Babylon 6: Çeviri Programı


25 Ağustos 2006 Cuma 13:00
Babylon 6: Çeviri Programı

Babylon’un nasıl kullanıldığını daha önce Yazılım bölümünde tanıtmıştık. Tek
tıklamada alternatif sonuçlarla kelimenin diğer dillerdeki karşılığını size
gösterebilmesi, en iyi çeviri yazılımı olması için yeterli idi. Ancak Babylon,
yerini daha da sağlamlaştırdı ve binlerce Türk kullanıcısı olduğunu fark ettikten
sonra yazılımı Türkçe arabirimle hazırlamaya karar verdi. O şimdi Türkçe.


Yazılımınyeni tasarımı hem daha şık, hem de Türkçe.

Cümleleri de çeviriyor

Babylon‘un bomba özelliklerinden biri de cümleleri de çevirebiliyor olması.
Her ne kadar denediğimiz çevirilerde başarılı olamasa da alternatifleri kadar
iyi çevirebildiğini söyleyebiliriz. Buna ek olarak tek tıklamada bir cümlenin
çevrilebilir hale gelmesi de cabası.

Videoyu izleyerek öğrenin
Babylon‘u web sayfasından nasıl indirdiğimizi, kurduğumuzu, kullandığımızı ve
veritabanına nasıl yeni sözlükler eklediğimizi açıkça anlatan bir Flash video
hazırladık. Bağlantı hızınız düşük olsa da bu animasyonu izleyebiliyorsunuz.

 :: Animasyonu izlemek için buraya tıklayın.

Programın künyesi
Firma: Babylon

Boyut: 9,90 MB
Dil: Türkçe
Kısıtlama: 30 gün deneme sürümü
Fiyat: 59 Dolar (Satın Al)

SDN




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

94 yorum - “Babylon 6: Çeviri Programı”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    malsınız

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Valla ben Babylon 8 satın aldım ve kelime çevirisi fena değil,ama çeviride sınıfta kaldı.

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    fena değil

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    nerden indirebilirim yada bana yardımcı olur musunuz bi hikayeyi türkçeden inqilizceye çewiricem bi proqram biliyor musunuz?lütfen yardımcı oLun…

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    indirmeden de bir süreliğine kullansak ne ii
    olurdu:):)

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    cümleleri tam ceviremiyor,fazla iyi bir program oldugunu söyleyemem.

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    HELLO

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    çok güzel ama nasıl indirebilirim ben bunu acil 🙂

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    arkadaslar çok güsel bi program bence kullandim çokda isime yaradi

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    ya ben bi türlü açamıyorum

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    tşk

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    ı olsun lütfennyaa nerden indircez biri yardımc

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    teşekkürler kasrdeş

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    nasıl indiricez programı

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    eyvlh

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    kelime arastırdım fakat geçmişi silmiyorrr:)

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    lisansın olması gerekiyormuş hiç işime yaramadı

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Guzel bir program ama müşteri hizmetleri sıfırın altında. Paramla rezil ettiler. Böyle şirketleri görince crakçilere teşekkür ediyorum. Aldım seri numarasını tam 5 mailden sonra bir ay sonra gönderdiler. Aradan bir ay geçmadi programın süresi dolmuşmuş çalıimıyorç Yine mail yazdım ama Allah bilir ne zaman cevap yazarlar…

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    çok güzel

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    BENDE YÃœKLEMEK İSTİYORUM AMA YÃœKLERSEM BİLGİSAYARA BİRŞEY OLACAK DİYE KORKUYORUM BENİM İSMİM MİNE LÃœTFEN BİRİSİ BANA BİŞİ SÖYLESİN

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    YAA PARDON AMA BEN BUNU NASIL İNDİREBİLİRİM !İNDİREMEDİM DE….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    program yapacaksanız adam gibi yapın berbat bir program

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    bu program berbat

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    harika bir program, emek verenlere ve kullanımımıza açanlara binlerce teşekkürler.
    bu arada :
    1-yüklemeyi beceremeyenlere de bir çift lafım var; “bunu beceremiyorsanız internet ortamında bulunmaya dahi hakkınız yok…
    2-metin çeviri yapmak isteyenlerde, herşeyi bedava beklemesinler,lütfedip tercüme bürolarına kadar zahmet etsinler, onlarda para kazanacak

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    guseldı cevırdı memnunum

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    iğrenç bişi indiril miyo ingilizce ödevini yapamıcam mıçtım ben

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    çok kötü hiç birşey anlaşılmıyor

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    bi işe yaramaz kelımeler cok kısıtlı turnıng bin kat ıyı

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    arkadaşlar lütven söleyin nası indirilioo

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    sağol

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    süper bişi yha

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    biz neye giriyoruz ne çıkıyor yaa.

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    igrenç bablon

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    neden çalışmıyor…

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    çok saol tşkler…

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    cok super.

  37. Ziyaretçi dedi ki:

    guzel

  38. Ziyaretçi dedi ki:

    tesekkurler…

  39. Ziyaretçi dedi ki:

    cennet ucuz değil cehennem lüzumsuz değil namaz kılın kuran ahlakını yaşayın önünüzde korkunç bir ateş ve kabir azabı var. Şüphesiz ayetlerimizi inkar edenleri biz ateşe atacağız derileri yanıp döküldükçe azabı tatmaları için onların derilerini yenileyeceğiz Nisa 56. isterseniz googleden ibretli resimler ve ibretlik görüntülere bakın.cehennemde insanın daha fazla azap çekmesi için bir organı uhud dağı kadar büyük olacaktır. O gün herkes bu dünyadaki herkesi ve kendi ailesini fidye olarak verip kendisinin kurtulmasını ister….

  40. Ziyaretçi dedi ki:

    güzel gerçekten fakat bence deneme sürümünü daha uzun yapmaları gerkiyor…

  41. Ziyaretçi dedi ki:

    çok saçma bişi olmuş bilgisayara bi yükledim bilgisayar 5 dk da açıldı…

  42. Ziyaretçi dedi ki:

    7 çıktı iyi. Ama metin çevirisi zor oluyor….

  43. Ziyaretçi dedi ki:

    ya ben bunu açamıyorum lütfen ban yardım edin lütfen
    çok istiyorum mecburum lütfen nasıl açıldığını söyleyin…

  44. Ziyaretçi dedi ki:

    güzel bir program bazı cümleleri pek çeviremiyor ama olcak o kadar yinede işime çok yaradı valla okuldaki dersler için ideal bir program…

" Babylon 6: Çeviri Programı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Babylon 6: Çeviri Programı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Babylon 6: Çeviri Programı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 En efsane telefon bu! Lenovo Legion Pro inceleme En efsane telefon bu! Lenovo Legion Pro inceleme
  2. 2 Yıllardır beklenen teknoloji! Mırıldanarak şarkı bulduk Yıllardır beklenen teknoloji! Mırıldanarak şarkı bulduk
  3. 3 Şarj canavarı realme 7 Pro kutusundan çıkıyor! Şarj canavarı realme 7 Pro kutusundan çıkıyor!
  4. 4 Yedeklediğimiz veriler ne kadar güvende? İşte cevabı! Yedeklediğimiz veriler ne kadar güvende? İşte cevabı!
  5. 5 Vivo X50 Pro elimizde! Türkiye'de ilk... Vivo X50 Pro elimizde! Türkiye'de ilk...
  6. 6 1 ayda 16 bin liralık kasa topladık! 1 ayda 16 bin liralık kasa topladık!
  7. 7 Online market alışverişi artık çok kolay! Online market alışverişi artık çok kolay!
  8. 8 11 yaşındaki Kerem'den EBA ve tablet tavsiyeleri! 11 yaşındaki Kerem'den EBA ve tablet tavsiyeleri!
  9. 9 Oppo Reno4 inceleme - Tasarıma bayıldık! Oppo Reno4 inceleme - Tasarıma bayıldık!
  10. 10 Furkan 10 bin liralık drone'u kırdı! - Neler oldu? Furkan 10 bin liralık drone'u kırdı! - Neler oldu?