Okunma

Hacker yazılımları!


20 Nisan 2018 Cuma 13:00
Hacker yazılımları!

Hacker‘ların nasıl çalıştıkları her zaman için merak edilen ve popülaritesinden asla bir şey kaybetmeyen uygulamalardır. Hedeflenen bir bilgisayara girerek zarar vermek veya bilgi çalmak için türlü yollar mevcuttur. Bazen işletim sistemini kullanmak bile yeterli olurken, bazen de özel yazılımlar kullanmak gerekir. Biz de sizler için en iyi hacker yazılımları içeriğini hazırladık.

En iyi Hacker yazılımları!

ProRat, bu yazılımlar arasında özel bir yere sahip. Çünkü yasal. Yasal olmasının nedeni hacking için değil uzaktan kontrol için üretilmiş olması. Ama gelin görün ki; kimsenin uzaktan kontrolü taktığı yok.

ProRat’ın son sürümünü indirmek için tıklayın

ProRat ile bilgisayar hack’lemek

ProRat, Türkçe arabirimi ile bilgisayar hack’lemenin en kolay yolunu size sunuyor. Sanki yolda yürürken sihirli bir lamba buluyor ve lambayı ovaladığınızda (Lamba neden ovalanırsa onu da bilmiyoruz) karşınıza çıkan cinden istekte bulunurmuş gibi bu yazılımdan, hack’lemek istediğiniz bilgisayarda neler yapmak istediğinizi belirtiyorsunuz. O da tüm bunları yapacak bir dosya oluşturup size teslim ediyor.

Fark ettirmeden webcam açıp kayıt yapıyor Oluşturduğunuz dosyanın çalıştığı bilgisayar, artık sizin kontrolünüzde. Eğer niyetiniz kötü ise o zaman fena işte. Neler yapılmıyor ki? MSN şifreleri, Internet
Explorer
‘daki kayıtlı şifreler, e-posta şifreleri, hangi web sitesine giriliyorsa adreslerin öğrenilmesi, vb.

Yapılanlar arasında webcam’den kayıt almak, ekran görüntülerini kopyalamak bile var.

Hacker yazılımları

Oluşturulan dosya, antivirüs yazılımlarının hemen hemen hepsi tarafından biliniyor. Yani bu yazılımı kullanıp bir bilgisayarı hack etmek için, o bilgisayarı kullanan kişinin güvenliğe önem vermemesi gerekiyor. Hem anti virüs programı kullanma hem de sana gönderilen ne idüğü belirsiz dosyaları al. İnanılması zor
ama bu kişilerin sayısı da az değil.

:: Hacker yazılımları hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

306 yorum - “Hacker yazılımları!”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    güzel bir iş var

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Arkadaşlar instagram hesabımın şifresini unuttum ve esko telefon numarama kayıtlı eposta ve insta şifresini de unuttum instagramımı kurtarabilicek hacker varmı çok emek verdim ben ona allah rızazı için yardım edin

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Dostlarım bunun yerine payload(trojan)
    ınızı siz yazın MetaSploit kullanarak internetten payload metasploit derslerine vb baka bilirsiniz yani kali linux ta kullanıla bilinen bir çok hacking tool win de de kullanılıyor diye biliyorum

  4. Anonim dedi ki:

    ProRat’ı sakın indirmeyin içinde trojen var aman dikkat

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    polislerin oltasina düşürdüğü hırsız yakalama aracı ..snifer yada küp ne demek bilmeyenler için gayet doğal. .cc çalmak vs vs özel hayata müdahale etmek bu kadar basit değil ..haa illa yapacam diyorsan kankan olan birini bul ve onunla 1 sene boyunca bagli kal anlaşmalı .eğer yakalanirsan kankanla gider testi geçersin ..yani öyle 3lira 5 köfte vermezler

  6. Ali demirtas dedi ki:

    Ben arkadaşımın wthsapp yazışmalarını ve telefon numaralarını videolarını girmek istiyorum

  7. ALISAN dedi ki:

    SA ÇHAT

  8. Cihan. Çetin dedi ki:

    Abi instegrama hesabım çalındı lütfen yardım et

  9. SDN Okuru dedi ki:

    tarihi eser bunlar artık yeni yeni programlar cıktı

  10. SDN Okuru dedi ki:

    çok merak ediyorum acaba yapılar dosyayı çalıştıran zeki bi arkadaş var mı 😀

  11. SDN Okuru dedi ki:

    indiremiyorum

  12. SDN Okuru dedi ki:

    BİLGİSAYAR TAKILDIINDA YADA DEDİİN BELİRTİ OLDUUNDA ANAKARTTAKİ PİLİ SÖKMEN LAZIM EĞER DENK GETİRİRSEN OLUR AMA BULNLAR EKRAN BOŞTA OLUYORSA MAUSENDE SORUN OLMA İHTİMALİBÜYÜK!!!!

  13. SDN Okuru dedi ki:

    abin ne ahcklemeye çalıştı birinin bilgisayrı hacklese normal bi insanın bir şey olmaz

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Bu makalenin aldığı hit kadar benim site ziyaretçi almıyor 🙂 🙁

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bilgisayarımda hacker var nereden mi anladım çünki bazen mause kilitleniyo birde mause sağa sola gidiyo ben bişey yapmadan Arkadaşlar aranızda bu konu hakkında cahil olmayanınız varsa bu bilgisayarımda ki hackeri bulmama yardımcı olabilirmi parası neyse vericem kiralık hacker aranıyor bilginize !

    1. mehmet dedi ki:

      pc format at yeterli hersey normal hale gelir hackerin gider :))

  16. SDN Okuru dedi ki:

    şifre ne yaw

  17. SDN Okuru dedi ki:

    beyler indirmeyin eset virüs buldu

  18. SDN Okuru dedi ki:

    siz hackermısınız be benm abim hackerlıktan hapise girdi

  19. SDN Okuru dedi ki:

    darcomet rat 5.3.1 turkhackteam. arastır youtube da vıdeosuda var.. iyi gunler

  20. SDN Okuru dedi ki:

    yermi Anadolu çocuğu 😀

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar hackerlik kolay olsaydı dünya üzerinde bilgisayar kalmaz hacklenirdi bu program aynı modeme bağlı ap veya router den bağlanan kişiler kullanabilir bide karşı tarafın bilgisayardaki virüs programlarını kabul edip sizin gönderdiğiniz dosyaları kabul etmesi lazım

  22. SDN Okuru dedi ki:

    animasyona giremiyorum nasıl hacker olmamı beklersiniz

  23. SDN Okuru dedi ki:

    okullardaki hocaların hesapları hacklesek ne kadar güzel olur

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Ne kadar cahil varsa buraya toplanmış yahu…Eee bunlara da bir çoban lazım artık.Hackerlik için ulaşman yeterli hakkımda bilgi veremem,yaptığım işler yasal değil söyleyeyim sonra başına bela almayın.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    milli eğitim bakanlığı yasaklığıyoooo yardıımmmmmm.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar dolandırıldım ve kişiye iyi bir ders vermek istiyorum yardımcı olurmusunuz kişinin IP elimdedir.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar “BURAYA TIKLAYIN” yazısına tıklanmıyor ! Bir yardım edin .

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Sor burdaan 🙂

  29. SDN Okuru dedi ki:

    ekleyin faceden hackerler ekleyin size bişi sorcam yardımcı olun bana
    adım kadir yeşilağaç bebek resmi

  30. SDN Okuru dedi ki:

    ya arkadaşlar iyi yada ne fark eder. Bu tü şeyler hoşuna gidiyosa yaparsın. Hem böyle bi programı yapan sizi hacklemeyi beceremiyecek. Allah aşkına lütfen biraz düşünün. Programı kullanırsın kullanamazsın o sizin beceriniz. Zaten yorumlara bakarsanız genellikle kullananlar iyi yorum yapıyor. Ben daha yüklemedm ama yüklemeyi düşünüyorum. Ve bu programı çözmeye niyetliyim.

  31. SDN Okuru dedi ki:

    msp hacer nasıl indirilio

  32. SDN Okuru dedi ki:

    SA
    Arkadaş güzel olmuş ama ben animasyou göremiyorum boş bir sayfa çıkıyor
    Birde bu anllatığın anlaşılması beklenen sonuçları anti virus programı vs
    bunlar olmadan olmazmı

  33. SDN Okuru dedi ki:

    şifreyi bldum

  34. SDN Okuru dedi ki:

    şifre ne

  35. SDN Okuru dedi ki:

    RAR ŞİFRESİ ”pro”DUR GENELDE DE HEP BU ŞİFREYİ KOYARLAR:)

  36. SDN Okuru dedi ki:

    akıllı biride şunun şifresini söyleyebilir mi?

  37. SDN Okuru dedi ki:

    rar password ne ?

  38. SDN Okuru dedi ki:

    mrb ben bu animasyonu izleyemiyorum???

  39. SDN Okuru dedi ki:

    winrAR şifresi nedir

" Hacker yazılımları! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Hacker yazılımları! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Hacker yazılımları! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "