Okunma

Apple’dan İki Yeni iPhone 5 Reklamı


21 Kasım 2012 Çarşamba 12:19
Apple’dan İki Yeni iPhone 5 Reklamı

12 Eylül’de tanıtılan daha büyük ekran ve daha ince tasarıma sahip Apple‘ın amiral gemisi konumundaki iPhone 5 için Apple 2 yeni reklam yayınladı. Benzer şekilde 2 reklam da daha önce iPad mini için yayınlanmıştı. O reklamları da sizlerle burada paylaşmıştık.

“Hindi” ve “Orkestra” adıyla yayınlanan bu 2 reklam iPad mini reklamlarına göre daha özenle hazırlanmış daha tanıtıcı olmuş gibi sözü fazla uzatmadan sizleri iOS 6 ile birlikte gelen iCloud Fotoğraf Yayınını(Photo Stream) anlatan “Hindi” adlı şükran günü temalı reklamıyla baş başa bırakalım.

“Orkestra” reklamında ise iPhone 5‘ın kamera yanındaki mikrofonu ile telefon konuşması esnasında arka plandaki sesleri engelleme özelliği tanıtılıyor.

Apple‘ın reklamlara çok fazla önem vermediği ortada olan bir gerçek ama iPad mini‘ye kıyasla iPhone 5 reklamları daha tanıtıcı olmuş daha özenle hazırlanmış gibi görünüyor. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

::Yeni iPhone 5 reklamları başarılı mı ? 

 

 




yazarBerkay Tutal

İstanbul Teknik Üniversitesi'nde makina mühendisliği eğitimini sürdüren Berkay, teknolojinin hemen her alanını takip ederken, özellikle mobil ve giyilebilir cihazlarla beraber Apple'ın ürünlerine ayrı bir ilgi besliyor
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

35 yorum - “Apple’dan İki Yeni iPhone 5 Reklamı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    intelin cekirdek davasi gibi olmus 48 cedek oturup citlatalim 🙂 onun kadar olmasada bu is gidiste telefon sadece mikrafonlarindan olusacak 🙂

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Bi Alex degil :)))

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Tabii ki bir Samsung Galaxy S3 degil. Olmasin da zaten. O iPhone cunku!

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Bir samsung galaxy s3 değil..

  5. engerex dedi ki:

    Nokia Lumia 920’de 3 mikrofona sahipmiş.

  6. Tigerx dedi ki:

    Yok mu artiran 🙂

  7. cgrszone dedi ki:

    Edit : Evet iPhone 5’de mikrofon sayısı 3’e çıkmış. Biri altta, diğeri arkada öbürü de üstte kulağın koyulduğu yere yakınmış. Sanırım facetime için özellikle oraya da eklenmiş…

    Resim de ekleyeyim

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Hala cift mikrofon diyenler var yaa. Hay allaaam. Bari su yazdiklarimizi okuyun yorum yapin. GENCLER! 3. Mikrofon! 3. Mikrofon! Oldu mu? 3! U-C! UC!

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Galaxy s3’te zaten cift mikrofon var. Bizde patent davasi mi acsak ne yapsak. 🙂

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Keramet çift mikrofonda değil yani onun çalışmasını sağlayan yazılımda

  11. SDN Okuru dedi ki:

    ingilizce bilmediklerinden anlamamış olsa gerek bazı arkadaşlar reklamlarda neye vurgu yapıldığını. apple’ı hala anlamayan, yıllardır alışılmış bir nokia yada samsung gibi davranmasını bekleyen insanlar var. gerçek bir apple store gören ve gezen kişiler bunun farkına varmıştır. şirketin temel kültürü o şekilde değil. öyle olsaydı imac yada macbook pro gören insanlar durup dakikalarca onları incelemezdi. pahalı mı? evet. ama herhangi bir apple ürününü elinize aldığınızda malzeme ve ince işçiliğin ne kadar kaliteli yapıldığını anlıyorsunuz. yazılım tarafı zaten kendini çok çok önce kanıtlamış gayet stabil ve problemsiz. körü körüne bir markaya bağlanmak değil, birileri daha iyisini yaparsa o değerlendirilir ama biriside çıkıp samsung galaxy s3 felan demesin ya! gördük, kurcaladık o telefonuda 2-3. ayında arka kapağı kırılan, sağı solu gacırdayan bi ekmek kadar bi alet 🙂

  12. SDN Okuru dedi ki:

    s3dede var bu ne yani ?

  13. SDN Okuru dedi ki:

    standard reklam bunlar.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Apple, Apple’in tarzi ve stratejisi hakkinda sifir bilgisi olan insanlarin yorum yapmasini anlamiyorum. Anlamicam da. Bi sey hakkinda bilgin varsa yorum yaparsin, elestirirsin. Sadece komik..

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Gencler dikkatinizi cekerim Apple 3. mikrofonunu tanitiyo. 😀 Aahh aahhhh bi kere dogru anlayin bi seyi. Apple’in mikrofonu gibi bu da 3. oldu. (Tabii benim bu sitede sahit oldugum)

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Yine Apple’dan kandırmaya yönelik hareketler. Galaxy S3’de 1. ve 2. videodaki tüm özelllikler var zaten. Ses azaltma özelliği S3’de müthiş zaten. Çoğu telefonda var zaten videolardaki özellikler. Turkey olarak yazılması da normal. Hindi ingilizce zaten Turkey demek.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Su reklamlari anlamayan apple almasin zaten 🙂

  18. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 5 te üç mikrofon var. vurgu ona yapılıyor zaten nerenizle izliyorsanız.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Çift mikrofon ve gürültü azaltma benim Xperia Neo’da da var ki.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    tüm telefonlarda olan iki mikrofon özellikmiş gibi..

  21. SDN Okuru dedi ki:

    bu kadar insanlarla dalga gçeen bir şirkete insanlar nasıl bu kadar bağımlı oluyor anlamış değilim 3 kuruş para verip adam gibi reklam bile çekme zahmetinde bulunmuyorlar küfür eder gibi reklam çekmişler birileride çıkıp beğeniyor bunları.Yazık gerçekden bu kadar tekelleşmenin getirdiği nokta

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Apple böyle giderse çok geçmeden nokia gibi olucak bu çok üzücü steve jobs gölgesinde kalmak istemeyen tim cook ürün gamını genişletip sürekli yeni ürünler çıkarıp her firmayla patent davasına girip yanlış bir yol izliyor samsung sürekli ürünler çıkaran bir firma başarısı bence çok dışarı bağımlı olmamasından ve reklamlarının kalitesinden panelleri ekranları herşeyiyle dışarı kendi içinde çok az üretimi yapan apple bu gidişle nokia gibi sendeleyecek tabiki batmaz ama markaya bağlı olanlar yavaş yavaş kopacaklar

  23. cgrszone dedi ki:

    keramet çift mikrofonsa Benim Optimus Black’te de çift mikrofon var yani (:

    Teknoloji arkadaki mikrofondan ortamın sesini, alttaki miktofondan da kişinin sesini alıp, kişi sesinden ortam sesini çıkartıp yeni ses oluşturarak çalışıyor. 3GS’lerde var mı bilmiyorum ama iPhone 4’den beri olan ve gayet güzel çalışan bir teknoloji

  24. Tigerx dedi ki:

    Kamera yanında mikrofon olmuşsa nolmuş, kulağımla duymadan o koca orkestra sesini engelleyeceğine inanmam

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Yok hakaret amaçlı değil hindiyi turkey diye yazıyorlar hatta suudi arabistanda bile hindiyi latin harfleriyle turkey diye yazıyorlar

  26. SDN Okuru dedi ki:

    reklamlarıda kendileri gibi boş ama hala çok etkilendim diyen var :))

  27. M.Uzun dedi ki:

    İlk reklamda + birşey yok çünkü ios 6 özelliği mevcut ama 2.si gerçekten etkileyici

  28. SDN Okuru dedi ki:

    “artık standart hale gelen ikinci mikrofonu kendi icatları gibi gostermisler” iphone 5te 3mukrofon var diye biliyorum ben

  29. SDN Okuru dedi ki:

    artık standart hale gelen ikinci mikrofonu kendi icatları gibi gostermisler

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Reklamlardan hiçbir şey anlamadım, Apple’ın hazırladığı reklamlara bak yaa, neye vurgu yaptığı belli değil !

  31. cgrszone dedi ki:

    Şu çift mikrofon olayı zaten mükemmel bir nimet…

  32. SDN Okuru dedi ki:

    adamlar ingilizce hindi yi Turkey seklinde yazmislar ama bilerek hakaret etmek icin mi yaptilar ?

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Herşeyide Anladıkta;Ülkemizde kocaman 3 tane operatör ***** —- TURKCELL —- AVEA ……Neden getirmiyorlar niye insanları bekletiyorlar…herhalde 5s veya 6 çıktığı zaman 5 türkiyeye yeni gelmiş olur…spot ürün almak istemiyoruzzzz…!!!!!

  34. SDN Okuru dedi ki:

    ŞUNLARI KENDİ SİTENİZE YÜKLERSENİZ DAHA İYİ OLUR.. ÇALIŞAN TAYFA NASIL İZLEYECEK !!

  35. SDN Okuru dedi ki:

    evet

" Apple’dan İki Yeni iPhone 5 Reklamı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Apple’dan İki Yeni iPhone 5 Reklamı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Apple’dan İki Yeni iPhone 5 Reklamı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "