Adınıza Kaç Hat Var Öğrenin


02.01.2013 13:27:25
Adınıza Kaç Hat Var Öğrenin

Geçtiğimiz aylarda haberini yaptığımız herkesin kendi adına kayıtlı hatları görebileceği servis hayata geçirildi. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu BTK tarafından kullanıma sunulan hizmette adınıza kayıtlı GSM numaralarını görebiliyorsunuz.

   

İki aşamalı çalışan sistemde önce TC kimlik numaranızı ve cep numaranızı girmeniz gerekiyor. Ardından cep telefonunuza SMS ile bir şifre gönderiliyor. İkinci aşamada bu şifreyi girerek adınıza kayıtlı telefon numaralarını operatörlere göre görüntüleyebiliyorsunuz.

Amaç sahtekarlığı önlemek

Zaman zaman GSM sektöründe yaşanan bir konu olan kişinin haberi olmadan telefon hattı çıkarma sorununa böyle bir sistemle çözüm bulunması bekleniyor.  

BTK’nın Mobil Hat Sorgulama Sistemi adını verdiği servisi kullanmak için buraya tıklayın.   

:: Servisi kullanışlı buldunuz mu?  

{AUTHOR}
{ARTICLE_LINK} 


  • yazarÖzgür Çetin

    10 yılı aşkın süredir teknoloji ve internet sektörüne yazılarıyla katkıda bulunan Özgür Çetin, mobil cihazlara ve dijital fotoğraf dünyasına özel bir ilgi duymaktadır.
    Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

    “Adınıza Kaç Hat Var Öğrenin” üzerine 110 yorum

    1. SDN Okuru dedi ki:

      Tc kimlik vep numarasını nereye giriyorsunuz bilgi lütfen

    2. SDN Okuru dedi ki:

      tuçi -valla e devlete yonlendırıyo ama adıma hat cıkmıyo cok sacma rehberde ısmım yoksa tc ıle gormem lazım sayfanın tam adresı ne arkadaslar bunlar gucelleme ıyılestırme yapayım derken fenaa olmuss

    3. SDN Okuru dedi ki:

      E DEVLET BAKABİLİRSİNİZ

    4. SDN Okuru dedi ki:

      bu ne ya telefon numaramı giriyorum kurumsal hat diyor bilgi yok diyor şifre falan göndermedi ama herhangi bir kurumla alakası yok telefonumun !!!!!!!!!!!!!!!!!

    5. SDN Okuru dedi ki:

      bune ne saçma bir site hiç birşey çıkmıyor bişey yapacaksanız adam akıllı yapın iki saat uğraştırıyosunuz bizi

    6. SDN Okuru dedi ki:

      abi 4 kez denedim hiç bir şey öğ***** biçim bilişim anlamadım.bu bilişim daha kendini çözememiş.Bu türk bilişimi biraz geç algılıyor heralde 2014,te öğreniriz acalesi yok .sizde rahat olun türk biliş***** gideceğim oradan öğrenirim ben isterseniz sizinkleride öğrenerim bana mesaj atın.

    7. SDN Okuru dedi ki:

      sms gelmiyor

    8. SDN Okuru dedi ki:

      arkadaşlar gayet güzel çalışıyor admin eline salık

    9. SDN Okuru dedi ki:

      BTK-Adına Kayıtlı Hatlar Sorgulama Sisteminde bence hangı iletişim merkezinden acıldıgını gormemız gereken bır sıstemde yapılamazmıydı …..

    10. SDN Okuru dedi ki:

      çok güzel ve faydalı bende böyle bi uygulama arıyodum tamda….

    11. SDN Okuru dedi ki:

      hehe bendede banu alkanın telefonu çıktı şaka şaka
      şifreyi olduğu gibi girdim fakat hiç birşey olmadı boş sayfada bulunamıyor diyor
      üzerime 40 adet telefon kaydı vardı bir tensini bile göstermedi şaştım
      bu işi gsm operatörlerine göndersenizde biz ordan ücretsiz sms yolu ile öğrensek olmazmı kardeşim
      adamın biri tlekomdan kampanya için arıyor ama benim sabit hattım yok
      manyakmı bunlar çözemedimki

    12. SDN Okuru dedi ki:

      SÜPERMİŞ. ÇALIŞIYOR.

    13. SDN Okuru dedi ki:

      arkadaşlar bazı arkadaşlar çalışmamasından şikayetçi. bence şikayetçi olanlar yanlış bilgi girişi yapmakta. ben doğru bir şekilde öğrendim şimdi. kontrol ederek tekrar deneyin

    14. SDN Okuru dedi ki:

      ben yaptım adıma 3 hat varmış. sıkıntı yok siz nasıl yapamıyorsunuz

    15. SDN Okuru dedi ki:

      çok iyi bi sistem ya bende sorgulattım oldu

    16. SDN Okuru dedi ki:

      çok güzel bir uygulama teşekkürler

    17. SDN Okuru dedi ki:

      çok saçma sapan bişey olmuş 🙂 numaranızı ve Operatör seçmenizi istiyor nasıl bi mantık kullanarak yaptılar acaba 🙂 kendi kullandığın hat vodofone mesela eğer başka biri avedan benim üzerime hat açmışsa nasıl görücem ben bunu ? göstermiyor ki sistem 😀 eğer aynı Operatörden hat açılmışsa görüyorsunuz bu kadar saçma bişey olamaz 😀 bu şekilde değilde TC numaranı yazdığın zaman adına ne kadar hat varsa numarası ile birlikte gösterse daha iyi olurmuş 🙂

    18. SDN Okuru dedi ki:

      bu hizmeti çok faydalı buldum Allah razı olsun

    19. Turab Garip dedi ki:

      Adına hiç hat olmadığını düşünen paranoyaklara hizmet edemeyeceği icin biraz küt bir uygulama olmuş. Zira hiç hat kullanmıyorum, bana yamuk yapan var mı diye sorgulama yapacak olana ilk başta sistem yamuk yapıyor. "Hattın yoksa hattım var mı diye sorgulama arkadaş" postası.

    20. Czmi dedi ki:

      yurt disinda oldugum icin kendi hattim burda cekmemekte bu yuzden de sorgulama yapamadim

    21. Mai Nai dedi ki:

      Akşama doğru sorunu çözmüş***** />

      Hatlarımda ise sorun yok. 2 vodafone bir de ***** />
      Vodafonelerden birini turkcelle taşıyayım bari, adil bir dağılım olsun

    22. SDN Okuru dedi ki:

      ben turkcell ile sahtekarlıkla açılmış iki hattan davalığım ve icralığım ama bu hatlar bu sorgulamada görünmüyor. bu ne iş anlamadım.

    23. SDN Okuru dedi ki:

      şuan sitede sorun yok hemde cepten girip baktım çalışıyor

    24. rheumon dedi ki:

      sitede sorun yok, hemen öğrendim
      giremeyenler trafiğe takılmış olabilir

    25. hakan_25 dedi ki:

      Geç kalınmış bir hizmet yinede herkesin ulaşabileceği bir hizmet olmuş …

    26. SDN Okuru dedi ki:

      noluyo lan benim adıma bi türkcell hat çıktı?

    27. zencicek dedi ki:

      2 tane olması gerekiyodu 2 tane çıktı sikinti yok yani

    28. mila12 dedi ki:

      Herhangi bir mobil hattı olmayanların e-devlet üzerinden TC Kimlik numaralarını kullanarak sorgulama yapmalarına imkan veren sistem üzerinde çalışılmaktadır.

      yakında hattı olmayanlarda e-devlet den sorgulama yapabileceklermiş.

    29. Worlock dedi ki:

      Birtane çıktı o numarayı aradım (ilk önce gsm şirketinden doğruladım numarayı) genç bir çocuk çıktı sordum hat senin üzerinemi diye evet dedi hadi ordan ulen dedim hat benim üzerime gözüküyor değince teli kapattı hala kapalı tırstı bebe

    30. SDN Okuru dedi ki:

      Mükemmel bir iş cikartmislar 1 dakika surmedi bayildim

    31. SDN Okuru dedi ki:

      Bence süper bir uygulama, teşekkürler

    32. spybot dedi ki:

      3 tane hattım varmış

    33. engerex dedi ki:

      SMS doğrulama dahil 1 dakika sürdü. Birden 3 hat olduğunufarkettim.

    34. SDN Okuru dedi ki:

      Uzun zamandır hizmete girmesini bekliyordum bu servisin. Problem yaşayanlar internet explorer ile girsinler.

    35. honline dedi ki:

      Numaranız seçtiğiniz gsm şirketinden hizmet almamaktadır diyor hattım avea 555li numara yinede hepsini denedim hepsinde aynı sonuç, devlet bu website işlerinde amatör webmasterlar kullanıyo sonuç hüsran

    36. SDN Okuru dedi ki:

      İlk defa devlet kaynaklı sorunsuz ve uğraştırmasız çalışan bir sistem kullandım… Şoktayım…

    37. SDN Okuru dedi ki:

      bimcell’in resmi niye yok 😀

    38. Quickly dedi ki:

      Ben de sorgulamayı başardım az önce, bir terslik yok.

    39. SDN Okuru dedi ki:

      çalışıyor , gayet de güzel..

      paylaşım için teşekürler

    40. ReDo dedi ki:
      -Beneficence- Nickli Üyeden Alıntı
      Başgan şu faturalı hattın birini bana versen nasıl olsa kullanmıyorsun

      Valla o hat sırf internet için Sms ve Dk’lar boşa gidiyor her ay ://

    41. aslanx dedi ki:

      Arkadaşlar
      BTK’nın bu uygulaması çok iyi oldu. Benim adıma kayıtlı bütün numaralar listelendi. Daha önce denedim ama girememiştim. Yoğunluktan olabilir.

    42. -Beneficence- dedi ki:
      ReDo Nickli Üyeden Alıntı
      Hayda,vodafone’de bir hattım daha gözüküyor Lakin ki öyle bi hattım yok ://

      L.n tamam şimdi aklıma geldi, kardeşime aldığım hat o ohhhh

      Başgan şu faturalı hattın birini bana versen nasıl olsa kullanmıyorsun

    43. ReDo dedi ki:

      Hayda,vodafone’de bir hattım daha gözüküyor Lakin ki öyle bi hattım yok ://

      L.n tamam şimdi aklıma geldi, kardeşime aldığım hat o ohhhh

    44. ReDo dedi ki:

      Hayda,vodafone’de bir hattım daha gözüküyor Lakin ki öyle bi hattım yok ://

    45. SwateR dedi ki:

      Site pert. Rezilllik ya

    46. SDN Okuru dedi ki:

      resmi site işte 🙂 bu nedir ya ilk girişim sayfa yüklenirken hata oluştu

    47. Jojoba dedi ki:

      heykır okan hanginiz açıklayın

    48. Snipertr dedi ki:
      Nemre Nickli Üyeden Alıntı
      Bu kadar saçma bir sayfa görmedim, …..

      ben daha sayfayi bile goremedim

    49. neguvon dedi ki:

      Site çöktü beyler dağılın :birilerinin şu resmi kurum sitelerine herhangi bir saldırı yapmasına gerek yok aslında sdn ahalisi siteye bir hucum ettimi çöküveriyor işte redhack falan avucunuzu yalayın en büyük hackı biz kullanıcılar yapıyoruz.

    50. mila12 dedi ki:

      Ösym’nin bile web sayfası daha dayanıklı. Birde BTK olacaklar.

    51. zoki dedi ki:

      trajikomik
      Bu web sayfası kullanılamıyor

    52. strKullaniciAdi dedi ki:

      sayfa patlak şuan

    53. HYuksel dedi ki:

      Şu an itibariyle girilemiyor ya da sadece bana özel girilemiyor

    54. SDN Okuru dedi ki:

      sayfa açılmıyor

    55. SDN Okuru dedi ki:

      aveadan hat bilgileri gelmiyor. adam gibi çalışmıyor. bu nasıl iştir arkadaş. birde tc kimlikle ve telefonla bir hesap oluşturulur ve verilen şifreyle sisteme girilir bakılır. ulan her seferinde şifre talep et bu ne saçma iştir.

    56. SDN Okuru dedi ki:

      5 tane çıktı 🙂

    57. osC++CoDeR dedi ki:
      ByEGT Nickli Üyeden Alıntı
      Herhangi bir numaram yoksa üzerime habersizce açılmış bir hat varsa sistem işe yaramıyor. Ne garip!

      Dimi… İnsan mobil hat kullanmıyorsa ve adına kayıtlı hat var mı diye sorgulatmak isterse? işte bu yüzden aşağıda yazdığım sonuç çıkıyor!

      osC++CoDeR Nickli Üyeden Alıntı
      Sorgulama yapanlardan Tlf No, TC No .db oluşturuyorlar galiba

      Sazan avı…

    58. SDN Okuru dedi ki:

      Çok tşk.ler Özgür Çetin adıma 4 faturasız hat açılmış işin komik tarafı numara bile taşımışlar yarın savcılığa suç duyurusunda bulunuyorum …

    59. saltooo dedi ki:

      sistem hatası veriyor

    60. SDN Okuru dedi ki:

      internet explorer kullanın, chrome’da hata vermişti bende de

    61. ByEGT dedi ki:

      Herhangi bir numaram yoksa üzerime habersizce açılmış bir hat varsa sistem işe yaramıyor. Ne garip!

    62. SDN Okuru dedi ki:

      Kullanmadığım bir hat çıktı üstüme. Umarım fazla borcu yoktur.

    63. topalsolucan dedi ki:

      tertemizim

    64. Karargaht dedi ki:

      Hemen oldu. 2 hat varmış adıma. Allah Allah.. .

    65. wolkhy1903 dedi ki:

      bu konuyu acmak ıcın gunlerdır takıp edıyordum hatta her gun bakıyordum ama bravooo benden once acıldı

      babamın adına bır tane fazla hat oldugunu ogrendım babama soyleyeyım de kapatsın barı

    66. SDN Okuru dedi ki:

      teşekkürler. bence başarılı. adıma kayıtlı hatları gösterdi. tavsiye ederim.

    67. SDN Okuru dedi ki:

      la ben telefondan yaptim 5 dakkada

    68. wolkhy1903 dedi ki:

      bu konuyu acmak ıcın gunlerdır takıp edıyordum hatta her gun bakıyordum ama bravooo benden once acıldı

    69. SDN Okuru dedi ki:

      Şifre geldi fakat Avea ve Vodafone’dan cevap yok. Turkcell hemen sonucu gösterdi artık yarına kadar bekleriz!

    70. temren dedi ki:

      bende de takıldı
      şimdi tekrar denedim açıldı
      sadece kullandığım hat çıktı

    71. davut dedi ki:

      Bende deniyorum fakat bilgileriniz kontrol edilirken lütfen bekleyinizde kaldı hala kontrol ediliyor diyo 40 dk dır sanırım yoğunluk tan dolayıdır

    72. erenberk dedi ki:
      cngzkyz Nickli Üyeden Alıntı
      Hani BIMCELL nerde

      Bimcell diye bir operatör yok zaten, onun için Avea seçildiğinde çıkması lazım.

    73. osC++CoDeR dedi ki:

      Sorgulama yapanlardan Tlf No, TC No .db oluşturuyorlar galiba

    74. bewko dedi ki:
      ReDo Nickli Üyeden Alıntı
      Yuhhh, bakü ceyhan boru hattıda benim adıma

      bu gece kafama sıkacağım yanımdaki notta bu yorumu alıntı olarak bulacaksınız

      şifreyi verdi giriş yaptım ama kaç hat olduğunu bir türlü listeleyemedi ilerki günlerde denemekte fayda var şimdi yoğunluk var herhalde

    75. SDN Okuru dedi ki:

      Sistemten cevap gelene kadar adınıza bin tane hat açılır. Bu ne yavaşlık kardeşim…

    76. SDN Okuru dedi ki:

      Bilgileriniz kontrol edilirken siz en iyisi biraz kestirin…
      Yok böle saçmalık.

    77. SDN Okuru dedi ki:

      süper bişey! yapanların ellerine sağlık. içim rahatladı 🙂

    78. _MaC_ dedi ki:

      BTK lütfen shitfdeleteyi takip etsin ve buradaki yorumları okusun da ne kadar işe yaramaz bir KURUM olduğunu anlasın. Sabaha kadar açılmadı sorgu. “Bilgileriniz kontrol edilirken” de takılı kaldı.

    79. bewko dedi ki:
      ReDo Nickli Üyeden Alıntı
      Yuhhh, bakü ceyhan boru hattıda benim adıma

      bu gece kafama sıkacağım yanımdaki notta bu yorumu alıntı olarak bulacaksınız

    80. SDN Okuru dedi ki:

      ilk seferde göndermeyebiliyor şifreyi ısrar edin türkiye standartlarında iyi çalışıyor. bide bilişimden sorumlu kurum olacak.

    81. SDN Okuru dedi ki:

      olmuyor iki kez denedim boş sayfa çıkıyor 😀 gitti bizim tc noları kesin 🙂

    82. SDN Okuru dedi ki:

      “Bu sayfada görüntülenen sonuçlar bilgi amaçlıdır. Belge yerine Geçmez.
      Şahsınıza ait olmadığını düşündüğünüz hatları, hattın ait olduğu işletmecinin bayilerine giderek iptal *****
      Bağlayıcılığı yoksa niye hizmet diye sunuyorsun? Bizim mahallenin bakkalı da bağlayıcılığı olmadan aynı hizmeti veriyo… Yersen…

    83. xfailedkomplex dedi ki:

      Türkcelliler online işlem merkezinden de görebilir.

    84. mustang dedi ki:

      Sistem çalışmıyor ***** />
      Bir türlü Bilgilerime ulaşamadılar Adamlar ***** />
      Polat Alemdar gibi hissettim ***** src="***** border="0" alt="" title="Tongue Smilie" class="inlineimg" />

    85. SDN Okuru dedi ki:

      Çalıştığı falan yok 10 dkdır bilgileri kontrol ***** gbt kontrol ediyor

    86. SDN Okuru dedi ki:

      Bilgileriniz kontrol edilirken lütfen bekleyiniz.

    87. Quickly dedi ki:

      1 saattir bilgilerimi kontrol ediyorlarmış. Ne çok bilgi varmış bende de.

    88. SDN Okuru dedi ki:

      Çalışsaydı hüngür hüngür ağlardım zaten. Çalışmadığı iyi oldu, hiç ağlayacak durumda değilim.

    89. WebNick dedi ki:
      ReDo Nickli Üyeden Alıntı
      Yuhhh, bakü ceyhan boru hattıda benim adıma

      "aboo bu ne biçim espri" karikatürü var dı ya? Ha işte onu buraya koyduğumu düşün beni uğraştırma

    90. ReDo dedi ki:

      Yuhhh, bakü ceyhan boru hattıda benim adıma

    91. cngzkyz dedi ki:

      Hani BIMCELL nerde

    92. SDN Okuru dedi ki:

      30 dakikadir bekliyorum. Devletin standart uygulaması. Beklemek..

    93. SDN Okuru dedi ki:

      gönderilen sms’lerden ücret alınıyor mu acaba?

    94. SDN Okuru dedi ki:

      syafa açmıyor ki sayfa çökmüş durum şuan itibariyle.

    95. SDN Okuru dedi ki:

      çalışmıyor şifre hatalı vs …

    96. EnverYigit dedi ki:

      Access denied for user ‘apache’@’localhost’ (using password: NO)

      Başarılı bir uygulama

    97. SDN Okuru dedi ki:

      Sayfa görüntülenemiyor diyor.

    98. SDN Okuru dedi ki:

      @Nemre Kendi cehaletini körlere yüklemen ne denli salakça. Ben de bir görme engelliyim; fakat ekran okuyucu programlarla bilgisayarı inanıyorum ki senden daha başarılı kullanıyorum. Jaws, window-eyes, nvda bilgisayar için, mobile speak, nuance talks symbian telefonlar için ekran okuyucu programlar. Aynı zamanda iPhonelerde genelarerişebilirlikvoice overe girdiğinde de telefonun tamamına yakınını okuyan bir programla karşılaşacaksın. Cahil insan.

    99. SDN Okuru dedi ki:

      bi işi de adam gibi yapın ya illa bu da özelleşcek de çalışcak

    100. SDN Okuru dedi ki:

      çalışsaydı iyiydi..

    101. Gargoulle dedi ki:

      Haha bomboş bir liste çıktı her zamanki gibi yine buglara geldim

    102. 1ruby1 dedi ki:

      Bilgileriniz kontrol edilirken lütfen *****

    103. acer dedi ki:

      10 dakikadır kontrol ediyor bilgileri, tabi haberi yaptınız yogunluktan da olabilir.

    104. SDN Okuru dedi ki:

      Numaraların son iki hanesini vermiyor. Saçmalık bence.

    105. SDN Okuru dedi ki:

      gayet başarılı ve yararlı uygulama … saçma diyen arkadaşın da tekrardan bi bakmasını kafasına göre yazmamasını tavsiye ederim…

    106. SDN Okuru dedi ki:

      bomboş bi sayfa çıktı ne demek bu anlamadım. ne numara var ne bir şey.

    107. Jojoba dedi ki:

      son iki hanesi hariç adınıza kayıtlı telefon numaralarını operatör bazında gösteriyor, başarılı buldum

    108. SDN Okuru dedi ki:

      @Nemre sayfada bir saçmalık yok. Ben sorguladım.
      Yanlış yazıyorsundur. Sayfada kesinlikle bir yanlışlık ve saçmalık yok 😉

    109. Nemre dedi ki:

      Bu kadar saçma bir sayfa görmedim, yok şifre yanlış, yok guvenlik kodu yanlış, körüz biz kör

    Yorum yazın

    Geri bildirim