General Mobile GM 6 inceleme


12.06.2017 17:00:00
General Mobile GM 6 inceleme

Merakla beklenen General Mobile GM 6 incelemesi ile karşınızdayız. MWC 2017 kapsamında tanıtılan telefonun Türkiye satışı başladı ve sizler için bu telefonun merak edilen yönlerini inceledik!

General Mobile GM 6 özellikleri

General Mobile GM 6 modelinde MediaTek MT6737T işlemcisi yer alıyor. Daha önceki 3 modelinde Snapdragon işlemci kullanan General Mobile, bu modelde ise MediaTek işlemciye yer veriyor. Dört çekirdekli olan bu işlemci, 1.5 GHz frekans hızını sunuyor. Grafik yongası tarafında ise Mali-T720 MP2 yer almakta. Bu grafik yongası ise çift çekirdekli ve 550 MHz – 600 MHz arası frekans hızına sahip. General Mobile GM 6 modelinde 3 GB RAM ve 32 GB dahili hafıza yer alırken, hafıza kartı girişi ile telefonun hafızası yükseltilebiliyor.

3000 mAh kapasiteli değiştirilebilir pile yer verilen telefonda, 13 Megapiksel arka kamera ve flaşla desteklenen 8 Megapiksel çözünürlüklü ön kamera yer alıyor.

Bağlanabilirlik tarafında ise 802.11 a/b/g/nBluetooth 4.1VoLTEViLTEVoWiFi gibi teknolojiler yer alırken, GM 6 modelinde FM Radyo desteği de yer alıyor.

General Mobile GM 6 inceleme

General Mobile GM 6 ön inceleme videosu ile sizleri baş başa bırakıyoruz. İyi seyirler!

17-06/12/hepsiburada-gorseli.jpg

General Mobile GM 6 tasarımı

Metal kasa tasarımına geçilen General Mobile GM 6 modeli, serinin diğer modellerine göre daha şık bir görünüme sahip. 5 inç’lik ekran boyutu ile tek elle rahat bir kullanım sunan telefon, GM serisinde ilk kez parmak izi okuyucuya sahip olan model olarak dikkat çekiyor.

Ön kısımda yer alan LED flaşlı 8 Megapiksel kamera ve arka kısımdaki General Mobile çizgilerini yansıtan hatlar dikkat çekiyor. Telefonun arka kapağının açılabildiğini ve bataryanın değiştirilebilir yapıda olduğunu da belirtelim.

General Mobile GM 6 artı ve eskileri

+ Şık tasarım

+ Yüksek performanslı parmak izi okuyucu

+ Kamera performansı

+ Pil ömrü

– İşlemci tercihi daha iyi olabilirdi

– Fiyatı 100 TL daha ucuz olmalıydı


  • yazarKaan Arlı

    İngilizce öğretmenliği mezunu olan Kaan Arlı, 2009 yılından bu yana bilişim sektöründe ürün incelemeleri, sektörel röportajlarla kariyerine devam ediyor. Akıllı telefonlar, oyun konsolları, fotoğraf makineleri ve futbol, vazgeçilmezleri arasında yer alıyor. Kaan Arlı, video incelemeleri, haberleri ve röportajları ile SDN'de yer alacak.
    Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

    “General Mobile GM 6 inceleme” üzerine 42 yorum

    1. Ali veli dedi ki:

      GM 5 plus harika bir telefon 8 aydır kullanıyorum ve çok memnunum Asphalt 8 oynuyorum gayet iyi Fizy Bluetooth araç bağlantısı çok iyi sadece konuşurken ses biraz düşük geliyor

    2. SDN Okuru dedi ki:

      Valla 15-20 gündür kullanıyorum 1100₺ aldım ama telefon değil başıma bela aldım gm6 tek hat

    3. SDN Okuru dedi ki:

      Telefon güzel de sistem güncellemesi gelmiş. Yükle diyorum, telefon yeniden başlatılacak diyor. Başlatmıyor. Böylelikle güncelleme yüklenmiyor. Yok mu bir çözümü?

    4. SDN Okuru dedi ki:

      2gündür kullanırım bi gram kasma bi gram sıkıntısı ***** dünya şey yü***** ***** gibi çokda şık bi tasarımı ***** tavsiye ediyorum kullanan biri olarak…

    5. SDN Okuru dedi ki:

      Aynen ya mediatek bence baya düşürmüş telefonu

    6. SDN Okuru dedi ki:

      discovery kullanıyordum GPS konumlama çok sıkıntılıydı navigasyon için konumlama zamanı bu telefonda nasıl acaba

    7. SDN Okuru dedi ki:

      Discovery plus 2 kullanıyorum. Hiç bir fark göremedim. Batarya sökülebilir 4,5G var kamera ön 8 olmuş ki temelde yine aynı 5(yazılımla 8 olmuş). İşlemci yine vasat. Falan filan…Sonuç her şey aynı sadece kasa farkı ve ismi farklı. Ederi 700 kağıt. Bu kadar net…

    8. SDN Okuru dedi ki:

      Bi de arkadaşlar tüm gm modellerinde mi böyle bilemiyorum ama babam gm 4g kullanıyor ve konser gibi yerlerde çektiği videoların sesi doğru düzgün değil yani böyle boğuk gibi çıkıyor ses gidip geliyor anlayacağınız mikrofon sorunu var ama tüm gm modellerinde mi böyle onu bilmiyorum

    9. SDN Okuru dedi ki:

      Telefon guctasarrufu acik wirelese bagli en dusuk parlaklikta webde gezerek ve WhatsApp ta yazisarak sabah 9 dan aksam 12 ye 5 saat ekran suresi veremiyorken bu cihazin artilarina uzun pil omrunu nasil yazarsiniz bu nasil inceleme !!!!

    10. SDN Okuru dedi ki:

      Xioami varken bunu alacak akilli yoktur sanirim

    11. SDN Okuru dedi ki:

      Telefon sidik kokuyormuş gibi geldi bana

    12. SDN Okuru dedi ki:

      Mi5s Adım 1270 gerisi vız gelir

    13. SDN Okuru dedi ki:

      700 lira eder.

    14. SDN Okuru dedi ki:

      100 150 tl olsa alınır heri 😛

    15. SDN Okuru dedi ki:

      çöpe atmak için ideal bir cihaz 🙂

    16. SDN Okuru dedi ki:

      general mobile bildiğin itelemeye çalışıyor bu cihazı bu fiyata . Gm'nin soket ve ekran sararma tuş basmama sorunları servisin berbatlığı kesinlikle alınmaz isterse snapdragon 835'le gelsin .

    17. SDN Okuru dedi ki:

      bu rezil telefonun ederi 699TL

    18. SDN Okuru dedi ki:

      Kaan başkan senin tarafsız yorumlarını severdim fakat bu sefer olamamış lütfen çizgini bozma. Bu cihaz da artı olan tek şey yerli marka olması

    19. SDN Okuru dedi ki:

      almayın, aldırmayın! Hayatımda bu kadar sorun, stres yaşadığım bir dönem olmadı. Servisinden tut, kalitesine her şeyi berbat

    20. SDN Okuru dedi ki:

      ÇÖPPPP

    21. SDN Okuru dedi ki:

      pahalı olmuş. 700 tl falan ideal

    22. SDN Okuru dedi ki:

      ancak GM6 plus modeli çıkarsa tamam derim,bu olmamış.

    23. SDN Okuru dedi ki:

      ancak GM5 plus modeli çıkarsa tamam derim,bu olmamış.

    24. SDN Okuru dedi ki:

      Gm kesinlikle alınmaz. Şuan 4G kullanıyorum aldığım için çok pişmanım ne harici mikrofon destekliyor ne kamera arayüzü tatmin ediyor sevmedim.

    25. SDN Okuru dedi ki:

      GM 5 Plus buna tek atar

    26. SDN Okuru dedi ki:

      Xiaomi Mi5 Prime 1099TL olduğu günde GM 6 1099TL şaka gibi bir fiyatlandırma olmuş.

    27. SDN Okuru dedi ki:

      anlamadığım gm 5 plus la gm 6 arasında 100 tl fark varken gm 5 arasında 300 tl fark var bu nasıl orta sınıf fiyat oluyor. satış stratejisi ne kadar yanlış sadece parmak izi için bile bu kadar olmamalı fiyatı tekrar güncellemesi lazım general mobile firmasının

    28. SDN Okuru dedi ki:

      general mobile pişmanlıktır, hiç suyla teması olmamış telefonumu sıvı teması var diyerek garanti dışı bıraktılar, Allah tan tüketici hakem heyetleri var

    29. SDN Okuru dedi ki:

      ***** ekibi olarak telefonu en hızlı şekilde alan ama en son yorum yapan teknoloji sitesisiniz kutlarım.

    30. SDN Okuru dedi ki:

      Kafa tersine çalışıyor galiba bunlarda

    31. SDN Okuru dedi ki:

      Eskileri değildir o eskileri olsa duramazdınız 🙂 (Artı ve eskileri)

    32. SDN Okuru dedi ki:

      Hâla anlamış değilim-Android one ve Mediatek nasıl yan yana gelir. Düşünsenize Pixel 2'de Mediatek işlemcisi olsa (en yüksek Mediatek işlemcisi olursa bile)… Düşüncesi bile tuhaf, komik değil, gerçekten tuhaf…

    33. SDN Okuru dedi ki:

      720p ekranmı kaldı çöp. Gidin 1100 liraya mi5 alın canavar gibi kullanın

    34. SDN Okuru dedi ki:

      Gm5 Plus daha mantıklı. Bunun Plus modelini beklemek lazım. Birde gm 5 plus çok ağır sırf o yüzden bıraktım kullanmayı yedek telefona geçtim

    35. SDN Okuru dedi ki:

      899 veya 999 tl olmaliydi bence

    36. SDN Okuru dedi ki:

      Ya performans harici iyi de performans rezalet sen zaten fp firmasısın aynı fiyata 820li mi5 varken bu işlemci ne en azından 430 bence 625te biraz fazla olabilir

    37. SDN Okuru dedi ki:

      Arkadaşlar buradaki incelemeler üzerine gm5 Plus almıştım. Gerek performans gerek servis hiç memnun kalmadım. İade de almadılar. Ona göre karar verin.

    38. SDN Okuru dedi ki:

      Boş telefonlar serisi sarj soket yeri ilerde arıza çıkarabilir demedi demeyin.
      Saçma sapan bir rom sözde stok ya boş google uygulamaları ile general mobile uygulamarı galeri bile yok. Özelliği olmayan boş güncellemeler yok efendim güvenlik yaması güncellemeleriymiş.

    39. SDN Okuru dedi ki:

      Ben bir arkadaşımla bizzat teknoloji marketine gidip baktık yanları metal değil birleşim yeri var ama gm5 plus modelinde böyle bir şey yok yani gm6 metal kasalı değil kamera arayüzü de iğrenç bence 1000₺ olmalıydı bi de snapdragon işlemci kullansaydı belki fiyatını hak ederdi ama bence hak etmiyor

    40. SDN Okuru dedi ki:

      ne zaman güçlü bir amiral gemsi gibi bir telefon çıkaracak bu firma
      telefonlar aynı tip aynı donanaım yani tırıtttttt

    41. SDN Okuru dedi ki:

      Şık tasarım ve Kamera performansı mı ??? Artıları telefonun biraz reklam gibi geldi bana..

    Yorum yazın

    Geri bildirim