Okunma

Android 5.0.1’de RAM Sorunu!


31 Aralık 2014 Çarşamba 14:00
Android 5.0.1’de RAM Sorunu!

Android 5.0 Lollipop ile yeni bir tasarım anlayışı ve çok daha gelişmiş bir Android deneyimini hedefleyen Google, kısmen başarıya ulaşsa da hatalardan kurtulamıyor.

:: Android 5.0 Lollipop Güncellemesini Alacak Cihazlar

Bir süre önce Nexus modellerine Android 5.0.1 güncellemesini yayınlayan Google’dan sonra Motorola ve Nvidia‘da telefon ve tabletlerini güncellemişti.

Ancak genel anlamda Android 5.0 Lollipop‘daki hataları giderme amacı ile gelen Android 5.0.1 güncellemesinde, çok daha öncemli bir sorun belirdi.

:: Note 4’e Android 5.0.1’li Video

Android 5.0.1 güncellemesini yükleyen Nexus kullanıcılarından gelen şikayetlere göre, Android 5.0.1‘de önemli bir RAM yönetimi sorunu bulunuyor.

Android 5.0.1 kullanıcılarının belirttiğine göre, cihazlarında hiçbir uygulamayı kullanmadıklarında dahi, aşırı miktarda RAM kullanılıyor ve aşırı RAM kullanımı ile telefonlarda ciddi yazılım çökemeleri gerçekeleşiyor.

:: LG G2 İçin Android 5.0.1 Sesleri

Ayrıca bu sorun sadece Nexus modellerinde değil, tüm Android 5.0.1 güncellemesi alan cihazlarda görülüyor.

Şimdilik hata için açıklama yapmayan Google‘ın Şubat ayında duyuracağı Android 5.1 Lollipop çalışmalarını sürdürdüğü biliniyor.

:: HTC One M8 Android 5.0.1 İle Görüldü

Henüz kesin olmasa ya da Google‘dan açıklama gelmemiş olsa da Android 5.0.1‘de yaşanan bu sorunun Şubat ayında Android 5.1 güncellemesi ile düzeleceğini tahmin ediyoruz.

Ya da Google, küçük iyileştirmeler ile Android 5.1‘den önce Android 5.0.3 güncellemesini de duyurabilir.

:: Android 6.0 M Geliyor!

:: Android’te yaşanan bu sorun hakkında görüşleriniz neler?




yazarCaner Sönmez

Yeni teknoloji ve girişimleri başarılı şekilde takip eden Caner, yeni nesil mobil teknolojilere ve Android'e karşı beslediği ilgiyle birlikte, deneyimlerini sizlerle paylaşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

64 yorum - “Android 5.0.1’de RAM Sorunu!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Abi lenovo tab 2 kullanıyorum 5.0.1 sürümüne yükseltti oyunlarda siyah ekran sorununu oluyor yardim lütfen

  2. SDN Okuru dedi ki:

    s4 kullanıyorum bu 5.0.1 güncellemesinden sonra telden ses çıkmıyo donmalar oluyo şarj çabuk bitmekte yeni güncelleme gelirse düzelirmi bunlar

  3. SDN Okuru dedi ki:

    S4 var bende paramla rezil olan biriyim bu son guncellemede kasmaya basladi 15 gb dolu 32 gb almisim allahtan mesaj yazarken ben yaaiyom 3saniye snra yazi geliyo ekrana ya guncelleme getirin yeni yada guncelleme geri almayi bilen varsa soylesin lutfen yani bu boyle gitmez nereye kadar gidicek gidersede

  4. SDN Okuru dedi ki:

    nexus 4 kullanıyorum telefonla arama yaptıktan sonra telefon ekranı kapanıyo ve karşı taraf kapatmadığı sürece ben telefonu kapatamıyorum bu sorun telefon ayarlarındanmı kaynaklanıyo yoksa telefondamı sıkıntı var bilen varsa cevap yazarsa sevinirim

  5. SDN Okuru dedi ki:

    sorun yasayan arkadaslar guncellemeden sonra telefonunuzu sifirlarsaniz herhangi bir sorun kalmayacaktir tabi bu sifirlama isini recovery modda yaparsaniz daha saglikli olacaktir:)

  6. SDN Okuru dedi ki:

    NOTE 4 kullanıyorum lolipop ü yükledikten sonra telefonum donuyor kapatıp açmak zorunda kalıyorum bi çözüm yapılmalı acil

  7. SDN Okuru dedi ki:

    NOTE 4 te şarjı resmen içiyor

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar s4 de led problemi var sessiz modda bildirim ışıkları çalışmıyor

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Not 4 yeni aldım ve gelen güncellemeyle telefonda yabaslama oldu ne yapmak lazım bilen yardimci olabilir mi

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Note 4 kullanıyorum android 5.0.1 ile telefonumun şarjı daha çabuk bitmeye başladı

" Android 5.0.1’de RAM Sorunu! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Android 5.0.1’de RAM Sorunu! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Android 5.0.1’de RAM Sorunu! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "