Okunma

ePTTAVM üzerinden online tanzim alışverişi yaptık! (Video)


13 Şubat 2019 Çarşamba 19:26
ePTTAVM üzerinden online tanzim alışverişi yaptık! (Video)

ePTTAVM üzerinden online tanzim satışları başladı. Biz de ePTTAVM üzerinden tanzim alışverişi yaptık ve konuyla ilgili merak edilenleri bir araya getirdik.

Artan gıda fiyatlarına çözüm olarak son günlerde uygulamaya sokulan tanzim satış noktaları, PTTAVM ile beraber dijital markete de taşınmış durumda. İlginin oldukça yoğun olduğu tanzim satış noktalarındaki beklemeleri ve kuyrukları azaltabilecek olan uygulama sayesinde, online olarak alacağınız gıdaları sipariş verebiliyorsunuz ve ürünler evinize kargo ile geliyor.

ePTTAVM üzerinden online tanzim alışverişi yaptık!

ePTTAVM’de kampanyalar sekmesinde yer alan “Tarladan evinize pazar siparişi, Türkiye kazanacak” sayfasında yer alan kampanyaya buradan ulaşabilirsiniz.

ePTTAVM üzerinden online tanzim alışverişi yaparken merak edilen soruları ve deneyimlerimizi, sipariş verdiğimiz keyfli videomuzda sizlerle paylaştık. Ayrıca videonun altında da merak ettiğiniz bilgilere yazımızda ulaşabilirsiniz. İyi seyirler…

En fazla 3 kilo sepete ekleyebildiğiniz online tanzim satışlarında, bir kilo ürünün kargo bedeli ise 3.70 TL.

Tanzim satışlar online

ePTTAVM üzerinden tanzim satış fiyatları

– Biber : 6 TL
– Patlıcan : 4.5 TL
– Salatalık: 4 TL
– Ispanak: 4 TL
– Havuç: 2.50 TL
– Maydonoz: 2.25 TL
– Patates : 2 TL
– Soğan: 2 TL




yazarTolga Cem Küçükyılmaz

ShiftDelete.Net Genel Yayın Yönetmeni ve teknoloji uzmanı Tolga Cem Küçükyılmaz, 10 senedir en yeni teknolojileri ve ürünleri, sizlere aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

39 yorum - “ePTTAVM üzerinden online tanzim alışverişi yaptık! (Video)”

  1. Anonim dedi ki:

    sadece ankaraya özelmiş kargolar hocam geçmiş olsun ankaradaki tanıdığa postalayın bari 😀

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Adamlar yapmış bıdı bıdıya gerek yok size zorla alın diyen yok işine gelen alır..

  3. Anonim dedi ki:

    Sadece Ankara için geçerlidir demişler

  4. Anonim dedi ki:

    bu tamamen bi özel girişim değilmi.. belediyeyle vs bi ilgisi yok gibi görünüyor.. ???

  5. Anonim dedi ki:

    Ya o değilde, ben almaya kalktığımda sadece Ankara’ya teslimat seçebilirsiniz diyor. E zaten büyük şehirlerdekiler satış noktalarından alabiliyorlar, bırakın da herkes her yerden alabilsin…

  6. Anonim dedi ki:

    pazarcıya verseler imkanı pazarcı da satar…

    1. Anonim dedi ki:

      4 ay önce pazara çıkan aileme taşımak amaçlı gittiğimde bir pazarcının yanında ki arkadaşına dediği laf aynen şu. Domateste hiç kazandırmıyor 60 kuruşa alıyorum 4 liraya satıyorum zam yapmak lazım böyle olmaz iflas ederim ben diyor. 60 kuruşa aldığını 4 liraya satıyor yani 6.5 kat fazlasına satıyor ve adamın dediği iflas ederim evet inandık imkan meselesi tavrına 🙂

  7. Anonim dedi ki:

    hahha kargo ücreti de varmış.

  8. coni077 dedi ki:

    Hamdolsun yeni turkiye

  9. Anonim dedi ki:

    Fiyatlar migrosla aynı pazar fiyatları daha uygun şişirme haberler yakışmıyor

  10. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Laaa hani ücretsiz kargoydu ne oldu yalan dolan hep..1 kilo salatalik alacaz 3.75 kargo parası alıyorsunuz market pazar daha vicdanlı bee

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    İgn de wallmart tan avokado nasıl alınır video su olduğunu düşünün. Yıllardır yağ kuyruğu tüp kuyruğundan bahsederdi büyüklerimiz 2019 yılındayız 2-0-1-9 avrupa bizi kıskanıyo çünkü ülkemizin en büyük market zinciri soğanı 3 kilo kotayla satıyo! Kardeşim kabul edin sizde inanamıyosunuz yediremiyosunuz ama olmadı yapamadınız. Kötüye gidiyoruz görmüyomusunuz ya hepimiz aynı gemideyiz bu ülkenin kötü olması kimin işine gelir anlayın!!! İrfan değirmenci suçlu ama dimi pardon!!

  12. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bu muhaliflikte ayrı bir kafa kardeşim bu muhalifleri alacan ismet İnönü dönemi gibi bir döneme yollayacaksın ya görsünler yokluğu ulan be adam yok ışınlanma videosu çekeceklerine bilmem ne ulan süper zeka sen ışınlanma icat ettin video çektin de biz mi engelledik Devlet teknoloji yapar hazımsızlıktan bunu nasıl karalarız derdine düşer abd silah yapsın üretsin biz abd den alak dersin sonra ülkenden utanırsın hadi ordan mankurtlar sürüsü

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Yine 2 kişi çıkıp 1 kişi konuştu. Bu değişmez

  14. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ülkemde utanıyorum diyen yorumcu, sen bu dünyada ne gördün de konuşuyorsun. 2000 yılında doğan çocuk ülke edebiyatı yapıyor. Begenmiyorsan kaçak olarak Yunanistan’a git oradan Avrupa derken uyanmaya çağın bir hayat kur kendine

  15. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Sistem yeni kuruldu, zamanla oturur. Devlet stokculuk yapamaz elbette talebe göre getirecek. Halk ekmekte böyle çalışıyor. Ha yok ben anlamam dersiniz o başka

    1. Anonim dedi ki:

      Himm ayakkabi kutularinda dolar stokliyanlarda zaten masum Jüpiter’lilerdi

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    zaten bu ürünler her sokağın basında şok bim ve a101 lerde aynı fiyatta
    ptt aracılığıyla 5 günde sebzemi bekleyecek halk

  17. Düzceli dedi ki:

    Kargo bedeli alınmayacak diye okumuştum. Kuyrukta beklemekten iyidir. Organik ve güvenli gıdaları devlet güvencesiyle almak mantıklı. Bu iş sürekli ve planlı bir şekilde yapılırsa geleceği var. Fiyatları düşürmek amaç olmamalı. Yeni bir pazar oluşturmak ve güven kazanmak için plan yapılmalı. Evinize tarladan ürünlerin el değiştirmeden ve birinci kalite geldiğini düşünün ve bunu yapan devlet olsun. Hayali bile güzel.

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Dünyanın hangi teknoloji sitesinde bu şekil bir video vardır acaba?

  19. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Benim anlamadığım ürünün fiyatından çok kargo ücreti var tutmaz bu iş çok saçma olmuş.

  20. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Sadece maydanoz kalmış

  21. Anonim dedi ki:

    Acınacak haldeyiz

  22. Ağ reis ağ dedi ki:

    Bu daha iyi günlerimiz yakında patlıcan’ı taksitle alacağız

  23. Teknoloji Dostu dedi ki:

    kargo bedeli çok yüksek. olmadı işte

  24. ismai-06 dedi ki:

    Aracılar kazanıyor diyorlardı. Şimdide kargocular kazanacak. Ne fark oldu şimdi. Çiftçi hiçbir şekilde kazanamayacak mı?

  25. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Kargo 3.7 kilo başı . O zaman ne anladık bu işten? Trajikomik🙂

  26. Anonim dedi ki:

    tanzime telefon ne zaman gelir

  27. Anonim dedi ki:

    Ben her gün kek yiyorum. Kek sayesinde astronot olacağım.

    1. Anonim dedi ki:

      kes

    2. Anonim dedi ki:

      ok

  28. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Yıl 2019 teknoloji sitesi ilk ışınlanmayı gerçekleştirdik diye video çekeceğine tanzim satıştan patlıcan ekliyo sepete ağlancak halimize güleriz 😂😂😂

    1. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Her yerde Online alış veriş yapılıyor da uzayla ne alakası var anlamadım başka ülkeler uzayda alışveriş mi yapıyor çok fazla filim seyretmeyin beyin dumkof olmuş

    2. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Kompleks yapma. Wallmart ta satıyor.

  29. lll.1.lll dedi ki:

    Gurur duyduğum ülkemden artık utanıyorum.

    1. Anonim dedi ki:

      neyinden gurur duyuyordun merak ediyorum

    2. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Ülkende senden utanırsa yaşayamassın ama.

  30. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Kargo ücreti pahalı değilmi üçer kilodan beş çeşit alsam en aşağı 20 tl tutar pazar daha hesaplı oluyor

    1. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Kek sayesinde uzaya çıkıyoruz, senin konuştuğun konuya bak.

" ePTTAVM üzerinden online tanzim alışverişi yaptık! (Video) konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere ePTTAVM üzerinden online tanzim alışverişi yaptık! (Video) ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda ePTTAVM üzerinden online tanzim alışverişi yaptık! (Video) ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "