Okunma

Hareketli Webcam


08 Ocak 2006 Pazar 15:00
Hareketli Webcam

Creative’in en yeni ürünlerinden olan, bizim de geçtiğimiz sene elleyip dürtükleme şansına sahip olduğumuz bu webcam’de motor bulunuyor. Motor deyince aklınıza kötü şeyler gelmesin ya da ürkmeyin! Gayet sessiz çalışıyor. 
200




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

16 yorum - “Hareketli Webcam”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    benim anlamadığım,bu kadar güzel özellikler falan var neredeyse mutfak robotu gibi bişey bu ama neden 1,3 megapiksel?6 megapikseli carrefourda geçen 19 vytl ye gördüm.bu görüntü kalitesinin megapikselle alakası yok mu yoksa ben anlamış dğeilim..

  2. SDN Okuru dedi ki:

    fabrika acma konusunda arkadaşlarla hem fikirim:))) ne laa bu böle sanki 2. el pc alıyoz yw:))

  3. SDN Okuru dedi ki:

    bende var acayipp memnunum wala benim için fotoğraf önemli 🙂 hem kızmayın ama çok bi para deil yetmiş dolar bence verilir ve değerrr… neysee heeheh öptt :d

  4. SDN Okuru dedi ki:

    OO kalite konsuyo..

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Valla web cam fabrikası açılır o paraya.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Valla özellikler güzel, hoşuma gitti. Fiyatı da özelliklere göre iyi. Almak isterim ama şu aralar durum biraz iyi değil.. Valla ihtiyacı olanlar kaçırmasın derim.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Çok para bence. Webcam almak isteyenlere Philips Touchcam II 840K öneririm. Fiyatı 125 YTL civarı. CCD sensörlü kaliteli bir ürün 🙂

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Abi webcam’im var ama böyle cam’in olmasını herkes gibi çok isterim. Düşünsene seninle birlikte hareket ediyor ne guzel olur 🙂 Kamerayı senin istediğin yere çevirmene gerek yok. O kendisi çeviriyor

    :eek

    Hayır. Anlamadıgım neden Türkler yapamıyor?

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Panaromik fotoğraf çekme özelliği tam olarak ne oluyor bunu açıklayabilir misiniz

  10. SDN Okuru dedi ki:

    ideefixe’de 4ytl daha ucuz 😉

  11. SDN Okuru dedi ki:

    ben emubaltacı gıbı webcam almayı dusunuyorum bı fıyat performans fena olmaz..

  12. SDN Okuru dedi ki:

    70 dolar olsa alınır mesela…

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Panaromik fotoğraf çekme özelliği gerçekten de görülmeye değer. Fiyat konusunda ise size katılıyorum. Keşke biraz daha ucuz olsa. 😡

  14. SDN Okuru dedi ki:

    değer ama bu webcam’e para yok maalesef :p

  15. SDN Okuru dedi ki:

    189 Dolar + KDV ye ben neler alırım:)
    Webcam fabrikası açarım bea:)
    Creative’in alt modellerini tavsiye ederim ayrıca piyasadaki kameraların yüzde doksan beşide webcamlik görevi yapar çok ucuza kaçma yeterli! ama dönsün beni izlesin diyorsan 64 bit işlemci fiyatına bunu al:)

  16. SDN Okuru dedi ki:

    güzelde çok para :upset ben buaralar web-cam almayı düşünüyorumda hazır haberde yapılmısken fiyat performans açısından tavisyler var mı arkadaşlar? 😡

" Hareketli Webcam konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Hareketli Webcam ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Hareketli Webcam ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "