve otofokus desteği de bulunuyor. Ana kameranın 720p video kaydı yaptığı Lumia 720'nin ön kamerası ise 1.3 Megapiksel çözünürlüğünde.

Mart ayında pazara sunulması beklenen Lumia 720, Windows Phone 8'li telefonlar arasında yeni bir hareketlenme getirecek gibi gözüküyor.

:: Nokia Lumia 720'yi beğendiniz mi?

Yazan: Tolga Küçükyılmaz
SDN - ShiftDelete.Net

25/02/2013 13:00


Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.
Bu haber 16781 kez okundu Bu habere 67 yorum yapıldı

Yazar: Tolga Küçükyılmaz

Programcılık, ağ ve sunucu sistemleri başta olmak üzere eğitim alan Tolga Cem Küçükyılmaz, yaklaşık üç yıldır donanım editörü olarak sektörde görev alıyor. Tolga'nın overclock ve akıllı telefonlara ayrı bir sevgisi bulunuyor.

Yorum Yaz

ZİYARETÇİ

25.02.2013 13:12
Nokia çok iyi gidiyosun çoook :)

ZİYARETÇİ

25.02.2013 13:16
fiyatı nedir? bir de nokia geçse artıkın androide..

haqy

25.02.2013 13:18
Bende bir hareketlenme olmadı

ZİYARETÇİ

25.02.2013 13:29
Fiyatı ne olacak ?

ZİYARETÇİ

25.02.2013 13:30
Nokia lumia 820 kullanıyorum ön kamera 0.3 mp 720 1.3 mp yahu bari bunada 1.3 koysana neyi eksik 820nin her şeyiyle 820 daha iyi sayılır kamera diyaframı 2.2 820 de bunda 1.9 yapma ya Nokia

ZİYARETÇİ

25.02.2013 13:33
bendede bir hareketlenme olmadı çünkü lumia 820 var bende

ZİYARETÇİ

25.02.2013 13:33
TFT LCD :)

ZİYARETÇİ

25.02.2013 13:50
HTC ONE gerisi yalan....

ZİYARETÇİ

25.02.2013 13:55
iyi bir tercih olabilir

ZİYARETÇİ

25.02.2013 14:15
Yazılım ilerletme , geliştirme , nokialardaki standart donmalar , müşteri hizmetlerindeki yetersiz iletişim kısımlarını çözmen lazım nokia.Ayrıca 620 'nin üstünde model çıkart rami aynı olsun ne alaka ?Olay kamerada bitmiyor fiyat da uygun olacak o ne öyle bir motorsiklet parası veriyorsun elinde muz kadar bir alet oluyor...Çok pahalı çıkar şimdiden.Androide geçmeden para kazanamayacaksın nokia......Maalesef .....

ZİYARETÇİ

25.02.2013 14:19
fiyatı da uygun olursa çok iddalalı bir model

ZİYARETÇİ

25.02.2013 14:34
Haydaa simdi 720 mi 820 mi. 720 alsak 512 ram, 820 alsak gorilla cam ve 2000 batarya yok gelde şaşma.

ZİYARETÇİ

25.02.2013 14:43
Ya hacı millet neden macera arıyor alın bi s3 veya note 2 kapansın bu konu

ZİYARETÇİ

25.02.2013 14:45
Hem ucuz fiyatlı (fazla pahalı olmayacaktır bence) hemde içinde ihtiyaç duyulan her şey var. Geriye işletim sistemini olabildiğince stabil yapmak ve uygulama mağazasını geliştirmek kalıyor.

ZİYARETÇİ

25.02.2013 15:01
1.9 diyafram 2.2 den çok daha iyidir karanlık ortamlarda özellikle

ZİYARETÇİ

25.02.2013 15:10
Lumia 820 almayı düşünüyordum fiyatı pahalı geldi ama 720 daha uygun olacaktır, denemek istiyorum umarım yaza doğru satışa sunulunur

ZİYARETÇİ

25.02.2013 15:15
kendini bilmez andrıid ve samsungçular yanlış yerdesiniz oyun parkı az ileride haydi oraya yol alın .... Nokia Bomba Gibi geldi Bomba gibi olmaya devam edecek o kadar !!!!!!!!!!!!!!

ZİYARETÇİ

25.02.2013 15:33
yine olmamış her seferinde daha model diye çıkarıyorlar hep daha kötüsünü yapıyorlar, nasıl beceriyorlar anlamadım ben. üstelik windows 8 kullanyor. bari android olsaydı. bence nokia sadece annemin kullandığı tuş takımlı telefonlar çıkarmaya devam etsin. akıllı telefonlar onlara zor gelecek belli oldu.

ByEGT

25.02.2013 15:56
Tft Lcd

ZİYARETÇİ

25.02.2013 16:00
arkadaşlar lumia 820' mi s3 ile kapıştırdım internete bağlanma ve sayfayı açma hızı S3' ten daha iyi, pdf görüntüleme daha hızlı, word, exell görüntüleme daha hızlı, aynı oyunu açma daha hızlı, menüler arası geçiş daha hızlı, menü görüntüleme daha hızlı, ekran görüntüsü daha iyi, güneşte okunabilirlik daha iyi, tasarım daha iyi, outlook, hotmail,gmail yüklü geliyor daha iyi yani, Mix radio var yani s3' de yok. S3 sadece kamera olarak beyaz dengesini daha parlak yaparak benim lumia' mı geçebildi. Ya varya lumia 820'mim S3' ü ezince s3 sahibi arkadaş öyle bir morardı ki anlatamam. Birilerinin elinde görüp özenip almış androit beyinli ne olacak. arkadaşlar Lumia' lar gerçekten çok stabil, hızlı, kullanımı kolay, ses kalitesi bir harika yani lumia 820' imden okadar memnunum ki anlatamam. Eminim lumia 720' de abisi gibidir. ancak bana bataryası harika geldi.Alınabilir ve pişman etmez....

ZİYARETÇİ

25.02.2013 16:13
çok güzel...

ZİYARETÇİ

25.02.2013 16:20
Windows 8 o iostan daha hızlı herhalde her telefonu düşük donanıma sahip yaa

ZİYARETÇİ

25.02.2013 16:31
milyoner olsam samsunga bi kurus yedirtmem, igrenc plastik telefona 2000 tl verenede gulerim ancak...

ZİYARETÇİ

25.02.2013 17:07
Al note 2 yi konu kapansiin

M.AKBULUT

25.02.2013 17:10
guzel bir cihaz olmuş.900-1000 TL fiyat aralığında olursa eger kapış kapış gider diye düşünüyorum bu özellikleriyle.aksi taktirde de fiyasko :( tabiiki bu sadece benim düşüncem.kimseyi bağlamaz..

ZİYARETÇİ

25.02.2013 17:21
Nokia lumia modelleri ile iddiali görünüyor.

ZİYARETÇİ

25.02.2013 17:23
Galaxy s modeli ile yarışacak bir telefon donanım bakımından

ZİYARETÇİ

25.02.2013 17:27
Hangi konu?

ZİYARETÇİ

25.02.2013 17:29
Note 2 igrenc bisey, telefon desen degil tablet desen oda degil, ortada kalmis sacma bi sey... bide plastiiiiiiiiiiiiiiiik

ZİYARETÇİ

25.02.2013 17:27
Bu telefon Bi üst modeli olan lumia 820 döver

ZİYARETÇİ

25.02.2013 17:39
MSM8227 s4 plus değil mi?

ZİYARETÇİ

25.02.2013 18:13
samsung s4 de ne yapacak merak ediyorum artık samsung s4 de note2 gibi yaparsa fiyaskodan başka bişi olmaz

DarkredBlue61

25.02.2013 19:17
Bence Gayet Güzel Kablosuz şarj Özelliği Filan Nokia Hakkını Vermiş 2 Amper Batarya Mükemmel

ZİYARETÇİ

25.02.2013 20:30
iyi siyah beyaz ekran koymamış :D

ZİYARETÇİ

25.02.2013 20:50
bence ekran dısında güzel beklediğim lumia gibi :) en kısa zamanda türkiyeye uygun fiyattan girerse alıcam :)

ZİYARETÇİ

25.02.2013 21:37
ram de sorun cıkacagını sanmıyorum çok büyük donanım isteyen bir işletim sistemi değil yeterli olacaktır pili iyi ekranı kamerası güzel ve fiyatı da 800 tl civarı olacaktir http://conversations.nokia.com sitesinde 250 euro vergi hariç fiyattan bahsediliyor bu fiyat türkiyede max 800 yapar nokia fiyatlar konusunda türkiyede vergileri göz önüne alarak ilerliyor örneğin 620 de avrupa ile 50 tl lik bir fark vardı bu telefon alınabilir olacak ama insan 41 mp lik güçlü lumia bekliyor tabi

ZİYARETÇİ

25.02.2013 21:43
muhtemelen nisanda türkiyede http://conversations.nokia.com 24 martta çıkacagını belirtmiş bu avrupa tarihidir diye düşünüyorum

Connections

25.02.2013 21:50
Fiyatını göremedim bu fiyatlara göre 700-800 arası olması gerekir ama ram zayıf kalmış

ZİYARETÇİ

26.02.2013 16:00
Şahanesin nokia..920 kullanıyorum süper ötesi daha ne olsun..

ZİYARETÇİ

26.02.2013 20:01
Note 2 harbiden çöp alanlara sağlam girdi.ohiooo

ZİYARETÇİ

27.02.2013 02:05
Bence uygun bir fiyatla gelirse pazardaki benzer fiyat aralığına sahip Android'li cihazlardan çok ciddi pay kapar çünkü Nokia'nın Türkiye'de sunduğu uygulamaları çok başarılı.

crewer123

27.02.2013 19:57
Nerden alınabilir?

ZİYARETÇİ

28.02.2013 01:12
Nokia Lumia 620 kullanıyorum ve çok memnunum. Bence herkes kullanacağı özelliklere göre telefon almalı. Android kullandım ama windows 8 apayrı bişey. Burada nokia lumiayı denemeden sallayan tiplere söylüyorum ya gidin başka yerde oynayın oyununuzu :) İphone ios deneyimi olanlar anlarlar nokia windows arasındaki mükemmel bağlantıyı... ufak tefek yazılımsal hatalar her işletim sisteminde olur,ben kendi telefonumda herhangi bir aksaklık görmedim... 720 ile 620 arasındaki bariz farklılıklar çözünürlük,ekran boyutu,pil ömrü,kablosuz şarj(hayatınızı çok değiştirmez) ve kamera özellikleri. 620 nin 750 tl ggibi satıldığı bir ortamda,720 en az 850 tl civarı olur ki bu da iyimser bir tahmin...

ZİYARETÇİ

05.03.2013 15:55
düşük donanıma takılı kalmayın,2gb ram ihtiyacı android in ayıbı. iphone 4s de 512 mb. windows phone 8 cok hafif ve akıcı bir işletim sistemi. bu telefon bence lumia nın patlaması olacak. fiyatının 1.000 liradan az olacağı söyleniyorki bence bu harika.bir lumia 920 kullanıcısı olarak bilseydim bu telefonu beklerdim diyorum :) ek olarak bilmeyen ve konusan arkadaslara kanmayın windows 8 kötü değil.suan icin en buyuk goze carpan eksikiligi instagram.bu telefon bu fiyata inanılmaz iyi.

ZİYARETÇİ

08.03.2013 21:40
arkadaşlar lumia ların hoperlo ses çıkışı nasıl kulanan varmı bide ekrana hava durmu tarih saat vs geliyormu

ZİYARETÇİ

12.03.2013 11:43
Akılıların cebe sıhanı yani dört inç altında ,da bir ekrana sahip olsalar çok iyi olur. her firma tuturmuş dört inç üstü ben sevmedim.

ZİYARETÇİ

23.03.2013 21:19
Bende 620 var 3g kullanamıyorum nen acaba şebekede h yazıyor

ZİYARETÇİ

28.03.2013 19:56
512 mb mı :'( 1 gb olsaydı iyidi sonuçta market gelişiyor ve 512 mb la çalışmayan oyunlar gelecek

ZİYARETÇİ

30.03.2013 21:31
h 3g dn dha hzlı bnm bldgm dostm ama emn dglm

ZİYARETÇİ

05.04.2013 20:08
arkadaşlar nokia 820 s3 den iyi demiş doğrudur daha akışkan olabilir ama o telefona android kur bakalım o kadar akışkan olacak mı? Hem inan ki o telefonun çoğu parçası zaten samsung dur. dünyada kendi parçasının yüzde 90 yakını kendi bünyesinde üretip geliştiren bir firma ben sadece kamerayı sony den alıyo diye biliyorum. Samsung benim babamın del zaten kendimde motorola kullanıyom ama nokia zaten bitik o işletim sistemiyle ki değiştiremez mikrosoft % 51 ini almıştı. ee adamlar kendi markalarında başka işletim sistemi kullanmaz. Nokia da daha da ifla olmaz bi de adamlar bi fiyat çekiyolar kansızca o fiyata samsungda kral teller var. daha yazsam ooo fanatik olmanın bi anlamı yok uygulama yada girsem zaten .....

ZİYARETÇİ

11.04.2013 15:59
fiyatı ne olacak ve yanlış mı anladım kamerası kötü mü ?

ZİYARETÇİ

27.04.2013 14:55
Ekranı IPS ve fiyatı 750-800 aralığında olsaydı keşke.

ZİYARETÇİ

08.05.2013 21:35
kaç aydır bu telefonu bekliyodum iki eksigi yüzünden almaktan vazgeçti m.telefona 1000tl istiyo üzerinde 512 mb ram var ikinci eksik ise ekran çözünürlügü 480-800 4.3 inçlik telefon ekranı için çok düşük ekran çözünürlügü biraz daha yüksek ram de 1gb olsaydı gözüm kapalı alacaktım illaki bişeyleri eksik yapacak gevşekler ayar oldum

ZİYARETÇİ

12.05.2013 23:26
arkadaslar bn 720 almayı dusunuyorum alan varmı?

ZİYARETÇİ

24.05.2013 21:42
Bence tek eksiği ram 1gb olsaydı cok daha iyiydi fiyatı bu fiyatı haketmiyor bence.

ZİYARETÇİ

17.06.2013 14:19
İnstagram varmı ??? lumialarda

ZİYARETÇİ

29.06.2013 23:16
720 sim kartın kesilme olayı olmasaymış keşke ama süper bi telefon herkese tavsiye ederim

ZİYARETÇİ

18.07.2013 14:40
bende aldim cok super

ZİYARETÇİ

28.08.2013 21:40
Aldım kullanıyorum. Ben nokiaya sonsuz güveniyorum nokianın kendi uygulamaları harika. 1gb oyunu hiç kad

ZİYARETÇİ

04.09.2013 18:25
ben almayı düşünüyorum nasıl iyimi alan biri bana anlatabilirmi

ZİYARETÇİ

09.09.2013 02:32
Ben hala 3g aramayı bulamadım 3g arama yok telefonda deli oldum onun harici güzel cihaz ama tam oturmamış bi cihaz alırken birkez daha düşünün ben şuan için pişmanım

ZİYARETÇİ

24.09.2013 18:56
lumia 720 var bende . hep aynı arkadaşım aradığında telefonum takılı kalıyor şarjı bitene kadar beklemek zorunda kalıyorum onu beklemeden neler yapabilirim bilen varmı ?

ZİYARETÇİ

28.09.2013 22:12
bende aldımm coook ii tlfn 1 hafta önce yere düşürdüm camı kırıldı servise verdim 300 tl fiyat verdi 15 gün sonra alırsın dedi yani bunun ekranı nerde yapdırabilirim orjnal

ZİYARETÇİ

14.11.2013 20:37
sms kılavyesini nasıl negiştire bilirim asfalt tuş nsıl yapabilirim

ZİYARETÇİ

21.11.2013 14:21
NOKIA LUMIA 720 KULLANICISIYIM. ÖNCEDEN TELİ ÇEVİRDİĞİMDE RESİM DE DÖNÜYORDU YANLIZ ŞİMDİ RESİMLER DÖNMÜYOR NE KADAR UGRAŞTIYSAM YAPAMADIM BANA YARDIM EDEBİLECEK BİRİ VARMI BU KONUDA

ZİYARETÇİ

17.01.2014 11:10
Hic begenmedjm Lumia 720 Yi istedigim yukleme yapacam olmuyo s3 telefn bundan daha iyi s3 te nre arasam vardi bunda yok .ekran dondurme islemi nasil kapatiliyo bilen mesaj atabilirmi

ZİYARETÇİ

25.03.2014 19:18
Arkadaşlar bu Nokia lumia iğrenç Bi Tl muzık inmiyo başka Tl den müzik almıyo alacak varsa vazgecsın s3 bundan bın kat daha iyi

MWC 2014

SDN Özel

FORUMDAN SON BAŞLIKLAR

Konami'nin sevilen oyunu Pro Evolution Soccer'ın, menajerlik türündeki oyunu iOS ve Android platformuna geliyor. Artık mobilde menajerlik oyunu oynayabileceksiniz....
Yarış dünyasına yepyeni bir soluk getirecek olan The Crew müthiş arabalarıyla dikkat çekiyor. Biz de sizler için The Crew'de bulunan tüm araçları bir araya getirdik....

SDN Medya

 

Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sk. No: 6/4 4. Levent/ İstanbul
Tel: 212-269 70 87 Fax: 212-269 16 22
info@shiftdelete.net - ik@shiftdelete.net
ShiftDelete.Net sunucuları ixirhost tarafından barındırılmaktadır