Nokia, Lumia'ların Fiyatını İndirdi

Nokia, Lumia'ların Fiyatını İndirdi

Nokia, geçtiğimiz gün Lumia 920 ve 820 adlı Windows Phone 8 tabanlı telefonlarını duyurduktan sonra, Windows Phone 7.5 modellerinde indirime gitme kararı aldı.

07/09/2012 11:05

Nokia, geçtiğimiz günlerde canlı anlatım ile sizlere aktardığımız etkinliğinde Lumia 920 ve 820 adlı modellerini tanıtmıştı. Windows Phone 8 tabanlı yeni nesil modellerin çıkmasından sonra, Windows Phone 7.5 yüklü olarak gelen Lumia modellerine de indirim geldi.

Nokia, Lumia 800'ün fiyatında yüzde 15'lik indirime gitti. 280 - 300 Euro arası fiyata sahip olan cihaz, 249 Euro seviyesine geriledi. Windows Phone 8 başka bir platform olduğu için, Windows Phone 7.5 cihazlara WP8 yüklenemiyor. O yüzden satışlarda epey azalma olmuştu. Fiyat indirimiyle beraber satış oranlarının arttırılması ve kullanıcılara daha çok teşvik edilmesi olarak nitelendiriliyor.

Nokia'nın diğer Lumia modellerinde de indirime gitmesi bekleniyor.

Windows Phone 7.5'lu Modeller Ne Olacak?

Windows Phone 8 güncellemesi alamayacak olan telefonlar, Windows Phone 7.8'e güncellenecekler. Fakat o güncellemenin ne zaman geleceği ile ilgili çok net bilgiler henüz bulunmuyor.

:: Nokia'nın Lumia 800 ve 900 modellerini almak istermisiniz?

Yazan: Tolga Küçükyılmaz
SDN - ShiftDelete.Net 

07/09/2012 11:05


Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.
Bu haber 33587 kez okundu Bu habere 58 yorum yapıldı

Yazar: Tolga Küçükyılmaz

Programcılık, ağ ve sunucu sistemleri başta olmak üzere eğitim alan Tolga Cem Küçükyılmaz, yaklaşık üç yıldır donanım editörü olarak sektörde görev alıyor. Tolga'nın overclock ve akıllı telefonlara ayrı bir sevgisi bulunuyor.

Yorum Yaz

ZİYARETÇİ

07.09.2012 11:21
100 lira olsa almam cCc APPLE cCc

ZİYARETÇİ

07.09.2012 11:21
İsterse 100€ olsun. Farketmez. Bu saatten sonra almak mantıklı değil

TugiForum

07.09.2012 11:43
Güncellenemeyen Kısır telefonu 10 liraya verseler almam.

ZİYARETÇİ

07.09.2012 12:18
100 lira olsa almam diyenler inanın yalan söylüyor. :))

ZİYARETÇİ

07.09.2012 12:20
Kim ne yapsın WP7.5 telefonu. Zaten Türkiyede de satışı yok olsa da WP8 çıkacak iken kimse bunu almaz.

ZİYARETÇİ

07.09.2012 12:27
Atmayin 10 lira 100 lira olsa nasil aliyosunuz yok 10 lira olsa almam yok 100 lira olsa almam palavra bunlar . Bu fiyata alınırmı? Bence alınmaz ios ve android varken wp

ZİYARETÇİ

07.09.2012 12:27
@TugiForum vallah 10 lira olursa ben bi 10-20 tane alabilirim...

ZİYARETÇİ

07.09.2012 12:33
Yolda bulsam alırım.

ZİYARETÇİ

07.09.2012 12:54
wp 7.8i 2013ün herhangi bir ayında getirirler herhalde

ZİYARETÇİ

07.09.2012 12:57
FOREVER APPLE

ZİYARETÇİ

07.09.2012 13:00
Türkiyede satışa sunulduğu anda satın alıcam gibi duruyor . Artık Önceki serilermi Yeni serilermi fiyatlar karar verdiricek

ZİYARETÇİ

07.09.2012 13:24
cüce telefonlarla uğraşılacak zamanlar geride kaldı. şimdi devler zamanı.. nokia cücelere önem ve yer verdikçe hep batar. tablet türü noteler yapacaksın.bak nasıl satılır. parlament sigarası kutusu büyüklüğündeki telefonlar TELEFON MU? iyi yap,millet alsın..kötü yapmışsın kim alır. iyi,güzel ve çirkin filmi gibi..çirkine yer yok.

ZİYARETÇİ

07.09.2012 13:39
wp kullanmayanlar konuşmasın android kullanıcısıyım wp çok çok daha iyi sadece uygulama sayısı artmalı androiddeki stabilizasyon sorunları wp de yok

ZİYARETÇİ

07.09.2012 13:43
100 liraya vermezler zaten :))

ZİYARETÇİ

07.09.2012 13:44
ben alışamadım ya la bu WM7-8 arayüzüne evdeki laptopta Win8 var eski alışanlıklar çöp oldu alışmak sevmekten daha zor geliyor :D

ZİYARETÇİ

07.09.2012 13:50
evde bulsam almam

ZİYARETÇİ

07.09.2012 14:00
07.09.2012 12:20 wp 7.5 telefoın tapındığın androidden daha stabil çalışır 100000 den fazla uygulaması genel ihtiyaca cevap verir telefon barındırdıgı entegrasyonlarla senı kıvır zıvır uygulamaları kullanmaktan korur vs vs sana tek sorum bırak wp 7 veya 7.5i kullanmayı veya eline almayı bu cihazları uzaktan gördünmü birinin elinde ? nasıl çalıştığını kendi gözlerinle gördünmü de saçma yorumlarda bulunuyorsun??? evet su anda wp7.5 almak mantıklı degıl fakat ımkanı olan var olmayan var bu lumıa 800 bugun iphone 4 ve 4s den daha şık ve o cihazların sundugu herşeyı rahatlıkla yapabiliyor kim neden almasın windows 7.5 kullanıyorum lumıa 920 alacagım eger ımkanım olmasa 920 almaya bu fıyata lumıa deneyımını yaşamak ısterım ...

ZİYARETÇİ

07.09.2012 14:22
600-700 tl den satılsa kapış kapış satılır. Teknik özellikleri gayet iyi telefonlar.

ZİYARETÇİ

07.09.2012 15:15
100 tl olsun bak nasıl alınıyor, atmayın arkadaşlar

tarkankarabas

07.09.2012 15:26
ben alırım. neticede 7.8 güncellemesi 8'in özelliklerini kazandıracak. bu haliyle bile saat gibi çalışan bir sistem daha özellikli olacak. win8'e geçmek yerine onun yapabildiği şeyleri yapan win7de kalmak gibi bir şey bu da...

ZİYARETÇİ

07.09.2012 15:28
Telefonun arayüzü bütün sistemlerden iyi ama 200 tl olsa 3 tane alırım :D

ZİYARETÇİ

07.09.2012 16:37
lan salaklar 10 lira 100 lira lafin gelisi diyor millet. e tabiki yine satmak icin bile olsa alinir harbi salak ya bu millet.

ZİYARETÇİ

07.09.2012 17:01
htc one x'im var ; diğer telefonlar bana hikaye geliyor. dadminin doruklarındayım :)

ZİYARETÇİ

07.09.2012 17:49
Param olsa alırım

ZİYARETÇİ

07.09.2012 17:49
TÜRKİYEDE, TAŞI AL RENKLİ BOYA. "BU TAŞ STRES ALIYOR" DE. HER TÜRLÜ SATILIR. BU KADAR SÖYLÜYORUM. 10 LİRA 5 LİRA OLSA BİLE ALMAM DİYENLER, İSTİSNA KAİDEYİ BOZMAZ DİYORUM. KİM KİMİN NE OLDUĞUNU ÇOK İYİ BİLİYOR BU ÜLKEDE.

ZİYARETÇİ

07.09.2012 18:10
Ya ne kadar android , ioscusunuz ben sıkıldım habiden ikisindende yenilik iyi gelecek . deneyin arkadaşlar nokia wplere tutunuyor gayet de hoş olacak ve göreceksiniz :(

ZİYARETÇİ

07.09.2012 19:13
Ben o reklamdaki sahtekarlıktan sonra yeni çıakcaklarda indirim yaptı sandım. Eskileri yarıya indirse anca satar. Güncellenmeyeceği belli telefonu kim alır.

ZİYARETÇİ

07.09.2012 20:53
olum nokia bak aşşağıdaki yorumları iyi oku! ben ve benim gibi düşünenlere noki satmak istiyorsan Şartlarımız... 1- o symbian java olaylarını bırakacaksın... 2- bedeva ve zahmetsiz bol uygulama istiyoruz... ben zamanında paramla bile bir oyun alamadım... nokia kontür vardı ya o dönemlerden bahsediyorum... 3- Ben Şu an S3 kullanıyorum... Samsung Galaxy S3 ü nokia adı altında hiç değiştirmeden satsalar almazdım... Aslında benim için bittin... ericsoon gibi... o tarih oldu... seninde sonun yakındır... önceden ve hala atmaya devam kazıkların acısını alıyorum... sittin sene nokia ya beş parav VERMEM!

Unknown Matter

07.09.2012 20:59
Qualcomm' un tozlu raflarında kalmış 45nm ve adreno 205 li çipsetlerini Nokia münasip bi...neyse

ZİYARETÇİ

07.09.2012 21:58
samsung galaxy nexus alırım daha iyi

ZİYARETÇİ

07.09.2012 22:08
fanboylarımız da hiç gecikmemiş

ZİYARETÇİ

07.09.2012 22:41
Bence o reklamdan sonra az bile indirim yapmış... Nokia donanımı yüksek tutar ve androide geçer ve Samsung'a göre fiyatları düşürürse Apple'ı da Samsung'u da siler atar piyasadan! UNUTMAYIN BUGÜN KÜ TELEFON ÜRETİCİLERİNİN HİÇBİRİ YOKKEN NOKIA VARDI. Connecting People ;)

ZİYARETÇİ

08.09.2012 00:17
Nokia 1 euro olsun almam... Taaki android e gecene kadar

ZİYARETÇİ

08.09.2012 00:23
Nokia dan neden sogudum ...: cevap : 1- nokia n8 denen cihazi 500 euro ya aldim 7 defa kitleniyor diye servise gonderdim... Surekli tamir yeni tel vermediler ... Rehberimde kiler bilerek isimlerini sildigimi dusunduler her seferinde ismin gözukmuyor demekten biktim... 1 euro olsa almam... Bu mesaji finlandiyadan hemde nokia 30 km uzaktan yaziyorum... Bide yeni lumia 920 900 euro yazmislar ha ha ha

ZİYARETÇİ

08.09.2012 01:08
Alan var mı hala onları.Güncelleme yok,gelecek yok.donanımlar desen artık giriş seviyesi sayılıyor.Akıllı olun WP 8 çıkInca da atlamayın hemen.Bakın gidişata

ZİYARETÇİ

08.09.2012 15:07
100 lira olsun hemen alırım

ZİYARETÇİ

09.09.2012 04:36
finlandiyadan yazıyorum diye sallamaları yok mu :) telefonun fiyatı 250 euro gayet iyi türkiyeye gelir mi bilemem zor gbi gözüküyor artık win 8 serisiyle yola devam etcez

SDN Okuru

17.09.2012 23:36
türkiyede 800 var mı?

ZİYARETÇİ

27.09.2012 20:31
Nokia'nın yaptığı telefonları Samsung ve Apple yapamıyor Nokia yaptımı taş gibi kırılmayan ve hasar görmeye telefon yapıyor Samsung ve Apple telefonları yere düşse hemen dokunmarsınız kırılıyor ve işlemci hasar görüyor bunlar Nokia'da olmuyor

ZİYARETÇİ

29.09.2012 15:43
Yaw 600-700 olsun diyenler var. Androidle karıştırıyosun herhalde bu işletim sistemi telefonda son nokta nokia htc samsung farketmez wp 2 seneye bilgisayarlardaki gibi tekel olacak arkadaş 600-700 diyor valla komiksiniz yaw apple (ki şuan 4s ten yazıyorum) iphone5 diye 4 ün az büyüğünü 2900 e satıyor siz bilmediğimiz ot başımızı ağrıtır diyodunuz herhalde :) neyse kullanmayanlar wp için saçma yorumlar yapmasın gelince görüp anlarsınız... İnşallah anlarsınız. artık şu içi boş fanatizmden vaçgeçmek gerek herkese hayırlı günler.

ZİYARETÇİ

29.09.2012 19:31
150 tl olsa hemen alırım :)

ZİYARETÇİ

30.09.2012 14:16
arkadaşlar dağa windows işletim sistemini kullandınızmı öyle diyorsunuz bende ilk başta İPhone beğenmezdim ama özelliklerini öğrendikten sonra bende beğendim telefonu ama lumia kadar değil bilip bilmeden konuşmayın laf salatası yapmayın burada.

ZİYARETÇİ

30.09.2012 21:11
nokia telefonların servisi sorun yurtdışından n96 almıştım 3 sene kullandım geri tuşu arıza yaptı 100 lira dediler verdim olmadı 70 30 60 20 toplam 280 lira ödedim birde servisten fırça yedim at telefonu kardeşim dedi bu arada eski sony telefonumu kullandım arıza yaptı 880i tamir yapamıyoruz sana yeni bir telefon gönderelim dediler arasındaki fark...

ZİYARETÇİ

24.10.2012 15:43
Bu apple manyaklığı nerden çıktı bilmiyorum bence nokia hep en iyisi oldu iphone alacağıma express müziği tercih ettim her zaman . Şimdi bu lumialar geliyo ve kesinlikle hiç düşünmeden alıcam

ZİYARETÇİ

26.10.2012 20:47
100 lira olsa almam diyaen salak hayatında öle telefon kullandınmı dangalak

ZİYARETÇİ

31.10.2012 16:29
Bence Lumia 920 ve 820 fiyatları da pahalı... Bu telefonları daha uygun fiyatlı yapması lazım. Çünkü Android tabanlı telefonlar uygun fiyata satılıyor. Türkiye insanı bu telefonlara o kadar para vermez...

ZİYARETÇİ

21.11.2012 11:32
pazar günü lumıa 920 yi aldım.iyi ki de almışım.insanın elinden bırakası gelmiyor..uygulama sayıları az deniliyor.diyen arkadaşlar hiç kullanıpta bakmışlar mı ki mağazaya az diyorlar.maksat senin kullanacağın uygulamaların olması,sana hitap etmesi..hız desen son sürat gözünden bile hızlı....anlık takılma yok yağ gibi kayıyor...kamerası ise fevkalade ötesi..ele oturuşu kullanışı sesi o ana ekrana koyduğunuz uygulamaları kafana göre ölçülendiriyorsun..sosyal medyası ise o kadar güzel ki bütün ekli arkadaşlarını tek dokunuşla bütün albümlerine kadar görebiliyorsun...bilen göz diye bişey yapmışlar hiç bir telefonda yok...tam bir eğlence telefonu.yok ötesi tek geçerim...saygılarımla...

ZİYARETÇİ

27.11.2012 23:25
bu wimdows tlf larda türkçe dil varmı

ZİYARETÇİ

04.12.2012 15:06
ben şahsen aldım çokta memnunum çünkü beni andırıyo telefon yok androıd miş şuymuş buymuş başkasının dediğine bakmayın beğendiysennz aln derim ben çok mutluyum iyiki almışım

ZİYARETÇİ

21.12.2012 23:00
derdiniz ne kardeşim.10 liraya alırım faaln.diğer firmalar paramı veriyor size.bi geri dönüş yapın bakalım.nokıa telefonun hemen hemen her türü piyasada alınıp satılıyor.ama diğer markaların eskisi piyasada yok bile.demekki nokıa daha dayanıklı....

ZİYARETÇİ

16.01.2013 11:51
lumia 920 süper alacaksanız onu ya da 820 yi alın wp8 süper mutlaka deneyin wp7.5 devri bitti şimdi wp8 devri

ZİYARETÇİ

10.02.2013 15:50
arkadaşlar ben lumıa 820 aldım çok süratli harika bir telefon ofis programı tam çalışıyor önceki telefonum sony xperia idi donmaya başladı format atmak mümkün degildi bir sürü root felan galaxi s 3 aldım 1 ay sonra dondu bataryayı çıkar tat tık yok servise gitti yenisini verdiler anlayacagınız androidler dökülmeye başladı.kamera, internet sayfası,resimler ve video açıkken bile süper hızlı kullanmayan bilemez

SDN Okuru

11.02.2013 17:17
ArkadasLar Nokia Lumya 820 istiorum ama almam doğru olurmu sizce?

Connections

11.02.2013 17:22
7.8 Gelecekse bir fırsattır 800 almak mantıklı

xvolkapx

11.02.2013 19:34
Alıntı tarkankarabas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ben alırım. neticede 7.8 güncellemesi 8'in özelliklerini kazandıracak. bu haliyle bile saat gibi çalışan bir sistem daha özellikli olacak. win8'e geçmek yerine onun yapabildiği şeyleri yapan win7de kalmak gibi bir şey bu da...
win7 de yapabildiklerinin %10unu yapıyorsa eyvallah

ZİYARETÇİ

13.02.2013 18:50
en iyi s3,

ZİYARETÇİ

15.02.2013 23:15
görüntülü görüşme yapılıyorsa alırım :)

ZİYARETÇİ

07.11.2013 13:25
ya arkadaş uçuyorsunuz 10 yıllık devlet memuruyum ve 250 tl lik tlf kullanıyorum 500 ye bulursam kaparım

MWC 2014

SDN Özel

FORUMDAN SON BAŞLIKLAR

Sony tarafından geçtiğimiz ay duyurulan PS4 oyun içi video editörü hakkında yeni gelişmeler yaşandı. Resmi adı açıklanan editörün ilk tanıtım videosu paylaşıldı....
Yarış dünyasına yepyeni bir soluk getirecek olan The Crew müthiş arabalarıyla dikkat çekiyor. Biz de sizler için The Crew'de bulunan tüm araçları bir araya getirdik....

SDN Medya

 

Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sk. No: 6/4 4. Levent/ İstanbul
Tel: 212-269 70 87 Fax: 212-269 16 22
info@shiftdelete.net - ik@shiftdelete.net
ShiftDelete.Net sunucuları ixirhost tarafından barındırılmaktadır