ShiftDelete.Net anlık bildirimleri ile teknolojiden uzak kalmayın. Bildirimleri Aç

Nokia, Apple ve Samsung'u geçecek!

Nokia'yı satın alan HMD Global'in pazarlama müdürü tarafından yapılan açıklamaya göre firmanın hedefleri oldukça büyük. İşte Nokia ve HMD Global'in geleceğe yönelik planları.

20.03.2017 / 17:00
Nokia, Apple ve Samsung'u geçecek!

HMD Global tarafından yapılan açıklamayla birlikte Nokia'nın gelecek planları da ortaya çıkmış oldu. Öncelikle Avrupa kıtasında Nokia 3,5,6 ve Nokia 3310 modellerinin en geç Temmuz ayı başında piyasaya sürülmüş olacağını söylediğini belirtelim.

Sony Xperia'nın yeni özellikleri!

Nokia en büyükler arasına girebilir mi?

Yapılan açıklamaya göre yeni 3310 modeli direkt olarak perakendecilerden ya da artık alıştığımız üzere servis sağlayıcıların mağazalarından satın alınabilecek. Fiyatlar ise Mobil Dünya Kongresi'nde açıklanan 49 Euro'dan biraz daha yüksek olabilir. Bunun sebebi de ülkelere göre değişen vergiler tabii ki.

Son olarak da HMD Global'in Nokia markasını yeniden ait olduğu yere yani zirveye yerleştirmeyi hedeflediğini söylememiz gerek. Bu yolda Apple, Samsung ve yeni dev Huawei'yi saf dışı bırakmaları gerektiği ortada ama sahip oldukları tecrübenin kendilerini yardımcı olabileceği de bir gerçek.

:: Nokia'nın geleceği hakkında ne düşünüyorsunuz?

SDN - ShiftDelete.Net

Oyun dünyasını yakından takip etmektedir. Ayrıca sinema ve dizi sektörüyle oldukça ilgilidir. Sony'nin tüm ürünlerine sonsuz bir sevgisi vardır. Özellikle de PlayStation 4'e.
Yazarın diğer haberleri için tıklayın.

Yorum Yaz
  • SDN Okuru
    21.03.2017 / 18:04:52 0 / 10

    6 aydır Nokia reklamları var ama Temmuzda oda yurt dışında mı piyasaya girecek? Kusura bakmasınlar ama bu strateji baştan kaybetmiş. Nokia bence alternatif olarak akılsız olan eski 8310 8210 tarzı telefonlar yapsın ve işte o zaman kaç satıyo kendisi bile şaşırır.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.03.2017 / 14:35:09 0 / 10

    farklı isimle piyasaya girmesi iyi olurdu bence. zira şuan herkes nokia'yı öldü biliyor. şansı çok zor ama fiyat/performans'I zirveye çıkarabilirse samsung'u zorlayabilir. 3650, 7650, 6600, 7610, 6630, 6670, 6680, 6260 dönemini ezbere bilen biri olarak eyyorlamam bu gadar..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.03.2017 / 10:55:22 10 / 10

    Yapılan arastırmaya göre Android kullanıcılarının ıos kullanıcılarına göre kültür seviyesinin daha yüksek olduğu tespit edilmiş.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.03.2017 / 06:40:06

    Nokia'nın çok yanlış bir çıkış yaptığını düşünüyorum. Farklı bir şekilde piyasaya girebilirdi. orta sınıf cihazlar ile dönüş yapıp böyle büyük sözler konuşmak çok gereksiz. 3 farklı model ile çıkıp sıradan olmak bir şey ifade etmez. Telefon kalabalığından başka bir şey değil. Böyle bir strateji ile Samsungtan farkı kalmaz diyebilirim. Tek bir amiral model ile piyasaya girip kendine özgü bir tasarım ve özellik sunmuş olsaydı bambaşka bir çıkış yakalayabilirdi. Yeni 3310 zaten başlı başına bir komedi. Ben o cihazı çıkarmaya utanırdım 2017 yılında. Bu kafayla giderlerse 2 senede 20 tane Nokia cihaz görürüz piyasada. İnsanlar kaliteye önem veriyor. Fakat bu gittikleri yol kaliteli bir yol değil. Samsung, apple değilde Huawei, Lg sınıfında kendine bir yer bulursa bulur oda isminden ve geçmişinden dolayı. Nokia seven biri olarak üzülüyorum.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.03.2017 / 00:01:45 0 / 10

    samsung saçma sapan amoled ekrani sayesinde cogu insan gerçek renk kesin renk inanilmaz kamera performansi diyip samsung aliyo akil yok mantikk yokk samsung cihazlar hic bir halta yaramazz yaramiyorda Nokia bu samsung u ezerse helal olsun derim ama yenilik olarak buyuk adimlar atmasi lazim tasarim ve ekran olarak göz kamaştirmasi lazimmm ama appleyi geçemez onun hayalini kurmasin..!

    YANITLA
    • SDN Okuru
      21.03.2017 / 01:19

      Amoled en iyi ekrana sahip ve Apple da sırf bu yüzden bir sonraki Iphoneda Amoled ekran kullanmak istiyor.Siz hiç Samsung kullanmadınız heralde,kullansaydınız bilirdiniz.

  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 23:56:00 0 / 10

    Gereksiz bir nokia haberi daha

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 23:33:58 10 / 10

    Ne tecrübesi ismi nokia olunca tecrübe mi oluyor foxconn satın almış işte hmd global nokia firmasının ortağı değil hissedarı değil yatırımcısı değil sahibi değil sadece tasarımlarını foxconna ürettirecek ve sattığı her telefondan kazandığı para için foxconn a para verecek o da 10 yıllık bir süre için zaten apple telefonlarıda foxconn üretmiyor mu niye rakip olsun sadece boş kapasite için kullanır o kadar tecrübelilerse nerede symbian os nerede windows phone nokia tecrübeyi geride bıraktı google android kervanına katıldı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 23:13:13 0 / 10

    Apple'i nasl gececek merak ediyorum bikere apple baska bi dunya nokiada ancak kendi isletim sistemini cikarip kusursuz yapmasi lazim oda imkansiz nokia apple ve samsungu ancak ruyasinda gecer

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 22:07:13 0 / 10

    işletim sistemi adroid olduktan sonra tuvalete bile giremez abi berbar ya adroid telefonlar çok güzel adroid berbat

    YANITLA
    • SDN Okuru
      21.03.2017 / 00:05

      içip içip yorum yazmayın lan :D

  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 21:19:55

    Metal telefon 8850 ondaki sükseyi hiçbir telefon yakalayamadı çok havam olmuştur. Nokia tekrar geri dönebilir.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 20:56:10

    Nokianın yenilikçi ruhunu geri getirmeleri lazım ayrıca çok iyi bir cihazı çok iyi fiyata getirmeleri lazım ki piyasada yer edinsin öbür türlü samsunga imkanı yok yetişemez.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 20:33:29

    Zamanında yediğimiz kazıkları unutursam alırım belki. Sene 2003 780 milyon liraya 3310 almıştım. Hatta o zamanlar metal bir telefonu vardı. 2 milyar civarında. Çokta sattı. Ama şimdi bu paralara kusura bakmasın. Çok iyi cihaz yapıp en ucuza verecekse olur. Yoksa apple Samsung dururken kimse yüzüne bile bakmaz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 20:19:47

    Hani 2017 nin ilk ceyreginde satışta olacaktı temmuzamı kaldı hayret yav vallahi hayret

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 19:35:34 0 / 10

    Nokia Hayaller Paris'te

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 19:33:38

    Sailfish os kullan bari bi yenilik olsun

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 19:25:00

    Her ürünün bir alıcısı var nokia yavaş yavaş yer edecek 2018 de coşar gibi geliyor bana göre herkese hitap edecek ürün yelpazesi çıkaracak

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 19:14:35 0 / 10

    imkansız

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 19:03:48

    Apple huawei hermeyse de samsunga nasıl yetişecekler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 18:44:17

    F/P ürünleriyle fark yaratmali

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 18:36:56

    Symbian'i gelistirsinler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 18:36:15

    Dedeler bile kullanmıyor artık 3310'u biz işin şakasındaydık aklını topla nokia

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 18:06:23 10 / 10

    Lafla Gemi Yürümez :D

    YANITLA
    • SDN Okuru
      20.03.2017 / 18:38

      NOKIA vasat telefonlarla o markalardan daha iyi markaları ezdi geçti... sen ne saçmalıyorsun?

    • SDN Okuru
      21.03.2017 / 00:56

      vasat da öyleydi ama teknoloji gelişince ne oldu yok pahasına foxconna satıldı foxconn da parada istemiyor hmd global firmasına verdi zaten modeller tutarsa kazanırlar ama tutmazsa zaten yapacak bir şey yok ayrıca nokia zamanında vasat değil di o vasat telefonlar şimdi bakınca vasat ama kendi zamanında zamanın ilerisindeydi

  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 18:05:23

    Nokia piyasayı tokatlayıp geçecek ben size söyleyeyim.Özellikle diğer markaların amiral gemilerinin 4k fiyat bandından girdiği bir dönemde nokia millete ilaç gibi gelecek.Buradan aldığı gazla nokia güzel donanımlı kaliteli bir amiral gemisi piyasaya sürdü mü bizim gibi hardcore kullanıcıların da gönlünü fethetecektir.Nokia kimseyi geçemez diyenler nokianın lider olduğu dönemlerde de samsung dandik derlerdi şimdi görüyoruz.Kime ne olacağını asla bilemezsiniz.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 17:53:57 0 / 10

    ya bırakın saçma nokia wp satın almasaydı şimdiye batmıştı samsunga belki ama belki rakip olur apple yanından bile geçemez dandik andiroidi kullandıgı sürece

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 17:48:06

    Hdm Nokiayı satın almadı abicim alsa nokia baskani Mwcde niye konussunNokia olarakhdm eski nokia calisanlariismini model uretsin diye Kiraladı ama ortaklar zaten Benim ismimi Yukselt diye anlastılar nokia yonetimde 6 kisilik koltukta 1 koltukla var

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 17:45:08

    piyasaya çıkardığı telefonları biraz daha iyi yapmış olsa iyi satardı.ama işlemcileri 2-3 yıl öncesinin,kamera çok üstü düzey değil,telefonlar orta segment.üst segment telefonu yok bana göre.marka olarak kendini, eskiden ürettiği telefonlar ile sağlamlığına diyecek birşey yok.ama yeni telefonlarında aynı değerlerini korumaz ise piyasada işi zor.samsung ve apple ın egemenliğindeki piyasada normal bir telefon olarak devam eder.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 17:36:19 10 / 10

    ucuz model olarak piyasa surdugu nokia 6 modeli saglamlik testinte bircok tepe modeli geride birakti youtubeden nokia 6 saglamlik testi yazarak izleyebilirsiniz videoyu ceken kisi cihazi bukemedi

    YANITLA
    • SDN Okuru
      21.03.2017 / 00:57

      ucuz modeli nokia 3

  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 17:28:58

    Bu oyuncak telefonlarla mı :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 17:21:41

    Huawei Xiaomi gibi markaları geçse bile Samsung ve apple a yaklaşamaz bile Nokia eski Nokia değil eski Nokia ile tek benzerliği ismi

    YANITLA
    • SDN Okuru
      20.03.2017 / 17:30 0 / 10

      Adı Nokia ama kendisi bildiğin Tokyo lu

  • SDN Okuru
    20.03.2017 / 17:04:23 10 / 10

    Piyasanın Apple ve Samsung tekelinden kurtulması lazım. Nokia reis yenilikçi fikirler ile gelirse bizler de desteklemek için yanlarında oluruz.

    YANITLA