Sony Xperia Sola mı Galaxy Ace 2 mi?

Telefonları karşılaştırdığımız o mu bu mu testlerimizdeki yeni konuklar Xperia Sola ve Galaxy Ace 2. Uygun fiyatlı iki modelden bakalım hangisi tercih edilmeli?

25.08.2012 / 18:00 Sony Xperia Sola mı Galaxy Ace 2 mi?

Orta segment için alınabilecek en iyi iki telefonu karşı karşıya getirdik. Bunlardan bir tanesi daha önce burada incelemesini paylaştığımız, çift çekirdekli işlemcisi ve 3.8 inç 480 x 800 piksel ekrana sahip Galaxy Ace 2.

Galaxy Ace 2'nin rakibi ise etkili satış rakamlarına ulaşan ve kalitesiyle dikkat çeken, 1 GHz hızındaki çift çekirdekli işlemciye ve 3.7 inçlik 480 x 854 piksellik ekrana sahip Sony Xperia Sola. Sony Xperia Sola incelememize de buradan ulaşabilirsiniz.

Bu iki telefonun en iddialı rakiplerinden biri olan HTC One V ile Galaxy Ace 2'yi daha önce karşılaştırmıştık. O yüzden One V ile Xperia Sola'yı karşılaştırmıyoruz. Android 4.1.1 Jelly Bean güncellemesi alamayacak olan HTC One V, donanım olarak da geride bir cihaz. Müzik, kamera, ekran ve yazılım ile Galaxy Ace 2'yi geride bırakıyordu. O karşılaştırmamıza da buradan bakabilirsiniz.

Lafı daha fazla uzatmadan, sizleri Xperia Sola ile Galaxy Ace 2'yi karşılaştırdığımız video ile başbaşa bırakalım. İlerleyen sayfalarda fotoğraf örnekleri ve performans testlerine bakabilirsiniz. İyi seyirler.

Yazan: Tolga Cem Küçükyılmaz
SDN - ShiftDelete.Net

yazarTolga Cem Küçükyılmaz

Programcılık, ağ ve sunucu sistemleriyle beraber donanım konusunda eğitim alan Tolga, bu bilgiler ışığında yeni nesil mobil cihazlara ayrı bir ilgisi bulunuyor. Özellikle Android cihazlara karşı sempati besleyen Tolga, incelemelerine yine devam ediyor.
Yazarın diğer haberleri için tıklayın.

Yorum Yaz

  • SDN Okuru
    06.08.2014 / 14:59

    DONUYOOORRRR ARKADAŞ ACE 2

    YANITLA
  • SDN Okuru
    06.08.2014 / 14:58

    İKİSİNİDE 2 YIL KULLANDIM GENELDE İKİSİDE İYİ AMA MALZEME KALİTESİ VE HIZLILIK SOLADA ÇOK DAHA İYİ.SAMSUNGDA SIK DONMA SORUNU VE MALZEME KALİTESİZLİĞİ ÇOK BELLİ OLUYOR.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.04.2014 / 15:50

    Ace 2 kullaniyorum 4.4.2 xperia solaya bin basar 32 gb hafizasi var ( sd kart degil) 4.1 almiyacakmis 4.4 cikti bile :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.12.2013 / 08:14

    ace2 kullanıyorum android4.1.2

    YANITLA
  • SDN Okuru
    27.09.2013 / 14:47

    samsung ace2 fotoğraf hariç o da aman aman bi fark yok; donanımsal olarak 1 çıt iyi.androitte en önemli şey donanımsal olarak ramdir.ace daha rahat çalışıyor arkadaşlar özellikle çoklu uygulamalarda.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.09.2013 / 14:26

    sola 2 olsa onuda alırım, okadar memnunum yani

    YANITLA
  • SDN Okuru
    24.08.2013 / 00:53

    hani gelimicekti güncelleme :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.07.2013 / 12:21

    ace 2 jellybean güncellemesi aldı çoktan

    YANITLA
  • SDN Okuru
    27.06.2013 / 13:35

    Neden xperia sola'nın pilinin çıkarılabilir yapıda olmadığını ve galaxy ace 2'ninde ekran camının çizilmeye karşı dayanıklı olmadığını söylememişsiniz!! ? benzer fiyat ve özellikteki orta seviye f/p modeller hepsini denedim,çift çekirdekli ve iyi bir gpu ya sahipler üst düzey onları bile kimi zaman kasarakta olsa oynatıyorlar xperia u(hafıza kart girişi yok,hoparlör kötü,ucuz,ics geliyor,nfc yok,3.5inç ekran 480x854,kutu içeriğinde ekran filmi ve silme bezi var) xperia sola (önde kamera yok,pili çıkmıyor,nfc var,ics geliyor,hoparlör kötü,3.7inç 480x854,ince,kutu içinde nfc etiket var) galaxy ace 2 (ekran camı çizilmeye karşı dayanıklı değil mutlaka koruyucu film alıp takmalı,hoparlör normal,malzeme kalitesi pek iyi değil,ram sola ve u dan biraz daha fazla ama işlemcisi onlardan daha az hızlarda çalışıyor,ics gelmeyebilir ama geleceğine dair göz kırptı samsung,arayüzü xperialara göre gerçekten kötü htc one v,samsung galaxy w tek çekirdekli f/p ürünlerdir bu fiyatlara çıktıktan sonra bunlar alınmaz artık bunları boşverin yukardaki çift çekirdeklilerden birini seçin. bence xperia u modeli en iyisi neden derseniz ekran hepsinde daha küçük ama çözünürlük yüksek ve bu çok net bir ekran demek gerçektende öyle görünüyor,kutu içindende ekran koruma filmi ve temizleme bezi micro simi normal sime dönüştüren aparatının çıkması avantaj üstelik fiyatı hepsinden ucuz bi mağazada geçen kampanya ile 712tl idi tasarımıda bence hoş malzemeside iyi alttaki kapağın değiştirilebiliyor olması ve kutu içinden farklı renk bir tane çıkması bunu iyice artırıyor,ilerde telin rengini değiştirmekte zor ve pahalı olmaz teli alıp kapağını açınca ne demek istediğimi anlayacaksınız,derli toplu temiz sağlam bi telefon kamerasıda iyi resimler ve video çekiyor flash var oda başarılı android 4.0 zaten bu ay içinde geliyor onda da sıkıntı yok telefonun eksileri: hafıza kartı girişi yok ama dert değil kendi hafızası 4gb aşmazsın olur biter veya içerikleri online alırsın,nfc yok zaten buda ihtiyaç felan değil pek bi haltada yaramıyor,hoparlörü pek iyi değil buda sorun değil zaten artık birçok telefonun hoparlörü iyi değil. üst seviye telefonlarda samsungu tek geçerim ama iş orta ve giriş seviyesine inerse durum değişiyor.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.06.2013 / 00:34

    Ace 2 derim tabiki 800 mhz ile 1000mhz arasındaki farkı hissetmiyorsunuz bile legend 2 oyununu sola bir iki oynanıstan sonra teli acip kapatmak zorunda kalirken ace 2 de kasmadan oynayabilirsiniz 4,1 jb takintisi olanlar da odin ile kurabilirler yani her turlu ACE 2 !

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.04.2013 / 12:22

    yaza alıcam sola yı... iyiki geçen ay ace 2 almamışım :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.04.2013 / 20:04

    Güncelleme manyağı oldunuz ama. Vermezse vermez Go'ya verecek ya. Onu sola'ya göre Custom Rom yapmak fazla uzun sürmez. Flashlarız bizde telefonu. Ace 2 dandik bir telefon elime alınca "Bu ne la" dededim. Tavsiye etmem. Sola şıklığı, Kamerası, İşlemci gücü. Gayet yeterli. Takım tutmuyoruz burda. Telefon sonuçta.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2013 / 20:27

    Sonycilere Bak :D Ace 2 Bence Açık Ara Önce Ve Bu İnceleme Çok Taraflı Olmuş Şuna 5 Şuna 7 Puan Verdim Falan Tamamen Kişisel.Ben Bu İncelemeye Göre Kararınızı Vermeyin Diyorum.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.03.2013 / 23:46

    Video da 4.1 güncelleme si almaz ace 2 dediniz ama şuan aldı

    YANITLA
  • DRaqaON
    09.03.2013 / 20:49

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar bn telefon alıcam ace 2 ile xperia sola rasında kaldım bide sar değerleri fazla etki edermi
    sar değeri çok önemli değiil ve azcık hissedilir

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar bn telefon alıcam ace 2 ile xperia sola rasında kaldım bide sar değerleri fazla etki edermi
    sar değeri çok önemli değiil ve azcık hissedilir

    YANITLA
  • DRaqaON
    09.03.2013 / 20:49

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar bn telefon alıcam ace 2 ile xperia sola rasında kaldım bide sar değerleri fazla etki edermi
    sar değeri çok önemli değiil ve azcık hissedilir

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.03.2013 / 22:57

    ya arkadaşlar bn telefon alıcam ace 2 ile xperia sola rasında kaldım bide sar değerleri fazla etki edermi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.02.2013 / 20:31

    ace 2 4.1.2 jb guncellemesi aldi solayi ezer!

    YANITLA
  • xman88
    23.02.2013 / 23:08

    xperia sola mı ht desire x mi beyler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.02.2013 / 17:18

    batarya çıkmıyormu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.02.2013 / 10:38

    Arkadaslar 3 haftadir iki telefonu da kullaniyorum kesinlikle ace 2 derim

    YANITLA
  • xman88
    06.02.2013 / 15:11

    fiyat farkını da hesaplarsak s3 mini mi xperia sola mı.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.01.2013 / 17:14

    ace 2 nin ekranıda kamerasıda facia her türlü sola

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.12.2012 / 22:45

    sola jely bean almıcak

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.12.2012 / 15:35

    Yaha Kardeşim Tabiki Sony Xperia Sola Galip Gelecek Ama Ram Konusu Kötü İşte :/

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.12.2012 / 13:37

    Sola jelly bean 4.2 alir ace 2 got gibi kalir

    YANITLA
  • SDN Okuru
    27.11.2012 / 13:35

    sola jely bean almıyacak

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.11.2012 / 14:53

    Ace 2 Güncelleme Aldınmı.. Xperia Sola kullanlar cok pişman olucak

    YANITLA
  • SDN Okuru
    24.11.2012 / 03:49

    Orta Segmente 1 numara Tabikide xperia Sola :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.11.2012 / 21:06

    Galaxy Ace 2 direk JB güncellemesi alacak. Samsung'un resmi açıklaması yapıldı. İki telefonu da kullandım. Aralarında fark yok gibi. Müzik performansı Ace 2 nin çok daha iyi. Özellikle harici hoparlörde. Kamera Sony az daha iyi. 4 puan fark gerçekçi bir rakam değil.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.11.2012 / 10:51

    Hic birsey anlamadiginiz belli 2 telefonun performansi esit samsunng plastik kullanma nedeni sar degeri dusurmek amacli hersey teknoloji degildir bana gore samsung 2 adim onde

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.11.2012 / 02:20

    Lan habi ace2 ye jb gelmesi imkansizdi noldu tıringlerr incelemede tarafli olmus ve ace 2 cift cekirdek sola tek

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.11.2012 / 23:38

    Sony Xperia Sola , Tartışmasız ;)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    06.11.2012 / 19:57

    Xperia Sola ile htc dirse x i karşılaştırırmısınız

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.10.2012 / 08:47

    ben çok oyun oynarımm internete girerim sizce hangi telefon benim için iyii

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.10.2012 / 21:06

    sony'nin jb alacak telefonlar açıklamasında solanın adı bile geçmemiş android'in sitesinden baktım neye dayanarak böyle kesin konuşuyorsunuz birşeyi atlıyormuyum ben?. peki xperia go hakkında ne düşünüyorsunuz 100 tl farka değer mi? çünkü go kesin jb alıyor resmen açıklandı.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.10.2012 / 00:23

    Burada ram konusunda çok laf eden ve boş konuşan arkadaşlar var, bir ekranın çözünürlüğü yüksek olursa ram düşük olursa ne olur? :) yüksek çözünürlüklü ekranları olan telefonlarda bir oyu oynadığınızda daha fazla ram e ve daha hızlı bir işlemcşiye ihtiyaç vardır. Sony Sola da fiyat performans açısından bakıldığında aynı oyunu daha ucuza ve doğru renlkleri görerek oynarsızınız. Samsung a gelince bazıları kayak fotoğraflarından söz etmiş :) Samsun önce kapalıyken lacivert göstermeyen beyaz bir kağıt çekeceğiniz zaman grı ve yeşil çekmeyen bir telefon yapsın hemen alacağım:) Sony de 3D panorama ve çok açılı 3D fotoğraf çekebilirsiniz ve arada bağlıntı olmadan LCD TV nizde görüntüleyebilirsiniz. Samsung un renkleri beyazlar sorunlu oldğu için berbat. Açıkçası fotoğraf çekmek gaf olur.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.10.2012 / 16:36

    Ace 2 ninde jelly bean alacağı açıklandı şimdi ne olacak peki

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.10.2012 / 00:33

    kamera hız güncelleme ram hafıza ekran kapak falan zartı zurtu tamam da en büyük sorun sarj herkesin nefret ettiği şeydir telefonun cebinde can cekişmesi helede sarj etme imkanın yoksa acık tehtit yani bittim bitiyorum batarya önemli hatta en önemlisi şarjın bittiğinde ha solo ha ace ha 3210 farkı var mı :-D benim kararım ace 2 denize kayak yapmaya mangal yapmaya gezmeye gidince tam resim cekecekken bataryanın bitmesi adamı deli eder anladınız umarım durumu :-D soloda batarya cıkmıyormuş ve daha az gidiyor. ace 2 alırım bide çift batarya bir hafta kullan dur işte

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.10.2012 / 17:19

    ace 2 varken solamı alınır ace 2 jell bean alıcak en kısa zamanda alırsa tatından yenmez :D

    YANITLA
  • spybot
    27.09.2012 / 10:18

    Sola tabiki

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.09.2012 / 21:27

    xperia sola'da nfc var ve işlemci hızı daha iyi. Fotoğraf kalitesi daha iyi.
    galaxy ace 2 'nin de ram'i ve bataryası daha üstün.
    İki telefonda android 4 alıyor.

    Sizce bataryası ve ram'i daha iyi olan ace 2'yi mi yoksa nfc si olan ve işlemcisi hızlı sola'yı mı tercih etmeliyim?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.09.2012 / 16:19

    xperia sola kullanıcısıyım, gerçekten mükemmel bir akıllı telefon

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.09.2012 / 06:49

    ace 2 ics güncellemesini atlayıp jelly bean alacak samsung duyurdu touchwiz arayüzüde sene sonuna kadar s2 ile birlikte güncellenecek ayrıca telefonu 2 ay kullanıp onlarca uygulama yükledikten aradaki ram farkını hissedebilirsiniz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.09.2012 / 18:20

    -testlerde özellikle youtube bakın antutu da sola 1.000 puan fark atıyor -solanın ön kamera ve batarya sorunu var -ace 2 ram 768 olmasına rağmen antutu skoruna göre konuşuyorum hiçbirşey katmamış performans olarak -ace 2 nin sadece ekranı amoled olmasından dolayı solaya göre renkler çok daha canlı görünüyor. Bunlara rağmen tercihim sola olurdu tasarım sağlamlık vs. samsungun satış sonrası sıfır desteği var daha geçen yılın amiral gemisi s1 2.3 de kaldı aynı donanıma sahip sony telefonlar nerdeyse jb alacak bu gerçekten can sıkıcı bir durum sadece bunlar için sola alınır. Ayrıca sony hiçbir ürünün sonuda gubidik bir harf ekleyip 9100g 5830i gibi bir önceki serinin donanımını azaltıp aynı fiyata satarak üstelik habersiz dolandırıcı teknikleri geliştirmez.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.09.2012 / 13:38

    hiç kafanızı yormayın sony alın hayatınızı yaşayın bu yazıyı olmadan yazıyorum süper telefon tavsiye ederim herkese ;-)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.09.2012 / 00:26

    Galaxy Ace 2 Xperia U'ya göre, hafıza kartı desteğiyle alınır. Ace 2 JB almayacak diyenler, yılbaşında görürüz.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.09.2012 / 20:38

    peki arkadaşlar sony xperi u mu ace2 mi sizce ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.09.2012 / 14:39

    ace 2'nin JB alacağı hikaye. Neymiş samsung un bulgar facebook sayfası bir kullanıcının sorusuna cevap olarak jb alıcak demiş. Biraz mantıklı olun JB alıcak telefonun Samsung sayfasında neden açıklaması yapılmadı. Resmi olarak ? Bunlar telefonu sattırmak için küçük oyunlar. Galaxy S'te de böyle oldu. Aynı olayı HTC'de yaptı. yani firmaların taktiği bu. Resmi açıklama olmadan gaza geliyorsunuz... Bence ikisini de almayın. Çok oyunlara düşkün değilseniz Desire X'i bekleyin derim. Ha illa bunlardan biri olacaksa Sola 4.1 i

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.09.2012 / 21:24

    sar değeri yüksektir solanın ace 2 daha sağlıklı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.09.2012 / 11:32

    Şu günlerde telefon alma aşamasındayım.Maddi anlamda gücümün yettiği 2 model arasında tam da aradığım gibi hem de Türkçe bir test bulmak beni çok memnun etti, çok teşekkür ederim.Bazı arkadaşlar oyun testinin yapılmadığından vs. bahsetmişler, diğer videolarda bunu görebilirler.Yukarıda başka bir arkadaş da yazmış, bu karşılaştırmada tek eksik olan bence SAR değerlerinden bahsedilmemesi. Bilinçli telefon kullanıcılarının bu değere dikkat etmesi lazım, sürekli yanımızda taşıdığımız bir cihaz sağlığımızı tehdit etmemeli, hızlı internet, iyi kamera yüksek işlemci vs. gibi değerler yüzünden kanser olma riskini göz ardı ediyor kullanıcılar, çok yanlış. Bütün artılarına rağmen Sony'i sırf şu sınırlarda gezen SAR değerleri yüzünden halaasatın almadım.SAR değerleri ABD ve EU'nun öngördüğü sınır değerlerinin altında fakat sınıra da çok yakın. İnsanın ister istemez aklını karıştırıyor ve canını sıkıyor. Bütün özellikleri yüzünden seçim Sony, fakat Samsung'un SAR değeri çook düşük..O yüzden halaa kararsızım :(

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.09.2012 / 09:03

    galaxy ace2 derim ben.xperia sola gibi sar değeri yüksek bir telefon alınmaz.Sağlığınıza zarar.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.09.2012 / 18:09

    Jb alması imkansızdan da uzak diyodun tolga efendi ace 2 alıcakmış jb güncellemesini neoldu şimdi?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.09.2012 / 18:00

    Bu karşılaştırmayı baştan yapmak lazım güncelleştirme alıcak ace 2 tolga beyden beklioyoruz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.09.2012 / 10:34

    Bu karşılaştırma, gereksiz ve yanlış olmuş. Çünkü iki telefonda birbirine denk ve Galaxy Ace 2 bir adım önde; Yılbaşında Xperia Sola kullanıcıları ICS kullanacakken, Galaxy Ace 2 kullanıcıları JB'ni kullanacak.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    05.09.2012 / 20:31

    Neden xperia sola'nın pilinin çıkarılabilir yapıda olmadığını ve galaxy ace 2'ninde ekran camının çizilmeye karşı dayanıklı olmadığını söylememişsiniz!! ? benzer fiyat ve özellikteki orta seviye f/p modeller hepsini denedim,çift çekirdekli ve iyi bir gpu ya sahipler üst düzey onları bile kimi zaman kasarakta olsa oynatıyorlar xperia u(hafıza kart girişi yok,hoparlör kötü,ucuz,ics geliyor,nfc yok,3.5inç ekran 480x854,kutu içeriğinde ekran filmi ve silme bezi var) xperia sola (önde kamera yok,pili çıkmıyor,nfc var,ics geliyor,hoparlör kötü,3.7inç 480x854,ince,kutu içinde nfc etiket var) galaxy ace 2 (ekran camı çizilmeye karşı dayanıklı değil mutlaka koruyucu film alıp takmalı,hoparlör normal,malzeme kalitesi pek iyi değil,ram sola ve u dan biraz daha fazla ama işlemcisi onlardan daha az hızlarda çalışıyor,ics gelmeyebilir ama geleceğine dair göz kırptı samsung,arayüzü xperialara göre gerçekten kötü htc one v,samsung galaxy w tek çekirdekli f/p ürünlerdir bu fiyatlara çıktıktan sonra bunlar alınmaz artık bunları boşverin yukardaki çift çekirdeklilerden birini seçin. bence xperia u modeli en iyisi neden derseniz ekran hepsinde daha küçük ama çözünürlük yüksek ve bu çok net bir ekran demek gerçektende öyle görünüyor,kutu içindende ekran koruma filmi ve temizleme bezi micro simi normal sime dönüştüren aparatının çıkması avantaj üstelik fiyatı hepsinden ucuz bi mağazada geçen kampanya ile 712tl idi tasarımıda bence hoş malzemeside iyi alttaki kapağın değiştirilebiliyor olması ve kutu içinden farklı renk bir tane çıkması bunu iyice artırıyor,ilerde telin rengini değiştirmekte zor ve pahalı olmaz teli alıp kapağını açınca ne demek istediğimi anlayacaksınız,derli toplu temiz sağlam bi telefon kamerasıda iyi resimler ve video çekiyor flash var oda başarılı android 4.0 zaten bu ay içinde geliyor onda da sıkıntı yok telefonun eksileri: hafıza kartı girişi yok ama dert değil kendi hafızası 4gb aşmazsın olur biter veya içerikleri online alırsın,nfc yok zaten buda ihtiyaç felan değil pek bi haltada yaramıyor,hoparlörü pek iyi değil buda sorun değil zaten artık birçok telefonun hoparlörü iyi değil. üst seviye telefonlarda samsungu tek geçerim ama iş orta ve giriş seviyesine inerse durum değişiyor.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    03.09.2012 / 13:09

    ben de de sola var . performans açısından çok iyi bir ürün . oyunlarda agent dash da biraz kasma var . ama dead trigger temple run falan hiç kasma yok . telefona ıcs gelcek diyolar . valla gelirse çok iyi olur . ıcs yi kaldırır da çünkü time scape kusursuz çalışıyor . koruyucu camı var ekran jelatinine gerek yok . ama bi tane deri kılıf lazım . kırılacak gibi bi hiss var içimde . çok hafif .

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.08.2012 / 18:14

    fan değilim sola kullanıcıyım ne diyeyim ram daha yüksek olsa hayır demezdim ön kamera olmaması benim için sorun değil pil sıkıntı 2 gün anca gidiyor xda da sola için de bölüm var yani zannetmeyin yok ancak telefon daha 5 aylık kimse garantiyi uçurmak istemiyor yoksa speed mod u denemek isterdim ---------- 2 telefonu karşılaştırırken yalnızca donanımı kıyaslayamazsınız içindeki yazılımda önemli htc one x ilk yazılımında tökezliyordu o zaman tökezlemeyen galaxy mini ondan iyi mi peki test ederken aynı yazılım olmalı (android sürümü değil tamamen aynı yazılım) ancak o zaman donanımı karşılaştırabilirsiniz sırf o yüzden sola da direkt ics yoktu sony riske girmek istemedi (ki bu yazılım dahi inanılmaz hızlı çalışabilir) xda da gördüğüm böyle ---- edit ace 2 de sony üretimi yongaseti olması ilginç orta segment için ideal bir yongaseti sanırım ----- 2 cihaz arası fark yok neredeyse ben ucuz olduğu için sola aldım.Ram e güvendim çünkü etrafta bir sürü 512 ram cihaz var olmadı custom ram ile ram kullanımını düşürürüm dedim ayarlardan ram kullanımını 90( 128 ram cache) a düşürdüm enfazla

    YANITLA
  • matrax70
    29.08.2012 / 15:42

    tartışmasız xperia sola android android jelly bean güncellemesi bir kere tartışmasız sony diyor hem ayriyetten xperianın performansı ace2'den daha iyi özellikle web gezinmeleri ve bir + olarak sonynin iddeası xperia serisi modeller icekream güncellemesi ile daha iyi pil ve daha iyi sistem performansı vereceği yönünde. Bide mantıklı olalım birinde NFC var birinde yok + xperiada DLNA özelliği birde kardeş sony kalitesi tartışılmaz.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.08.2012 / 18:56

    ace2 nin oyun performansı daha üstün grafiği

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.08.2012 / 17:53

    Nenamark 2 testine bakın grafik performansına. Android tabanlı akıllı telefonların grafik performansını ölçmek için kullanılan başlıca test yazılımlarından olan Nenamark, cihazın ekran çözünürlüğüne göre değişken bir puanlama yapıyor. Yani yüksek ekran çözünürlüklü telefonlar bu testte dezavantajlılar. Yüksek skor daha iyi. 25 FPS ve üzeri alanlar başarılı sayılıyor. ACE 2 :30,7 SOLA :28,8

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 22:34

    Ram i daha fazla ama test sonuçlari pert !

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 20:21

    samsun fanlar sola yı kötülemiş yani sonuçlar ortada yok ram i düşükmüş filan 4s de rami 512 biraz real yorumlar yapında telefonu alacak olan arkadaşrın aklını bulandırmayın

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 15:47

    Sola JB alacak

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 14:56

    solanın ekranı daha büyükmüş haha, 3.8" mi büyük 3.7" mi büyük, matematiğinizi seveyim,200 mhz işlemci farkını kullanımda hissetmezsiniz , ama ram android için candır,solaya jb gelip gelmeyeceği belli değil, sony custom rom olarak zengin değil ama xda samsunga çalışıyor, ön kamera batarya avantajını tekrar söylememe gerek yok , sony tip olarak güzel tamam ama ace2 kamera dışında donanım olarak daha iyi bir telefon

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 12:21

    06:19 Samsung Ceosu.Öncelikle solanın ekranı ace2 den büyük,rami düşük bi miktar ama işlemci çalışma hızı daha yüksek ve önemli...800 mhz a 1 ghz...Güncelleme ile yenilik gelmiyor diyerekte teknolojiden ne kadar anladığını belli etmiş.2.3 ile 4.1 arasındaki farklara bir bak istersen ! 2011 Xperialar kasıyordu ama sony bunu yeni güncelleme ile düzeltti.Solanın Jelly bean için donanımı gayet yeterli.Ve JB projeet butter özelliği ile çok daha hızlı çalışacak güncellendiğinde...Ayrıca ace 2 gayet çirkin.Sony neden bu kadar batıyor insanlara anlamıyorum.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 11:02

    Ace 2 nin arka kapağı çatladı kendi kendine,acaba garantiye girer mi?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 10:51

    Ekrani daha dar veua daha küçük değil solanim iyi sallamışsın.Asıl ace 2 de wifi sorunu var...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 06:19

    Gidin önce kullanıcı yorumlarını okuyun xparia sola wifi sorunu var, kapağında gıcırdama sorunu var, neresi kalite bunun ,rami düşük , ön kamerası yok, bataryası zayıf,ekranı daha dar ve daha küçük nasıl daha iyi diyorlar anlamak mümkün değil,sırf tasarımı için daha iyi diyorsunuz, güncelleme verse nolur vermese nolur , ics de xperia serisinin nasıl kastığını gördük,bu güncellemeler tele büyük bir yenilik getirmiyor, bunlar firmaların yenileri satılsın diye ticari hamleleri, sonuç olarak ace2 kamera, resmi yazılım desteği dışında çok daha iyi bir telefon

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 02:37

    Jb güncellemesi yeter sonynin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 02:11

    Her turlu Sony..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 01:15

    Rezalet olmuş. Bu kdr taraflı inceleme yakışmamış. Neden yüksek grafikli oyunları ikisinde de test etmemişsiniz?? Hemde bu ne saçma bir inceleme anlamadım. Buna 5 verdim buna 3 verdim. Tamamiyle kişisel bir inceleme. Alacaklara tavsiyem bu videoya göre seçim yapmayın.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 00:36

    Samsungun kullanıcı kitlesi = Güllü

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.08.2012 / 00:16

    Solanın aydınlatması çok şık geceleri

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 23:22

    Xperia Solanın dokunmadan algılayan ekranından bahsedilmemesi saçma olmuş.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 23:11

    Farka bak,sola 770 tl Ace 2 850 tl samsung 2.3 de bırakacak sony 4.1.1 e güncelleyecek...Sonynin önü açık bu sektörde kesinlikle.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 23:02

    Bırakın bunları Xperia Go çok daha iyi su ve toz geçirmez ve hemen hemen aynı fiyata....media martk da vardı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 22:58

    VİJİEY diyince daha havalı değil m tolga?VEGEA desen olmaz değil mi?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 22:56

    Ace 2 kasası gerçekten kötü,parlak kısımları dökülme yapıyor iadede almadılar elimde kaldı...ön kamerasıda çok kalitesiz.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 22:54

    19:14 ün demek istediğini anlayan varmı? Xperia U ya orta üst segment demiş falan neyin kafasıysa adamdaki.Benimt ercihim sola olurdu hem daha şık...kullanmayacağım görüntülü görüşme için ace 2 alacak değilim...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 22:20

    Sony SAR değeri yüksek değerli telefonlar yapmayı bırakmalı . SAR değerinin düşük olması CPU kadar önemli.

    YANITLA
  • rtsbora
    25.08.2012 / 20:49

    orta seviye telefonların bile hala 900 lira seviyesinde olması düşündürücü. bu fiyat seviyelerine çıkınca insan aklı ister istemez hep daha iyi modellere kayıyor. biraz daha fazlasına daha iyisi her zaman mevcut çünkü.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 20:25

    Samsung Fanboylar iş başında

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 20:18

    Sony xperia sola

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 20:14

    bence cicekperia daha guzel

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 19:56

    Güzel bir karşılaştırma olmuş. Ace 2'nin Ram'i fazla olmasa ne o parayı hak ederdi, ne de tercih edilebilir bir telefon olurdu. Ancak görünen o ki, bu telefonu Sola gibi alternatifler karşısında ram i de kurtaramıyor. Samsung'un ölü yatırımlarından biri...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 19:51

    iki telefon arasında kalmıştım çok yadımcı oldunuz çık teşekkürler

    YANITLA
  • $ervante$
    25.08.2012 / 19:49

    Bide Note ile S2 yi karşılaştırsanız güzel olur

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 19:48

    Sola

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 19:26

    512mb ram diyor ama total ram 368mb diyor nedir bu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 19:20

    one v jelly bean güncelleme almayacak. kesin mi acaba?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 19:14

    Sırf güncelleme alacak diye Sola alacak değilim, tasarım ve kalite kişisel görüştür, Ace 2 tasarımın Galaxy S III ile benzer olduğundan daha çekici geliyor. Zaten Arm Cortex a9 Novathor8500 işlemci kullanımına izin veren Samsung, yani Sony Orta/Üst segment arasında çıkarttığı Xperia U, Xperia Sola, Xperia P gibi telefonların başarısını Samsung'a borçlu. Tüketici de bu tarz telefonların fiyat/performans oranı Samsung tarafından belirlendiğini bilmeli.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 19:07

    İnceleme için teşekkürler ama bu iki telefon eşit Sola 4 puan fark atamaz.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 19:04

    Sony XPERIA Sola'da gördüğüm iki eksi var onlar da ön kamera ve batarya. Onun dışında gayet güzel bir telefon.

    YANITLA
  • TEGİN
    25.08.2012 / 19:02

    Bana mı öyle geliyor yoksa telefon resimlerinin olması gereken yerlerde(2. ve 3. sayfa) saksı resimleri mi var ? :/

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 18:58

    orta segmentin kralı sony xperia sola!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 18:48

    xperia u

    YANITLA
  • patientia
    25.08.2012 / 18:44

    Tartışmasız Xperia Sola :D

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 18:43

    özellikle kamera performansı ace den çok daha iyi bunu sola yı alırkende test etme fırsatım oldu daha canlı çekiyor sola tam bir f/p ürünü 768 mb rame aldanmayın derim ace alırken ayrıca güncelleme de gelecek gibi görünmüyor samsung destek vereceğe benzemiyor... o yüzden sınıfının en iyisi soladır.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 18:30

    sony varken samsungun adı geçer mi! sony her zaman en iyi fiyata en iyi telefonu verir

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 18:26

    Tabiki sola...Ace 2 nin parlak kısmı dökülme yapıyor...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.08.2012 / 18:24

    Sola Jelly bean alacağı için bile alınır...

    YANITLA