USB Bellekten XP Kurmak

USB bellekten XP kurmak için dosyaları belleğe atabileceğinizi ve yükleyebileceğinizi biliyor musunuz. O zaman bu yazımızı dikkatlice okuyun.

17.04.2009 / 17:53
USB MultiBoot 10 Programını İndirin

İlk yapmanız şey USB MultiBoot 10 programını indirmek. MultiBoot 10 esasında birçok programı içinde bulunduran bir klasör. Bu klasörün içini açıp USB_MultiBoot_10.cmd adlı dosyayı çalıştırın.

 

USB_MultiBoot_10.cmd adlı dosyayı çalıştırın.


Karşınızda ilk olarak bir DOS ekranı çıkacak. Bu DOS ekranında bu program hakkında bilgi veriliyor. Bu bilgiyi geçmek için herhangi bir tuş’a basın. 

Yazan: Shiftdelete.net
SDN - ShiftDelete.Net

yazarShiftdelete.net

ShiftDelete.Net, günlük 230.000 aşan ziyaretçi sayısı ile Türkiye’nin en büyük teknoloji sitesidir. 5 sene önce kurulan site 173.393 üyeye sahiptir. İçeriğini her geçen gün geliştiren ShiftDelete.Net sürekli büyüyen yapısıyla dikkat çekmektedir.
Yazarın diğer haberleri için tıklayın.

Yorum Yaz

  • SDN Okuru
    13.10.2014 / 20:45

    peki hangi programla bunu yapacağız?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.07.2014 / 09:53

    makine adı kullanıcı adı yönetici parolası bunları kendim mi yazıyorum yoksa bi yerden bulmam mı gerekiyo

    YANITLA
  • SDN Okuru
    04.07.2014 / 11:43

    bağlantı yok ya yardım lutfen

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.03.2014 / 02:33

    abi ben indirdim pogramı açmaya çalışınca siyah bi ekran beliriyo ve kapanıyo nasıl kuracam ben bu programı xp işletim sistemim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.03.2014 / 15:35

    Programı tıkladığımda çıkan pencerede; No Drive Plese insert USB drive and rerun MultiBootUSB uyarısı alıyorum

    YANITLA
  • SDN Okuru
    02.08.2013 / 16:22

    iyi güzel anlatmışsında ben kurdum bi kac butobu olan bi program cıktı karşıma klasör yokki ortada oda ne olduğu belli değil yararsız konu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.07.2013 / 15:09

    HOCAM DAYAKTAN KURTARDINIZ

    YANITLA
  • SDN Okuru
    02.07.2013 / 21:44

    USB MultiBoot 10 ACILIYOR AMA pencere seklınde nasıl yapacagım yardımcı olunn lutfenn:(

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.06.2013 / 22:10

    tamamdaabii senin bu söyledigin seylerin hic biri ollmuyokii gösterdigin resimlerle alakası yok bu programın

    YANITLA
  • SDN Okuru
    13.06.2013 / 22:38

    hiçbir işe yaramadı. internette o kadar kaynak var, bir tanesi bile işimi görmedi.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.06.2013 / 16:08

    ellerıne saglık

    YANITLA
  • SDN Okuru
    05.06.2013 / 15:31

    windows 7 kullanıyorum USB_MultiBoot_10.cmd dosyası hata veriyor açınca neden olabilir

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.02.2013 / 00:29

    ARKADAŞLAR BEN DAHA ZAHMETSİZ BİR YOL BULDUM VE BUNU SİZİNLE PAYLAŞAYIM ÖNCELİKLE FORMAT CD'NİZİ İSO OLARAK DÜZENLEYİN SONRA UNETBOOTİN PROĞRAMINI İNDİRİP KURUN http://unetbootin.sourceforge.net/ DAHA SONRADA BİÇİMLENDİRDİĞİNİZ FLASH BELLEĞE YUKARDAKİ LİNKTE ANLATILDIĞI GİBİ İSO DOSYASINI KURUN FLASH BELLEĞİNİZ FORMAT İÇİN HAZIR

    YANITLA
  • mf.kaya
    07.02.2013 / 18:38

    paylaşım için teşekkürler ancak usb multiboot10 programının link ölü sanırım bi de o programı başka yerlerden indirdim fakat çok karmaşık programın kurulumu yönünde özellikle biraz daha detay verirseniz sevinirim.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.01.2013 / 19:50

    8. adımda ne anlatılmak isteniyor ? önce 1 restart tan sonra tekrar 1 ve sonra 2 diyo da tekrar 1 aynı kurulumu baştan yapıyor ? direk 2 ise hata veriyor. Nedir burdaki yanlış ??

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.12.2012 / 13:00

    wintoflash programı ıle usbyeatabılırsınız ama once daemontools ıle ıso dosyasını sanal dıske yerlestırcek sınız daha sonra wintoflash programı ıle usbye atıosunuzz :D

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.12.2012 / 00:38

    slm kardes benim tablet pc coktu ben buna nasil format atmaliyim usb den yardim lutfen..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.11.2012 / 15:30

    EYWALLAHHH GÜZELMİŞ :) SAOLLASSINNNN

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.10.2012 / 23:28

    BU NEYYYYYYYYYYY

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.09.2012 / 16:16

    Denedim Çalıştı. Ancak sayfa 6 ya geldiğimde script dosyasında değişiklik yapmam gerektiğini öğrendiğimde baya bi güldüm. Bu nedenle windows 7 veya benim gibi windows 2008 server kullanan varsa mutlaka önce 6. sayfayı okumalı. Çok Teşekkür ederim. Faydalı oldu.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.09.2012 / 13:57

    arkadaşlar bazı netbook larda 1 seçilince mavi ekran verip çıkıyor sebep SATA hatası vermesi, bunu engellemek için tek şansınız bios dan HDD mode u AHCI den IDE ye geçirmek, kurulumdan sonra geriye dönebilirsiniz :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.09.2012 / 00:20

    cd yi ac ctrl-A Ya bas daha sonra ctrl-Cye bas daha sonra usb belleği ac ctrl-V ye bas bu kadar :)

    YANITLA
    • SDN Okuru
      21.09.2014 / 23:10

      cok sacma Boot nasıl edicek o zaman :)

  • SDN Okuru
    10.09.2012 / 01:27

    benim suan bilgisayarim vista ama elimde orjinal vindows xp cd si var bunu flas disk icerisine nasil atabilirim!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.09.2012 / 12:48

    Bu bilgi sayesinde daha önce bi çok kez format attım Hiç bir sorunla karşılaşmadım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.08.2012 / 14:34

    Güzel bir anlatım olmuş. Teşekkür ediyorum.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.08.2012 / 15:06

    Baştan söylesenize win7 kullananlar notepade giricek düzenleme yapcak diye dalgamı geöiyorsunuz win7 kullananlar şimdi herşeyi silsin baştan yapsın program win7 desteklemiyor diye

    YANITLA
  • SDN Okuru
    05.08.2012 / 19:25

    ben başka şekilde yapmıştım hal.dll hatası veriyo bide minibook cd yeride suan açamıyorum bu işlemlerin hepsini yaptım kopyalıyo eğer olursa bilgi vericeğim sizlere

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.07.2012 / 19:06

    helal be...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.06.2012 / 15:59

    kopyalama işlemi yaparken driver.cab da duruyor o adıma kadar bir sıkıntı yapmıyor neden olabilir bir fikri olan ve nasıl çözebilirim?

    YANITLA
  • 10gan
    01.06.2012 / 17:28

    Benim Bir Sorum Olucaktı Bnm Flash Belleğimi biçimlendiremiyorum neden acaba söylermisiniz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.05.2012 / 20:41

    arkadaşlar ne güzen anlatıyorsunuz da biz burada flasha format atamıyoruz ki hata veriyor en az 10 tane flash taktım hepsinde de hata veriyo yardım edin :(

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.05.2012 / 21:35

    güzel bir yazı olmuş. dvd-rw'ım arızalı ve windows kurmak istiyorum inşallah işime yarar.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.05.2012 / 20:57

    kardeşim teşekkürler işime yaradı format yaptım ilk defa senin güzel anlatımınla

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.05.2012 / 19:13

    gençler windows dosyalarını flaşa attım ben daha sonrada biostan flaşı birinci sıraya aldım bi halt olmadı ki:(

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.04.2012 / 18:48

    USB MultiBoot 10 programının içinde virus uyarısı veriyor benim antivirus onu kuramıyorum

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.04.2012 / 04:25

    ben 6. sayfaya geldiğim de sunumu yapan arkadaşın kulakları çınladımı merak ediyorum

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.04.2012 / 03:15

    çok tesekkürler emeğinize sağlık

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.04.2012 / 21:15

    Eyvallah hoca da Win 7 de desteklemiyor en baştan diye 6. adımda demen çok ilginç.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.04.2012 / 21:07

    8 . makaleyi biraz daha açık söylermısınz lutfen tsk smdıden

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.03.2012 / 13:59

    Şunu tekk sayfa yapamadınızmı.. sonraki sonraki nedir bu yaa. Saçmalık

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.03.2012 / 22:27

    ellerinize sağlık..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.03.2012 / 15:17

    Çoook teşekkürler Emeğinize sağlık

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.03.2012 / 23:29

    8.sayfadaki son cümleler için,aşağıdaki linke bakınız.Çok net bir şekilde anlatmış vatandaş.Sana da teşekkür Ecevit kardaş. http://katilimsiz.com/anlatim/8955-usb_multiboot_10-usb-veya-hafiza-kartindan-xp-kurmak.html

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.03.2012 / 17:31

    windos 7 kulanıcı ayarlarını beceremıdım yardım acil

    YANITLA
  • SDN Okuru
    05.03.2012 / 15:59

    Gayet oluyor arkadaşlar sorun yaşayanlar sata versiyonlu xp bulmayı denesinler derim.Ya da kendiniz de entegre edebilirsiniz nlite'tı sanırım programın adı.Ama hazır var o yüzden gerek black dark versiyonu hem güzel ve güncel hemde sata dosyaları mevcut onu bulmanız sizin için daha iyi olacaktır.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.03.2012 / 23:01

    Hocam Yazmışsınız da Anlamadım Ben Sistemi USB bellekten açın ve ilk seçenek olarak “1” harfini girin. Bu oldukça önemli bir durum. USB belleği Windows XP kurulana kadar çalıştırmayın. Sistem yeniden başladığında tekrar 1 harfini girin. Arkasından da “2” harfi için grafik ara yüz’ü kullanın. Hepsi bu kadar. Bunu Ne zaman Yapacağız Boot Ayarını Yaptıktan Sonramı ? Ne zaman

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.02.2012 / 10:54

    Ellerinize sağlık çok güzel ve faydalı bir paylaşım işimize çok yarar ALLAH razı olsun

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.02.2012 / 18:46

    Sistemi USB bellekten açın ve ilk seçenek olarak “1” harfini girin. Bu oldukça önemli bir durum. USB belleği Windows XP kurulana kadar çalıştırmayın. ( ÇALIŞTIRMAYIN DA NE DEMEK ??????) Sistem yeniden başladığında tekrar 1 harfini girin. Arkasından da “2” harfi için grafik ara yüz’ü kullanın. Hepsi bu kadar. SİSTEM YENİDEN AÇILDIĞINDA 1 HARFİNİ GİRERSEK YENİDEN XP YÜKLEMESİNE GEÇİYOR , BURDA NE DEMEK İSTİYORSANIZ AÇIKLARSANIZ SEVİNİRİM !!!!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.02.2012 / 22:52

    Tesekkurler .

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.02.2012 / 19:14

    peki bişey sorcam benm yaptım xp tnc kopyaladım atıcam birazdan wirless driver gerekmeden direk internete baglana bilirm degilmi ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.02.2012 / 09:49

    windows 7 kullanıyorum xp bir pc de denilenleri hata almadan yaptım ansak pc yi usb de başlatmama rağmen görmüyor normal bir şekilde bilgisayarım açılıyor lütfen bi yardım edin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.02.2012 / 01:18

    biraz ugraştım ama iş bitince oldukça basit bir işlem oldugu ortaya çıkıyok 4 denemede yaptım sorunsuz çalışıyo çok çok teşekürler arkadaş

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.02.2012 / 11:34

    eline sağlık hocam

    YANITLA
  • SDN Okuru
    27.01.2012 / 03:37

    Vay anasını lan biride çıkıp dememiş ki "o konuda ikide bir dediğiniz 1 harfi harf değil, rakamdır rakam!" diye.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.01.2012 / 18:47

    ben beceremedim samsung n150 var usb den format attım win xp kur dedim dosyaları win xp mavi ekran kopyalıyor bitiyor ama yeniden başlat dediğinizde yine dos ekranına düşüyor öle ce kalıyorsunuz tam döngüye girdik bilen varmı acaba?jutixramon@hotmail.com

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.01.2012 / 16:04

    yaptım yaptım yaptım tam 6. sayfaya geldim o kadar bekledim aklınaza saglık nasılsa artık burda diyonuz win 7 için şöle yapın diye....vallaha hll olsun haaa.... :@ en bastan yazsanızda böle olmasa beklemesek ugrasmasak.........

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.01.2012 / 16:03

    Ayhan Sözen; Keşke şu windows 7 sorununu en başındaki maddede yazsaydınız.. herşeyi ayarladık sonra o sorun olunca en baştan tekrar başlayacağız.. ama yinede teşekkürler..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.01.2012 / 18:39

    Bu işlemleri ilk defa yapıcaklar için önemli bilgi : işletim sistemini yükleyeceğiniz bölüm tekparça olmalı yani hdd niz 2 parça olmamalı yoksa sürekli hal.dll hatası alırsınız bilgisyar ilk açıldığı sırada.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.01.2012 / 17:53

    Şimdi dosyaları kopyalıyorm.Problem yok hiç..Hazırlayanların eline sağlık.. Hiç bilgisayardan anlamayan arkadaşlar yazanları harfiyen yaparsa problem olmadığını görürler..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.01.2012 / 12:18

    ÇALIŞMIYOR BOUNA DENEMEYİN 2 VE 3 ADIMLARDA HEP HATA VERİYOR

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.01.2012 / 10:58

    CD-DVD SÜRÜCÜSÜ OLMAYAN DİZÜSTÜ BİLGİSAYARLARA XP KURMAK İÇİN ÇOK UYGUN BİR YÖNTEM.DENEDİK,BAŞARILI BULDUK.TEŞEKKÜR EDERİZ.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.01.2012 / 14:20

    benim bilgisayarım kabul etmedi :(

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.01.2012 / 12:58

    süper anlatım emeğinize bilginize sağlık

    YANITLA
  • SDN Okuru
    06.01.2012 / 21:02

    Kurulumda boot alanı olarak en az 1084MB istiyor. Yani 1GB (971MB) lık bir usb'yi kabul etmedi. Lütfen bu bilgiyi ekleyelim, saatlerce boşa uğraşmışım başkaları mağdur olmasın.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    05.01.2012 / 16:00

    3waredrv.sys sorun yazıyoru arastırdım yanlız buda hdd sorunuymus yan raıd olmasılazımmısben sımdı flas dıske 3waredrv.sys dosyayı atarak calıstıramaım bu konuda biraz bılgıye ıhtıyacım war

    YANITLA
  • SDN Okuru
    03.01.2012 / 20:52

    Windows 7'yi desteklemediği ta 6. sayfada mı söylenir? Eşek şakası mı bu? Töbe töbe.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.01.2012 / 01:04

    Ark. Yüklemesine yüklüyor dosyaları kuruyor ama acayip derece yavaş kurulum yapıyor ve bazı dosyalar CD-ROM ısrarla istiyor USB'den bazı dosyaları kopyalamıyor bende ESC'den geçmek zorunda kalıyorum... WinToFlash denemenizi tavsiye ederim Windows 7 ve Vista'yı çok hızlı bir şekilde formatlıyorum ama XP'de aşırı derece yavaşlık var. Vista ve 7 Formatlamada sorun yok. XP'de ise bazı dosyalar ısrarla CD'Rom istiyor. Tabi bendeki üstünde oynanmış XP orjinal denemedim. WinToFlash XP ve Vista için kullanıyorum... Windows 7 USB DOWLOAD TOOLS'u kullanıyorum... En iyisi ve En pratik Windows 7'nin USB Boot Programı...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.12.2011 / 01:49

    bu kadar detaylı açıklamaya da soru soruyorsunuz ya el-insaf yani !!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    24.12.2011 / 21:51

    Teşekkürler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.12.2011 / 09:25

    saol hocamda ben linki güremiyorum

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.12.2011 / 15:20

    Herşey iyi güzel usb belleğe yükledim sorun çıkmadı sonra usb belleği yükleme için laptopa taktım 15 gündür bekliyorum hala dosyaları kopyalayacak :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.12.2011 / 22:10

    HOCAM HERŞEY İYİ GİDİYOR TAKİ USBYİ GÖSTERENE KADAR ORDA OLMUYOR NEDEN ACABA

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.11.2011 / 17:57

    sistem yeniden başlatıldıktan sonra tekrar 1'e girmemizin manası nedir onu çözemedim?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.11.2011 / 19:53

    10 numara bir uygulama adresi veriyorum. O kadar karmaşık işlemlere gerek yok. Sihirbaz ile 2 adımda windows xp usb hazır! http://wintoflash.findmysoft.com/

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.11.2011 / 02:26

    1 rakam değil miydi ya? =)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.11.2011 / 14:59

    Ayrıca USB Multiboot Down adresindeki Link öLmüş.. Başka Adresden Buldum ama ''Permission Denied''

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.11.2011 / 14:58

    Permission Denied The administrator Rights are Required To Run Rhis Tool Böyle ßir hata iLe Karşılaşıyorum :(

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.11.2011 / 17:25

    hemde bendekı usb bellek var fotoda muhaha :) yararlı bılgıler herkezın bırgun ısıne yarıyabılır bknz ben dvd yazucım bozuldu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.11.2011 / 00:49

    bu ne kardeşim karman çorman

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.11.2011 / 21:23

    selam

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.11.2011 / 16:44

    Bu kadar uğraşmanıza gerek yok diye düşünüyorum bu işlemlerin aynısını wintoflash kendisi otomaik olarak yapıyor eğer netbookunuz sata sürücüsü istiyorsa ilk önce nlite ile entegre edin sonra usb ye yazdırın

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.10.2011 / 01:06

    Kullanıcı hesap denetimini WİNDOWS 7 NASIL YAPILIYOR ÇÜNKÜ HATA ALIYOPRUM

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.10.2011 / 01:02

    Vallahi cok sagolun super olmus dvd surucum calısmıyordu buradan yaptım cok sagolun

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.10.2011 / 02:09

    ecevit bey soruları neden yanıtlamıyorsunuz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    05.10.2011 / 11:30

    valla güzel konu güzel anlatım... sadece yol seçme kısmı yanı 2 ve 3 e basma olayı yer değiştirecek anlatımda...gerisi aynen anlatıldıgı gıbı güzel anlatım emeğinize ellerinize sağlık...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    24.09.2011 / 08:12

    çok saol kardes androidinizide takip ediyorum mukemmelsiniz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.09.2011 / 06:10

    Çok güzel bir paylaşım teşekkür ederim. Fakat bir sorum olucak. 8. Adımda bilgisayara xp kurduktan sonramı 2 seceneğini giriyoruz? Yoksa ilk sabit diskimizin biçimlenip kurulum dosyalarının bittiğinde attığı reset ile mi giriyoruz?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.09.2011 / 16:35

    beyler kaynagın yolu derken neyden bahsediyor onu anlayamadım anlayan var mı varsa bana söyleyebilir mi

    YANITLA
  • Evan_21
    16.09.2011 / 22:13

    Selam Arkadaslar Ben Kurdum Ve Çalısıyo hdd Biçimlendırdıkten sonra kura gelınce çabuk kuru secıyorum ama cok yavas kuruyo sebebını bılne varmı lutfen yardım..???

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.08.2011 / 14:26

    vallah billah beni büyük bir derttten kurtardın elimde 4 adet bozuk usb vardı senin sayende hepsini formatladım :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.08.2011 / 03:37

    usb den xp kurarken bazı netbooklarda hdd görümüyor onun yerine usb ye kurmanızı istiyor bu durumda boot hdd menüsünden ide yi seçin achi yerine.kurarken yine usbye kurmanızı ister bir geri menüye geldiğinizde tüm hdd leri görüp istediğinizi seçer ve yüklersiniz.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.08.2011 / 11:35

    usb harfi girin diyorsunuz ya bi orayı yapamıyorum nasıl olacab size zahmet bilen arkadaşlar varsaaaaaaaa

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.08.2011 / 02:52

    1 adınaki windows xp dosyalarını nasıl seçicez.ne yaptımsa olmadı..acill yardım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.08.2011 / 20:29

    Ben bu işlemden daha çok diskpat'ı kullanarak yapıyorum ve MSDOS bilgim olması nedeniyle meydana gelebilecek kontrolsüz işlemlerin hiçbirine maruz kalmıyorum. Bana göre en iyisi elinle yaptığın. En azından çalışıp çalışmayacağını biliyorum

    YANITLA
  • SDN Okuru
    03.08.2011 / 18:33

    hani link

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.07.2011 / 18:50

    HER ŞEY GÜZEL DE, kurulumu başlattım... kur dosyaları yüklüyor...... tak hata çıktı..... dosya 3waredrv.sys bulunamadı. yeniden başlatın d.yor. ne yapacağım!!!!???? teşekkürler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.07.2011 / 05:08

    100 de 100 Hatasız ve işe yarayan bir yöntemdir.Bu arada sabırlı olun pc nizin genel durumuna bağlı olarak (işlemci hızı,ram v.s)biraz zaman alacaktır...oradaki aşamaları eksiksiz yerine getirmeye çalışırsanız sorunsuz şekilde işletim sisteminizi yüklersiniz.Üzerinde oynanmış,bir çok katılımsız kurulumu içinde barındıran format cd leriyle denemeyin sorun yaşarsınız.Usb ye aktaracağınız temiz xp olmalı...kolay gelsin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    06.07.2011 / 13:16

    ne kadar sürüyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    02.07.2011 / 14:39

    bnm notebookumun içindekillerini kurtarmak için bır program bilen warmı windows'u çöktüde

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.06.2011 / 19:40

    ''SDN OKURU 14.03.2011 23:19 '' Bu yolu Yaklaşık5 kez denedim farklı USB ler hatta Hafıza kartları ile ama aynı yerde aynı sorun aynı hata 6. Adımdaki USB seçerken seçebiliyorum ama hep şu hatayı veriyor. ***G has NOT FAT FAT32 or NTFS format and is NOT Valid*** Bu sorunu nasıl aşabilirim Yardımlarınızı bekliyorum. Bu hatayı büyük ihtimal windows7 de yaptığın için alıyorsun. Bendede win 7 de bu hatayı verdi xp olan bi pcye geçtim sorun halloldu. Yukardada bi arkadaş demişti zaten

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.06.2011 / 14:01

    herşeyi yaptım ama asıl hard diski görmüyor usb ye fotmat atmaya çalışıyor. hard disk seçeneklerinde usb den başka hdd görünmüyor. nasıl yapabiliriz acaba ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.06.2011 / 13:15

    kopyalama tamam bakalım format olacak mı teşekkürler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.06.2011 / 01:27

    çok çok çok teşekkür ederim ecevit bey. çıkış yolum kalmamıştı tam 10 saattir türlü türlü yol denedim olmadı en sonunda size rast geldim oluyor şuan format başladı. çok teşekkürler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.06.2011 / 20:25

    dosyalar kopyalandı flah diske sorun yok.fakat USB disk ile boot ettiğimde ntldr is missing hatası veriyor.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.06.2011 / 10:37

    Emeğiniz için teşekkürler dosyaları şimdi usb atmaya başladı inş. kurulumda da sorun çıkmaz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.06.2011 / 23:12

    multiboot cmd de 2 ye basıp enterlayıp usbyi sectiğimiz adımı yapıyorum diyorki G: has not fat fat32 or ntfs format and is not invalid ama usb yi fat32 formatında biçimlendirdim ilk adımda

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.06.2011 / 17:22

    İstenilen bilgiler girilince?... Bilgi girmeden başlıyorum.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.06.2011 / 22:43

    abi benim bilgisayar hiç açılmıyo ne yapmam lazım usb den format atmak için

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.06.2011 / 14:44

    Arkadaslar belirtilen adımları yaptıgınızda kesinlikle oluyor. Kurulum için ise 1 ile baslatıyosunuz ya önce format atıyor daha sonra ise dosyaları yüklüyor yeniden basladıgında bilgisayar tekrardan usb den baslatın ve bu sefer 2 yi secin aksi halde hal32.dlll hatası alırsınız. Çeşitli hata alan arkadaslar sorunun kaynagı flash bellekte yada bilgisayar donanımında olabilir. Aksi halde belirtilen yolları izlediğinizde sorunsuz kuruluyor. 01.06.2011 bugün kurdum ben

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.05.2011 / 00:16

    biraz daha googlede arastırısanız daha fazlasını yapabilirsiniz aynı USB den XP,windows 7 x62-86 active password recovery ultimate boot cd acronis true image windows 7 x64-86 recovery disk bunların tumunu tek usb ye entegre ettim hiçbirinde sorun yok

    YANITLA
  • SDN Okuru
    24.04.2011 / 13:45

    sürekli hata alıyorum. örneğin msrating.mui mshta.mui gibi bunlar ne ola ki ? kurulum sırasında aldığım bu hatayı geçiyorum ama ... yardım lütfen.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.04.2011 / 16:21

    Merhabalar elimde bir netbook var ve usb bellek ile format atma çabası içerisindeyim ancak ne yapıp ne ettimse xp dosyalarını göstermeyi başaramadım xp dosyalarının içerisinde olduğu dosya isminin bir önemi varmıdır kendi bilgisayarımda win7 enterprise ingilizce kullanmaktayım cd rom sürücümdeki cd yi gösterdiğimde yine olmadı cd içerisindeki dosyaları belleğe atıp netbook ta denedim yine olmadı en acilinden yardımcı olabilirseniz çok sevinirim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.04.2011 / 14:06

    allahına gurban emmo0ğlu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.04.2011 / 15:06

    WinToFlash programı daha basit ve kullanışlı, onu tavsiye ederim.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.04.2011 / 21:15

    abi bende minibook var anllattığın gibi cdrom yok çökmüş durumda... çökmüş minibook a flash ile nasıl atıcaz formatı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.04.2011 / 20:48

    test

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.04.2011 / 03:23

    CD'ler DVD'ler çizilme derdi yüzünden artık çok eski bir teknolojiler çizilme derdi olmayan flash bellekler son teknoloji

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.03.2011 / 17:52

    H BASIYORUM BEKLİYORUM AMA HİÇBİRŞEY OLMUYOR. 4 VE 8GB FLASH BELLEKLERLE DENEDİM OLMADI

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.03.2011 / 00:09

    bundan çok daha iyi bir program var. WinToFlash.orta kullanıcı düzeyindekiler bile format atabilir. format atmayı o kadar gözünüzde büyütmeyin. ben de bu programı netbookuma format için aradım buldum. 40 tl istediler benden. neymiş efendim. usb den format çok zormuş. 10 tl vereyim harici dvd sürücünü ver dedim. yok dedi. ben de bedavaya bu program ile format attım.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.03.2011 / 23:19

    Bu yolu Yaklaşık5 kez denedim farklı USB ler hatta Hafıza kartları ile ama aynı yerde aynı sorun aynı hata 6. Adımdaki USB seçerken seçebiliyorum ama hep şu hatayı veriyor. ***G has NOT FAT FAT32 or NTFS format and is NOT Valid*** Bu sorunu nasıl aşabilirim Yardımlarınızı bekliyorum.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.03.2011 / 19:05

    çok uzun işmiş

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.03.2011 / 02:01

    2 gün uğraşıp bulduktan sonra bunu yazmayı bi borç bildim. millette uğraşmasın. win to flash diye bi program google yazın indirin kurun cd room u olan bir pc de kurulum cd si yada dvd sini ve usb nizi aynı anda pc ye takın. programı çalıştırın birinci boşluğa cd nin bulunduğu harfi ikinci boşluğa usb nin bulunduğu harfi girin. tamam deyin. biraz uzun sürebilir hepsi bukadar. kurlum cd niz yada dvd niz xp olmak zorunda değil ben netbook uma win7 usb den yükledim . umarım işinize yarar...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    04.03.2011 / 04:25

    USTA emegine saglik cok guzel anlatim olmus tesekurler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    27.02.2011 / 16:29

    Ecevit abi denedim, ayrıca süper bir bilgi çok sağol, teşekkürler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.02.2011 / 17:16

    abicim ben win 7 den kullanmaya çalışıyorum usb belleği tanıtma aşamasını bir türlü onaylamadı. bana bunu nasıl atlatacağımı anlatabilirmisiniz? Burada aynı sorunu yaşayan arkadaşlar da var..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    08.02.2011 / 06:25

    Hal.dll hatasının cözümü cok basit bilgisayarınızda yada hardisklerinizde kurulum harici hicbir bilgi yada ikinci bir bölünmüş hard disk alanı olmamasıdır. ya hardisk tek parca olmalı yada bölünmüş ise içinde bilgi olmaması gerek ben bu şekilde aştım kolay gelsin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    04.02.2011 / 19:40

    Paylaşım için teşekkürler. Çok işime yaradı.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    31.01.2011 / 01:47

    selam.ben çöken dell marka netbukuma nasıl format atarım bunla ilgili bir yazı bulamadım veya göremedim şuan hiç açılmıyor. usb den format atabilirmiyim ..şimdiden teşekkürler.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.01.2011 / 21:36

    "Kurulum ekranında ilk olarak 1 seçeneğini girin. Sistemi USB bellekten açın ve ilk seçenek olarak “1” harfini girin. Bu oldukça önemli bir durum. USB belleği Windows XP kurulana kadar çalıştırmayın. Sistem yeniden başladığında tekrar 1 harfini girin. Arkasından da “2” harfi için grafik ara yüz’ü kullanın. Hepsi bu kadar." dediğiniz kısımdaki menülerin isimlerini öğrenebilir miyim acaba?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.01.2011 / 15:13

    "Şimdi başladım, inşallah olur, cünkü laptopla gelen orjinal w7'im gitti sanırım, :S ama iyi yanı kuruluma başladı :D" demiştim ve başarılı sonuçlandı. o günden bu güne kadar 3 netbook formatladım, hal.dll hatası verdikten sonra herşeye baştan başlayın, yanlız çok dikkat edin sürücülerin yerlerini değiştiriyor, Orn: C yi D - D yide C yapabiliyor gitti bizim arkadaşın aile fotoları :) ama hiç bir sorun yok, tek tavsiyem önce normal ortamda formatlayın FAT32 olsun ordada, sonradan multiboot un açtığı ek programlada formatlayıp devam edin. son olarak USB yi serin tutun 15 dk da bitiriyor işini.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.01.2011 / 14:29

    !!USB belleğin harfini girdiğinizde ikinci bir pencere açılacak. Bu pencereler makine adı, kullanıcı adı, yönetici parolası, Windows XP parolası gibi bilgiler girecek.!! bu pencere açılmıyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.01.2011 / 14:44

    TEŞEKÃœRLER ELNE SAĞLIK

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.01.2011 / 14:40

    Şimdi başladım, inşallah olur, cünkü laptopla gelen orjinal w7'im gitti sanırım, :S ama iyi yanı kuruluma başladı :D

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.01.2011 / 12:21

    teşekkürler sorunsuz kurdum .unutmayın usbye boot atmak ıçın ya xp ya da vısta kullanılmalı.hal.dll hatası da format atarken hardiskin bölünmesinden kaynaklanmaktadır.harddiskin tek parça halınde olması lazım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.01.2011 / 10:42

    ben şahsen denedim ve hiçbir işe yaramadı . windows 7 yi hep usbden kurarım ama bu xpyi hiç kuramadım boot olmuyo :(

    YANITLA
  • SDN Okuru
    14.01.2011 / 13:42

    Sayın Ecevit Bıktım Beye böyle bir çalışma yaptığı için teşekkür etmek istiyorum. Bilgisayarım ben bu satırları yazarken windowsu kuruyor. Laptop'umun cd si bozuldu bilgisayara en çok ihtiyaç duyduğum bir zamanda bilgisayarı ghost edeyim derken çökerttim. Hızır gibi imdadıma yetişti teşekkürler... Abdulkadir

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.01.2011 / 05:40

    (Dos penceresinden 1 harfini girip enter e basın.) 1 rakamı mı yoksa l harfi mi ? Orada rakam gibi fakat harf yazılmış yanlışsa düzeltirseniz iyi olur. Yorumlardada rakamla harfi karıştıranlar olmuş.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.01.2011 / 23:50

    çok teşekkür ederim... emeğinine sağlık..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.01.2011 / 23:50

    çok teşekkür ederim... emeğinine sağlık..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.12.2010 / 23:34

    Süper paylaşım tebrik ediyorum işe yaradı. gezmediğim site, denemediğim program teknik kalmamıştı :) bir tek buradaki teknik işe yaradı. teşekkürler..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.12.2010 / 15:30

    USB belleği kurulumdan önce başka bir bilgisayarda dosyalar yüklenmiş mi diye bakarsak sorun çıkar mı ?

    YANITLA
  • THE KOREG
    12.12.2010 / 21:44

    USB MultiBoot 10 programi her indirmeye calistigimda surekli hata veriyor ve inmiyor. arkadaslardan biri mailden gonderebilir mi zahmet olmazsa

    YANITLA
  • SDN Okuru
    11.12.2010 / 14:31

    Olmuyor olmuyor çıldırıcam ya 5 gündür netbook umda CD rom vs yok doğal olarak USB den windows 7 mi silip xp ye geçmeye çalışıyorum nereye baktıysam bir çözüm yok şuanda diğer laptopumdan cd sini takıp atmaya çalışıyorum fakat sizin verdiğiniz yöntem aynı şekilde işlemiyor olmuyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    06.12.2010 / 14:25

    2 nolu adımda sorun oluyor. has not fat fat32 or ntfs format and disk is not valid diyor. kingston 8 gb ile denediğimden acaba büyüklükmü sorun oluyor dedim iki tane 2 gb lık mp3 playerle denedim yinede olmadı.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.11.2010 / 09:48

    abi ellerin dert görmesin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    25.10.2010 / 13:40

    ALLAH RAZI OLSUN WALLAA

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.10.2010 / 20:05

    USB_MultiBoot_10.cmd basıyorum fakat eror dosya bozuk dıyor vırusten kaynaklanıyo olabılırmı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    16.10.2010 / 17:47

    teşekkürler Ecevit Bıktım. uygulamayı samsung N150 netbook ta aynen yaptım sorumsuz çalışıyor.

    YANITLA
  • eemabal
    25.09.2010 / 22:24

    usb bellek fat fat32 ntfs formatlı değil diyor..bak şimdi olmadı bu iş

    YANITLA
  • SDN Okuru
    10.09.2010 / 10:13

    Usb aygıt seçimi yapmıyor. :(

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.09.2010 / 12:38

    son 8. sayfada sistem yeniden başlatıldığında ara yüze nasıl geçecegiz bu bölümü açarmısınız

    YANITLA
  • SDN Okuru
    06.09.2010 / 15:29

    merhaba.. windows xp kurulum dosyalarını nasıl göstercem ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    02.09.2010 / 01:00

    slm USB MultiBoot 10 proğram calışmadı arkadaş yardımcı olurmusun

    YANITLA
  • SDN Okuru
    27.08.2010 / 01:28

    Merhaba, ben son aşamada 1 e basıyorum tam dosyaları kopyaLamaya başLıcakken mavi ekran hatası aLıyorum.. sizce bu neyden kaynakLanabiLir ? CevapLar için simdiden tşk ederm..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.08.2010 / 16:27

    ben dokunmatik cep telefonu alacam. bütün telefonları inceledim aralarından 2 tane samsung telefon beğendim. biri SAMSUNG OMNİA 2 diğeri SAMSUNG S8500 WAVE ikisi arasında kaldım bana yardım edin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    15.08.2010 / 01:29

    Ben bu yontemı suan denıyorum ınt kafede ve xp kurulumu acaıp yavas bır sekılde ılerlıyor bılgınıze ... 15 dk da text mode ekranında %6 ya anca geldı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    03.07.2010 / 16:41

    8. adımı ayrıntılı açıklayabilir misiniz.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    03.07.2010 / 16:41

    8. adımı ayrıntılı açıklayabilir misiniz.

    YANITLA
  • MithrandiR
    09.06.2010 / 16:03

    merhaba anlatımdaki bütün adımları tamamen ve doğru olarak yaptım. kur dosyalarını yükledikten sonra tekrar bilgisayar açınca anlatımda dendiği gib grafik ara yüzden 2 yi seçinde \sytem32\hal.dll dosyası eksik hatası alıyorum bunu nasıl düzelte bilirim. şimdiden teşekkürler

    YANITLA
  • RasHid Ka
    20.05.2010 / 19:28

    Bu anlatımda 7 sayfada 3 e basmadan 2 ye basıp usb diski seçiyorsunuz ve sonra 3 e basıp yüklemeye geçiyorsunuz.

    YANITLA
  • Fatih yldrm
    13.05.2010 / 16:25

    Ecevit Bıktım hocam söylediklerinizi aynen yaptım ama sonuç kısman olumlu boot ile sistemi usb den başlattım c: yi biçimlendirdim kurulum için gerekli dosyaları kopyalarken %10 da takılıyor yaklaşık yarım saat %10 kaldı bir kaç defa daha denedim ama nafile acaba çözümü varmı?

    YANITLA
  • Zeki Özbayoğlu
    08.03.2010 / 20:38

    ben birşey sorucam. format cdsini biçimlenmiş bir usb bellege kpoyalasak saonra sistemi usb-hdd den açsak olurmu?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.01.2010 / 16:00

    Su kisim kafa karistirabilir bazi kullanicilar icin: "Sistem yeniden başladığında tekrar 1 harfini girin. Arkasından da “2” harfi için grafik ara yüz’ü kullanın. Hepsi bu kadar." Bunu su sekilde duzenlersek daha mantikli olur: "Kur, dosyalari kopyalayip sistemi yeniden baslattiginda 2 secenegi ile devam edin"

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.12.2009 / 13:10

    usta anlatılanların hepsini yatım flashdisk'e kurulum oldu yalnız xp'yi usb den kurar ken ilk ekran da hata veriyor cd rom fat32 falan yazdık tan sonra mavi ekran hatası veriyor hata benim flash disk'i bozuk görüyor defalarca denedim olmadı bende asus marka optik okuyucusu bozuk notebook var da asusw1000 modeli hatası xp açılış ekranı geliyor yürüyen çubuklardan sonra mavi ekran oluyor usb dvd okuyucum yok

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.12.2009 / 15:26

    arkadasım calısan bir usp minibot programı verseydın keske programı acdıgım zaman devam etmek ıcın bır tusa basın yazıordu basında program kapanıor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    12.11.2009 / 16:01

    hocam çooooooooooookkkkkkk saollllll. valla beni büyük dertten kurtardınız... elinize sağlık

    YANITLA
  • SDN Okuru
    09.10.2009 / 17:36

    iyi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    07.10.2009 / 21:05

    Deniycem açıkçası :) Teşekkürler anlatım için...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    05.10.2009 / 00:01

    öncelikle anlatım için teşekkürler.kurmaya çalıştığımda "j_" çıkıyor sürekli yanıp sönüyor.hatayı nerde yaptım acaba?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    31.08.2009 / 14:02

    Mükemmel anlatım yaptım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    31.08.2009 / 13:37

    Enson xp dosyalarını flash diske atmıyor 3 e basıyorum devamlı aynı ekran geri geliyor anlamadım gitti

    YANITLA
  • SDN Okuru
    04.08.2009 / 21:23

    Seni sevmeyen ölsün be... :D

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.07.2009 / 14:56

    son sayfa kısmını anlayamadım. ilk seçenek olarak 1 giriyorum. Sistem yeniden başladığında tekrar 1 harfini girin diyor giriyorum tekrar mavi ekranda ilk kurulum alanına dönüyor. :S işlem yapmadan kapatıp açıyorum bu seferde hall32 diye bir dosya hatası veriyor. son sayfada bir yazım yanlışlığı mı var acaba ???

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.07.2009 / 14:50

    hall32.dll hatası veriyor sürekli

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.05.2009 / 03:26

    çok teşekkür ederim,şu an windowsu anlattığınız biçimde yüklüyorum sanırım bitmek üzere ve hiçbir problemle karşılaşmadım, çok kolay oldu...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.05.2009 / 09:58

    ACİLLLL.... Önemli bir konuyu anlattığınız için teşekkür ederim. USB Multi Boot 10 programını indirdim. fakat içinde USB_MultiBoot_10.cmd adlı bulunmamaktadır.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    22.05.2009 / 09:55

    Önemli bir konuyu anlattığınız için teşekkür ederim. USB Multi Boot 10 programını indirdim. fakat içinde USB_MultiBoot_10.cmd adlı bulunmamaktadır.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    04.05.2009 / 09:50

    emeği geçen herkeze teşekkür ederim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.05.2009 / 21:07

    teşekürler kurdum sorunsuz çalışıyor.. :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    21.04.2009 / 15:51

    valla ben denedim ama 3 işlemden sonra çalıştıramadım yapan varsa yardımcı olsun lütfen

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.04.2009 / 15:40

    Teşekkürler, ben kurdum, çalıştı.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.04.2009 / 10:43

    çok faydalı bir bilgi çoook teşekkür ederim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.04.2009 / 23:48

    geçen hafta bu şekilde dvd okuyucusu bozuk bir laptopa format attım sistem dosyaları tam olarak kurulmuyor olsa gerek microsofttan sp3 güncellemesi yapana kadar ofis yüklemesi yapamadım bunun dışında herhangi bir sorun çıkmadı kurulumu flas disc e yüklemesi çok uzun sürüyor canınız sıkılabilir ama beklemekten başka seçenek yoksa beklemeye değer:D

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.04.2009 / 22:27

    kardeş hızlı biçimlendir dersek formatlamış olmuyozmu usb yi.benim 6 gb yok oldu onu nasıl getireceğimi söyle sen.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.04.2009 / 21:25

    usb bellegimize virus bulasırsa ne kadar saglıklı bir xp kurarız

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.04.2009 / 15:54

    6.adımda önce bilgiler soruluyor sonra usb harfi giriliyor. yada bende öyle oldu nedendir bilemedim.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    18.04.2009 / 07:51

    way ellerinize sağlık

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.04.2009 / 23:03

    hocam konu için çoook teşekkür ederim. Bende format atacaktım bilgisayarıma da bekleme zamanından dolayı üşeniyordum. Bu iş çoook iyi oldu fakat linkini verdiğini z siteden virüs uyarısı alaraktan giriş yapamadım ve başka yerlerden programı arıyorum şu anda. Yinede teşekkürler. Çalışmalarında başarılar...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.04.2009 / 20:49

    Ãœstat bu kurulum ne kadar sürüyor, biliyorsun usb boot sırasında dos modunda 12Mbs ile çalışır.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.04.2009 / 19:23

    paylaşım için teşekkürler...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    17.04.2009 / 18:52

    eecevit bey sorum şu acaba kart okuyucu ve hafıza kartıylada bu işlevi yapabiliyor muyuz? yani usb hdd seçsem çünkü bildiğim kadarıyla usb okuyucu kartı direk göstericektir disk olarak bios ta ne dersiniz?

    YANITLA