Okunma

Galaxy A7 2017 kullanıcılarına Android Pie müjdesi!


12 Ocak 2019 Cumartesi 08:30
Galaxy A7 2017 kullanıcılarına Android Pie müjdesi!

Halen ülkemizde Oreo güncellemesinin ulaşmadığı bazı modeller bulunurken, Samsung Android Pie güncellemesi için çalışmalarına son hızıyla devam ediyor. Kısa bir süre önce Galaxy S9 ve Galaxy Note 9 modelleri için Pie yayınlanmıştı.

Teknoloji devi 2018 ve 2017 yılında satışa sunduğu amiral gemilerine öncelik vermiş olsa da, bu kez orta segment cihaza sahip olan kullanıcı fazla bekletmek istemiyor. Zira, Galaxy A5 2017’nin ardından A7 2017’de Android Pie ile görüldü.

Galaxy A7 2017 Android Pie güncellemesi test ediliyor!

Geekbench 4.3.2 sürümü ile gerçekleştirilen performans testinde, Android Pie işletim sistemi ile çalışan Galaxy A7 2017’nin tek çekirdek testinden 801, çoklu çekirdek testinden ise 4292 puan aldığı görülüyor.

Geekbench tablosunda cihazın Pie ile çalışması dışında bir farklılık görünmüyor. Zaten bu durum yazılım geliştirme aşamasında olduğunu veya çok daha iyimser bir tahmin yapmak gerekirse şu anda test sürecine geçiş yapıldığını gösteriyor.

Samsung’un Galaxy A serisi için Pie güncellemesi konusunda açıkladığı bir tarih yok. Ancak, testlerin başladığını göz önünde bulundurduğumuzda birkaç ay içerisinde güncellemenin yayınlanması muhtemel.




yazarMehmet Ali Ertunç

2015 yılı Ekim ayında SDN ailesine dahil olan Mehmet Ali, İskenderun Teknik Üniversitesi'nde eğitim hayatına devam ediyor. Havacılık tutkusu her geçen gün artarken, silahlara ve otomobillere büyük ilgi duyuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

71 yorum - “Galaxy A7 2017 kullanıcılarına Android Pie müjdesi!”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    A7 2017 kullanıyorum güncelleme yok bütün j serisine güncelleme geldi ama a7 2017 kullanıcılarına gelmedi nezaman gelecek gelecekse bir an önce gelsin bir bilgi alabilirsek çok iyi olucak .

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    A7 2017 kullanıyorum güncelleme yok bütün j serisine güncelleme geldi ama a7 2017 kullanıcılarına gelmedi nezaman gelecek gelecekse bir an önce gelsin bir bilgi alabilirsek çok iyi olucak

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Kardeşim vala bizde bekliyoruz ne yapalım gelecek diyorlar ama ortada hiç bişey yok

  4. Teknoloji Dostu dedi ki:

    A 7 2017 kullanıyorum güncelleme gelecek diyorsunuz ama ortada birsey yok lütfen sonucu söyleyin sayhilar

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Eşim j3 pro kullanıyor güncelleme geldi dedi. Telefonu güncelledik bambaşka bi telefon oldu. Benim çok hoşuma gitti ara yüzü harika olmuş pro çekim gelmiş bir çok özellik gelmiş. Bizim A7 de gelirmi bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.

  6. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Tarih 26 ağustos 2019 ama A7 2017 ye hâlâ 9.0 güncelleme gelmedi. J7 Core (2017) j4 (2018) bu modellerin ikisine de geldi üstelik (j4 ün) güncellemesini bizzat kendim yapmışken A7 2017 ye hala güncelleme gelmemesi son derece rahatsızlık verici. Eşim telefon dokunmatik telefon kullanmayı sevmez telefonu Android 9.0 a terfi etti ben A7 2017 ile hala güncelleme gelecek diye bekliyorum. Adaletin Bu mu Samsung

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Gelmiyor arkadaşlar gelmiyor j7 core ye geldi ama a7 2017 ye hala gelmedi böyle bişey olabilir mi yaww

  8. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ve hala gelmedi j lere bile geliyor. A 2017 serilere gelmiyor. J giriş seviyesi olsa gerek. A serileri ise orta yada orta üst segmentte bu işten bir şey anlamadım.

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bana geldi guncelleme ama telefom cok ısıniyor

  10. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bende geleceğini sanmıyorum

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Gelmez

  12. Teknoloji Dostu dedi ki:

    He vala geldi inşallah bu sefer android pie gelir

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    1 haziran güvenlik yasama düzeyi geldi ama hala 9 pie yok. Gelmesi için çalışma mi bu yasama düzeyleri yada oyalama taktikleri mi anlamadım

  14. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Samsung members sayfasına girerseniz orda guncelleme ile ilgi takvimde aciklamislar a7 2017 hakkinda bilgi yok

  15. Anonim dedi ki:

    daha Gelmez Beyler Bosuna Beklemeyin .

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Evet j7 core ye geldi ama a7 2017 ye gelmedi böyle bişey olabilir mi yaww

  17. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Benim abimin j7 core si var ona bile geldi bana gelmedi yaa benim tel a7 2017 sürümüm 8.0.0

" Galaxy A7 2017 kullanıcılarına Android Pie müjdesi! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy A7 2017 kullanıcılarına Android Pie müjdesi! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy A7 2017 kullanıcılarına Android Pie müjdesi! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "