Okunma

Apple’ın ürünlerine yüzde 10 zam gelebilir!


27 Kasım 2018 Salı 23:00
Apple’ın ürünlerine yüzde 10 zam gelebilir!

Son zamanlarda Amerika Birleşik Devletleri‘nin gündeminde, Çin ile yaşanan ticari gerilim sık sık yer buluyor. Amerika Başkanı Donald Trump, Apple ürünlerine ek gümrük vergisinin uygulanmayacağına dair söz vermişti. Ancak tüm hızıyla devam eden bu ticaret savaşı, Apple’ın ürün fiyatlarını olumsuz etkileyebilir gibi gözüküyor.

Apple ürünleri yüzde 10 zamlanabilir!

Önümüzdeki hafta Amerika Başkanı Donald Trump ile Çin Başkanı Xi Jinping, bir zirve yapacaklar. Wall Street Journal’a göre, bu zirvede müzakereler Amerika için olumlu sonuç vermezse ek gümrük vergileri gelecek. Bu ek gümrük vergileri, Çin’de üretim yapan firmalara yüzde 25 oranlarına varan ek yükümlülükler getirecek. Her ne kadar söz verilmiş olsa da, bu yükümlülüğün altında olacak markalar arasında Apple da bulunuyor.

apple

Öte taraftan Trump yönetimi tüketici tepkisini endişe ederken, Trump ise fiyatların yüzde 10’luk artış göstermeyeceğini ve ‘insanların kolayca sineye çekebileceğini‘ söyledi. Sonuç olarak bakıldığında Trump, firmaların üretim fabrikalarını, Amerika‘ya taşıması gerektiğini de vurguladı. Eğer şirket, bu zamlarla karşı karşıya kalırsa, yapabileceği iki farklı şey bulunuyor. Bunlardan ilki, üretimi yaptığı fabrikaları başka yerlere taşımak. Diğer seçenekleri ise, ek vergileri ürünlere zam olarak yansıtmak.

 




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

26 yorum - “Apple’ın ürünlerine yüzde 10 zam gelebilir!”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    %20 yapsin sonucta sadece zenginler alabilsin digerleride zenginde varsa iyidir mantıgı ile elindekini avcundakini hatta bobregini versin oyle alsin alsinki bizlerden bir farkı olsun

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    HER ZAMAN APPLE INC 🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸👍

  3. Anonim dedi ki:

    test

  4. Tolkien dedi ki:

    Apple artık sürdürülebilir veya ticari olarak saçma bir alana kaydı. Yaptığı işleri abartarak satınalma – değer ilişkisini negatif yönde bozdu. Monopolik sistemlerin kaçınılmaz kaderidir bu. Bir süre sonra yoldan çıkarlar. TR fiyatı olarak söylemiyorum ki zira ABD için bile çizmeyi aştı. Hele dünyanın genelinde bir ekonomik sorunlara rağmen

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Apple mi insanın ocağını kurutur valla :)) en güzeli sanırım huawei ve xiamoi bi de bi Samsung vardı Nokia sen neydin be abi :))

  6. Anonim dedi ki:

    Zaten pahalı yeteri kadar bundan ötesi olamaz 🙂

  7. Anonim dedi ki:

    Türkiye’de hemencecik devlet alacağı kârı arttırmak için komple %50 yapar ve işi kökünden çözer. Dünya ülkelerinin bizden öğreneceği çok şey var

  8. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Demekki bazı şirketler böyle batmaya çalışıyormuş

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Kardeşim bu zamlar sizi etkilemiyor olabilir ama beni derinden etkiliyor. Mesela ben önceden 11 binlik iPhone alamazdım. Şimdi 12 binlik iPhone alamayacağım.

  10. Anonim dedi ki:

    Haberi okumadan yorum yapanlara bak 🙂

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Harbiden ya nasil traji komik bir durum parasi olani olmayani bu derece enayi yerine koyan bir marka ve isim daha yok su yer yuzunde , parasi bol olani FATURALI sertifikali enayi ve koyun yerine koyan tek marka ama tabiki hatali olan apple degil parali koyun olup güdülende 🙂

  12. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Harbiden ya nasil traji komik bir durum parasi olani olmayani bu derece enayi yerine koyan bir marka ve isim daha yok su yer yuzunde , parasi bol olani FATURALI sertifikali enayi ve koyun yerine koyan tek marka ama tabiki hatali olan apple degil parali koyun olup güdülende 🙂

  13. Eyup Aslan dedi ki:

    Abi xs max 20 bin olursa hemen alcam

  14. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Kullanacaklar ya da alacaklar düşünsün 🙂
    Hiç elmam olmadı, olmamasının nedenini de anlamalısınız.
    Bu fiyatlar düşmediği sürece de almam o elmadan:)

    1. Anonim dedi ki:

      iphone alman için illa gidip sıfır 5bin 6bin tl olanları alman gerekmiyor bende gittim 2500 android e vereceğime 2500 e iphone7 17 ay garantili aldım mis gibi de kullanıyorum şuan

    2. xclubberx dedi ki:

      Kardeşim hiç almana gerek yok bütün cihazları aynı hiç bir değişiklik yok

  15. ZENGİN BİRİ dedi ki:

    %25’den az zamlanırsa almam

    1. Şşş dedi ki:

      Opss 😀

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Zam haberleri ilginç değil

  17. Anonim dedi ki:

    %10 bizi hiç etkilemez mesela iphone xs max 11k diyelim 12.100 olucak yani çok farketmiyor aslında olabilir ben kabulüm

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Apple büyük marka ama küçük işler peşinde

  19. Anonim dedi ki:

    amerikaya karşı yüzde 25 bir zamcık bizim ülkemiz neden onları zamlarından etkileniyor ki

  20. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Vergiler zamlar derken iyi ya olsun 20 bin TL de kimse almasın Apple yeni xs maç bilmem neyse o telefonu. C.başkanı bile telefonlara verilen parayı gündeme getiriyor da ülkeden çalınan vergiler paralar hic gündeme gelmiyor

    1. Aziz dedi ki:

      😂😂😂👍

  21. Serkan dedi ki:

    Çok ucuzdu zaten 🙂 Apple defterini kapadım Xaomi yeterli 🙂

  22. Teknoloji Dostu dedi ki:

    İnşallah gelir. Gerçi bu sefer de köyü satar alır millet

" Apple’ın ürünlerine yüzde 10 zam gelebilir! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Apple’ın ürünlerine yüzde 10 zam gelebilir! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Apple’ın ürünlerine yüzde 10 zam gelebilir! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "