Okunma

Apple Phablet Üretecek mi?


02 Eylül 2013 Pazartesi 13:00
Apple Phablet Üretecek mi?

Global düzeyde büyük sükse yaratan 6.3 inçlik phablet Samsung Galaxy Mega’nın ve daha lanse edilmeden büyük ilgi gören Galaxy Note 3’ün ardından Apple’ın phablet segmenti için üretim gerçekleştirip gerçekleştirmeyeceği merak konusu oldu. Özellikle yıllık bazda ulaşılan global satış adetleri Apple’ı phablet üretimine dönük kararlar almaya yöneltebilir.

     

2013 yılı 2. çeyreğine dair verilere göre Asya-Pasifik bölgesine(Japonya hariç) 25.2 milyon phablet sevk edildi. Buna karşın aynı zaman diliminde bölgeye 12.6 milyon tablet ve 12.7 milyon taşınabilir bilgisayarın sevk edildiği açıklanmıştı. Phablet satışları ise her çeyrekte yaklaşık yüzde 100’ün üzerinde artıyor. Yıllık bazda artış ise yüzde 620 seviyesinde. Yani phablet’ler yadsınamaz şekilde ilgi altında. 

Veriler ışığında Apple’ın da phablet üretimine dair adım atmasına ilişkin beklenti Apple’a yakın güvenilir kaynaklarca dile getirliyor. Bu beklentiyi güçlendiren faktörlerin başında ise çarpıcı satış adetlerinin yanı sıra ilgili pazarda Samsung’un toplam satışlarının yarısından fazlasına sahip olması geliyor. Bakalım Apple phablet işine girecek mi?

:: Sizce Apple Phablet üretir mi?




yazarFerhat Verdi

Gazetecilik mezunu; tüketici elektroniği ve fotoğraf odaklı çok sayıda dergide editörlük yaptı. Mobil işletim sistemlerine, müzik ve tasarıma yoğun ilgi duymaktadır.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

32 yorum - “Apple Phablet Üretecek mi?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 02.09.2013 16:49 Hayatimda phablet kadar sacma bisey gormedim ben umarin Apple boyle bir hata yapmaz……………………..
    ………………….. kafan güzelmiş. samsung lg milyonlar satsın apple
    ben o pastadan yemeyeceğim desin oldu. ne içtiysen bende ondan alayım.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 02.09.2013 16:49 Hayatimda phablet kadar sacma bisey gormedim ben umarin Apple boyle bir hata yapmaz. sen istemiyorsun diye yapmasin mi adamlar? belki baskalari istiyor. dunya sizin etrafinizda donmuyor sacma sapan yorum yapmayin.

    Dunya etrafimda donsun demiyorum ama git nokianin ucuz bi telefonunu al 3310 gibi. Sonra git bi tane tablet al. Cok daha mantikli. Ha phablet sevenler varsa samsung alsin. Apple ciyim ama phablet konusunda apple samsungun karsisina cikamaz.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Apple bu zamana kadar para kazanmak için bir şey yapmadı.(Lafımı yanlış anlamayın) Hep insalara fayadalı bir şeyler için uğraştıkar. Ne zaman Steve devri kapandı işler değişti. Artık kendi çıkarları için uğraşıyorlar. Steve gittikten sonra Apple bunu yapmaz dediğim her şeyi yaptı. Misyonları değişti adamların. Ah Steve ahhh

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Büyük ekranlı mobillerin ayrı bir klasi ***** istediğiniz kadar konuşun apple ve diğer şirketler paranın derdinde olduğu için yapmak zorundalar. trende uymayan sirket batar. bakınız Note 2 ye ondaki şıklık hepsinden farklı. 5 inç ve üzeri mobil zorunludur bu saaten sonra.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 02.09.2013 16:49 Hayatimda phablet kadar sacma bisey gormedim ben umarin Apple boyle bir hata yapmaz. sen istemiyorsun diye yapmasin mi adamlar? belki baskalari istiyor. dunya sizin etrafinizda donmuyor sacma sapan yorum yapmayin.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    He he kucuk 4 ama 4.5 olursa dunyayı yerinden oynatackaisn 500 milyar dolarlık şirket gelecegini senin buyuk ekran egona gore yapmayacak
    Tek elle kullanımda 4 inç son sınır 4.3 4.5 falan bozar ısı ama 5.7ve ya 6 inclik phabetlet üretebilir sonuçta ayrı bir segment

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Oldu olacak tv kumandası çıkarsın gerek yok

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Apple çıkarsın bi 5-6 inç lik telefon gözüm kapalı alırım 🙂

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Çok sağlam bir analiz ve öngörü haberi

  10. SDN Okuru dedi ki:

    seve seve yapar.

  11. yynss dedi ki:

    onu bilmem de seneye çıkacak iphone 6 4.3” veya 4.5” olsun hemen alırım 4” küçükkkkk

  12. SDN Okuru dedi ki:

    bu ne saçma bi haber

  13. El Padrino dedi ki:

    Aman üretmesin ***** bizim elmaya aç vatandaşlarımız Apple’ın phabletine 3500 lira sökülür ve çok rahat satış rekorlarıda kırar …

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Günaydın elma atı alan üsküdarı geçti…

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Ne alaka @drjacob? Phablet kalitesiz mi demek?

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Apple uretirse guzel olabilir ama phablet konusunda samsung liderligi suruyor uygun fiyatı ile samsung piyasanin devi

  17. SDN Okuru dedi ki:

    4inç i aşmalı ama 5 inç i de aşmamalı… bence

  18. SDN Okuru dedi ki:

    ü-re-te-mez

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Apple phablet üretmez.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Eğer iphone 5in 6″ lik telefonu olursa dünyada en çok satan telefon olur

  21. drjacob dedi ki:

    Üretmez apple samsung ve diğer firmalar gibi fazla telefon üretme peşinde değil kalite peşinde

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Hayatimda phablet kadar sacma bisey gormedim ben umarin Apple boyle bir hata yapmaz.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Hayatımda gördüğüm en gereksiz ürün. Bu samsung tanda gına geldi artık. Bir google birde samsung. Aç gibi herşeye saldırıyorlar.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Plastik üretti şimdi de phblet üretsin. Standart bir markadan farkı kalmadı

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Eger phablet isine girerse ipad isi biter. Dusunsenize elinizde 5.5 inch bi iphone varken ipad miniye neden ihtiyac olsun. Iphone da yapamadiginiz ne yapacaksiniz ipadde. Ipadlerin satmasinin sebebi ztn buyuk ekran olmasi. Ekstra bi ozellik sundugu yok aslında.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Başklıa bak habere bak

  27. SDN Okuru dedi ki:

    apple ı aşar böyle şeyler onlar minik ekranlarıyla takılsınlar

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Apple phablet üretir, ekranı 4,5 inç olur

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Hayret.. Sdn ekibi aralarına Apple taraftarı bi editör almış. Kıyamet alametlerinden biri daha gerçekleşti..

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Saçma salak bi haber

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Apple yeni uyanmaya başlıyor günaydın :))

  32. SDN Okuru dedi ki:

    apple eni boyu dogru duzgun 4.5 inc yapsa hemen alirim. gozum gormuyor hala ufacik ekran

" Apple Phablet Üretecek mi? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Apple Phablet Üretecek mi? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Apple Phablet Üretecek mi? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "