PES 2014’ten Kötü Haber

Konami tarafından geliştirilen PES 2014 hakkında yeni detaylar ortaya çıktı. Konami yetkililerinin yaptığı açıklamaya göre PES 2014’te bazı eksiklikler bulunacakmış. Detaylar haberimizde.

29.08.2013 / 20:01

Konami'nin PC, PS3 ve Xbox 360 için geliştirdiği PES 2014 hakkında yeni detaylar ortaya çıktı. Konami adına konuşan Adam Bhatti verdiği bir demeçte, PES fanlarını üzecek söylemlerde bulundu.

Bhatti, PES 2014'ün yapımında kullandıkları Fox Engine'e henüz alışamadıklarını ve bu oyun motorunun bazı segmentlerde kendilerine zorluklar çıkardığını ifade etti.

Bu zorlukların aşılması için zamana ihtiyaç duyduklarını belirten Bhatti, kısıtlı süre yüzünden yağmurlu hava seçeneğini PES 2014'ten çıkarttıklarını açıkladı.

Ayrıca Konami cephesinden gelen diğer bir açıklamada da, PES 2014'te lisans sorunları nedeniyle birçok İspanyol kulübünün statlarının da yer almayacağı belirtildi.

PES 2014, PC, PS3 ve Xbox 360 için 20 Eylül'de raflardaki yerini alacak. Son olarak ufak bir hatırlatma; Konami, PES 2014'ü yeni nesil konsollar için yayınlamayacağını daha önce yaptığı bir açıklamada net bir şekilde dile getirmişti.

:: Bu sene tercihiniz hangi futbol oyunu olacak? Fifa 14 mü? PES 14 mü?

{AUTHOR}
SDN - ShiftDelete.Net

    Yorum Yaz

    • SDN Okuru
      28.06.2014 / 21:59

      Bitek turkiyede ve pesin kurucusunun ulkesi en cok pes oynuyor avrupa ulkelerine gidin pes daha iyi oyun diyin gulerler size

      YANITLA
    • SDN Okuru
      24.12.2013 / 17:42

      fıfa 14 aldım.keşke almasaydım .menüsü karışık 1 kişiyle çok rahat kale sahasına inebiliyorsun pes 2013 oyunu kendi haline bıraksan adamlar çalım yemiyor.gündüz maçları pes 13 süper ,şutları daha gerçekci.fıfa şut çekiyorusn topun nereye gittiği belli değil her zaman pes 13

      YANITLA
    • SDN Okuru
      01.12.2013 / 19:39

      pes 2014 tabiyki be abi

      YANITLA
    • SDN Okuru
      08.11.2013 / 01:28

      pes 14 berbat olmuş, şutları güzel sadece , pes 13 harikaydı hareketler özellikle çok şık ve güzel, ilhan mansızın yaptığı şu arkadan aşırtma hareketi bile yapılıyor pes 13te tabi oynamasını bilenen güzel yoksa pes 13e kötü diyende çok, ama 13 gerçekten berbat olmuş adamlar benzemiyo bile, eski oyun motorunu kullansalarmış daha iyi olurmuş, en azından yenisini tam örensinler doğru düzgün bi oyun yapsınlar ondan sonra piyasaya sürsünler böyle saçmalık görmedim, fifayıda oynadım onuda beğenmedim pes 13ten şaşmam

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.11.2013 / 14:56

      pes 14 te pc den oynadıgımızda gol atınca replay nasıl kapanıyo 2 saat ugrasıyorum kapanmadı

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.10.2013 / 14:38

      Şampiyonlar liginde 2. Olmuş dortmund neden hala pes 2014 de yok çok merak ediyorum farkındaysanız pes de hep olan şampiyonlar ligi ni kaldırmışlar :D

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.10.2013 / 14:34

      Konami ve ea sport her zaman aynı şeyi yapmaya çalışıyor gerçeğe en yakın oyunu yapmak istiyorlar. Fifa hakkında yorum yapmıyacam çok fazla oynayan biri değilimdir ama pes ciddi anlamda çok saçma olmuş. Gerçekçilik payı var mı derseniz evet var topla koşan adam daha yavaş oluyor ama şu sıkıntılar da var. Konami geçen sene pes 2013 de düştüğü hataya düşmemek için ara pası kapatmaya çalışmış ama havadan attığınız topda defans aval aval bakıyor. Diğer yandan kaleciler sanki kaleci değil süperkahraman ben böyle bir refleks görmedim arkadaş benim kaleci ikinci hamleyi yapamıyor karşı kaleci 3 şut çıkarıyor. Ceza sahasına girildiğinde oyun takılıyor yavaşlıyor paslar ayağa gitmiyor x ile verdiğiniz her pas sanki ara pas gibi adamın önüne gidiyor. Pası verdiğiniz kişi kim olursa olsun arkadaki oyuncudan dönerek sıyrılamıyor. Oyuncuları geçmek için çalım atmanız gerek ama böyle sağ sol yaparak değil bildiğiniz gökkuşağı çalımı tarzı şeyler. Diğer yandan seyirci desteği , hava toplarına kafayla vurma bu gibi özellikler gerçekten çok hoş olmuş kabul etmek gerek. Bir de malesef ki konami pes 2014 ile ea sport in çıkardığı Fifa 2014 ile bir şeyi ortak yapmış oda pres. Pres yaparak topu alamıyoruz malesefki. Yok ben R1 ile x e basılı tutarım topu alır yok artık. Bunu yaparken bir yandan da R çubuğuna basarak oyuncuya fiziksel güç uygulamalısınız. Yoksa sadece yanında yürürsünüz. Bu da biraz zor oluuyor düşününce parmaklarınızın acıması garanti. Oyunu yenmek için oynarsanız yenemiyorsunuz. Gol yememeye çalışın çünkü asıl olay orda. Hoş Buda imkânsız bir şey. Karşıdaki takıma bakmaksızın yaptığınız pas hatası yüzünden kesinlikle gol yiyoruz malesef. Ara pas için bir kılavuz yapılmış ama çok saçma benim atacağım pası karşıdaki gördükten sonra ne anladım bu işten ? Uzun lafın kısası konami şirketi oyunu gerçek gibi yapmak için uğraşırken olayı çok fazla abartmış. Top ve oyuncu kontrolü inanılmaz zor 3. Bir ele daha ihtiyacınız olacaktır umarım çıkan güncellemelerle düzelir çünkü ilk defa böyle bir şey yapıyorlar ve alışmak inanılmaz zor.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.09.2013 / 04:19

      zaten oyun iğrenç olmuş

      YANITLA
    • SDN Okuru
      22.09.2013 / 13:11

      Çok sıkı bir pes oynayıcısıydım fakat, pes 14 'ü deneyimledikten sonra yok artık dedim. Konaminin bu fox engine olayıyla belini doğrultması çok uzun zaman alır. Bu sebepten ötürü Fifa Geçiyorum artık...

      YANITLA
    • SDN Okuru
      21.09.2013 / 13:47

      fifayı 2001 den pesi ise iss pro döneminden beridir oynuyorum.söylenecek tek fifanın pesi taklit ettiğidir. 1.2 senelik duraklama devri lideri değiştirmez PES candır

      YANITLA
    • SDN Okuru
      21.09.2013 / 02:22

      Bu pesi Çok iyi oyun zanneden arkadaşlar fifa oynadıktan sonra meğer atari futbolunu oynadıklarını anlıo ve genelde kötü dıyenlerde fifayı hıc oynamamıs ezbere konusan kısıler

      YANITLA
    • SDN Okuru
      19.09.2013 / 23:33

      pes hayranıyım ama fifaya geçiyorum ve fifaya alışınca geri pese geçmem sanırım ve benimgibi birsürü kişi daha büyle olucak

      YANITLA
    • SDN Okuru
      16.09.2013 / 16:00

      Arkadaşlar 2 gün önce aldım orjinal oyunu ve inanamadım!! resmen bazı grafikler piksel piksel oluyor. çim saha yok yeşil bir zemin var. çeğrek finale kaldım ilk maçı 2-0 kazandım ikinci macı 1-0 yenildim ama macın sonunda benim takımdaki adamlar üzüldü karşı takım sevindi. yarı finale normal olarak ben çıktım ama sonuçta bu da bir hata. Puyolun suratını göreceksiniz sanki 20 yasında ve şişman. manchesterdan rafeal resmen kabile reislerine benziyor. cronaldoyu hiç sormayın adam görse kahrından ölür. inanılmaz baştan savma olmuş. ben koyu bir PES fanıyım. şimdiye kadar hiç bir şekilde fifa almayı düsünmedim ama sanırım bu sene değiştireceğim!!

      YANITLA
    • SDN Okuru
      16.09.2013 / 12:01

      Dün Ps3 de oynadım.. demo filan değildi orjinal oyun.. oyun yüklemeleri ps3 kasıyor. ara paslar da şutlarda hedef beliriyor saçma (bakmadım ama kapatıldığını zannediyorum). çim saha grafiği o kadar kötü ki sanki çim yok yeşil bir zeminin üstünde top koşturuyorlar. ve oyuncular normalden daha büyük geldi boy olarak.. Belkide değişimin ilk parçası katlanmak lazım fakat bu kadar kötü beklemiyordum..

      YANITLA
    • SDN Okuru
      14.09.2013 / 14:15

      Pes 14 neden bu kadar yavaş...

      YANITLA
    • SDN Okuru
      14.09.2013 / 13:55

      beyler oyun çok kötü olmuş

      YANITLA
    • SDN Okuru
      14.09.2013 / 10:45

      oyun kötüyse niye satıyorlar

      YANITLA
    • SDN Okuru
      13.09.2013 / 01:43

      yakinda La Liga lisansınıda alamazlar. pes oynarım sadece arkadaşlarla çünkü çok gollü olur.ayrıca pes için yama kolay yapılıyor, Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi olsun özellikle kariyer oynarken çok iyi oluyor.ancak fifada binlerce oyuncu olduğu için kariyer ayrı bir güzel mesela ingiltere 4. ligine kiralık gittiğimi hatırlarım, fifadada pes deki gibi kupa seremonisi olsa oyuncu transfer edince stada çıksa basın karşısına çıksa CL ve AL lisansı alsa ve bana göre en önemlisi çimleri iyi yapsa daha güzel olur futbol çimde oynanıyor fifa ise en önemli şeyi yapamıyor bence fifa pres konusunda en iyisini yaptı direk topa hamle yapmak yerine o hamleyi bize bırakıyor yanlış hamlede gol yiyorsun .gerçekçilik isteyen fifa yok ben bol gollü olsun diyen pes

      YANITLA
    • SDN Okuru
      12.09.2013 / 14:22

      Demoyu oynadım begendim tamamen değişmiş siçmişim yağmurlu havasına

      YANITLA
    • SDN Okuru
      10.09.2013 / 16:46

      pes bu sene çok değişti.fifa ise 06,07,08 de olduğu gibi bir oyun yapıp tutarsa aynısını size veriyor .şimdi de böyle 10,11,12,13,14 aynı gibi menüde bile değişikliğe gidilmemiş.pes futbolun kalbine inmeyi başarmak üzere bence pes

      YANITLA
    • SDN Okuru
      10.09.2013 / 14:57

      Fifa Diyen Arkadaşlar Gidin Fifanızı Alın Pes Alacaklarında Kafasını Karıştırmayın Forza Pes fifa alıp oyun oynarken sinirim bozulacağına Pes oynarım Fifada adamlar daha seviyeler arasındaki farkı oturtamamış Dünya klasıyla Prıfesyonel seviye aynı Efsanevi seviye zaten hayal kırıklığı Amatörü hiç saymıyom vurduğun gol oluyo zaten Daha bunu oturtamamış grafik iyi olsa nolur önemli olan oyuncunun oynarken zevk alması

      YANITLA
    • SDN Okuru
      10.09.2013 / 14:33

      zaten 2013 e kadar pes 09 dışında fifayı geçebilicek hiç bir oyun yapmadı ki konami fifa farkı açacak kesin bu sene.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      10.09.2013 / 13:14

      İkisinide oynuyorum ama fifayla pes birlik olsa daha güzel olurdu.Konamiyede diyorum ki: fox engine' nin kendilerine ağır geleceği belliydi pesin hala çok eksiği var.2015 te daha iyi olacaktır fakat fifayı peslen tartışmam bile.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      09.09.2013 / 22:06

      fifa nasıl oynuyorlar yaaaa, aynı çocuk oyunu ıyyyyyyyyyyyyyy

      YANITLA
    • SDN Okuru
      09.09.2013 / 15:14

      pes'te biz arkadalarla oynarken havayı her zaman güneşli hava olarak ayarlıyoruz çünkü yağmurlu havada oyun kurma zor oluyor paslar düzgün gitmiyor pes 2013 'te tek sorun aptalca defans hatalarının fazlalığıydı ve taç çizgisindeyken pasları taça atmasıydı bu yüzden pesten vazgeçme konumuna geldim fifa 2013 e 3 gün dayanabildim tekrar pese geçtim eğer bju ufak tefek sorunlar pestan giderilirse fifa nal toplar ki şimdi bile satışlarda pes önde

      YANITLA
    • SDN Okuru
      09.09.2013 / 00:42

      pesin yakaladıgı grafik üstünlügünü fifa

      YANITLA
    • SDN Okuru
      08.09.2013 / 23:47

      ölümüne PES

      YANITLA
    • SDN Okuru
      08.09.2013 / 22:12

      fıfa bebe oyunu :D oynuyanlar bebebelik yada kolayı sevıyor fıfa 2013 de oynadım pes 2013 de oyun gercekcılıgı baglamında fıfa pes ın yanına yanasamaz pes oynadıgımdan berı fıfa okadar kolay glıyorkı ne freekick kacırıyorum fıfa da nede kalecıyle karsı karsıya gol :S pes oyun teknıgı baglamında cok gercekcı bı yagmur yada stad ıle fıfanın gerısıne dusucekse varsın dussun bebeler oynamaya devam etsın fıfayı :D

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.09.2013 / 19:42

      yeni top sürme ve pas motoru harika hissediliyor, çöpten adam larla bile oynarım.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.09.2013 / 16:54

      FİFA BASTI GAZA GİDİYOR PES GİNE ÇOMEZLEDİ

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.09.2013 / 14:33

      fifa oynamayı bilmeyen zaten pesten taraf çıkar pes diyen acemidir

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.09.2013 / 12:08

      pes takipçisiyim fifadan nefret ederim ama bu peste yani PES 2013 Ü BEĞENMEDİM PES2014 kötü diyorlar 2015 de kötü olursa bir daha pes almam

      YANITLA
    • SDN Okuru
      07.09.2013 / 11:26

      pes 2013

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.09.2013 / 20:43

      Halla Halla Yarabmi Mi Yağmurlu Hava Yok Diye Adamlar FIFA 14 Yok Arkadaşlar PES 14 Fox Engine Fıfa 14 De Varmı ? -Yok Fıfa 14-De FIFA Ultimate Team tamam 1-1 Ve Ben Pes 14 Hastasıyım Bazılar İçin Kötü Haber Ama Fıfa 14 De Oyun Çok Zor Oynanıyo Bunu Kabul Edin Fıfacılar PES 14 De Kaleci Sorunu Gitti Bu Varmı Yok Bakın Ve Yağmurlu Havayı Takviye Yaparız Yada 2 sindenden alırız yani Ben Pek Yağmurlu Hava Kullanmadım Ama Pesciler (Yağmurcular İçin ) Kötü Haber Ama Bana Göre Normal

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.09.2013 / 17:31

      Yamalar ne güne duruyor yama arat oynamaya devam ederiz

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.09.2013 / 16:35

      Ya tama iyi de şu pes in statları çok kötü bea.yemyeşil böla commodore 64 havası veriyo bana.80 doğumlular bilir espiriyi.sahada hiç pürüz mürüz yok . kiza seyirciler oyuna hiç dahil değil ekranda zor görüyoruz.tsubasa nın etkisinden çıkamıyolar bu japon arkadaşlar. pas şut olayları andırıyo valla.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.09.2013 / 14:40

      her seye ragmen pes

      YANITLA
    • SDN Okuru
      06.09.2013 / 05:26

      pes dende bu beklenir

      YANITLA
    • SDN Okuru
      05.09.2013 / 21:38

      Arkadaşlar Konami geliştirici çekirdek kadroyu nasıl olsa EA bizi yakalayamaz diye rest çekip işten çıkarttı! EA hemen ekibi işe aldı sene 2009! yani bugünkü salladığınız Fifa'yı yapanlar, efsane WE serisini yapan arkadaşlar! Yani bugün Pes'i yapıyor olsalar aynı Fifa gibi olacaktı! Körü körüne Pes'i tutanlar öğrensin! Ben üç senedir eski Pes'çiyim ve Konami bile pes etti artık!

      YANITLA
    • SDN Okuru
      05.09.2013 / 14:39

      sıçmışlar 13'e devam

      YANITLA
    • SDN Okuru
      05.09.2013 / 12:49

      pes hiçbir şey yayınlamıyo tanıtım zayıf iki firma da da serinin bir oyunu tutuyor ondan sonra hep aynı fifa 11=12=13 pes11=12=13 şimdi pes 2015, pes 2014 ün kopyası olur fifa gibi pure shot özelliği filan gelir al sana oyun .fifa takımları logoları yapsa oynanışı beraber yapsalar grafiği de pes yapsa işte o oyunu alırım

      YANITLA
    • SDN Okuru
      05.09.2013 / 12:11

      ne kadar eskiği olursa olsun pes6 dan beri fifa dan daha iyi.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      05.09.2013 / 10:19

      Beyler pesin durumu ortada zaten çoğu kişi yağmurlu havada oynamaz. bu sene pesin fifaya baya bi fark atacağını düşünüyorum.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      04.09.2013 / 23:26

      Fifa her türlü alır zaten pes'i, EA ile Konami arasında dağlarca fark var hem pes'te top adamın ayağına yapışık gibi fifa'da top kontrolu gerçekçi siz fifa'da daha topu ayağınızda tutamıyorsunuz diye "pes 14 pes 14" dediğinizi bilmiyorduk zaten...

      YANITLA
    • SDN Okuru
      04.09.2013 / 22:48

      daha fifaya yetişcem diolar heeeee yetişirler bu kafayla

      YANITLA
    • SDN Okuru
      04.09.2013 / 21:44

      BEN 4 SENE FİFA 2 SENE PES OYNADIM AMA ŞU BİR GERÇEK GRAFİK 3D OYUN OLSUN PES DERİM AMA FİFA DA ADAM YORULMA BASKI VB DE ÜSTÜN OYUNDAN ZEVK ALMASINI İSTİYORSAN PES DERİM OYUN FİFANIN FORMATINDAN ÇOK FARKLI ÇIKARTIYOR BENCE BU PESE YAPILMIŞ BİR KOMPLO GİBİ GELİYOR SATIŞLARI ARTINCA FİFAYA TALEP AZALDI TEKRARDAN FİFAYA CEKMEYE ÇALIŞIYORLAR

      YANITLA
    • SDN Okuru
      04.09.2013 / 20:34

      Fifanın pesin bazı elemanlarını transfer ettiği doğrudur ve böylece son 3 senedir mükemmel oyunlar yapıyorlar.Fifa da 2 senedir gördüğümüz bazı özellikleri pesin daha bu sene oyuna ekleyecek olması fifanın daha iyi olduğunun kanıtlarından biridir.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      04.09.2013 / 17:50

      Pes Her türlü fifaya basar benim için mazisi yeter winning eleven ;)

      YANITLA
    • SDN Okuru
      04.09.2013 / 16:04

      Fifa farkı iyice açacak desenize

      YANITLA
    • SDN Okuru
      03.09.2013 / 12:49

      hepiniz neyin kafadindasiniz pesciler

      YANITLA
    • SDN Okuru
      03.09.2013 / 06:07

      Sorun falan yaşadıkları yoktur ya . Sadece daha fazla kazanmak için yapıyorlar.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      02.09.2013 / 07:28

      Aslında tartışılacak bi şey yok fifa ne kadr geri imiş ki 2011 de biraz akıllanmışlar Pesin grafik motorunu kullanmaya başlamış.Yakında şaşmayın fox engine tutarsa mgs'den belli zaten pes te de tutarsa; onuda kullanmaya başlar EA:)

      YANITLA
    • SDN Okuru
      01.09.2013 / 14:40

      SDN OKURU demiş ki: pes atari oyunu gibi futboldan anlayanlar zoru sevenler taktik üstüne yoğunlaşanlar fifa oynar yok ben tek adamla bütün sahayı gezcem nerden vurursam top kaleye gitsin diyenler ve çocuklar pes oynar pes zaten fifa 13 karşında bitmişti dünyada şimdi iyice bitti kasetli atarilere gelsin bari kaldıysa tabi bunu soyleyen arkadasin hayatinda fifa pes oynamadigina iddiaya girerim. daha a sini b sini c sini bilmiyor oyunlarin. fifadaki basit oyuncu ve kaleci hatalarinin haddi hesabi yoktu. peste adam gormedigi topu kontrol edemezken fifada 3kmden top gonder sanki 6 hismis gibi adama degerse tutuyordu. ha fifada lisans ve atmosfer ayri guzel ama pes dersen multiplayerda 1 numara. git fifa al alma demiyorum ama fifayla lig oyna singleplayer takil. ama pes alirsan kesinlikle buyuk maclar oyna daha az hata iyi gorsellik ve oynanabilirlik var. ayrica taktiksel acidan yapabilecegin bir suru sey var. her oyuncunun abilitileriyle bile bir suru farkli kombinasyonlar oluyor. gozunun ucuyla pes oynarsan pesi anlamassin tabi yada oynayamadigin icin kotulersin. al sana 2 sinide inceledim 2 oyunuda oynuyorum hadi fanboy...

      YANITLA
    • SDN Okuru
      01.09.2013 / 09:24

      Bak dostum sen kendin cevabını vermişsin Konami dekiler EA ya geçti diye. Demek ki pes çok önde ki fifa , konamiyi yakalamaya çalışmış çalışma gayretinde:)uzaylılar sahaya inerdi,koca kafalı adamlarla maç olurdu. fifa 2000'de ne gerçek oyundu be. Nezaman 2011 de pes grafiğini kullandı insanlar fifa'yı sevmeye başladı. Valla ben 2-1 bitecek maç diye fifa yı oynamam.4-3 5-4 BİTECEK DİYE PES'İ ALIRIM HEP Bİ AKSİYON ŞUT REAKSİYON ben karşılıklı çok gol olan maçları severim .Gerçekte de bu tür maçlar unutulmaz. fifa da bi gol atacaksın mübarek sanki sahada dövüş var. Bu ne futbol mu oynuyoruz dövüş mü yapıyoruz.Mücadele tamam güzel de dozunda güzel. abartma olayı. Pes öylemi ps salonlarında tercih edilme nedeni çok basit bol gol duellosu. Şöyle ki gol atıyorsun , arkadaşını kızdırıyorsun o atıyor o seni kızdırıyor sürekli aksiyon,sürekli heyecan. Ben çok golü seviyorum çünkü verdiğim paraya değiyor.1-0 - 2-1 BİTEN MAÇI MI SEVERSİN YOKSA 4-3 biteni mi ben bol golü severim. Gerçekte de öyle değil mi zaten çok gol olan maçlar tarihte unutulmuyor. keşke her maç karşılıklı bol gollü geçsin diyoruz. Çünkü zevk var aksiyon var. PES işte bunu yapıyor playstation salonların da en çok oynanma sebebi budur ben avrupada da böyle olduğunu biliyorum. Fifayı alanlar çoğu ev kullanıcıları alıyor, pes 'i ise ps salonları alıyor biliyorlar pesin daha fazla para kazandırdığını. aradaki fark burdan. Ayrıca grafikte pesin yanına fifa yanaşamaz bile. Bazı oyuncuları gerçekte tanıdığım halde FİFA da tanıyamıyorum oyuncu yüzleri berbat. Taraftar tv'de izlediğin maçta nekar önemşliyse oyunda da böyle sesi çıksın biraz hareket yapsın yeter pes de bu yeteri kadar var zaten. Canlı maç olsa tamam derim tarftar ama hangimiz bi maç izlerken tarfatarı göstersin diyoruz, hatta onu geçtim taraftarı ne gösteriyosun adam gibi maçı göster deriz kızarız.Tam kıvamını tuturacaksın. Şampiyonlar Liginin oriinali , Avrupa liginin orjnali , AFC'nin orjinali brezilya ve Arjantin ligi orjinali daha ne istersin. Bide dil Türkçe menü vs. Bu arada Pes geçen sen mücadeleyi de tam dozunda yaptı Futbol boks değil Show oyunudur.. PES de SHOW oyunudur. SHOW'A kaldığımız yerden devam edelim. SHOW başlasın.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      01.09.2013 / 04:59

      zaten saçma sapan yağmurlu hava gösterimi vardı pes 2013 te , yağmurun yağdığı belli olmuyordu. bi işi de becerin len.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 17:33

      dünyada ki oyun satışları Türkiye'de ki ps salonlarından mı geçiyo , hangi yere gitse pes oynanıyormuş :D Çoluk çocuk dolmuş burası, Winning eleven serisini bilmeyen ve bu seriden sonra We are evelen olarak fifa 11 çıkartan bu serinin yapımcılarını. Yani eskiden oynadığınız Pes'in bir çok yapımcısı şu an Ea'de ama siz oyuna yağmurlu havayı bile ekleyemeyen Konami'ye destek çıkıyorsunuz.Sizin severek oynadığınız oyunu şu anda Ea'dekiler Fifa14 için dizayn ediyor ama siz hala yapışıp kalmışsınız pes pes pes ,sanki sülalenizin şirketi konami.Pes6 serisinden sonra konami dağılmıştır, Konami Tokyo kapanmıştır ama siz bunları araştırmadan at gözlüklerinizle oynamaya devam edin. Statları yapmalarınada gerek yok, hatta seyircileride koymasınlar nede olsa siz oynarsınız hatta adamlar kare kare olsa siz yine oynarsınız. Beyin bedava nede olsa. Anca siz oynarsınız ama dünyada artık herkesin Fifa oynadığını bir zahmet artık görmeniz ,öğrenmeniz lazım " çoluk çocuk ergen kardeşlerim."

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 17:29

      Lisans sorunu hiçbir zaman PES'i bırakmadı. Çok tembeller çok! Yıllardır hiç kazanmıyorlarmış gibi lisans sorununu halledemedikleri gibi yeni lisans sorunları da çıkıyor! İyi, PES böyle geri gitmeye devam etsin. FIFA'da ilerlemeye. Artık PES denildiği zaman "bebe oyunu" denilecek. Az kaldı....

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 16:49

      fifa önce bi grafiklerde konamı nın yanına yaklaşsın, fifa oynamayı işte o zaman düşünürüz

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 13:51

      akıl var mantık var, şampiyonlar ligi VE AVRUPA LİGİNİN resmi sponsoru kim KONAMİ adamlar dünyanın en süper futbol şovunu almışlar. kapak tsarımını bile orijinal almışlar daha neden bahsediyorsunuz.olay bitmiştir daha ne fifasında bahsediyorsununz. fifa oyunu bana herzamn çizim gibi geliyor..Oynanış derseniz allah aşkına ps'da en çok hangi oyunn oynanıyor karşılıklı, ben hangi ps salonuna gitsem herkes pes oynuyor çünkü aksiyon var hep zevkli. Satış rakamı beni ilgilendirmez çünkü satış kapitalizme bakar. Bir şey çok satılıyorsa iyi demek değildir. Mesela posta gazetesi milyonlarca satıyor içi boş, magazinle dolu kuponlar kampanyalar vs. bu olay ona benzer.Para kimde çoksa o çok daha fazla satış yapar bu böyle biline. PES' ten asla vazgeçmem çünkü hep bir aksiyon heyecan var. Şampiyonlar Ligi ve Avrupa ligi Cabası bide yanına asya şampiyonlar ligi eklendi. Brezilya ligi ve Arjantin yemede yanında yat. Show 20 Eylül'de hayırlısıyla başlıyor.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 12:57

      Pesin grafikleri fifadan cok daha iyi fifanin oynanisi daha iyiben grafiker oyuncuyum fifayi sevmiyorum oyuncu yuzleri formalar 100 kat daha iyi peste

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 08:26

      Şuan Fifa'yı öven arkadaşları anlıyorum ama umarım Fifa 12 serisinden itibaren PES'in grafikerleri ile anlaştıklarını biliyorlar mıdır acaba ?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 03:14

      10 yil icinde araba, silah, macera oyunlari nerden nereye geldi. ozelikle grafik konusunda ama futbol oyunlari hep ayni?

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 02:43

      yağmur yağacak yağmayacak diye diye anamızın örekesine yağmur yağdırdınız. yeter yaw. isteyen oynar istemeyen oynamaz. ps4 oyununu ps3 e zorlarsan olacağı budur. büyük olasılık yağmur efekti oyunu kastırdı. dandirik yağmur yapacaklarına hiç yapmamayı tercih ettiler. iyikide ettiler. o grafiklere uyduruk yağmur yakışmazdı. sonuçta yepyeni en gerçekçi grafikleri şuanki konsollara yapıyorlar. fifa gibi update yapmaktan iyidir. yada ignite ile fifa 14 ü ps3e değilde ps4e yaparak gözünü oyuncuların cüzdanına dikmek, yada pc ye çıkartmamak için pc sistemlerini tiiye almaktan iyidir. alayına PES inadına PES.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 01:50

      pes atari oyunu gibi futboldan anlayanlar zoru sevenler taktik üstüne yoğunlaşanlar fifa oynar yok ben tek adamla bütün sahayı gezcem nerden vurursam top kaleye gitsin diyenler ve çocuklar pes oynar pes zaten fifa 13 karşında bitmişti dünyada şimdi iyice bitti kasetli atarilere gelsin bari kaldıysa tabi :)))

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 00:11

      Muhtemelen guncelleme ile gelir olur biter çok mohum değil, sanki karlınhava varmıydıki :))))) bu oyundan umutluyum ama muhtemelen ilk güncelleme çıktıktan sonra alacağım.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      31.08.2013 / 00:09

      Yağmurlu hava olmayacakmış :) bende keşke hep yağmurlu olsada oyle oynasam diyorduö hiçte olmasın çok dert değil.fox engine ile guzel olacak oyun.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 23:55

      Bu yıl tercihim fifa

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 21:00

      Bu 2007den 2013e kadar full PES oynadım FİFA'cı arkadaşlarıma karşı PES'i savundum ama artık geride kalmaya başladı.Bu sene fifaya geçeceğim gibi gözüküyor.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 20:03

      böyle olursa fifa alırım

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 17:52

      ama yağmurlu havalarda paslar daha yavaş gidiyordu buda güzel bir durumdu ama olsun pes akarrrrrrr

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 16:26

      Her zaman pes

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 15:21

      Çok büyük eksiklik değil oynanabilirlik iyi olsun yeter.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 14:38

      Aslında FIFA serisi Pes serisine göre her yönden üstün ama Arkadaş ortamından dolayı Pes'i tercih etmek zorunda kalıyoruz.Ayriyeten Pes hızlı oyun biz Türkler 2 pasta gol atmayı bayıldığımız için Pes'i seçiyoruz.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 14:25

      Winning Eleven 9'un açılış videosundaki gibi olsun, isterse bir tane lisans olmasın yağmur kar olmasın. Önemli olan grafikler ve oynanabilirlik. Ve tabiki özen.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 14:22

      Zaten yağmurun yağıp yağmadığı pek anlaşılmıyor ama ps4 için çıkmayacak olması üzücü bence

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 14:22

      Sen önce FIFA'da gol sonrası replay'leri bir izle sonra bana hangi maçta öyle bir replay oldugunu söyle FIFA'cı bey. Bende FIFA oynuyorum yıllardır. Hatta 98'den bu yana dersem daha somut bir ifade olur sanırım. Adamın ayağının dibinden replay nerede görülmüş lan? FIFA'nın 08 ve sonrasında çıkardığı oyunların tamamı PES-WE kopyası. Gamepad kombinasyonuna kadar hemde. Eski Fifalarda koşmak için defalarca üçgene yada klavyede e'ye falan basmalar nedir ya? EA kendi dedi PES'i kopyaladık diye. Haa PS3-x360 neslinde PES oynamaya zaman ayırılacak bir oyun değil orası ayrı ama PES gelmiş geçmiş en kral soccer oyunudur. Eski versiyonlarda, PS2'deyken yani, top yere çarpınca su sıçramalar, kirlenen formalar, sakalanan bacağın bandajlanması, sağlık görevlilerinin sakatlıklarda sahaya girmesi, kale ağlarının muhteşem görselliği ve gerçekçi sallanması, saha çizgilerinin, stadyumların ve stad ışıklarının görsel şöleni kesinlikle süperdi. Fifa asla bu denli özenli ve tam bir oyun olamadı. Yahu PS2'de açın PES3'ü, seyirciler gol olma ihtimali olan pozisyonlarda ayağa kalkıyor ve duruma göre tepki veriyor. Gol kaçınca üzülüyor, atınca seviniyor falan. Bu olay o zamanlarda yani PES'i kopyalamadan önce Fifa'da nasıldı? Şöyleydi, Fifa'da seyircilerin merdivene denk gelen kısmı kesilmişti. Kolu bacağı yarısı olmayan seyirciler vardı oyunda puhahahahaha :D İnşallah PES yine geçer de EA'ın pisliğinden kurtuluruz.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 14:05

      Sen önce FIFA'da gol sonrası replay'leri bir izle sonra bana hangi maçta öyle bir replay oldugunu söyle FIFA'cı bey. Bende FIFA oynuyorum yıllardır. Hatta 98'den bu yana dersem daha somut bir ifade olur sanırım. Adamın ayağının dibinden replay nerede görülmüş lan? FIFA'nın 08 ve sonrasında çıkardığı oyunların tamamı PES-WE kopyası. Gamepad kombinasyonuna kadar hemde. Eski Fifalarda koşmak için defalarca üçgene yada klavyede e'ye falan basmalar nedir ya? EA kendi dedi PES'i kopyaladık diye. Haa PS3-x360 neslinde PES oynamaya zaman ayırılacak bir oyun değil orası ayrı ama PES gelmiş geçmiş en kral soccer oyunudur. Eski versiyonlarda, PS2'deyken yani, top yere çarpınca su sıçramalar, kirlenen formalar, sakalanan bacağın bandajlanması, sağlık görevlilerinin sakatlıklarda sahaya girmesi, kale ağlarının muhteşem görselliği ve gerçekçi sallanması, saha çizgilerinin, stadyumların ve stad ışıklarının görsel şöleni kesinlikle süperdi. Fifa asla bu denli özenli ve tam bir oyun olamadı. Yahu PS2'de açın PES3'ü, seyirciler gol olma ihtimali olan pozisyonlarda ayağa kalkıyor ve duruma göre tepki veriyor. Gol kaçınca üzülüyor, atınca seviniyor falan. Bu olay o zamanlarda yani PES'i kopyalamadan önce Fifa'da nasıldı? Şöyleydi, Fifa'da seyircilerin merdivene denk gelen kısmı kesilmişti. Kolu bacağı yarısı olmayan seyirciler vardı oyunda puhahahahaha :D İnşallah PES yine geçer de EA'ın pisliğinden kurtuluruz.

      YANITLA
    • turkiyeli275
      30.08.2013 / 13:47

      resmen fifa 2014 bizi geçsin diye uğraşsalar bu kadar başarılı olamazlar(bu arada pes hayranıyım )

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 13:31

      ahahah bu pes sizce fifayı geçebilir mi ? fifa 2012 ve 2013te resmen domine etti piyasayı bu yıl da böyle olacak

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 11:31

      Hala Pes'in fantazi bir futbol oyunu olduğunu kabullenmeyen arkadaşlar Fifa'ya dil uzatmadan önce oynadıkları oyun ile izledikleri gerçek bir futbol maçını kıyaslasınlar. Sonrasında bir takım ve oyuncu seçeneklerine baksınlar...

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 08:44

      Oyundaki forma sallanmaları görsel kalite o kadar ileri düzey ki yağmurda frame düşmeleri olmasın diye bu kararı aldırlar. Fifa'da adamların ayakları yere basmıyor, replayler berbat, oyuncu modellemeleri berbat, özen yok sadece script var. Top fiziği dışıda berbat bir oyun Fifa. Ama şu an en iyi futbol oyunu Fifa 13. Bu arada bu site neden sürekli copy-paste haber yapıyor lan? 2 günlük haberi şimdi mi koyarlar lan? Bir daha girmiyorum bu siteye hadi eyw.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 08:02

      fifayı tekrar oynamaya başlıycam sanırım :=)

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 06:32

      adamlar 2. futbol oyununu yapıyor galiba,bu kadar değer verilmiyorsa daha ne diyeyim bir de satmasını bekliyecekler

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 02:23

      Biz Artık Pes 14 Oynamam Fıfa 14 Beni Bekle

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 00:48

      konamı istersen kale direklerinide koyma biz oynarız

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 00:30

      ahahahhahahhahahhaha pes iyi güldürdün ya

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 00:28

      statlar olmasa olur aslında yağmurlu hava olmasa da olur ama koskoca konami oyuna yağmurlu havayı koyamıyor mu. komik gerçekten.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 00:25

      şampiyonlar liginde yağmursuz olmaz panpa ayıp etmişin.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      30.08.2013 / 00:13

      Tamam kimse arkadaşıyla maç yaparken yağmuru seçmiyor ama lig yaparken kışın geldiğini belli etmesi açısından yağmur zorunlu kar ise gerekli zaten kar yoktu birde yağmur da gitti , stad konusunda güncelleme gelir büyük ihtimal ama

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 23:15

      way arkdaş amma yağmur ve stad meraklısı varmış. pes in tek sorunu lisanstır kardeşim. gerisi boş. çok lazım olursa DLC ile halledilir. yeni motor, sil baştan oyun, kısıtlı zaman. bu olanların üzerine aksine destek olmak için oyunu alıcam.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 23:00

      Burada önemli olan ciddi grafiksel değişiklikler yapılacaksa birkaç sene önceden hazırlanılması gerekir. Yani bizler PES 2012 oynarken yeni grafik motorunun alt yapısının oluşturulması ve geçen sürede aksaklıklar giderilerek hazır hale gelmesi gerekti. Konami açısından büyük sıkıntı. Bir PES hayranı olarak üzüldüm. Acaba daha ne kadar eksik var oyunda. Demo bile yetiştirilemiyor...

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 22:58

      Pes yani !bu ne rezil rüssva bir acıklamadır Fifa zaten öndeydi artık iyice önde olacak pes pes eder seneye pes mes kalmaz hala pesi savunanlara da ne diyeyim Allah akıl fikir Versin grafik oyun nedir bilmezler:)

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 22:57

      conviction 29.08.2013 20:28 Almaya degmez

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 22:52

      Her sene aynı hikaye...

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 22:28

      - Haci ben pes 2014 alcam nasıl? - La yok onda yağmurlu havada oynanmıyo fifa al. Yok artık..

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 22:25

      Güya bu sene pes FİFAyı geçecekti :) bırakın pesin fifayı geçmesini bu düşünce hayalden öteye bile geçemez ;)

      YANITLA
    • mendocino
      29.08.2013 / 22:24

      Karda fifa oynayıp ağızdan duman çıkmasına ve görüntünün bulanıklaşmasına bayılıyorum, hava efektleri önemli.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 21:51

      fifa ya top kapma kapma konusunda doğru dürüst pres özelliği koysunar pes i açıp 1 kere bile oynamam.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 21:50

      Ayrıca statların olmaması lısans almakla futbol oyunu yapıalacagını zanneden EA nın b.. yemesi. hey gidi hey EA, WE(PES) cikti da senden kurtulduk.

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 21:40

      Helal be karargaht. her nek adar yorumum çıkmamış olsa da ben de onu dıyordum. ama hayatında pes oynamamış kişiler için önemli tabii

      YANITLA
    • Karargaht
      29.08.2013 / 21:36

      Zaten yağmurlu havada maç oynayan mı var?

      Not: Tamam dur alıntı yapma sen varsın (:

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 21:24

      arkadaş bi yağmurlu hava seçeneği yok diye adamlar napmış pesedit ne bilmez fifa fanboyu dolmuş

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 21:17

      fifaya ozaman

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 21:13

      yağmurlu hava yok mu? komik olmuş bi de hala fifa ile kıyaslanmaya çalışılıyo

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 21:09

      FİFA 14

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 21:05

      Yağmurlu havayı kimse seçmiyor stadlarda bilindikler olsa yeter

      YANITLA
    • blackdown
      29.08.2013 / 21:03

      pes artık pes eder fifa karşısında bu sene hiç şansı yok seneye düzeltirlerse ve biraz da lisans alırlarsa fifa ile yarışacak düzeye gelir

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 21:01

      Beceremedik diyorlar !

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 20:52

      Konami beceriksiz yazılımcılar mı çalıştırıyor yoksa yeteri kadar personel istihdam etmeye parası mı yetmiyor, anlamak güç doğrusu...

      YANITLA
    • friendly
      29.08.2013 / 20:49

      Yamalarla takviye eder, oynarız..

      YANITLA
    • mila12
      29.08.2013 / 20:42

      Zaytung haberi gibi olmuş

      YANITLA
    • SDN Okuru
      29.08.2013 / 20:34

      bebelere balon fifa serisi. çok lazımdı yagmurlu hava ıle lısanslı statlar. zaten en kısa surede guncel yamalar ıle on numara olur pes.

      YANITLA
    • memin_1461
      29.08.2013 / 20:34

      Fifa arayı iyice açar o zaman

      YANITLA
    • claw95
      29.08.2013 / 20:29

      Fifa zaten öndeydi iyice farkı açar artık

      YANITLA
    • conviction
      29.08.2013 / 20:28

      Almaya degmez.

      YANITLA
    • POWERBLACK
      29.08.2013 / 20:14

      satmasin diyemi yapiyorlar

      YANITLA