Sins of a Solar Empire ve Galactic Civilizations III gibi başarılı oyunların geliştiricisi Stardock CEO’su Brad Wardell, DirectX 12’nin PC ve Xbox One oyunlarının performansına katkısıyla ilgili görüşlerini paylaştı. Wardell, “DX12 Xbox One sahiplerine öncekinden iki kat hızlı bir GPU verecek” dedi.
Sonrasında açıklamasına kısa bir ekleme yaparak, bunun mecaz anlam taşıdığını belirten Stardock CEO’su, DX12’nin yine de yazılım yönünden video oyunlarını iki kata kadar hızlandırabileceğini yineledi.
DX12 ile birlikte 8 çekirdeğin birden işe koşturulabileceğinin altını çizen Wardell, donanım açısından herhangi bir değişiklik yapılmaksızın sadece yazılım güncellemesiyle elde edilen performans sıçramasının benzersiz olduğunu belirtti.
:: Siz bu açıklamaya katılıyor musunuz?
{{user}} {{datetime}}
{{text}}