Ubisoft’un popüler açık dünya tarihi aksiyon serisi Assassin’s Creed’in yeni oyunu Assassin’s Creed Shadows, serinin 20 yıllık tarihindeki en uzun geliştirme sürecini geçirdi. Japonya’da geçen ve iki ana karakteri olan bu oyun, dört yıl süren titiz bir geliştirme sürecinin ardından bu yılın Kasım ayında oyuncularla buluşacak.
Assassin’s Creed Shadows’ın geliştirme süreci
Assassin’s Creed Shadows, 2022’de “Assassin’s Creed Red” olarak duyuruldu ve Japonya’da geçen ilk ana oyun olarak heyecan trenini başlattı., 2018 yapımı Assassin’s Creed Odyssey ve 2015 yapımı Syndicate’in arkasındaki stüdyo olan Ubisoft Quebec tarafından geliştirilen oyun, 2020’de üretim aşamasına geçti. Bu, Shadows’ın Kasım ayında piyasaya sürüldüğünde dört yıllık bir geliştirme sürecine sahip olacağı anlamına geliyor, ki bu da serinin standartlarının üzerinde bir süre.
Shadows’ın lider yapımcısı Karl Onnée, uzun süreli geliştirme süreçlerinin zaman ve maliyet dengesi ile ilgili olduğunu ve başarının iterasyon yoluyla elde edildiğini belirtti. Bu süreçte, Assassin’s Creed Mirage’dan alınan geri bildirimler, Shadows’ın gelişimine önemli katkılarda bulundu.
Assassin’s Creed Mirage, serinin gizlilik odaklı bir maceraya dönüşünü temsil ediyordu. Shadows ekibi, Mirage’ın test sonuçlarını ve oyuncu geri bildirimlerini değerlendirerek oyunun gizlilik unsurlarının üstüne düştü. Ayrıca Ubisoft’un çeşitli ekipleri arasındaki işbirliği ve Anvil teknolojisi sayesinde, yeni özelliklerin tüm projelere uyum sağlaması hedefleniyor.
Assassin’s Creed Shadows PS5, Xbox Series X/S ve PC platformlarında 15 Kasım’da piyasaya sürülecek. Oyun hakkındaki düşüncelerinizi ve beklentilerinizi yorumlarda paylaşmayı unutmayın.
{{user}} {{datetime}}
{{text}}