Okunma

Facebook Messenger Yenilenecek


30 Ekim 2013 Çarşamba 07:13
Facebook Messenger Yenilenecek

Sosyal medya devi Facebook, iOS platformunda bulunan Facebook Messenger uygulamasını iOS 7‘nin sade ve düz tasarımı için henüz güncellememişti. Halen daha iOS 6‘nın klavyesini ve arayüzünü kullanan Facebook Messenger uygulamasına çok yakın bir zamanda güncelleme geleceği ve isminin değişeceği sızdırıldı.

Eşzamanlı olarak iOS ve Android platformlarına gelecek olan güncelleme ile Facebook Messenger yepyeni bir görünüme kavuşmanın yanında ismi de sadece “Messenger” olarak değişecek. Beyaz ve mavi tonlarının hakim olacağı yeni arayüz ile artık FB Messenger uygulaması kullanıcılara üst düzey bir kullanım yaşatacak.

Facebook Messenger’ın yeni görünümü

Mobil uygulamaları ile birçok kullanıcının olumsuz tepkisine maruz kalan Facebook, bakalım radikal bir kararla arayüzünü baştan aşağı yenileyeceği Messenger uygulaması ile kullanıcıların gönlünü alabilecek mi?

:: Facebook Messenger uygulamasını kullanıyor musunuz?   





yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

24 yorum - “Facebook Messenger Yenilenecek”

  1. meto2122 dedi ki:

    HER TELEFONA OLACAK MI

  2. SDN Okuru dedi ki:

    bu her telefona olacak mı??

  3. ProRat` dedi ki:
    Alıntı Bloother Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Hepsi özünde plastik Nexus 5 de plastik. Optimus G’yi övdün mü hiç peki.

    Konuyu saptırmayalım.

  4. hakan_golf5 dedi ki:

    Facebook messenger değil de whatsapp iOS 7 için hala güncellenmedi

  5. Bloother dedi ki:
    Alıntı ProRat` Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Iphone 5S, Xperia Z1 övülmesi gereken telefonlar gerisi plastik zaten. Bir de gelince Nexus 5’i överiz.

    Hepsi özünde plastik Nexus 5 de plastik. Optimus G’yi övdün mü hiç peki.

  6. |Elusive| dedi ki:

    Övülmesi gerekeni överiz gerisine söveriz diyorsun yani

  7. ProRat` dedi ki:
    Alıntı Bloother Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    o kadar övünce kullanıyorsundur dedim.

    Iphone 5S, Xperia Z1 övülmesi gereken telefonlar gerisi plastik zaten. Bir de gelince Nexus 5’i överiz.

  8. Bloother dedi ki:
    Alıntı ProRat` Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Z1 kullanmıyorum, öyle bir şey de demedim ki.

    o kadar övünce kullanıyorsundur dedim.

  9. |Elusive| dedi ki:
  10. |Elusive| dedi ki:
    Alıntı ProRat` Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Timescape’i kullanıyor musun? O daha iyi aslında. Ek olarakta facebook mesajlaşma uygulamasını yükle. Normal Facebook uygulamasını kaldır.

    Z1 kullanmıyorum, öyle bir şey de demedim ki.

    İyi güzel diyon da kim uğraşacak şimdi onla eriniyorum

  11. ProRat` dedi ki:
    Alıntı |Elusive| Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    1 gb ram var diye sömürsün mü yani ne kadar boş ram o kadar iyi

    Timescape’i kullanıyor musun? O daha iyi aslında. Ek olarakta facebook mesajlaşma uygulamasını yükle. Normal Facebook uygulamasını kaldır.

    Alıntı Bloother Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Z1 kullanmıyor muydun sen? : )) benim bi i9000 var. Canım sıkıldıkça custom atıyorum. Şimdi CM10.1.3 yüklü 150mb boşluk var ramde. Ama facebook yükleyince telefon pert oluyor. : ))

    Z1 kullanmıyorum, öyle bir şey de demedim ki.

  12. ProRat` dedi ki:
    Alıntı |Elusive| Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    1 gb ram var diye sömürsün mü yani ne kadar boş ram o kadar iyi

    Timsicape’i kullanıyor musun? O daha iyi aslında. Ek olarakta facebook mesajlaşma uygulamasını yükle. Normal Facebook uygulamasını kaldır.

  13. ahmetnazim dedi ki:

    Facebook arka planda çalışmasın istiyorum. Ben açınca açılsın kapayınca kapansın sürekli telefonu uyandırıyor sarj gidiyor o zaman da. Sildim klyph yükledim mutluyum mesudum bi mesaj bölümü yok onun dışında on numara uygulama.

  14. |Elusive| dedi ki:
    Alıntı ProRat` Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    La senin en azından 1 GB ram var. Bizim 512 o da 390’lar da. Kalan Ram (Toplam): 86 MB.

    1 gb ram var diye sömürsün mü yani ne kadar boş ram o kadar iyi

  15. |Elusive| dedi ki:

    Eyvallah.

  16. mendocino dedi ki:

    Denemek isteyenler burdan deneyebilir ben bikaç gün önce beğenmedim kaldırdım.

    ***** />

    ayrıca facebook’un ram kullanımından şikayetçi olanlara eski versiyonları denemelerinin öneririm ben üşenmedim tek tek bütün versiyonları denedim 1 aydır v2.0 versiyonu kullanıyorum memnunum güncellemeyi de düşünmüyorum. Her güncellemede daha da kötü oluyor. Tüm Eski versiyonlar için..

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Normal facebook tasarimi da boyle olsun

  18. SDN Okuru dedi ki:

    sureklı yenılıyolar ne anlıyolar anlamıyorum ya.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    iyi de bu tasarım windows 8 phones icin yazılan facebook messengerın 0 kopyası. bu flat tasarımı apple yapmıs gibi haber vermeyin yahu.

  20. DumDumaq dedi ki:

    bencede mantıksız buluyorum çogu zaman 1-2 artısı var ama eksısı çok

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Bende suan oyle 🙂

  22. SDN Okuru dedi ki:

    arayüzünün değişmesi iyi. değişiklik göze her zaman hoş gelir 😀

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Görüntülü görüşme yok koskoca facebook ta ayıp

" Facebook Messenger Yenilenecek konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Facebook Messenger Yenilenecek ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Facebook Messenger Yenilenecek ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "