Casper VIA V3 İncelemesi


2015-08-20 15:40:00
Casper VIA V3 İncelemesi

Casper‘ın başarılı fiyat/performans ürünlerinden biri olan Casper VIA V3‘ü sizler için inceledik. Özellikle fiyatı ve batarya ömrü ile benzerlerinden ayrılan cihaz, bizlere kaliteli bir akıllı telefon deneyimi sunmayı vadediyor.

Bakalım Casper VIA V3, bizlere neler sunuyor?

1280×720 piksel çözünürlüğünde 5 inçlik bir ekran ile gelen Casper VIA V3, 8.5 mm kalınlığa ve 126 gram ağırlığa sahip. MediaTek‘in 4 çekirdekli MT6582 işlemcisinin kullanan cihaz, bizlere oldukça yeterli bir performans sunuyor.

Başarılı pil Ömrü

Casper VIA V3 cihazının en olumlu özelliği ise kesinlikle batarya performansı. 2800 mAh batarya kullanan cihaz, bizlere oldukça başarılı bir pil ömrü sunuyor. Cihazın HD ekran ve az güç tüketen bir işlemciye sahip olması da pil ömrünü uzatan etkenlerden.

Uygun fiyat

599 liralık fiyatı göz önüne alındığında tam bir fiyat/performans cihazı olmayı başaran Casper VIA V3, uygun fiyatlı bir akıllı telefon isteyenler için biçilmiş kaftan.

Ürünle ilgili detaylı bilgileri incelememizde bulabilirsiniz. İyi seyirler…

Casper VIA V3 Fiyat ve teknik özellikleri

Ekran: 5 inç 1280×720 piksel IPS
Kalınlık/ Ağırlık: 8.5 mm / 126 gram
İşlemci: 1.3 GHz hızında çalışan 4 çekirdek MediaTek MT6582
RAM: 1 GB
Depolama: 8 GB + microSD
İşletim Sistemi: Android 5.0 Lollipop
Ana Kamera: 8 Megapiksel
Ön Kamera: 5 Megapiksel
Batarya: 2800 mAh

Fiyat599 TL

15-08/20/hepsiburada-buton-1-1440084189.jpg

:: Casper Via V3 telefonu hakkında ne düşünüyorsunuz?


  • yazarArden Papuççiyan

    Marmara Üniversitesi'nde Gazetecilik Bölümü öğrencisi Arden, tam bir teknoloji bağımlısı. Uzun zamandır takip ettiği ShiftDelete.Net'te, şimdi teknoloji bilgisini okurlarımızla paylaşacak.
    Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

    “Casper VIA V3 İncelemesi” üzerine 98 yorum

    1. SDN Okuru dedi ki:

      Ben 2 yıldır kullanıyorum bataryası çoğu kişiyi tatmin edecek düzeyde fakat yaz günleri fazla ısınıyor ve çok hassas bir kere düşündüm ekranda koruyucu olmasına rağmen kırıldı ama fiyatına göre iyi bir ürün pes17,assasins creed prites, asphalt8 gibi çoğu oyunu kaldırıyor öneririm fakat bu telefondan 5 yıl kullanma gibi performans beklemeyin 3 yıldan sonra kullanılmaz olur benim düşüncem

    2. SDN Okuru dedi ki:

      FİLAŞ BELEK OKUYOMU ACABA

    3. SDN Okuru dedi ki:

      Birde 430 TL ye düşmüş

    4. SDN Okuru dedi ki:

      Güzel telefon tavsiye ederim. Maşallah casper a

    5. SDN Okuru dedi ki:

      HOCAM YARDIM 17 TEMMUZ 2015 DE TELEFONU ALDIM MAŞALLAH İYİ TELEFON BİR SIKINTISI YOKTU BİR GÜN TELEFONU FABRİKA AYARLARINA DÖNDÜRDÜM ONDAN SONRA DAHİLİ DEPOLAMA ALANI TÜKENMEK ÜZERE DİYE BAŞLIK VAR SONRA ÜZERİNE VASTIĞIMDA SİSTEM İÇİN YETERLİ DEPOLAMA ALANI YOK SİTEM İÇİN 250 MB HAFIZAYA İHTİYACINIX VAR DİYOR AMA 4.95 GB BOŞ HAFIZAM VAR UYGULAMA YÜKLENMİYOR SORUNU YAŞAYAN VARSA FACEBOOK Emin Ziya BOZKAN

    6. SDN Okuru dedi ki:

      Arkadaşlar bu telefon bişey yaramıyo aldım almaz olaydım.Telefon kapanıp açılıyor pili çabuk bitiyor youtubede sıkıntı var donuyor. SAKIN ALMAYIN!

    7. SDN Okuru dedi ki:

      Çok güzel tel herkese tavsiye ederim

    8. SDN Okuru dedi ki:

      Telefon fiyatına bakılırsa daha iyisini bulmanız imkansız 7 aydır kullanıyorum ve hiçbir sıkınyım yok donma veya kazma kesinlikle yok vegas gangsteri yükledim banamısın demedi sadece hassas bir telefon kırılabilir tek olumsuz yanı budur

    9. SDN Okuru dedi ki:

      Abi 8gb hafıza var diyorsunuz burada 4,75 gösteriyor bu nasıl iştir ya bir çözüm bulmanızı istiyorum

    10. SDN Okuru dedi ki:

      Android işlemci durduldu dıyor nye

    11. SDN Okuru dedi ki:

      Bataryası çok iyi çok zorlanırsa 1 gün zorlanmaz ise 2 gün ***** şarj bitecek diye interneti fln açmazdım işim oluca girerdim şimdi full açık.Tek problem hafızası yetersiz sd kart taktım ama programları sd karta atmayı bilmiyorum.

    12. SDN Okuru dedi ki:

      Arka kapağı açılmıyo diyen kardeşlerim telefonu arkasına çevirdiğinizde hopörleri görcez onun sol tarafında açma yeri var küçük bi boşluk oradan alabilirsiniz

    13. SDN Okuru dedi ki:

      Ben iki aydır aldım ve şuana kadar aldığım en berbat tlf kesinlikle tavsiye etmiyorum tlf donuyor ısınıyo kapanıyor almayın derim paranıza yazık

    14. SDN Okuru dedi ki:

      Parası çok; aklı olmayanların almaması gereken bir telefon.

    15. SDN Okuru dedi ki:

      Casper_VIA_v3 numara gizleme nerden bilen var mı arkadaşlar lütfen yardımcı olun

    16. SDN Okuru dedi ki:

      Harika bir telefon gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim

    17. SDN Okuru dedi ki:

      Ben bu telefonu kullanıyorum herkese tavsiye ***** güzel ***** performansı da güzel.

    18. SDN Okuru dedi ki:

      Ya Şarkı nasıl Gönder E Biliyoruz Başka Telofona ??

    19. SDN Okuru dedi ki:

      Değerli arkadaşlar yorumlarınızı dinledim yarı yarıya yorumlar almaya niyetliydim fakat tereddüt te kaldım Teşekkürler

    20. SDN Okuru dedi ki:

      Via V3 kullanicisiyim. Cihazdan memnunum gerek bataryasi olsun gerekse kamerasi. Suanlik sikinti yoktur. Ama dedikleri gibi bu fiyt segmentinde iyi telefon sadece launcherinda sikinti yasadim. Menu tusu olmamasi kotu birsey. Dahili depolamasi dusuk. Zaten yarisindan cogunu telefon yazilimi kullaniyor. Aslinda bu tur yorumlar sacma olur cunku cihazin fiyati 600. Fiyatina hgore mukemmel denebilecek kadar iyi. Almanizi tavsiye ederim. İyi gunler.

    21. SDN Okuru dedi ki:

      Ya arka kapak bi türlü açılmıyor. Yardım edermisiniz.

    22. SDN Okuru dedi ki:

      Bende kullanıyorum bu telefonu çok güEl inceliğiyle içerikleriyle herşeyiyle güzel gökada r oyun yükledim yine bişey olmadı pil ömrü uç gün veya iki hun gidiyo teşekkürler casper

    23. SDN Okuru dedi ki:

      Bataryayi cikarirsam nolur

    24. SDN Okuru dedi ki:

      fp olarak değerlendirilebilir bir ürün. Bu segmentte fazla ürün kalmadı piyasada

    25. SDN Okuru dedi ki:

      Biraz ekrana baktımmıbaş AĞRIsı yapıyor bu gibi bir sıkıntısı olan varmı tşk.

    26. SDN Okuru dedi ki:

      Samsunga 700 lira vercegime daha fazla özelliği olan bu telefonu alırım daha iyi, kullanan tanıdıklarım var çok da memnunum, maaşı bekliyorum bakalım 🙂

    27. SDN Okuru dedi ki:

      Geçen hafta aldım, aklıma gelen her yolu deneyerek zorlamaya çalıştım, bana mısın demedi. Taş gibi telefon, teşekkürler casper

    28. SDN Okuru dedi ki:

      3 aydır kullanıyorum en ağır oyunları bile çatır çutur çalıştırıyor,hiçbir sorun yaşamadım, kamerası 13mp kameralara kafa tutar düzeyde, zaten o özellikte ve o fiyatta başka telefon bulamazsınız, Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.

    29. SDN Okuru dedi ki:

      Ya şebeke sorunu nasıl giderilir bu telefonda bir sıkıntı şebekesi ya ne olur bilen varsa yardımcı olsun.

    30. SDN Okuru dedi ki:

      Flaş bellek okumuyo

    31. SDN Okuru dedi ki:

      Bnde var sıkıntıları şunlar;internet yavaş hemde biraz, hafıza 4,95 8 değil, telefon süper ekran harika bataryayı iki gün kullandığımı biliyorum ***** çok az oyun üç tane olmasına rağmen. ekran sürekli gidiyor donuyor,şebeke uçak modundan sonra yarım saatte geliyor, ayrıca Görüntülü konuşma yok bilginize. Şebeke yavaş internette işi olan hiç almasın, telefon çok sağlam . batarya hiç bitmiyor sabaa kadar kullan. Teşekkürler

    32. SDN Okuru dedi ki:

      Acaba ikinci elleri satilirmi

    33. SDN Okuru dedi ki:

      Snapchat y

    34. SDN Okuru dedi ki:

      Uygun

    35. SDN Okuru dedi ki:

      Ya ben bu telefondan almayı düşünüyorum ama nasıl

    36. SDN Okuru dedi ki:

      Tel. Harika öneririm

    37. SDN Okuru dedi ki:

      Casper VIA v3 e güncelleme gelirmiş ?

    38. SDN Okuru dedi ki:

      sizce hangisini alıyım?

      casper via v3
      casper via v5…

    39. SDN Okuru dedi ki:

      android marshmallow ne zaman gelecek bu telefona

    40. SDN Okuru dedi ki:

      Bence fiyatına göre çok çok güzel bir telefon herkese tavsiye ederim hiç bir sıkıntısı yok maşallah

    41. SDN Okuru dedi ki:

      Telefon sessizdeyken neden alarm çalmıyor?

    42. SDN Okuru dedi ki:

      Ben telefonu temmuz ayından beri kullanıyorum maşallah hiç bir sorunu çıkmadı en ağır oyunları bile kasmadan çalıştırıyomuş hatta youtuben izliyebilirsiniz ben çok oyun oynamam gayet rahat ve güzel bi telefon hatta samsungun 1000 tl lil telefonuyla eş değerde ki casper via v3 500 600 tl daha iyisini bulurlarsa bu fiyata …

    43. SDN Okuru dedi ki:

      Bimden indirimli 299 TL ye aldım çok memnunum fakat görüntülü konuşamıyorum:(

    44. SDN Okuru dedi ki:

      Telefon iyi baya ama güncelleme gelmeli andruoidi marshmellow olmalı general mobile geldi buna da gelsin

    45. SDN Okuru dedi ki:

      Telefon hattında görüntülü görüşme yapiliyormu

    46. SDN Okuru dedi ki:

      GPU modeli kaç

    47. SDN Okuru dedi ki:

      2 aylik kullaniciyim her kapattigima sorun yasiyorum islemci calisiyor ekrana gelmiyormus cozumunu bilen varmi.

    48. SDN Okuru dedi ki:

      Sıkıntılı

    49. SDN Okuru dedi ki:

      yorumların tamamını okudum ya kimse fark etmemiş yada sorun olarak görmüyorlar herhalde şebeke üzeri görüntülü görüşme yapamıyorsunuz casper via v3 sanırım bu sorun lolipop 5.0 işletim sisteminde var

    50. SDN Okuru dedi ki:

      ben almayı düşünüyorum oyun performansı hızı iyimi telefonun

    51. SDN Okuru dedi ki:

      Bence harika bi telefon ayrıca gnrl mobil markamı bunun yanında

    52. SDN Okuru dedi ki:

      V3 de zil sesine müzik nasıl koyuluyor bilen varmı

    53. SDN Okuru dedi ki:

      Nasıl yaa hic kullanmadıgım halde geceden sabaha kadar

    54. SDN Okuru dedi ki:

      Ben kullanıyorım tavsiye ederim güzel ve hoş bir telefon

    55. SDN Okuru dedi ki:

      Ya efsane telefon yapmışlar harika gerçekten 😀

    56. SDN Okuru dedi ki:

      Bende siyah modeli var pil hızlı gidiyor

    57. SDN Okuru dedi ki:

      Bu Cihaza Bir Türlü Root Atamadım Videosunu bile bulamadım lütfen bu cihazı rootlamayı öğreten bi video çekermisiniz otg desteğinin açılması için bence root gerekli

    58. SDN Okuru dedi ki:

      Bu telefon tam bütçe dostu olmuş. 2800mah batarya ve android 5.0 olması çok iyi olmuş.

    59. SDN Okuru dedi ki:

      Casper saglam adimlarla ***** tecrubesi yaptikca. Guzel,kullanisli modeller gelecektir. Fiyat,***** bu cihazi. Dakikada 300 kod yazan,Isi bilene ver dunyayi sallasin.

    60. SDN Okuru dedi ki:

      Antutu'da eski cyanogenmodlu s3'üm daha fazla puan alıyor 🙂

    61. SDN Okuru dedi ki:

      Bu telefonu almayı düşünüyorum ama Sony xperia e4g arasında kararsız kaldım sizce hangisini almalıyım bu arada çöp diyenlere de şunu diyim 500 TL ye daha güzel telefon bulun

    62. SDN Okuru dedi ki:

      Bu fiyata bu özellikler gerçekten iyi. Hele ki BİM 499dan vermişse bedava diyebiliriz. Hd ekran ve bu batarya 5'ekranla geliyor daha ne olsun. Sanırım yerli markaların dusuk vergi avantajı

    63. SDN Okuru dedi ki:

      YA TAM FİYAT PERFORMANS CİHAZI ÇIKARTMIŞSINIZ DİYECEKTİMDE 8 GB DAHİLİ HAFIZA NEDİR ZATEN YARISI KADAR KENDİ SİSTEMİNE GİDİYOR. YÜKLEDİKLERİMİZ ZATEN HAFIZA KARTINA ATILMIYOR. 32 VEYA 64 GB YAPSALARMIŞ KEŞKE BU FİYATTA KESİN ALIRDIM.

    64. SDN Okuru dedi ki:

      Bir kullanan olarak sadece pil ömrü değil aynı zamanda baya hafif ve şık bir dizayna sahip

    65. SDN Okuru dedi ki:

      Bimde 499 tl'ye satıyorlardı. O fiyata 720 p ekran 2800 mAh pil bu telefon için tam bir fp ürünü diyebiliriz.

    66. SDN Okuru dedi ki:

      Bu fiyattaki diğer modellere bakınca bu telefonun pil ömrü gerçekten çok iyi.

    67. SDN Okuru dedi ki:

      Şu General Mobile 4G diyorlar ya anlamıyorum. Aldığıma alacağıma beni bu kadar pişman eden başka bişe olmamıştır.

    68. SDN Okuru dedi ki:

      İki tane birden aldık bimden 🙂 daha uygun fiyata ve gerçekten tm f/p ürünü olmuş.

    69. SDN Okuru dedi ki:

      Güzel

    70. SDN Okuru dedi ki:

      450 lira olsa satar

    71. SDN Okuru dedi ki:

      hocam bu özelliklere bu batarya ile casper an itibarıyla şarj gerektirmeyen telefonu bulmuş bulunuyor 😀

    72. SDN Okuru dedi ki:

      1gb yerine 2gb ram koy 600 değil 630 lira yap yok satsın

    73. SDN Okuru dedi ki:

      gm 4g varken satılmaz.

    74. SDN Okuru dedi ki:

      en ilginç özelliği ayfonun yaptığı herşeyi yapması. harika değil mi

    75. SDN Okuru dedi ki:

      General Mobile 4G varken çöp

    76. SDN Okuru dedi ki:

      O fiyata mükemmel telefon. Daha iyisini isteyen iphone alsın.

    77. SDN Okuru dedi ki:

      Bari işlemci 6735 olsa idi hiç olmazsa 4g desteği olurdu ama fiyat yinede çok ölürdü

    78. SDN Okuru dedi ki:

      Bataryası s6dan fazla samsung azcık örnek al be

    79. SDN Okuru dedi ki:

      500 lira olmalıydı

    80. SDN Okuru dedi ki:

      500 lira olmalıydı

    81. SDN Okuru dedi ki:

      Bende boş konuşayım boş diyeyim 599 çöp olmayan hangi telefon varsa.

    82. SDN Okuru dedi ki:

      çöp

    83. SDN Okuru dedi ki:

      bataryaya bi maşallah alalaım

    Yorum yazın