Firefox’ta Sürüm Bilgisi Olmayacak


19 Ağustos 2011 Cuma 11:57
Firefox’ta Sürüm Bilgisi Olmayacak

Mozilla, açık kaynak web tarayıcısı Firefox’un yeni sürümlerini birbiri ardına kullanıcıların beğenisine sunmaya başladı. Bugün de SDN okurlarına Firefox 7 Beta‘nın çıktığı haberini duyurduk.

Mozilla’dan Asa Dotzler, pek çok internet kullanıcısının kullanmakta olduğu web tarayıcısının hangi sürüm olduğunu merak etmediğini, tek istediklerinin güncel sürüm olduğunu söyledi.

Şimdilik uzun vadede planlanmış bir şey olduğu söylense de haberi alan Firefox kullanıcıları forumlarda konuyla ilgili olumsuz görüşlerini sunmaya başladı bile.

Şu an için Yardım > Firefox Hakkında menüsünü takip ederek sürüm numarasını öğrenmek mümkün. Ancak ileride sadece adres çubuğuna about:support yazarak bu bilgiye erişilebilecek.

:: Firefox nereye gidiyor?

 




yazarAtalay Keleştemur

Web uygulamaları geliştirmekten, yazı yazmaktan ve Linux kullanmaktan keyif alan bir açık kaynak gönüllüsü. Ayrıca boş zamanlarında bol bol LOTRO oynuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

22 yorum - “Firefox’ta Sürüm Bilgisi Olmayacak”

  1. Ziyaretçi dedi ki:
    Alıntı aykutyenihan Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    ismide kaldırsınlar isabet olur.

    Hatta Firefox ‘uda kaldırsınlar dermişim.

  2. Ziyaretçi dedi ki:
    Alıntı shakal Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    aslinda bir anlamda okadar önemli degil ,rnegin kullandiginiz isletim sistemi sürekli güncelleniyor fakat hic sürüm numarasi degisiyormu örnegin windows 7.5.3 gibisinden buda öyle olacak hem bence uygulamalariylada uyum sorunu olmayacak en azindan her daim otomatik güncelleme yapar

    Değişiyor sürekli ama Microsoft ta göstermiyor
    Windows 7 için 7000 den başladı 7601 e kadar geldi sürümler. 600 sürüm

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Firefox Version ∞

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Farketmez benim için.

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    aslinda bir anlamda okadar önemli degil ,rnegin kullandiginiz isletim sistemi sürekli güncelleniyor fakat hic sürüm numarasi degisiyormu örnegin windows 7.5.3 gibisinden buda öyle olacak hem bence uygulamalariylada uyum sorunu olmayacak en azindan her daim otomatik güncelleme yapar

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Çok mantıklı olmuş. Chrome 18. sürüme geldi bile. Firefox da bundan sonra hızlı gideceği için sürüm göstermemenin daha iyi olacağını düşünmüş

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    saçma geldi bana

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    en sevdiğim tarayıcı mozilla firefox

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    ismide kaldırsınlar isabet olur.

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    iyi karar olmuş yoksa seneye bu zamanda firefox 1140084***** gibi bi sürüm kullanacaktık

  11. Ziyaretçi dedi ki:
    Alıntı Mai Nai Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Aynen Uğur

    Aynen Mai Nai

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Temel aynı kalsa da tasarımda biraz oynamalar yapılabilir 🙂

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    belli aralıklarla yapması daha iyi hiç vermemesinden…

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    saçma olur

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Firefox neydi ya ? (Chrome <3 )

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Baktılar 3.6 yı halen öldüremiyorlar en iyisi sürüm bilgisini göstermeyelim.

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Amcadaki tip iyiymiş. Sürüm numarası bilgisini kaldırmak en saçma hareket. Ben kullandığım şeyin neyi desteklediğini bilmeliyim. Ubuntu mu diyecem sadece ya da sadece windows mu kullanıyorum diyeceğim? Sonra kasayım mı bu uygulama niye çalışmıyor diye? Açık kaynakçıların kafası nedense iyi çalışmıyor, ha kızmayın ben de açık kaynak severim ve bir iki açık kaynak projesi oluşturmak veya bir iki projeye katkıda bulunmak istiyorum ama malesef durum bölye.

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Firefox yan yattı çamura battı..

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    isabetli karar olmuş.. haftada bir sürüm çıkarmaya başladı.. hadi şimdi neyse de 3-5 sene sonra "firefox 187 çıktı" derler..

  20. Ziyaretçi dedi ki:
    Alıntı Mai Nai Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Aynen Uğur

    eyvallah abi

  21. Ziyaretçi dedi ki:
    Alıntı uma350 Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    baktılar 3 te 5 te 8 te bir fark yok firefox aynı firefox bari gösteripde kendimizi rezil etmyelim dediler herhalde , nasıl olsa hep başa dönüyor..

    Aynen Uğur

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    baktılar 3 te 5 te 8 te bir fark yok firefox aynı firefox bari gösteripde kendimizi rezil etmyelim dediler herhalde , nasıl olsa hep başa dönüyor..

" Firefox’ta Sürüm Bilgisi Olmayacak konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Firefox’ta Sürüm Bilgisi Olmayacak ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Firefox’ta Sürüm Bilgisi Olmayacak ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Uygun fiyatlı C4U C1 Akıllı Saat inceleme Uygun fiyatlı C4U C1 Akıllı Saat inceleme
  2. 2 69 liraya YouTuber, Tiktoker, Instagramer yapan set! 69 liraya YouTuber, Tiktoker, Instagramer yapan set!
  3. 3 Kısa sürede nasıl 12 kilo verdim? - VLOG Kısa sürede nasıl 12 kilo verdim? - VLOG
  4. 4 C4U kulaklık inceleme - Fiyat performansı sevdik! C4U kulaklık inceleme - Fiyat performansı sevdik!
  5. 5 iPhone 12 Pro almak için kaç gün çalışmak gerekiyor? iPhone 12 Pro almak için kaç gün çalışmak gerekiyor?
  6. 6 JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi! JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi!
  7. 7 Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC
  8. 8 Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC
  9. 9 RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme! RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme!
  10. 10 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!