Okunma

Elektrikli Formula Aracı: Formula E


11 Ocak 2014 Cumartesi 05:50
Elektrikli Formula Aracı: Formula E

Elektrikli araçlar giderek yaygınlaşıyor ve artık günlük hayatta her yerde karşımıza çıkmaya başladı. Mobil cihazlar için işlemciler üreten Qualcomm tarafından geliştirilen Formula E adındaki araç ise tamamen elektrikle çalışan bir Formula aracı. Yani yarış otomobillerine benzeyen bir tasarıma sahip olan araç, ABD’nin Las Vegas şehrinde düzenlenen CES 2014 fuarında görücüye çıktı.

Yerinde görüntülediğimiz araç, bir Formula 1 pilotu tarafından kullanıldı. İşte bu özel görüntüler:

  

:: Elektrikli araçların geleceğini nasıl görüyorsunuz?   

 




yazarÖzgür Çetin

10 yılı aşkın süredir teknoloji ve internet sektörüne yazılarıyla katkıda bulunan Özgür Çetin, mobil cihazlara ve dijital fotoğraf dünyasına özel bir ilgi duymaktadır.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

13 yorum - “Elektrikli Formula Aracı: Formula E”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Belliki geliştirilmesi lazım. Adam spin atmaya çalışıyor olmuyor.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    hangi f1 pilotu bu 😉

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Yanlız motor gücü vasat gibi geldi bana f1 de gaza asıldığında ortalık toz duman oluyor bunda sanki zor patinaj çekiyor.

    ayrıca motor sesi ayrı bişey kişisel otomobilde elektrik olabilir ama f1 gibi işin içinde şov da olan sporlarda elektirik istemem ben.

  4. grkn-g dedi ki:

    hahahahah uzaktan kumandası nerede bunun çok komik olmuş model arabalar gibi aynı

  5. Dogukan_gti dedi ki:

    Mükemmel. Bunun yarışları da yapılmalı, Formula-E kategorisinde….

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Uzaktan kumandalı araba gibi resmen 😀

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Formula dediğin motor sesi çıkaracak abi bu ne ya

  8. SDN Okuru dedi ki:

    helal olsun geleceği parlak gibi gözüküyo.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    bune uzaktan kumandalı araç gibi puhahaha f1 ses olmadan olurmu o motor sesi olacak

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Kucukken oynadigimiz uzaktan kumandali arabalar gibi ses cikariyor yaa 🙁 olmamis

  11. SDN Okuru dedi ki:

    milyonculardan 20 liraya aldığımız kumandalı oyuncaklar gibi ses çıkarıyo biraz daha özelleştirilmeliydi.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Uzaktan kumandali araba sesi var 😀

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Vay be çok iyi ya.

" Elektrikli Formula Aracı: Formula E konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Elektrikli Formula Aracı: Formula E ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Elektrikli Formula Aracı: Formula E ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "