Tango Video Call İncelemesi

Tango Video Call İncelemesi

18/06/2012 18:30

Uygulama kurulumdan sonra adres defterinizdeki kişiler arasında Tango kullanan varsa otomatik olarak bulup gösteriyor (zaten video görüşme yapabilmek için karşı tarafta da bu uygulamanın kurulu olması gerekiyor). Tango, kendi alanında çok ünlü bir yazılım olduğundan benim gibi teknoloji seven insanlarla dolu bir adres defteriniz varsa birçok kullanıcı bulması mümkün.

Tango, temelde video konferans yapabiliyor. Ayrıca o an aktif olarak görüşme yapamadığınız bir kişi varsa ona görüntülü mesaj da gönderebiliyorsunuz. Öte yandan Tango Surprises kısmında videolara eklenebilecek ancak ücretli olan bazı animasyonlar da mevcut. Bunları da uygulama içinden satın alıp kullanabiliyorsunuz.

Tango, hem 3G hem Wi-Fi ağlarda kullanılabiliyor. Elbette data hızı yüksek Wi-Fi ağlarda daha iyi sonuç alınabiliyor. Ancak 3G için de sorunsuz olarak kullanılabildiğini belirteyim.

18/06/2012 18:30


Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.
Bu haber 148929 kez okundu Bu habere 193 yorum yapıldı

Yazar: Özgür Çetin

10 yılı aşkın süredir teknoloji ve internet sektörüne yazılarıyla katkıda bulunan Özgür Çetin, mobil cihazlara ve dijital fotoğraf dünyasına özel bir ilgi duymaktadır.

Yorum Yaz

ZİYARETÇİ

18.06.2012 18:44
Android telefonumdan iphone lu arkadaşımı arayamıyorum ikimizdede tango yüklü o beni arayabiliyor ama ben onu arayamıyorum sadece bende mi bu sorun var bilmiyorum. Neden acaba?

mekupa

18.06.2012 18:59
SDN OKURU 18.06.2012 18:44 Android telefonumdan iphone lu arkadaşımı arayamıyorum ikimizdede tango yüklü o beni arayabiliyor ama ben onu arayamıyorum sadece bende mi bu sorun var bilmiyorum. Neden acaba? sende sorun yok o seni arıyorsa onun aktivasyonunda eksik var ondan dolayı sen onu aradığında tanımsız görünyor aktivasyonun düzgün yaparsa sorun kalmayacaktır. ayrıca uygulamanın windows 7 windows xp windows vista da çalışan versiyonuda mevcut bilgisayardan da kullanılabiliyor.

ZİYARETÇİ

18.06.2012 19:37
Bendede iphone var biri aradımı bildirim vermiyor bazen.bildirimler açık olmasına rağmen :)

tahir40

18.06.2012 20:40
Bende sesli görüşmede bile sürekli kesilmeler, ses iletiminde gecikmeler oldu... Sesli görüşme için Viber, görüntüiü görüşme için skype en iyisi...

Rockco

18.06.2012 21:37
S2 ye kurdum :D ama deneyemedim What's up kullanan hiç bi kız Tangoyu kullanmıyor :D

Sabri Alyu

18.06.2012 21:44
GAYEET GÜZEL BİR UYGULAMA. BEN HEM S3TE HEM DE PCDE KULLANIYORUM. ÇAĞRI GELDİĞİNDE İKİSİ BİRDEN ÇALIYOR. EĞER PC BAŞINDAYSAM ORDAN CEVAPLIYORUM DAHA RAHAT OLUYOR.

ZİYARETÇİ

18.06.2012 21:55
Arkadaşlar benim android telefonumdada yüklü ve iPhone lu arkadasimla rahatça konuşuyoruz hatta ders bile çalışıyoruz :)

ZİYARETÇİ

18.06.2012 22:57
Android 4.0 yükledikten sonra rsngo kurdum. Bir code sms ile gönderiyor ama code doğrulanmiyor

ZİYARETÇİ

19.06.2012 00:31
karşı tarafın bu programı kurması şart mı? ayrıca eski telefonları kullanan tanıdıklar çok var, bu durumda onlar program kuramayacaklarına göre,YİNEDE konuşma ve görüntülü konuşma olurmu? DENEYENLER LÜTFEN AÇIKLASIN. ,,yani çift taraflı mı kurulması gerekir,yoksa bir taraf kursa yetiyormu?

ZİYARETÇİ

19.06.2012 00:34
aktivasyon nasıl yapılıyor,,TELEFONDA VE BİLGİSAYARDA,, ... MEKUPA,ya soruyoruz,lütfen cevap verinki bizde anlayalım. her telefonda ve bilgisayarda aktivasyon yapılması nasıl ve şart mı? android veya eski telefonlar olsa dahi ???

ZİYARETÇİ

22.06.2012 02:47
note zaten görüntülü özelliğe sahip, birde bunu yüklemenin ne faydası varki? NOTE VE BENZERİ TELEFONLARA YÜKLENMESİ GEREKSİZDİR. AKILLI TELEFONLARA.. YÜKLENMEZ. DELİ VE CAHİL TELEFONLARA YÜKLENİR.

ZİYARETÇİ

29.09.2012 11:23
tango ile yurtdışıda ücretsiz aranıyormu

ZİYARETÇİ

27.10.2012 20:49
selam inceleme ve bilgi paylasimi icin öncelikle tsk ediyorum. Benim bir sorum yada sorunum var verdiginiz linke tiklayinca acilan sayfadan yükle yi tikliyorum baska kücük bir pencere aciliyor ve cihaziniz bu e posta hesabiyla google play store uygulamasina erisemediniz diyor bir türlü indiremedim bir yer buldum ordan indirdim tangoyu ama .exe uzantili oldugu icin bu seferde telefonum tanimiyor .exe uzantili diye anlamadim gitti nasil yapacagimi yardimci olursaniz sevinirim tskler simdiden

ZİYARETÇİ

28.10.2012 19:42
Arkadaşımın nosunu nasıl çevvirecem

ZİYARETÇİ

01.11.2012 09:46
ben pc ye kurdum goruntu alıyorum fakat karsı tarafın sesı bana geliyor benım sesım karsı tarafa gıtmıyor bu uygulamayı androıd telefonumda kullanıyorum pc de sorun oldu

ZİYARETÇİ

20.11.2012 23:18
Yukledim menumdede var ancak actigimda error 62 veriyor nasil yapabilirim

ZİYARETÇİ

22.11.2012 13:57
Merhabalar, ben Samsung Galaxy S3 kullanıcısıyım. Telefonuma Tango yu yükledim. Çok kullanışlı bi uygulama ancak artık değil çünkü telefonumun android isletim sistemini 4.0.4 den 4.1.1 e yükseldikten sonra Tango uygulaması da engellendi. Ancak REHBER im tamamen silinmiş. Bu sadece tango uygulamasında geçerli nedenini hala çözemedim ve bu sorun sadece bende değil benim gibi S3 kullanan arkadaşıma da oldu. Sebebi nedir çözemedim yardımcı olursanız sevinirim. Tesekkurler SDN.

ZİYARETÇİ

23.11.2012 22:26
bada işletim sistemleri icinde boyle bi program var mı

ZİYARETÇİ

29.11.2012 11:58
Samsung Galaxy S3 Tango Rehber sorunu çözümü; 1- Rehbere gir, 2- Telefonun sol alt tarafındaki üzerinde iki çizgi olan dokunmatik tuşa bas 3- Görüntülenecek kişiler 4- Özelleştirilmiş liste yanındaki ayarlar düğmesine bas 5- Telefon seçeneğine gir 6- Tüm diğer kişiler seçeneğini işaretle Bunları yaptıktan sonra tangoyu açın kişileri yenileyin rehberiniz tamamen çıkacaktır.

ZİYARETÇİ

29.11.2012 19:56
Ben bu tangonun nasil kurulduğunu ayrıntılı bi şekilde öğrenmek istiyorum . Bi türlü kuramadık ve goruntulu konusma yapamadım

ZİYARETÇİ

03.12.2012 01:04
İphonede tango kullanıyordum şimdi note II ye kurdum e mail hatası veriyor ve aktivasyon yapamıyorum acaba bu sorunu nasıl aşabilirim. Teşekkürler

ZİYARETÇİ

07.12.2012 09:46
cok güzel bi program ama tongo dan gelen mesajları silemiyorumm nıye ki

ZİYARETÇİ

10.12.2012 20:58
Merhaba arkadaslar bende galaksi 3kullanicisiyim benimde rehberim tamamen silinmis bende telefon rehberine girdim rehberin menusunden gorunecek kisiler den sag alt ayarlardan kisilerin tümü ysmtim sonrada tekrar alta inip tango yeri küçük kutucugu isaretledim ama olmuyor neyapmaliyim artik kafayi yemek üzereyim yardimci olursaniz sevinirim...

ZİYARETÇİ

10.12.2012 22:40
Slm arkadaslar galaksi s3 kullanicisiyim google playerdan tango yazilimini indirdim hesap olusturdum ama kisiler cikmisiyor huc kimseyi bulmuyor kisi ekleden bile ekleme yapmiyor sim karta veya tlf ve google hesaplarina yonlendiriyor beni tangosu olan arkadasim araya biliyor ama ben hic kimseyi arayamiyorum zaten rehbere bile giremiyorum nedeni nedir yukarida yazan onerileri yaptim gene olmadi rehberden goruntulenen kisiler oradan sag alt ayarlardan kisilerin tumu yaptim sonra alta inip tango yazan yerden kucuk kutucuguda isaretledim olmuyor yardimci olursaniz sevinirim

ZİYARETÇİ

10.12.2012 22:40
Slm arkadaslar galaksi s3 kullanicisiyim google playerdan tango yazilimini indirdim hesap olusturdum ama kisiler cikmisiyor huc kimseyi bulmuyor kisi ekleden bile ekleme yapmiyor sim karta veya tlf ve google hesaplarina yonlendiriyor beni tangosu olan arkadasim araya biliyor ama ben hic kimseyi arayamiyorum zaten rehbere bile giremiyorum nedeni nedir yukarida yazan onerileri yaptim gene olmadi rehberden goruntulenen kisiler oradan sag alt ayarlardan kisilerin tumu yaptim sonra alta inip tango yazan yerden kucuk kutucuguda isaretledim olmuyor yardimci olursaniz sevinirim

ZİYARETÇİ

24.12.2012 18:45
ben pcden kullanıyorum ama mesela 2 kişi beni eklemiş almanyadaki kuzenler falan. listede isimleri gözüküyor, numaralarına bakmak için isme tıkladığımda hemen çağrıya başlıyor başka bilgi yok. onların telefon numarasını göremiyorum

ZİYARETÇİ

27.12.2012 01:04
mrb ben samsung s3 kullanicisiyim tango yükledim rehberi olmuyordu ama ( ZİYARETÇİ 29.11.2012 11:58 Samsung Galaxy S3 Tango Rehber sorunu çözümü; 1- Rehbere gir, 2- Telefonun sol alt tarafındaki üzerinde iki çizgi olan dokunmatik tuşa bas 3- Görüntülenecek kişiler 4- Özelleştirilmiş liste yanındaki ayarlar düğmesine bas 5- Telefon seçeneğine gir 6- Tüm diğer kişiler seçeneğini işaretle Bunları yaptıktan sonra tangoyu açın kişileri yenileyin rehberiniz tamamen çıkacaktır.) Arkadasimizin dedigi gibi yaptim ve sonunda oldu

ZİYARETÇİ

29.12.2012 21:49
Bende S3 kullanıyorum ama kişiler görünmüyor...

ZİYARETÇİ

31.12.2012 18:19
s3 kullanıyorum.video aramda benim kameram ters gözüyor.nerden düzeltebilirim?

ZİYARETÇİ

08.01.2013 17:11
Evet işe yaradı teşekkür ederim :)

ZİYARETÇİ

13.01.2013 02:04
Slm arkadaşlar benım tangomdan bır sapık bana msj göderıp duruyor resım de yoluyor tanımoyorum numaramı nerden bulmuş bılmıyorum rehperimde kayıtlı değil numarasinasil oluyor anlamıyorum resımını sılıyorum ama tangoyu sılıp yenıden yukleyınce yenıden gelıyor ben evlıyım yuvam yıkılır yardım edersenız memnun olurum

ZİYARETÇİ

13.01.2013 22:40
Tangodaki kisi listemi goremiyorum yardimci olurmysunuz teşşekurler..

ZİYARETÇİ

13.01.2013 22:41
Tangodaki kisi listemi goremiyorum yardimci olurmysunuz teşşekurler..

ZİYARETÇİ

14.01.2013 00:09
Slm arkadaş lar benim de tangoma resim geldi siliyorum tangoyu silip yüklediğim de resim ler tekrar geliyor lütfen bana yardım edin acil

ZİYARETÇİ

21.01.2013 04:24
tango programın da gönderilen resimler telefona inmiyor nasıl indirebiliriz yada serverden çekebiliriz

ZİYARETÇİ

24.01.2013 19:45
Tangoyu kullanıyorum görüntulu konuşmalarda karşı tarafın görüntüsüde seside var benim sesim karşı tarafa gitmiyor acil yardım

ZİYARETÇİ

01.02.2013 16:08
LAN BIRINIZ DE CEVAP YAZIN CEVAPPP

ZİYARETÇİ

02.02.2013 19:32
merhaba.s3 e kuruyorum tangoyu telefon numaramı giriyorum sms gönderilecektir diyor ama sms bir türlü gelmiyor.dolayısıyla hesap olusturulamıyor.sebebi nedir acama?

ZİYARETÇİ

06.02.2013 21:46
Cozumunu yazan arkadaslara tesekkurler ise yaradi saolun yaaa

ZİYARETÇİ

07.02.2013 01:52
Merhabs arkDaslar ben galaxy 3 kullaniyorum tangoyu indirip kurdum ama calistiramadim telefon numarasi dogrulanmadi diye yanit veriyor ne yaptiysam olmadi tango programinin en altinda cikiyor bu yazi lutfen yardimci olursaniz sevinirim

ZİYARETÇİ

07.02.2013 01:55
Lutfennn

ZİYARETÇİ

07.02.2013 01:56
Merhabs arkDaslar ben galaxy 3 kullaniyorum tangoyu indirip kurdum ama calistiramadim telefon numarasi dogrulanmadi diye yanit veriyor ne yaptiysam olmadi tango programinin en altinda cikiyor bu yazi lutfen yardimci olursaniz sevinirim

ZİYARETÇİ

08.02.2013 00:39
Htc de indirdim ama error hatası verip duruyor ne yapmalıyım biri yardımcı olsun lütfennn

ZİYARETÇİ

08.02.2013 01:08
Merhaba tango programini indirip kurdum ama kurulum tam gercekledmedi ben arayabiliyorum ama beni arayamiyorlar benim telefonumda numara dogrulanmadi diye yaniti tango programinin tam ortasinda bu yaziyi veriior yardimci olun arkadaslar

ZİYARETÇİ

08.02.2013 21:51
Telefonum galaxy s3 tango kişileri kaydetmiyor nen acabayardimci olurmusunuz

ZİYARETÇİ

18.02.2013 18:41
abıcım hem tlf dan hem pc den nerden baglanırsan baglan mukemmel ötesı bı uygulama tavsıye ederım umarım paralı olmaz daha sonra yapanın ellerıne saglık

ZİYARETÇİ

20.02.2013 10:58
Slm arkadaş lar benim de tangoma resim geldi siliyorum tangoyu silip yüklediğim de resim ler tekrar geliyor lütfen bana yardım edin acil

ZİYARETÇİ

23.02.2013 09:48
Biri yardım edebilir mi lütfen tango yu silsem bile numaram kayıtlı kalıyor.bir arkadaşım kayıt olmuştu daha sonra telefondan sildik programı ama bnm rehberimde hala tango kullanıcısı olarak gözüküyor lütfen yardımcı olun ??

ZİYARETÇİ

07.03.2013 22:39
merhaba ben pcden giriyorum, arkadaşım galaxy s3ten tangoya giriyor. ikimizde görüntülü konuşursak benim sesim gitmiyor ona. ben görüntüyü kaparsam sesim net gidiyor. sebebi ne olabilir? teşekkürler

ZİYARETÇİ

12.03.2013 10:14
Burada konu ile ilgili YORUM YAZ' ın deniyor. "Şikayetlerinizi yazın" demiyor. O yüzden kimse sizin derdinize çözüm bulmak zorunda değil burada. HErkes ısrarla şikayetlerini yazmaya devam ediyor. Enteresan insanlar yaa...

ZİYARETÇİ

16.03.2013 23:48
Merhaba Ben iPhone 4 kullanıcısıyim tango yü kurdum bazı iPhone li arkadaslarımı ben göremiyorum ama o beni görüyor o beni arayabiliyor görüşmeden sonra son görüşme listesinden otomatik olarak siliniyor ve ben hala onu göremiyorum bana istek te gönderdi ama hala bende gözükmüyor yardımcı olur iseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

ZİYARETÇİ

24.03.2013 12:25
selam acaba android işlemcili tablet cihazdan herhangi bir cep telefonuna görüntülü arama mümkünmüdür?

ZİYARETÇİ

25.03.2013 16:57
mrb arkadaşlar ben samsung galaxy y kullanıyorum tangoyu indirdim ama kurulum danmı neyse tango olan kişileri ve onlarda beni göremiyo. acaba galaxy y telefenda bu özellik yok diyemi oluyo galaxy y de kulanılmazmı tango yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşk ler saygılar...

ZİYARETÇİ

10.04.2013 22:05
Galaxy s3 mini kullaniyorum ... Arkdasim iphone kullaniyor ve onunla tangoda konusamiyorum hata veriyor bunun sebebi ne olabilir

ZİYARETÇİ

17.04.2013 23:05
Fotograf sorunu icin önerisi olan var mı?

ZİYARETÇİ

21.04.2013 10:00
Mrb.az once bni biri aradi.onda eski numaram vardi.yeni numara alinca tangomdaki numaramida degstm.uzun zamn oldu.tango aramasi geldi smdi bna.baktim tanimadgim bi numara.ekleyip whatsaptn sordum.bna bnde anlamadim esra diye adimin cktgini soledi.bole bsi mumkunmu

ZİYARETÇİ

21.04.2013 14:00
Slm millet son güncelleemelerden sonra evet sorunlar giderildi ama internet paketinide bitiriyor mesela ayda 20gb yetmiyor hepde tango internet dayandıramiyorum artık daha önceki gibi economik degil baska program bakıcam artık herhalde

ZİYARETÇİ

21.04.2013 14:02
Slm millet son güncelleemelerden sonra evet sorunlar giderildi ama internet paketinide bitiriyor mesela ayda 20gb yetmiyor hepde tango internet dayandıramiyorum artık daha önceki gibi economik degil baska program bakıcam artık herhalde

ZİYARETÇİ

25.04.2013 06:31
tangoyu daha once kurdum arkadasima resimler filan gondrrdim simdi o arkadasimla konusmuyoruz tangoyu kaldirdim ve birzaman sinra tekrar kurdum yazilar degil ama ona ilk bastan beri yolladigim tum resimler ilk kurdugum anda geri geldi bu resimleri ve bu gecmisi silmek icin ne yapmaliyim bu hatti iptal etsem badka biri alsa ayni resimler onada gidecek acil yardim lutfen ve bu arkadasi engellemek icin ne yapmaliyim

ZİYARETÇİ

26.04.2013 01:46
galaxy s3 tango yu yükledim hesabi actim telefon numaran dogrulanmadi diyor ne yapmam lazim lütfen

ZİYARETÇİ

03.05.2013 15:25
arkadaslar bu gecmisi nasil temizlerim programi kaldirip yuklesem bile gecmis yine geri geliyor silmek bir turlu mumkun olmuyor bu konuda bana yardim edermisiniz tskler

ZİYARETÇİ

05.05.2013 19:25
bende sürekli hata 62 yaziyor napa bilirn buna karşı telefonumda eskidende yüklüydu tango ama simdi hata veriyor neden böyle yardimci olursanz sevinirm tsklr ...

ZİYARETÇİ

13.05.2013 10:46
telefonuma tango yükledim kişi listesi çıkmıyor yardımcı olurmusunuz rehbere girip menü tuşundan google birlşetiri tuşladıgım halde kişi listesi çıkmıyor ne yapmam gereklidir

ZİYARETÇİ

16.05.2013 20:42
iyi oldu

ZİYARETÇİ

12.06.2013 00:27
Bi arkadasim tangodan beni arayabiliyor ama ben onu arayamiyorum listemde gorunmuyor bile ne yapmaliyiz???

ZİYARETÇİ

12.06.2013 14:54
Bi arkadasim tangodan beni arayabiliyor ama ben onu arayamiyorum listemde gorunmuyor bile ne yapmaliyiz???

ZİYARETÇİ

13.06.2013 20:28
İphone 4kullaniyorum tangoyu actigim zaman kendi kendine kapaniyor

ZİYARETÇİ

22.06.2013 03:04
Bende resimlerden şikayetçiyim böyle olmaması gerek aslinda bi çözüm mutlak vardir çünkü uygunsuz resimler var karşı taraftan gelen lütfen yardım edin :(

ZİYARETÇİ

22.06.2013 03:05
Bende resimlerden şikayetçiyim böyle olmaması gerek aslinda bi çözüm mutlak vardir çünkü uygunsuz resimler var karşı taraftan gelen lütfen yardım edin :(

ZİYARETÇİ

23.06.2013 09:59
sildiğim mesajları nasil geri alabilirim

ZİYARETÇİ

11.07.2013 20:34
S3 sorunundaki rehber sorunu çözümü icin tesekkurler

ZİYARETÇİ

12.07.2013 01:18
Arkadaşını görmen için telefon numarasını kaydetmen gerekiyor

ZİYARETÇİ

12.07.2013 02:41
telefonum htc ona yüklenmedi bende bilgisayara yükleyip ona atmak istedim olmadı ne yapabilirim ?

ZİYARETÇİ

13.07.2013 12:36
Tangoda actıhımız hesabı nasıl silebiliriz bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi

ZİYARETÇİ

15.07.2013 23:21
Error 62 derse hafizanizi bosaltin o zaman calisir

ZİYARETÇİ

16.07.2013 05:45
Tangoda görüntülü arama yaptigimizda ve karsi taraf bu aramayi acmadiginda karsi tarafa sadece msj mi gidiyor yoksa goruntuler de mi gidiyo

ZİYARETÇİ

18.07.2013 15:31
Telefonumda karsi tarafda tango yuklu gosteriyor. Fakat sordugumda uygulamayi sildim gozukemez diyor. Yalanmi.soyluyor yoksa gercekten sildimi? Ve son bisey karsi taraf netini kapatincaca cepten karsi tarafi tangolu ararsak kisi listesinde o kiside tango oldumu belli olurmu

ZİYARETÇİ

20.07.2013 08:45
Slm tabletime reset cektim tangoyu yeniden kurdum eski kodumu da telden sildim yeni kodu nasil alabilirim yardimci olursaniz sevinirim kolay gelsin

ZİYARETÇİ

20.07.2013 08:47
Yeni cod nasil alabilirim

ZİYARETÇİ

21.07.2013 15:35
Kişileri silemiyorum Yada adını değiştirmiyorum bilgisi olan yardım edebilirim lutfen

ZİYARETÇİ

23.07.2013 22:48
Kişileri nasıl silebiliriz yardımcı olun lütfen

ZİYARETÇİ

25.07.2013 20:46
s3 e tango nerden yükleniyo

ZİYARETÇİ

03.08.2013 23:58
Tangoda goruntulu konusma yaparken benim goruntum kardi tarafa ters gozukuyor,yardimci olursaniz sevinim.tesekkurler...

ZİYARETÇİ

04.08.2013 21:49
Ters goruntu sorunum var lutfen cvp yazin galaksi s3 kullaniorum

ZİYARETÇİ

04.08.2013 21:49
Ters goruntu sorunum var lutfen cvp yazin galaksi s3 kullaniorum

ZİYARETÇİ

04.08.2013 21:49
Ters goruntu sorunum var lutfen cvp yazin galaksi s3 kullaniorum

ZİYARETÇİ

06.08.2013 04:39
merhaba. tangoyu nasıl silebilirim veya kisileri nasil engelleyebilirim yardimci olun lutfen

ZİYARETÇİ

10.08.2013 00:33
sayın özgür bey telefon tangoda resmimi ters gönderiyor ve karşının sesi gitmiyor

ZİYARETÇİ

12.08.2013 21:18
ben tango yükledim ama hesabımı kapatmak ıstıyorum nasıl olcak bu yardımcı olur musunuz?

ZİYARETÇİ

19.08.2013 03:25
Tangoda goruntulu konusma yaparken benim goruntum kardi tarafa ters gozukuyor,yardimci olursaniz sevinim.tesekkurler...iphone 5 kullanıyorum

ZİYARETÇİ

20.08.2013 23:14
benim tangoda tek klavye deişti nasıl düzeltebilirim

ZİYARETÇİ

22.08.2013 16:19
mesajlarimi silemioeum lrfen yardim edin[;

ZİYARETÇİ

22.08.2013 16:19
mesajlarimi silemioeum lrfen yardim edin[;

ZİYARETÇİ

25.08.2013 20:01
yav kişiler listesindek imse gözükmüyor rehberde full herkeste tango var çıkmıyo yardım

ZİYARETÇİ

26.08.2013 10:39
Iphone4 kullanıcısıyım.profil resmimi değiştiremiyorum İlk kurduğumda film rulosuna ulaşmasına izin vermemiştim şimdi fotonı değiştirmek yasa ilave resim eklemek istiyorum ama ekleyemiyorum yardım ederseniz sevinirim tangoyu silip yeniden yükledim ama sorun devam ediyor tşkklr

ZİYARETÇİ

26.08.2013 10:40
Iphone4 kullanıcısıyım.profil resmimi değiştiremiyorum İlk kurduğumda film rulosuna ulaşmasına izin vermemiştim şimdi fotonı değiştirmek yasa ilave resim eklemek istiyorum ama ekleyemiyorum yardım ederseniz sevinirim tangoyu silip yeniden yükledim ama sorun devam ediyor tşkklr

ZİYARETÇİ

26.08.2013 10:41
Iphone4 kullanıcısıyım.profil resmimi değiştiremiyorum İlk kurduğumda film rulosuna ulaşmasına izin vermemiştim şimdi fotonı değiştirmek yasa ilave resim eklemek istiyorum ama ekleyemiyorum yardım ederseniz sevinirim tangoyu silip yeniden yükledim ama sorun devam ediyor tşkklr

ZİYARETÇİ

26.08.2013 15:27
slm ben bıse sorcaktım bu tangoda vıdeo kayıtı alabılıyormuyuz ?

ZİYARETÇİ

27.08.2013 16:56
tangodan arkadaş silme nasıl yapılır

ZİYARETÇİ

28.08.2013 03:10
Arkadaslar ben tangoyu yukledim herzamanki gibi Lakin bende numara ve mail.adresi dogru olmasina ragmen hala numaraniz.dogrulanmadi yaziyor neden acik cevap beiyorum Telefonum htc

ZİYARETÇİ

28.08.2013 11:42
Arkadaslar ben eklediğim birini silmek istiyorum bulamadım :)

ZİYARETÇİ

29.08.2013 18:40
tango üyeliği nasıl iptal edebiliriz

ZİYARETÇİ

30.08.2013 02:46
Engellenenler listesi nasıl temizleniyo bilen varmıı:??

ZİYARETÇİ

31.08.2013 11:05
arkadaş listesinden kişleri silme nasıl yapılıyor yada varmı

ZİYARETÇİ

01.09.2013 12:47
bilgisayarıma tango yükledim fakat kişi ekleyemiyorum bu nasıl olacak acil yardım lütfen

ZİYARETÇİ

02.09.2013 12:15
Bildirim ayarlari diye bir bolum yok mu acaba? Gelrn bildirimleri sessize almak istiyorum, her mesaj heldihinde veya ben mesaj yolladigimda cikan sesi engellemenin bir yolu yok mu?

ZİYARETÇİ

02.09.2013 15:23
Kisi nasil siliniyor tangoda yaaa

ZİYARETÇİ

08.09.2013 20:28
hesabimi silmek istiyorm bi allhin kulu yrdmci olrsa sevinirim

ZİYARETÇİ

08.09.2013 21:24
kişi silemedim bi türlü engelledim ama görmek istemedigim biri silip tekrardan yükleme rahmen olmadı.yardım edin lüffen

ZİYARETÇİ

09.09.2013 00:08
ARKADAŞLAR NE FOTO SİLEBİLİYORSUN NEDE RESİM KALDIRABİLİYORSUN COK SACMA SAPAN Bİ ŞEY YAPMIŞLAR.O YÜZDEN İLK TEN DİKATLİ OLMAK GEREKİDRDİ BENDE MAGDURUM O KONUDA..

ZİYARETÇİ

09.09.2013 14:25
yelefon numaraları görünüyormu peki

ZİYARETÇİ

10.09.2013 02:23
Ben engeledigim kisiler silmek istiyorum lutfen yardimci olurmusunuz

ZİYARETÇİ

11.09.2013 16:39
bişe soracam arkadaşım tango için arkadaş bulma mesafen nekadarsa o yazıyor tarzında bilgi verdi saçma geldi ama merak ettim oyle bir saçmalık var mıdır?

ZİYARETÇİ

12.09.2013 18:42
nasıl silecem bu uygulamayı

ZİYARETÇİ

16.09.2013 22:38
s.a bu program nokia 700 calısırmı

ZİYARETÇİ

23.09.2013 04:39
Fotoğraflar tamamen nasıl silinir?ya da hesap silme nasıl olur?

ZİYARETÇİ

23.09.2013 19:23
S3 kullaniyorum tango programım ingilizce nasıl türkçe yaparim

ZİYARETÇİ

23.09.2013 19:24
S3 kullaniyorum tango programım ingilizce nasıl türkçe yaparim

ZİYARETÇİ

24.09.2013 09:16
galaxi s4 tangoda ters görüntü sorunum var nasıl yardımcı olabilirsiniz

ZİYARETÇİ

25.09.2013 22:25
sony xperia s kullanıcısıyım 2 tane var. İkisinde de tango proğramında görüntülü konuşurken sesim girmiyor, karşı tarafın sesi bana gelir benim ses gitmiyor. sadece tango da bu böyle. sebebini ve çözümünü bilen varmı. teşekkürler

ZİYARETÇİ

30.09.2013 12:06
arkadaşlar tango programında neden bluetooth kulaklık desteği yok bilsi olan varmı acaba viber da falan kullana biliyorum media destekli bi kulaklık fakat tangoda işe yaramıyor

ZİYARETÇİ

01.10.2013 01:54
Merhabalar,Iphone 4 kullanicisiyim.IOS7.02 update den sonra tangoda ses o kadar azaldiki.Bunu duzelmek mumkunmu? Ayni sorunu yasayan varmi acaba?

ZİYARETÇİ

02.10.2013 14:44
Selamlar s3 kullanicisiyim tango ile gonderilen resimler nereye kayit ediliyor bilen varmı saygılar.

ZİYARETÇİ

06.10.2013 17:38
Benim 3 tane tango hesabim var nasil oldu anlamadim programi silip tekrar yukleyince yeni bi profil acmak zorunda kaldim ve tekrar sildim denemk icin tekrar bastn bi profil actim ve su an 2 profilimide 100m de goruyorum ? Nasil duzeltebilirim?

ZİYARETÇİ

08.10.2013 21:05
Benim tango programı var istemeden birinin arkafaslik isyegini kabul ettim simdi onu arkafasliktan çıkar mak istiyorum olmuyo yardimci olurmusunuz

ZİYARETÇİ

09.10.2013 15:15
Merhaba Arkadaşlar, tango kullanıyorum tango tangodan gelen mesajlarda telefonumda uyarı sesi çıkmıyor bundan dolayı msj gelip gelmediğini bilemiyorum ve sürekli kontrol etmek zorunda kalıyorum yardımcı olursanız sevinirim aliunver@windowslive.com

ZİYARETÇİ

13.10.2013 18:57
Cevap yazan olsaydı keşke

ZİYARETÇİ

13.10.2013 21:48
Hesabımı tamamen silmek için ne yapmam lazım lütfen acil !!

ZİYARETÇİ

18.10.2013 01:57
Bosuna yazmayın tangoda eklenen kişi silinemez

ZİYARETÇİ

21.10.2013 13:39
Mesaj silmek çok basit arkadaşlar mesajın üstüne basılı tutun mesaj sil diye birşey çıkıyor ve basitce silinebiliyor mesajınız...

ZİYARETÇİ

03.11.2013 13:42
TANGOYU YÜKLEDİKTEN SONRA SMS MSJINI ALAMIYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ ?

ZİYARETÇİ

07.11.2013 17:14
ÇÖZÜM :::::Anlatıyorum dinleyin...tango sitesiden silme formunu doldurup yollayın ve sonra tangoyu telefondan silip telefonu açıp kapatın...sonra 72 saat boyunca yüklemeyin ve bekleyin...72 saat sonra üyeliğiniz yolladığınız forum sayesinde silinecektir...tangoda kişi silme mümkün değildir...mesajları eliniz ile yana kaydırarak silebilirdiniz Yada basılı tutarak...gönderdiğiniz resimleri ve ya aldığınız resimleri mesajlar menüsünde sağ alt kısmındaki resim butonuna basarak ordan silebilirdiniz...zaten resim yolladığınız mesajı silince otomatik silinmektrdir..

ZİYARETÇİ

09.11.2013 20:28
şimdi formu doldurup yolladım 72 saat sonra silinecek hesap diyor. 72 saat sonra tekrarda tangoyu yüklediğimde o eski eklediğim arkadaşlar ( tel numarası ile olmayan arkadaşlar) gözükecekmi acaba?

ZİYARETÇİ

09.11.2013 20:42
tango da numaramız baskası tarafından görülür mü?

ZİYARETÇİ

10.11.2013 16:30
Peki tablete nasil numaralarimizi kaydedebiliriz

ZİYARETÇİ

12.11.2013 11:45
s4 tango görüşme yaparken görüntüm karşıya ters yani tepe aşğı gidiyor nasıl düzelte bilirim

ZİYARETÇİ

12.11.2013 17:09
lişi silme özelliği neden yok

ZİYARETÇİ

13.11.2013 01:24
Tangodaki profil yeri boş bırak istiyorum olmuyor neden ilâ profili doldurmak mi ?lazım selamlar

ZİYARETÇİ

14.11.2013 00:08
doldurduyumuz basvuru dan sonra hesabimizin tamamen sildiginden nasil emin olabiliriz ?

ZİYARETÇİ

14.11.2013 01:42
tangonun sitesini bulamadım. adres yazabilirmisiniz. tşkkrlr

ZİYARETÇİ

14.11.2013 18:24
ben s3 kullanıcısıyım.tango programından bana sürekli tanımadığım kişiler msj atıp arkadaşlık isteği gönderiyor nasıl bunu durdurabilirim ? sadece tel arkadaşlarımın görmesini istiyorum beni.

ZİYARETÇİ

14.11.2013 21:53
Merhaba ben galax as kullaniyorum.tango yukledim fakat hafiza karti dolu oldgu icin sildim. Tekrar yukledim ama simdi telefon numaramdan hesabima giremiyorum.lutfen yardimci olur musunuz

ZİYARETÇİ

15.11.2013 04:20
Eklemiş olduğum arkadaşları engelledim ama komple silmek istiyorum

ZİYARETÇİ

20.11.2013 17:25
Tango uygulamasını açıyorum fakat sohbette kimse görünmüyor sebebi nedir acaba??

ZİYARETÇİ

05.12.2013 00:46
Neden diger programlarda oldugu gibi hesabi sil bu programda yok cok sacma uysss oldummm. ....

ZİYARETÇİ

07.12.2013 10:10
Tangoda engellendiğimi nasıl anlarım? Ve eklenen kişinin numarasına nasl ulaşabilirim lütfen yardımcı olun ?

ZİYARETÇİ

07.12.2013 10:13
Engellendiğimi nasl anlarım

ZİYARETÇİ

16.12.2013 23:22
Tangosu olmayan herkesin var gözüküyor rehberde tsngodada arkadadlarimda tum rehber goxukuyo nasıl düzeltilir yardım edin

ZİYARETÇİ

24.12.2013 16:01
Tango programını yükledim telefonumda ve facebook kayıtlı tüm arkadaşlarıma sürekli msj gönderiyor. fotoğraflarımı gönderiyorum bakın diye. Bu msj ları nasıl engelleyeceğim. Yardımcı olurmusunuz.

ZİYARETÇİ

26.12.2013 10:57
TTanoda resim paylasinca rehberimdeki kisilere resmi begen die mesaj gdior sebep ne olabilir

ZİYARETÇİ

30.12.2013 12:36
Giriş yapamıyorum tangoya ongündür giriyodum dün aksamdan beri giriş yapamıyorum ekrana gelio geri gidiooo neden nöle oldu

ZİYARETÇİ

03.01.2014 22:24
ağlama duvarına dönmüş ne bi bilen yazmış nede yardımcı olan var

ZİYARETÇİ

09.01.2014 18:54
Engenlendigimi nazil ogrene bilirim

ZİYARETÇİ

13.01.2014 13:38
slm yükleyen üstünden mesaj yolluyor onun bi sakıncası var yada nasıl engellenir

ZİYARETÇİ

13.01.2014 15:41
bende tango yüklü arkadaslarımın paylaştıklarını göremiyorum mesaj yolluyorum gitmiyor görüntülü arıyorum gitmiyor ne yapmam lazım

ZİYARETÇİ

14.01.2014 10:15
ya karşılıklı konuşma mesajları nasıl siliniyor.öyle bir seçenek yok..okadar yapmışlar ama silme bölümü yok

ZİYARETÇİ

20.01.2014 01:58
Tangoda premıum um. Bunu nasıl ıptal edip tangoyu kapatabılırım. Aiphone 4 s kullanıyorum. Lütfen yardım edin

ZİYARETÇİ

20.01.2014 23:10
***telefonum general mobile discovery tangoda eskiden resim paylaşabılıyordum ama şimdi resim paylasamıyorum ve profil resmimi dahi degiştremiyorum ne yapmam lazım nasıl düzeltecegim

ZİYARETÇİ

25.01.2014 21:34
ben selim abimin fotolarına bakmak istiyorum ama bakamıyorum yardım ederseniz sevinnirim........:(

ZİYARETÇİ

29.01.2014 00:41
ıyı akş merhaba motorola akıllı telefon kullanıyorum,tango yukledım benı ekleyen ınsanlar var,ama ben ekleyemıyorum,bazı ınsanlarada mesaj atamıyorum

ZİYARETÇİ

01.02.2014 20:24
ben general mobile discovry kullaniyorum tango yukledm ve tanimadigim kisilerden surekli msj ve arkadaslik istegi geliyor bunu nasil iptal edebilirim..ne yapabilirim

ZİYARETÇİ

02.02.2014 14:17
note 2 aktivasyon yapamadım bir turlu bilgi icn kırmızı alarm cubuguna dokunun diyor yardım lutfen

ZİYARETÇİ

03.02.2014 16:11
Bundan nasıl çıkış yapabilirim

ZİYARETÇİ

09.02.2014 17:06
merhabalar tango , kimlik doğrulamadı hatası veriyordu ve bir süre sonra opps! ağınız kaydı engelliyor hata veriyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz ?

ZİYARETÇİ

12.02.2014 23:12
Ben tangodan ileti alamiyorum neden

ZİYARETÇİ

15.02.2014 11:48
GALAXY S 3 TELEFONUMA TANGO YÜKLEDİM REHBERDEKİ TÜM KİŞİLER TANGODA GÖZÜKYOR YARDIMCI OLURMUSUNUZ TEŞEKÜRLER

ZİYARETÇİ

19.02.2014 16:16
Wiko cink-slim (android) kullaniyorum. Daha once tango yukluydu telefonumda hafizayi sifirlamak zorunda kaldim. Yeniden yukledim tangoyu ayni numaramla. Hesabini dogrulayin diyor. Kirmizi alarm cubuguna dokunun diyor nasil yapabilirim yardimci olursaniz Çok sevinirim. Farkli numara ile de denedim.yeni bi hesap acmayi ayni Sorun. Tesekkur ederim.

ZİYARETÇİ

02.03.2014 16:14
Merhabalar. Benim bir android telefonum yok. Tango programını da daha yeni duyuyorum. Arkadaşlarım bana telefon açıp Tango aracılığı ile uygunsuz resimler paylaştığımı söylediler. Can sıkıcı bir durum. Ne yapabilirim?

ZİYARETÇİ

08.03.2014 01:52
Ben tangoyu sildm ama facebookta degstrdgim profil resmi tangodada deismis onn sebebi ne ben tangoyu kullanmiyrm bile nasl olduda profil resmi deisms ve baskalrnda kullndgm gozukyr

ZİYARETÇİ

24.03.2014 20:33
Arkadaşlar ben tango kullanıyorum ama bazen hiçsıkıntı olmadan görüntülü konuşuyorum bazende baglanılıyor diyor ama bir türlü baglanamıyor o beni aradığı zamanda bazen hemen açılıyor bazende kamara açılıyor yazısı geliyor bir türlü açılmıyor lütfen yardım edermisiniz

ZİYARETÇİ

25.03.2014 03:23
Merhaba fotoğraf paylastigimda listemdeki herkese ileti gidiyor paylastigim fotografa bak diye nasıl engellerim

ZİYARETÇİ

25.03.2014 03:29
Fotoğraf paylaşımı yaptigimda arkadaşlarıma mesaj gidiyor bunu nasıl engellerim?

ZİYARETÇİ

29.03.2014 10:57
Tangodan gözükmüyorum yazdıklarım gıtmıyo oops ağınız kaydı engelliyor dıyor

ZİYARETÇİ

03.04.2014 16:28
bende de resim yüklerken mevcut resim yüklenemiyor gibi birşey çıkıyor arkadaslar yardımcı olabilirseniz sevinirim telefon general mobile bu arada

ZİYARETÇİ

09.04.2014 20:53
note3 tango kulanamıyorum arkadaşlarımın resmini bile begenemiyorum mesaj atamıyorum 3 gündür böyle ne yapmalıyım bilen varmı arkadaşlar

ZİYARETÇİ

11.04.2014 18:42
Mrb tablette kullaniyorum ama 1 aydır numarami dogrulamiyo sms de gelmiyo acil yardim

ZİYARETÇİ

13.04.2014 17:33
bnm aramalar ve msj lar gitmiyor neden acaba?

ZİYARETÇİ

14.04.2014 09:42
tangodan kimseye yazmiyom engellendiniz diyor ama kimseye sebep neder

ZİYARETÇİ

14.04.2014 17:02
Görüntüyü karesi taraf kaydedebilir mi? Yardim edin

ZİYARETÇİ

14.04.2014 18:42
Tl listemde bazı kişilere istek dışı sms gitti kimlere gittigini öğrenme için ne yapabilirım çok acil

ZİYARETÇİ

01.05.2014 03:47
Kimsenin fotosunu beyenemiyorum tangodan kimseye msjlarım gitmiyor acaba yardımcı olurmusunuz

ZİYARETÇİ

02.05.2014 22:36
Profil resmi yukleme sorunu yaşıyorum

ZİYARETÇİ

06.05.2014 00:43
ben görüyorum fakat karsi taraf beni goremiyor . lutfen yardimci olun . ne yaptiysam olmadi ...

ZİYARETÇİ

06.05.2014 08:46
İphone 4 kullanıyorum. Tango yükledim.Wifi üzerinden bağlandım. Numaramı girdim. Facebook ile giriş yaptım ama ''Opps! Ağınız kaydı engelliyor. Lütfen ayarlara gidin ve aramaları alabilmek için porfilinizi başka bir ağdan tekrar kaydetmeyi deneyin '' hatası veriyor. Ben isim ve mail girerek yapmayı denedim yine aynı hata. Tangoyu kaldırdım. Ayarlardan ağları sıfırladım ve tangoyu tekrar indirdim yine aynı hata. Bu hatayı nasıl halledebilirim ?

ZİYARETÇİ

19.05.2014 03:05
Slm benim tlf not 2 bluetooth kulaklikla neden tangodan gorusme yapamiyorum skpey den ratbirsekilde yapiliyor ama tango desteklemiyor lutfen bir cevap yazin

ZİYARETÇİ

03.06.2014 18:29
tangoda baskasiyla konustugun mesajlari gorme imkani varmi varsa bu nasil olur ...yani sen biriyle konusuyorsun bu mesajlar badka biri okuyabiliyor ve bu oldu nasil oldugunuda bir turlu bulamadim bulmaya calisiyorum cok tehlikeli bir olay bilgisi olan yazsin arkadaslar...

ZİYARETÇİ

04.06.2014 11:07
Herkes bende engellenmis durumda neden olabilir ve nasıl düzelir

ZİYARETÇİ

09.07.2014 18:57
Merhaba Nesli ben.. telefonum guncellendikten sonra eski hesabima ulaşamıyorum bunun bir çözümü varmı lütfen blgilendirin Teşekkürler. .....

ZİYARETÇİ

13.07.2014 00:20
Tango hesabimi silmek istiyorym nasl silebilirim koly yonden yardimci olursaniz sevinirim

ZİYARETÇİ

13.07.2014 00:22
Tango hesabimi kolay yonden silmek istiyorum yardimci olursaniz sevinirim

ZİYARETÇİ

15.07.2014 08:36
s3 kullanıyorum ve sms mesajları dırek telefon ekraında cıkıyor bun nasıl engellerım tesekkurler

ZİYARETÇİ

19.07.2014 17:13
Resim gonderemiyorum nasil halledirim s3 kullanıyorum

ZİYARETÇİ

23.07.2014 17:04
Beni tangodan ekleyen birinin numarasını öğrenebilirmiyim

FORUMDAN SON BAŞLIKLAR

Yeni nesil konsollarla birlikte görsel şölene dönüşen Assassin's Creed Unity'den harika görünen ve kaçırılmaması gereken yeni bir oynanış videosu daha geldi....
Nissan’ın Concept 2020 Vision Gran Turismo adıyla tasarladığı bu otomobile binmeniz mümkün değil. Onu sürebilirsiniz ama şimdilik sadece sanal bir direksiyonun arkasında...

SDN Medya

 

Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sk. No: 6/4 4. Levent/ İstanbul
Tel: 212-269 70 87 Fax: 212-269 16 22
info@shiftdelete.net - ik@shiftdelete.net
ShiftDelete.Net sunucuları ixirhost tarafından barındırılmaktadır