Okunma

Huawei P30 Pro AnTuTu puanı belli oldu


13 Mart 2019 Çarşamba 11:53

Huawei’nin 25 Mart’ta tanıtacağı yeni amiral gemisi Huawei P30 Pro AnTuTu skoru ve teknik özellikleri belli oldu. Bakalım merakla beklenen telefon, bizlere neler sunuyor?

Özellikle kamera ve işlemci noktasında ne gibi yenilikler getireceği merakla beklenen Huawei P30 Pro lansmanına az bir süre kala, telefonla ilgili test sonuçları ve teknik özellik bilgileri gelmeye devam ediyor. Daha önce GeekBench skoru belli olan telefonun, hem AnTuTu skoru hem de teknik özellikleri ortaya çıktı.

Huawei P30 Pro AnTuTu puanı ve teknik özellikleri

Acaba Kirin 985 ya da 990 işlemci güncellemesi olacak mı diye beklenen Huawei P30 Pro, firmanın 7 nm üretim teknolojisiyle geliştirilen ve Mate 20 Pro‘ya güç veren Kirin 980 ile geleceği test sonuçlarında gözüküyor.

Tabii bu test sonuçları, geliştirme sürecindeki örnek telefonlardan da gelmiş olabilir. Teknik özellikler ve cihazın aldığı puanlar, nihai model ile beraber değişebilir.

Huawei VOG-L29 kod adlı P30 Pro modelinde, AnTuTu ekran görüntüsüne baktığımızda 8 GB RAM ve 256 GB dahili hafıza ile geliyor.

Full HD Plus yani 2340 x 1080p ekran çözünürlüğünde bir ekranın da kullanıldığını görüyoruz. Bu noktada telefonda 2K ekran kullanılıp, ekran çözünürlüğünün FHD+ seçilmiş olma ihtimali de bulunuyor.

8 Çekirdekli Kirin 980 işlemcisi ve 10 çekirdekli Mali G76-MP10 grafik biriminden gücünü alan P30 Pro, Android 9 işletim sistemiyle beraber geliyor.

Huawei P30 Pro’nun 10X yakınlaştırma teknolojisi, 4K ya da 2K ekran çözünürlüğüne sahip gelişmiş bir panel ve ekrandan parmak izi okuma gibi özelliklerle beraber gelmesi bekleniyor.




yazarTolga Cem Küçükyılmaz

ShiftDelete.Net Genel Yayın Yönetmeni ve teknoloji uzmanı Tolga Cem Küçükyılmaz, 10 senedir en yeni teknolojileri ve ürünleri, sizlere aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

30 yorum - “Huawei P30 Pro AnTuTu puanı belli oldu”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    AnTuTu Benchmark lideri konumunda olan S10+’nın puanı 332850
    2.HONOR V20 puanı 305599
    3. Huawei Mate 20X puanı 304588
    Sony Xperia 1 listede bile yok.
    Elinizin altında internet var araştırın öyle yorum yapın.
    Sony Xperia 1 Dxomark listesinde bile yok; her markaya kamera üretiyor kendi kullandığı sistem berbat

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    AnTuTu Benchmark lideri konumunda olan S10+’nın puanı 332850
    2.HONOR V20 puanı 305599
    3. Huawei Mate 20X puanı 304588
    Sony Xperia 1 listede bile yok.
    Elinizin altında internet var araştırın öyle yorum yapın.
    Sony Xperia 1 Dxomark listesinde bile yok; her markaya kamera üretiyor kendi kullandığı sistem berbat gerisi tırt.

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Slm sizi sürekli takip ediyorum işini iyi yapanlardasiniz bu arada note 8 pie güncellemesi geldi ben yukledim.

  4. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bu telefon P30 lite veya P30 olursa 100yılın ayarı olur

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ağa bende mate 20x var pubg full girafikler rahat açıyor

  6. Kullanici2 dedi ki:

    Haahhaah xperia 1 400000 yanına bile yaklaşamamış…

  7. Kullanici2 dedi ki:

    Puanlara çok odaklanmamak lazım. Ama şu belli ki puanı benim beklediğim gibi. Huawei aynı işlemciye sahip telefonlarda çok bir artış yaşatmıyor. Ama şuan bu rakamların çok çok üstünde olan modeller var. Gidip s10 dalaga geçtikten sonra daha düşük bir puanla gelmiş olması çok üzücü bir durum.

  8. Teknoloji Dostu dedi ki:

    P30 2500 civarında olması yaklaşık çıktıktan 2 yıl sonra olur buda P50nin falan çıkması demek

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bunların fiyatı ne kadar

  10. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Biliyorum antutu puanı bir şey ifade etmez ama bu adamlar s10 ile alay edip durdular hakkını verselermis keske

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    İnsanların teknolojiyi değerlendirme şekline bak sadece rakamlar kaçınız anlayabiliyprsunuz kullanırken hangisi hızlı hangisi yavaş 5g varmı yokmu bizim ülkeye 5g ne zaman gelecek peki bunu sorgulayalım hemen telefon çöp

  12. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bu bir şaka mı? Xiaomi mi9 antutu da 371000 puan aldı!

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    5G gelmeyecek Tr piyasasına 2020de p40 mate 40 onlarda olur

  14. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Önceden dedim s9 dan bile daha iyi olamaz diye s10 bunu ezer

    1. Anonim dedi ki:

      bos yapıyorsun s9 dedigin telefon 230k alıyor 😀 mate 20 pro ise 310k

  15. Teknoloji Dostu dedi ki:

    P30 lite 2500 civari olursa hemen alacağım aylardir bekliyorum.

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Kirin 980’in puanı 310-315k arasına kadar ulaşıyor. Haberdeki testte düşük çıkmış.

  17. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Sony 1 400000

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Huawei niye islemcini yukseltmiyonki normalde snapdrogon 855 cikardi sende ona rakip bisey cikarsaydin keske, antutuda 297 bin alorken,snapdragon 855 370 binlerde geziyo puanlari

  19. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Çok düşük

  20. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Sitenin ismini değiştirin. Manşetdeki her iki haberden biri cep telefonu. *****. Tamam anlaşılabilir bir durum mobil cihazlar dünyada trent ancak birazda mac,windows,linux program incelemeleri yeni cihazlar ,teknoloji tarihi gibi haberler yapsanız güzel olur valla.

    1. EEU dedi ki:

      Doğru

  21. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Çöp alınmaz

  22. Anonim dedi ki:

    Sony 395000 nerede bu nerede

  23. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Çöp

  24. Anonim dedi ki:

    Benim anlamadığım huawei iyi telefonlar yapıyor kamera performansları çok iyi ama video ile selfie performansı kötü mate 20 pro nasıl olurda p20 pro ile aynı puanı alır hiç mi gelişme yok bakalım p30 serisi nasıl olucak galaxy s10 geçebilecek mi?

    1. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Kardeş, Kameranın ve ekranın telofonun antutu performansıyla hiç bir alakası yok. Antutu Cpu-nun gücünü berirlenmeye odaklı bi program. Mate 20 ve P30 serilerinde cpu olarak Kirin 980 var. Huaweinin P serileri kendi ürettikleri cpu modellerinin en optimize edilmiş performansını sunuyorlar yani performans arasında p30 la mate 20 arasında bir şey bekleme. P30 PRO -u sen mate 20-in bi üst modeli olarak gör işte.

    2. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Kardeş, Kameranın ve ekranın telofonun antutu performansıyla hiç bir alakası yok. Antutu Cpu-nun gücünü berirlenmeye odaklı bi program. Mate 20 ve P30 serilerinde cpu olarak Kirin 980 var. Huaweinin P serileri kendi ürettikleri cpu modellerinin en optimize edilmiş performansını sunuyorlar yani performans arasında p30 la mate 20 arasında bir şey bekleme. P30 PRO -u sen mate 20-in bi üst modeli olarak gör işte.

    3. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Kardeş, Kameranın ve ekranın telofonun antutu performansıyla hiç bir alakası yok. Antutu Cpu-nun gücünü berirlenmeye odaklı bi program. Mate 20 ve P30 serilerinde cpu olarak Kirin 980 var. Huaweinin P serileri kendi ürettikleri cpu modellerinin en optimize edilmiş performansını sunuyorlar yani performans arasında p30 la mate 20 arasında bir şey bekleme. P30 PRO -u sen mate 20-in bi üst modeli olarak gör işte.

  25. Anonim dedi ki:

    5G ile ilgili bir bilgi var mi?

" Huawei P30 Pro AnTuTu puanı belli oldu konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Huawei P30 Pro AnTuTu puanı belli oldu ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Huawei P30 Pro AnTuTu puanı belli oldu ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "