Okunma

Galaxy S6 Edge Plus Güncellendi!


27 Ekim 2015 Salı 07:00
Galaxy S6 Edge Plus Güncellendi!

Samsung geçtiğimiz aylarda satışa sunduğu Galaxy Note 5 ve Galaxy S6 Edge Plus’ı güncelledi.

Hatırlanacağı üzere geçtiğimiz günlerde yaptığımız bir haberde Galaxy Note 5 güncellemesi ile ilgili detayları sizlerle paylaşmıştık. Samsung güncellemeyi bölgesel olarak dağıttığı için, bazı Galaxy Note 5 modellerine güncellemenin bugün geldiğini de dip not olarak belirtelim.

Samsung, Galaxy Note 5 için yayınladığı güncellemenin bir benzerini de Galaxy S6 Edge Plus için yayınladı.

Güncellemeyle S6 Edge Plus’ın performansı arttı!

Genel olarak birkaç ufak yazılımsal hatayı gideren güncelleme, telefonun pil performansını da arttırıyor. Genel itibariyle performans odaklı olan bu 138.14 MB boyutundaki güncellemeyi telefonunuzun yazılım güncelleme ekranından yükleyebilirsiniz.

15-10/27/galaxy-edge-plus.png

Telefonunuzu güncelledikten sonra, eski yazılımınıza geri dönemeyeceğinizi yani  telefonunuzu “downgrade” edemeyeceğinizi de hatırlatalım.

Samsung güncellemeleri aşamalı olarak yayınladığı için, güncelleme telefonunuza biraz gecikmeli olarak gelebilir. Firma şuan güncellemenin Avrupa ve Hindistan’da yayınlandığını açıklamış durumda. Zira bazı bölgelerde güncellemenin yaklaşık olarak 1 hafta öncesinden verildiği iddia ediliyor. 

:: Telefonunuz (Galaxy S6 Edge Plus ya da Galaxy Note 5) güncelleme aldı mı?




yazarOsman Tufan

Oyunculuk serüveni 1996 yılında 16 bitlik oyunlarla başlayan Osman, tam bir oyun tutkunu. Oyun dünyasını ve teknolojiyi yakından takip etmekte olan Osman, Xbox 360'a sahip fakat gözü PlayStation 4'te.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

28 yorum - “Galaxy S6 Edge Plus Güncellendi!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Note4 edge

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Aynen bende s6 edge plus kullanıyorum ancak arada bir ekran kararması oluyor telefonu açarken. İnsanın zoruna gidiyor valla. İPhone telefona hiç ısınamadım normalde Samsung markasını severdim. Ancak şu s6 edge plus a 3000 TL verip birde donma yapınca lanet olsun Samsung a diyor . Şu donma sorununa çözüm bulan varsa yardımcı olabilirse sevinirim

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Beyler S6 kullananlar sarj da bi degisiklik varmi daha uzin gidiyormu

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Beyler S6 kullananlar sarj da bi degisiklik varmi daha uzin gidiyormu

  5. SDN Okuru dedi ki:

    yüklemez olaydım.s6 edge plus kullanı***** kullanımı yüzde 20 arttı.ekran otomatik döndürme çalışmı***** konusurken ekran sensörü kapanmıyor,kulak ekrana değdiği için konusamı***** çözümünü bilen varsa yardım lütfen.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    s6 edge 1 hafta once geldi zaten

  7. SDN Okuru dedi ki:

    s6 edge e yokmu güncelleme ya enterasan valla samsung un bu huyunu sevmiyorum ayrımcılık yapıyor resmen güncelleme konusunda kendini acil olarak güncellemesi gerek çok kötü bu davranışı

  8. SDN Okuru dedi ki:

    S6

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Performans da dusukluk yasayan arkadaslar telefona wipe atin.. sonra görün note 5 kullaniyorum bende de ayni oldu guzel bir yedek alip wipe attim sorun yok guncelleme ise yariyor.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefona sahip bir arkadaşım daha bugün bu telefondan şikayetçi idi! Sebebi de benle konuşurken (GSM) whatsapp ın kasıyor olmasıydı. 4GB ve 8 çekirdekliydi demi o?

  11. SDN Okuru dedi ki:

    hayırlı olsun o zaman :)….

  12. SDN Okuru dedi ki:

    s6 edge plus kullanıyorum telde biraz donma var ya güncellemeden dolayı olablirmi bilmiyrum..şu 6.0 güncelleme bi türlü gelmedi ne zaman gelir bilgisi olan varmı…

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bende s6 edge plus var bazen donuyor sizde de aynı sorun varsa söyleyebilir misiniz

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung, Galaxy Note 5, S6 Edge Plus, S6 Edge, S6'yla başardı. Samsung böyle devam etmeli. Samsung Galaxy S6 Edge bir harika benim cihaz.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung amiral gemilerinde güncelleme işinde çok iyi güzel ve sık güncelleme veriyor

  16. can_dostum1979 dedi ki:

    Evet dun itibari ile guncellemeyi aldim

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Bana geldi dun guncelledim ama sanki perfomans degilde biraz yavaslamis gibi geldi :S

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Yok birde es geçseydi. Ama seneye es geçebilir. Yeni model çıkmış olur. Klasik Samsung hareketi.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    s6 ya da 82 mb lık bir güncelleme geld şimdi.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar s6 yada güncelleme geldi şimdilik smart switchle kontrol edip yükleyebilirsiniz.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    S6 ya gelecek mi güncelleme

  22. SDN Okuru dedi ki:

    S6 ya gelecek mi güncelleme

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Hollanda'ya gelmedi.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Ben aldım plus

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Henüz benimki almadı. Çünkü telefonu henüz almadım. Ama s6 edge plus ile note 5 arasında gidip geliyorum.

" Galaxy S6 Edge Plus Güncellendi! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy S6 Edge Plus Güncellendi! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy S6 Edge Plus Güncellendi! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "