Okunma

Her Gün Bedava Ekran Kartı


03 Aralık 2006 Pazar 22:00
Her Gün Bedava Ekran Kartı

Sapphire, 25 Aralık tarihine kadar her gün
yapılacak çekiliş sonucunda bir şanslı katılımcıya X1950PRO Ultimate
ekran kartlarından Nintendo Wii oyun konsoluna kadar birçok
hediye veriyor. Tek yapmanız gereken adınızı,e-posta adresinizi ve ülkenizi
belirtip çekilişe katılmak. Kazandığınız takdirde yine aynı e-posta adresinden
bilgi alabiliyorsunuz.

 
Kazanabileceğiniz ekran kartı.

:: Katılım için
buraya tıklayın
.

Bilgi için: Sapphire
Türkiye

SDN – http://shiftdelete.net

 




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

40 yorum - “Her Gün Bedava Ekran Kartı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    yihuuu kazandımmmm

  2. SDN Okuru dedi ki:

    KARDAŞ BEN ÃœYE OLDUM 20 GÃœN ÃœST ÃœSTE KEYIT OLDUM BANADA EKRAN KARTI,BU EKRAN KARTININ KALDIRABİLECEĞİ 30 OYUN VERDİLER 1 GB RAM VERDİLER….

  3. SDN Okuru dedi ki:

    zuhahah bana ckti 😀 inanmiorum ben nsl kazandim ya bu kadar sansli oldugumu bilmiodum herkese cok tesekkur ediorum iyi bir ekran kartim oldu:D(saka)hehe

  4. SDN Okuru dedi ki:

    katıldık bakalım çıkacak mı?

    Editör: Haberi tekrar okumanızı öneriyoruz. Tarihlere dikkat!

  5. SDN Okuru dedi ki:

    abi bende kayıt oldum ama hiç bişey anlamadım türkçe yok mu beeeee

    Editör: Son gün 25 Aralık’tı.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    banda banada

  7. SDN Okuru dedi ki:

    kesin bana çıkar

  8. SDN Okuru dedi ki:

    inşallah tutar yaw

  9. SDN Okuru dedi ki:

    boyle şeylere karnimiz tookkkk.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    WINNER: Check Back Later Today for The Winner

    PRIZE: Full Version: Just Cause (To be Shipped After January 1st 2007)

    bana bu yazı çıktı bu ne anlama geliyor acaba açıklarsanız sewinirim

    Editör: “Kazanan yarın açıklanacak” diyor

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Yaww bırrah gardaşım bizi yiyolar bunlar 🙂

  12. SDN Okuru dedi ki:

    abicim hadi kazandık diyelim hediyemizi nerden temin edecez hediyemizi almak için nereye başvuruda bulunacaz.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    kazanan arkadaşı tebrik ediyorum ii günlerde kullansın

  14. SDN Okuru dedi ki:

    peki aynı gün içinde aynı isme birden fazla kayıt yaparsak bir sorun oluyor mu?

  15. SDN Okuru dedi ki:

    country secenegı var yanı turkıyeye kolay kolay vermezler 🙂

    Editör: Aşağıdaki linke bakınız.

    *****

  16. SDN Okuru dedi ki:

    güzel bir şey:
    bende denedim hayırlısı çıkarsa çok *****

  17. SDN Okuru dedi ki:

    devamlı bu sitede sörf yaparım ama bakalım çıkacakmı umarım sanslıyımdır

  18. SDN Okuru dedi ki:

    ya tutarsa ama yinede herkese bu çekilişte şanş diliyorum

  19. SDN Okuru dedi ki:

    bende şans yok ama ya çıkarsa dedim girdim bu işe

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Bigi için teşekkürler 🙂

  21. SDN Okuru dedi ki:

    WINNER: Check Back Later Today for The Winner

    PRIZE: Sapphire PURE Element PE-AM2RS485M (To be Shipped After January 1st 2007)
    banada bu yazı cıktı anlamı nedir acaba

  22. SDN Okuru dedi ki:

    bana bu yazıyı verdi. ne oldugunu yazarmısınız..
    WINNER: mehmet

    PRIZE: Sapphire ATI Radeon X1300 XT (To be Shipped After January 1st 2007)

    Editör: Herhalde evin üzerindeki numaralara tıklamışsınız farkında olmadan.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Thank You!!! (:

  24. SDN Okuru dedi ki:

    yolladık bakalım. kazanamıcam kesin 🙂

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Buraya kaydı hergün yapmamız mı gerekiyor yoksa bir kere kayıt olunca yetiyor mu? Başlıkta hergün lafı geçince onun için sormuştum.

    Editör: Hergün yeniden kayıt yapmanız gerekiyor.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    TEŞEKKÃœRLER
    selam .. ben cekilişe girdim
    şu yazı cıktı

    WINNER: mehmet

    PRIZE: Sapphire ATI Radeon X1300 XT (To be Shipped After January 1st 2007)

    ne anlama geliyor..

    açıklarmısınız….

    Editör: Kazanan kişi anlamına geliyor.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    katıldım =) bide hediye cıkarmıs =)

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Kayıt olduk bakalım. Benim bu konularda fazla şansım yoktur ama en azından bi deneyelim;)

  29. SDN Okuru dedi ki:

    KAtılalım bari. 🙂

  30. SDN Okuru dedi ki:

    dur kapıyım şunu

  31. SDN Okuru dedi ki:

    cok güzel

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Peki abi çekilişe katıldık tamam da çekiliş sonuçlarını nereden öğreneceğiz?

    Editör: Aşağıdaki adreste önünüze bir resim gelecek ve üzerinde günleri göreceksiniz. Hemen bilgilendirelim mehmet isimli birisi bu ekran kartlarından birini kazanmış. 3 numaraya tıklarsanız görebilirsiniz.

    *****

  33. SDN Okuru dedi ki:

    helal adamlara işlerini iyi yapıyorlar deneyin şanşsınızı arkadaşlar belki size de çıkar

  34. SDN Okuru dedi ki:

    katıldım bakalım cekilişe 🙂

  35. SDN Okuru dedi ki:

    bu haber için sdn e teşekkür ederim bende katıldım mesajım ne zaman gelir

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Hergün doldurcaz mı bunu?

    Editör: Doldurmanızda fayda var.

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Eyvallah bir deniyelim ama benim hiç şansım yoktur sayısalda bile 3 ü daha 2 kez tutturdum..

  38. SDN Okuru dedi ki:

    bilgilendirdiğiniz için teşekkürler. tüm tanıdıklarımı kaydettim. umarım çıkar,bol şansalr *****

  39. SDN Okuru dedi ki:

    katıldım kazanırsam Sdn’ye bi kutu çikolata alıcam 😀

  40. SDN Okuru dedi ki:

    katildik bakalim ama bize cikmiycagi kesin

" Her Gün Bedava Ekran Kartı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Her Gün Bedava Ekran Kartı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Her Gün Bedava Ekran Kartı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "