Avea’dan 1 Liraya iPhone 3GS


15 Haziran 2012 Cuma 12:58
Avea’dan 1 Liraya iPhone 3GS

Avea herkesi iPhone sahibi yapacak gibi görünüyor. Zira hazırladıkları yeni kampanya 15 Haziran’dan itibaren aktif hale geldi ve ayda 1 TL’den başlayan ek ücretlerle kullanıcılara iPhone 3GS alma fırsatı sunuluyor.

Fakat bu aylık ücret sahip olduğunuz tarifeye göre değişiklik gösteriyor. Eğer sahip olduğunuz tarifede aylık 97 TL ya da daha fazla ücret ödüyorsanız, üzerine 1 TL eklenerek 36 aylık bir kontrat imzalamanız karşılığında iPhone 3GS kullanıcısı olabiliyorsunuz.

39 TL’den 97 TL’ye kadar olan tarifelerden birine dahilseniz ise yine 36 ay boyunca ayda 18 TL ek ücret ödemek durumundasınız. Son olarak 39 TL ve altı tarifelerin de 36 ay boyunca 28 TL ek ücret ödemesi durumunda iPhone 3GS sahibi olabileceğini de belirtelim.

Eğer bu kampanyadan faydalanmayı düşünüyorsanız, aylık 250 MB’lık internet paketinin de sizlere Avea’dan hediye edileceğini hatırlatalım.

iPhone 3GS’in sundukları

iPhone 4 mü? Yoksa iPhone 3GS mi?

:: Avea’nın yeni kampanyası hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarHakan Sülün

Üniversite yıllarında haber yazarak teknoloji basısına adım atan Hakan, bir anda kendini donanım incelemeleri yaparken buldu. Zamanla teknolojinin bağımlısı oldu ve kendini bu yola adamaya karar verdi ancak artık Bodrum'da yaşadığından deniz kenarında güneşlenirken yazabiliyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

42 yorum - “Avea’dan 1 Liraya iPhone 3GS”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Yorumlarda saçmalık. Kazık felen diyorsunuz. Ne bekliyorsunuz adamlar zararına kampanyamı yapsın? Şakasın harbiden

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    siri gibi bir programı iphone 4 e vermeyen apple ın bu külüstürü alınmaz dikkat edelim bilinçlenelim.

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    ben 5 tane alirim hatta tanesini 2 liradan alicam 1 lirasi da bahsis olsun
    nerden alicaz

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Elinde kalan malları satmaya çalışıyor gibi ama gene kazık fiyata.

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Insanları bilinçlendirmek görevim,
    Lütfen hava atmak için cihaz almayın , hoş zaten 4s in bile havası yok bana kalırsa ama 3s in hic almaya gerek yok. Ya bu kadar eski bir teknolojiye bu kadar para verilir mi? Hala bunu alan insanlar olacagini bildigim icin uyariyorum. Yazık gunah. Madem ithalat ihracat acigini daha da acacak olan bir ithal urun aliyorsunuz, bari son teknoloji alin.

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Gercekten ayip, telefonun yurtdisindaki degeri yerle yeksan olmus, 2 yillik kontratla bedava veriyorlar , bizimkilerde 36 ay bize mahumsun diyorlar. Sonrada devlet disardan gelen telefondan 100 tl alsin, burdan kazik atmaya doyamadik , gelenlerede atalim. teknolijinin artiklarinida biz yiyelim ,iphone 5 cikaracak adamlar bunlar hala 3gs kakalama derdinde ayip.

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    Her türlü telefonun parasını çıkartıyorlar gereksiz ver 40 liralık pakete ayda 1 tl 24 ay yapayım :)))

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Ya begenen alır beğenmeyen almaz. Vadeyi uzun tuttullari icin bu fiyatlara cikiyo. Kredi karti limiti acik kaliyo. Her ay taksiti sarsmiyo. Yani avantajli yonleride yok degil. Ama gene de pahali. Avea cihaz kampanyalarinida tarifeler gibi yaparsa zaten piyasanin tek basina hakimi olur.

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Benim yorumum neden görünmüyor

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    3gs halen satıştamı iphone 4 ler eskidi 🙂

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    Advertorial gibi 😉

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Kimi kandırıyorsunuz siz yaa?
    Bunlarda insanları iyice keriz belledi! Yok artık…

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    yıl olmuş hala iPhone 3gs satanlar var.

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    85 TL tarifeye 3 yıl taahüt verilirmi ya üstelik 3 yıl önce çıkan telefon için

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    turkcell de aynısını yapıyo. bakıyosunu 5 tl ye çok iyi bi telefon görüyosunuz almak istiyosunuz fakat kampanya detaylarına baktığınızda ucuz fiatların pahalı tarifelerle alınabildğini görüyorsunuz ve bütün hefesiniz kyrsağınızda kalıyor.

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    5 geliyo o yüzden arkadaşlar

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Klasik tarife işte hep böyle

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Görende Iphone 4s veriyor sanacak

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Adamlar saçmalama makinesi ayrıyeten yeni nesil telefonlar cıkarken ne yapalım biz bu telefonu

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    bir telefona 3 yıl para ödemek mi? çok saçma.

  21. Ziyaretçi dedi ki:
    Alıntı keyloger Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    iphone 3gs alma hevesli var mı acaba?

    Kısıtlı bütçesi olanlar için diyeceğim ama iPhone her türlü lükse kaçıyor, ben 300-400 tl daha ekleyip ikinci el iphone 4 – 4s alma taraftarıyım

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    arkaraşlar sıfırı 800 tl ye düştü

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    ben kendimden örnek ***** />
    bizim neredeyse hiç kullanmadığımız bir şirket hattı var. 30 tl. civarında bir tarifede ***** />

    Bunu almak istersek ödeyeceğimiz (tarife hariç) rakam 36 ay X 28 = 1008 ***** />

    Ellerinde kalmış cihaz 36 ay taksitle satıyorlar iş***** />

    yok tarifenizin ücreti yüksekse 1 tl. Oda komik. O kadar para ödüyorsam zaten bende de eşimde de çocuğumda da daha iyisi vardır. 3 yıl neden bağlayım aveaya ***** />

    gider 1000 TL 36 ay değil 12 ay taksitle faturasını alır kdv sinide şirketten peşin peşin düşerim, gider yazar gene peşin peşin karımdan düşerim. neden 36 ay bekleyeyim bunlar iç***** />

    insanı salak yerine koyuyorlar.

    Bunun kanıtıda bir üstteki arkadaşın yazdığı ***** />

    daha karlı bir cihaz kampanyası görmedim, gören varsa söylesin.

  24. Ziyaretçi dedi ki:
    Alıntı trnc Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    HB’de kontratsız 12 taksit 799 TL (Genpa garantili)

    http://www.hepsiburada.com/liste/app…EPIPHONE83GS-S

    Maximum kart ile alırsanız 50 TL maxipuan kazanırsınız.

    iphone 3gs alma hevesli var mı acaba?

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    HB’de kontratsız 12 taksit 799 TL (Genpa garantili)

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    iphone a 250 mb internet yeter mi ya

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    Avrupada kontratlar 24 aydi simdi yavas yavas avrupada da 36 ay kontratli vermeye basladilar. Ben iphone 4 icin 24 ay ayda 15 € ödedim 19 € da tarife 34 € ayda. Ama zarife icerigi iyiydi 1000 dk tr ye 1000 dkka avrupa ya 1000 sms karisik 100 mms 3 gb 21 mblik internet paketiyle…

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    Herkesin elinde iphone oldurcaklar sonunda.

  29. Ziyaretçi dedi ki:
    Alıntı keyloger Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Diğer operatörlerde de reklam mantığı aynı.. Örnek, vodafone’nun sitesine girip bakabilrisin.

    Haklısın eminim öyledir,ama bana sorarsan bu durumlar fazlasıyla klasik hale geldi operatörlerde.Genelde bilginin önemli kısmı hep saklanır tüketiciden.
    Oparatörlerde biraz zor olsa da,günümüzde yanlış veya kandırılan reklam durumlarda tüketici cezasını çok çabuk verir.
    Tabi alternatiflerin çok olması gerekir.

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    3gs lerin sonu geliyor adamlar kampanya yapıyor 🙂

  31. Ziyaretçi dedi ki:
    Alıntı LaWa Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Aveanın yaptığı reklamın başlığı çok kötü bence,herkes 1 TL deyince merak eder;içeriğini okuyunca Avea hakkında içinden neler geçirdiğini düşünün.
    En basitinden tarifenize göre size 3GS veriyoruz deseydi sizce daha dürüst olmazmıydı.Dikkat çekeyim derken milletin hevesini boşuna çıkartmak çok akıllıca değil.

    Diğer operatörlerde de reklam mantığı aynı.. Örnek, vodafone’nun sitesine girip bakabilrisin.

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    Avea hattı hariç hat takılıyormu bu telefonlara

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    36 ay mı.devletin buna dur demesi gerek artık

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    yakında belediye dağıtırsa şaşırmam bu 3gs leri 😀

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    LaWa Nickli Üyeden Alıntı:
    Aveanın yaptığı reklamın başlığı çok kötü bence,herkes 1 TL deyince merak eder;içeriğini okuyunca Avea hakkında içinden neler geçirdiğini düşünün.
    En basitinden tarifenize göre size 3GS veriyoruz deseydi sizce daha dürüst olmazmıydı.Dikkat çekeyim derken milletin hevesini boşuna çıkartmak çok akıllıca değ*****

    Zaten kazancı olmasa yaparmı öyle kampanya.

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    Aveanın yaptığı reklamın başlığı çok kötü bence,herkes 1 TL deyince merak eder;içeriğini okuyunca Avea hakkında içinden neler geçirdiğini düşünün.
    En basitinden tarifenize göre size 3GS veriyoruz deseydi sizce daha dürüst olmazmıydı.Dikkat çekeyim derken milletin hevesini boşuna çıkartmak çok akıllıca değil.

  37. Ziyaretçi dedi ki:

    Faturalılardan her ay para aldığı için onlara yapıyorlar.

  38. Ziyaretçi dedi ki:

    Almayın kardeşim sizi mecbur edenmi var..neyi eleştiriyorsunuz… Almamakla zaten gerekli cevabı vermiş olursunuz…burda feryat figan koparmanın bi anlamı yok….Düz Mantık bu bir reklam ve üstelik kazıklı voyvoda…

  39. Ziyaretçi dedi ki:

    faturasız tarifelerin öğrencilerin suçu ne arkadaş herşey faturalı hatta kredi kartına ayıptır yaw

  40. Ziyaretçi dedi ki:

    Pahali

  41. Ziyaretçi dedi ki:

    evet ama sıfır cihaz 1008 liraya falan geliyor en düşük paket. Yani ucuz. 750ye 2. el satanlar var.

  42. Ziyaretçi dedi ki:

    Saçmalığın da bu kadarı.

" Avea’dan 1 Liraya iPhone 3GS konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Avea’dan 1 Liraya iPhone 3GS ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Avea’dan 1 Liraya iPhone 3GS ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Demon's Souls oynanış videosu yayınlandı! Demon's Souls oynanış videosu yayınlandı!
  2. 2 iPhone'a her şeyi yaptıran Siri kestirmelerini denedik! iPhone'a her şeyi yaptıran Siri kestirmelerini denedik!
  3. 3 Herkes onu konuşuyor: OnePlus 8T inceleme Herkes onu konuşuyor: OnePlus 8T inceleme
  4. 4 EBA için en iyi 5 tablet önerisi! EBA için en iyi 5 tablet önerisi!
  5. 5 Başkasının telefonunu kontrol ettiren uygulama denedik! Başkasının telefonunu kontrol ettiren uygulama denedik!
  6. 6 A101'de satılacak Huawei Band 4 özellikleri neler? A101'de satılacak Huawei Band 4 özellikleri neler?
  7. 7 SDN ofisi için yeni bir alışveriş deneyimi yaşadık! SDN ofisi için yeni bir alışveriş deneyimi yaşadık!
  8. 8 Sony WH-1000XM4 efsane kulaklık elimizde! Sony WH-1000XM4 efsane kulaklık elimizde!
  9. 9 Beklenen telefon iPhone 12 elimizde! Beklenen telefon iPhone 12 elimizde!
  10. 10 Samsung Galaxy S20 FE satın almak için 5 sebep! Samsung Galaxy S20 FE satın almak için 5 sebep!