Okunma

Bioshock Başarısız Olacaktı!


25 Haziran 2008 Çarşamba 21:00
Bioshock Başarısız Olacaktı!
Bir etkinlikte konuşan 2K Boston Baş Programcısı Chris Kline, geçtiğimiz yıl dünya çapında büyük başarıya ulaşan Bioshock ile ilgili önemli itiraflarda bulundu. Oyunla ilgili en büyük yanılgılarının, yapımı tamamen System Shock 2 üzerine bina edilmesiyle başladığını söyleyen Kline, sonrasında yapay zeka da dahil olmak üzere birçok temel sistemde yenileşmeye gitmek durumunda kaldıklarını anlattı.

İşin Sırrı FPS’de

E3 2006‘da yayınlanan demo sürümün bile büyük ilgi görmediğini belirten Kline, esas dönüm noktasının Bioshock’u bir aksiyon oyunu olarak pazarlamaya başladıklarında yaşandığını itiraf etti. "İlginç olan, elimizdekinin aynı oyun olmasına rağmen, onu bir shooter olarak tanıttığımızda insanların daha fazla meraklanmasıydı. Hatta ekibin bile." sözlerini kullanan Chris Kline, buradan hareketle oyun çıkış tarihlerini sürekli ileri atmanın oyuna büyük faydalar sağlayabileceğini de vurguladı.

Yazan: Erhan Kahraman
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

" Bioshock Başarısız Olacaktı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Bioshock Başarısız Olacaktı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Bioshock Başarısız Olacaktı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "