Okunma

Galaxy Note 4 Metal Kasalı mı Olacak?


22 Temmuz 2014 Salı 05:00
Galaxy Note 4 Metal Kasalı mı Olacak?

Samsung‘un neredeyse tüm akıllı telefonlarında kullanılan plastik malzeme, bir çok kişinin Apple başta olmak üzere farklı alternatiflere yönelmesine sebep oluyordu. Bu zamana kadar Galaxy Note serisinde de kullanılan bu plastik malzeme, Note serisinin bir sonraki üyesi Galaxy Note 4 ile değişebilir.

İddiaya göre Samsung Eylül ayında Berlin’de düzenleyeceği etkinlikte biri metal, diğeri plastik olmak üzere iki farklı kasaya sahip Note 4 tanıtacak. Galaxy F‘den sonra Samsung‘un bu yıl içerisinde tanıtacağı ikinci metal kasalı telefonu olacağı düşünülen Galaxy Note 4‘ün plastik versiyonunda ise Note 3‘te kullanılan deri benzeri arka kapak tasarımı yer alacak.

Youm ekran söylentisi devam ediyor

İki Galaxy Note 4 modelinin de Youm adı verilen iki ya da tek taraftan bükülmüş bir ekran ile geleceği tahmin ediliyor. Sene başından beri konuşulan bu iddia, giderek güçlenmeye devam ediyor. Samsung‘un Galaxy Note 4‘te devrim niteliği taşıyacak yenilikler yapacağı düşülse de, bu düşüncelerin ne kadarının gerçekleşip ne kadarının gerçekleşmeyeceğini 1,5 ay sonra öğreneceğiz.

:: Sizce Samsung Galaxy Note 4 ile devrim yapmayı başarabilir mi?




yazarAtakan Sayın

Mobil teknoloji tutkunu olan Atakan, yıllardır Android kullanıyor. PC mi Mac mi sorusuna ise kesinlikle Mac cevabını veriyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

11 yorum - “Galaxy Note 4 Metal Kasalı mı Olacak?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Ya arkadaşlar anlayamadığınız bir şey var. IOS Apple’ın öz ve öz kendi tasarladığı ve tüm güncelleştirmelerini tamamen kendi elinden yapıldığı bir işletim sistemi. Android ise apple hariç tüm markaların kullandığı işletim sistemi. Işte en büyük fark burada. Burada şöyle bir şey var. Google güncellemeyi veriyor ve üzerinden samsung kendi özelleştirmeler ini yapıyor. Ancak bu hiç bir zaman Google’ın yaptığı gibi olamıyor. Çünkü google işletim sisteminin direkt sıfırı ile uğraşıyor. Ancak samsung dahil diğer markalar da ikinci elden bu işi yapıyor ve hiçbiri google kadar olamıyor. Aslında burada bir karşılaştırma yapılacaksa google apple yapılmalı . Çünkü yazılım samsung a ait değil. Ha yakında samsung un kendine ait işletim sistemi de gelecek . Tizen piyasaya geldikten sonra eleştiri yapılabilir.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Yine. Boş bir beklenti s5 öyle dendi sonuç fiyasko

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Eğer Samsung’u doğru tanımışsam hiçte devrim niteliğinde bir şey yapmayacak. Note 3’ü ısıtıp, bir ikide gereksiz sensör ekleyip alın size Note 4 diyecek.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    İnşallah olur

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Ya ne metali, samsung bu yine plastik yapar. Bosuna beklemeyin

  6. SDN Okuru dedi ki:

    piyasa phabete oldukça doydu bence note 3 talepleri yeterince karşıladı halende çok memnunum kendi note 3 ümden yeni çıkan telefonlara bakıyorum da çok fazla yol alamamışlar yani note 3 değiştirmeye bi sebep yok gayet yeterli ve güzel telefon

  7. SDN Okuru dedi ki:

    samsung adam olmaz yine plastik gelir bunlar tamamen hurafe

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Önemli değil benim için metal kasa olması. Note 3 hayli olarak benim işimi görüyor.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung ömrüm boyunca kullamicam artık çünkü iki samsung telefon kullandım hiçbiri verdiğim paraya değmedi daha sonra iphone 4 aldım kaç güncelleme verdi apple çok memnunum ama her telefonun bir sonu vardır ios 8 alamicak olsun almasın kaç yıldır apple iphone 4 ümün arkasında samsung gibi senesi dolmuş telefona bir yılık telefona güncelleme vermeyen bir firmaya para mı vericem bi daha asla samsung diyorum . Iphone 6 tı beklicem öylr telefonu değiştiricem.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    bu sene en merak ettiğim model, telefon büyük olduğu için metal olması fazla ağır yapabilir, ayrıca resimdeki bükülmüş ekran pek olmamış gibi sanırım böyle çıkmaz, ayrıca göz tarayıcısı ve uv ışın sensörü de olacağı söyleniyor

  11. SDN Okuru dedi ki:

    İphone pahalı diyen arkadaşlar metal kasa olduğu vakit Note 4 e 3000 TL verirlerse gül gül öldürürler beni 🙂 Samsungtan kaliteli malzeme kullanmasını beklemek, Androidin sorunsuz stabil çalışmasını beklemek gibi 🙂

" Galaxy Note 4 Metal Kasalı mı Olacak? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy Note 4 Metal Kasalı mı Olacak? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy Note 4 Metal Kasalı mı Olacak? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "