Okunma

HTC M8 İçin Özel İşlemci


23 Mart 2014 Pazar 10:00
HTC M8 İçin Özel İşlemci

Akıllı telefon üreticisi HTC’nin uzun zamandır merakla beklenen amiral gemisi M8, kendine has bir işlemci ile gelebilir. Söylentiye göre Qualcomm tarafından üretilecek olan bu işlemci, Snapdragon 801‘in geliştirilmiş versiyonu olacak.

İşlemci üreticisi Qualcomm’un resmi Twitter hesabından “One’a hazır mısınız? Güçlü bir Snapdragon işlemci ile yeni bir deneyim yaşatacak Htc One çok yakında tanıtılacak” şeklinde bir tweet paylaşıldı.

25 Mart’ta tanıtılacak olan cihazın, rakipleri Galaxy S5 ve Xperia Z2 gibi Snapdragon 801 işlemcisini kullanacağı tahmin ediliyordu. Ancak bu tweet ile birlikte Qualcomm’un New One için özel işlemci üretmiş olabileceği gündeme geldi.

Beklenti Büyük!

HTC, özellikle sosyal medya üzerinden paylaştığı yazı ve görseller ile tüketicilerin beklentisini oldukça yükseltmeyi başardı. Bakalım 25 Mart’ta HTC bize bir sürpriz hazırlamış mı?

:: Sizce 25 Mart’ta HTC beklenmedik bir özellik tanıtacak mı?




yazarAtakan Sayın

Mobil teknoloji tutkunu olan Atakan, yıllardır Android kullanıyor. PC mi Mac mi sorusuna ise kesinlikle Mac cevabını veriyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

38 yorum - “HTC M8 İçin Özel İşlemci”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    64 bit işlemci telefon için son derece lüzumsuz telefon kullanıcısın 32 ile 64 bit işlemci arasındaki farkı anlaması imkansız CAD, CAM mi kullanacak millet telefonda sırf insanların gözünü boyamak için koyulmuş bir özellik 64 bit işlemci 4k video kaydı 4 k video kaydıvar bellek 32 gb kullanıcıya kalan 24 25 gb full hd video bile 20 saniyesi 50 mb yer kaplıyor 20 tl lik sd ile 4 k video kaydı yapılamaz çünki yazma hızı düşük dslr için olanlardan alsanız 64 gbsi 350 tl bu özellikler gereksiz tamamen para tuzağı

  2. SDN Okuru dedi ki:

    yeni Htc one beklenildiği gibi gelemezse s5 i de gördük şimdiye kadar sadece z2 başarılı özelliklerle çıktı, bundan sonra da İphone 6 ve g3 bakalım nasıl olacak hep beraber göreceğiz

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Aha yburaya yaziyorum; yarın dağ fare doğuracak…

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefonun yeni bir video su sızdı orada anlatıyor eleman özelliklerini. İşlemci bildiğimiz snapdragon 801 ve 2gb ram’i varmış. Kamerası da 4 ultrapikselmiş…

  5. SDN Okuru dedi ki:

    snapdragon 805 ve çok guclu bı kamerayla gelse fıyatıda 2000 tl nın altında olsa alacam in

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Bazı arkadaşlar güncelleme almıyor dıyor, htc one ocak ayında kıt-kat guncellemesı aldı, htc one telın yoksa tabıkı alamassın güncelleme :))

  7. SDN Okuru dedi ki:

    23.03.2014 20:47 Bu tasarım ödül almadı bu sene arkadaşım ayrıca bu sene daha tamamlanmadı geçen sene sadece one 1 tasarım ödülü aldı hakederek fakat yeni one aynı tasarımın çok daha çirkinleştirilmiş hali tasarım estetiği geri gitmiş resmen.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Htc sürpriz bir özellikle gelmezse z2 ye kaptırır birinciliği

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Snapdragon 801 geliştirilmiş versiyonu 64 bit falan olmayacak arkadaşlar

  10. SDN Okuru dedi ki:

    he htc he görelim seni ac yüzünü artik 🙂 bu htc iphone teknigini kullaniyor arkadas kendi pazarlama taktigiyle is yapamiyir anlasilan. nokia ya baya bkrc odedi artik cani yakmamak icin kollari sivadi da kuru cihaz cikarmasa bari sese degil icraata bakariz biz

  11. Causative dedi ki:

    Bi zahmet özel işlemci olsun. Yoksa Z2 ezer bunu..

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Yazılımın desteklemediği 64 bit işlemci neye yarar arkadaş android daha 64 bit değil ki. En fazla özelleştirilmiş çekirdeklere sahip bir cihaz olabilir. Moto X vari olabilir yani.

  13. Abdüsselam Gs dedi ki:

    birde şu tasarım bişeye benzese 2 kamera çok kötü duruyor

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Htc şuan güncellemede nexuslarla başabaş olan bir telefon ! Htc one kitkatı ocakta aldı ! eski düzene göre konuşmayın.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Htc desire için güncelleme diyo daha arkadaş burada herkes amiral gemi bekliyor zaten bunu alacak adamlarda htc one s4 iphone 5 i var htc amiral gemilerine de diğerlerinden daha erken günceller verdi kullananlar bilir benim için tek önemli kısım batarya o konuda pişman etmezler inş tek isteğim bu…

  16. SDN Okuru dedi ki:

    htc beni heyecanlandırdı…

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Sarjsa şarj, kameraysa kamera, guncellemeyse güncelleme, kaliteyse zaten kasa ortada. Beyler one adını hak ediyor. Cigerci kedisi olmayın.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Şarj Sorununu halletmeliler en kötü batarya HTC de o yüzden satış düşüşü var yoksa nokıa ya ya dogru gidiş hatı var

  19. SDN Okuru dedi ki:

    s5 fiyasko bizi bekleyin demişlerdi bakalım göreceğiz olacak mı bir sürpriz yeni Htc one dan

  20. SDN Okuru dedi ki:

    s805 gelirse çekinmeden alırım ama sanmıyorum daha ac’li telefonlar çıkmadı

  21. SDN Okuru dedi ki:

    S5’ten de neler bekliyorduk neler….

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Htc one in tasarimi nerdee bu cirkin M8 in tasarimi nerde gozumden dustu iphone6 bekliyorum

  23. SDN Okuru dedi ki:

    HTC HD2 den HTC ONE kadar birçok modelini kullandım hepisi çok iyiydi ONE modeli görüşme başında ilk 4 saniye kadar karsı tarafa ses girmemesi sorunu üzerine HTC LG G2 ile değiştirdim M8 kullanıcı yorumlarını takip etmeden o kadar para vermemek lazım.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    evelaks göre fiyatı 600 dolar olacakmış bu özelliklerle fiyatı 1800 TL altı tutarsa htc büyük başarı yakalayabilir

  25. SDN Okuru dedi ki:

    sn805 diye tahmin ediyorum

  26. SDN Okuru dedi ki:

    yahu beklenti büyük ne demek =)
    adamlar’ın telefonun lansmanından önce sızdırmadığı şey kalmadı .
    Htcnin stratejisi olarak düşünüyorum bu sızdırmaları.
    Kimsede heycan uyandıracak bir telefon oldugunu sanmıyorum o veledin o incelemeyi yaptıktan sonra.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Boyle bisey yapip apple gibi her yeni akilli telefonda bu islemci guncellenirse bu HTC nin kurtulusu olabilir hatta piyasada buyuk pay elde edebilir.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    htc candır gerisi hikayedi

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Galaxy S5’te SD800 kullanılıyor diye hatırlıyorum?

  30. SDN Okuru dedi ki:

    64 Bitlik gelirse bomba olur malzeme yapısı zaten ayrı bir uçurum alır götürür valla

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Tam zamanı HTC, Samsung şok bir şekilde ***** akıllı bir cihaz çıkarda topla piyasayı.

  32. SDN Okuru dedi ki:

    htc şarj ve kamerayı güçlendirsin gözüm kapalı alırım çok akıcı bi telefon

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Çok iyi,ama HTC güncellemeleri düzeltmedikce bir işe ***** HTC Desire HD kullanıcıları yarıyolda bırakıldı

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Tüm telefon aleminin kralı HTC

  35. SDN Okuru dedi ki:

    bu htc kendini batırmak için herşeyi yapıyor zaten çok özel bir işlemci kullanmazsa yada benzeri bir farklılıkla ortaya çıkmazsa Z2 ile G3’ün altında ezilir dükkanı kapatabilir…

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Daha makul bir fiyatla sunulursa bide daha çok severim bu telefonu :))

  37. SDN Okuru dedi ki:

    acaba 64 bit mi kullanacaklar

" HTC M8 İçin Özel İşlemci konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere HTC M8 İçin Özel İşlemci ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda HTC M8 İçin Özel İşlemci ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "