Okunma

Intel’den Işın İzleme Gösterisi


12 Haziran 2008 Perşembe 21:00
Intel’den Işın İzleme Gösterisi
Intel’in grafik kartı olmadan da grafik işlemi yapabilme veya melez aygıtlar üzerinde işlem gücünü dağıtabilme çalışmaları tam gaz sürüyor. Bu konuda en son gösterisini yapan Intel, ışın izleme veya İngilizce adıyla raytracing yöntemiyle en güncel oyunlardan bir tanesini çalıştırmış durumda. Daha önceleri bu işler için Quake 3 gibi artık eskimiş oyunları kullanan Intel eleştirilere Enemy Territory Quake Wars ile hazırlanmış gösteriyle cevap verdi. Sonuçlar, galerimizde. Yarı saydam yüzeylerdeki ışık yansımalarına dikkat edin.

İzleyin

Sistem Nasıl Bir Sistem?

Intel‘in bu gösteriyi yaptığı makine, dört tane dört çekirdekli işlemci barındırıyor. Yani toplamda 16 tane çekirdekle bu gösteri düzenlenmiş durumda. Demodaki kare hızı ise saniyede 15-20 kare civarında.

Yazan: Berkin Bozdoğan
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

1 yorum - “Intel’den Işın İzleme Gösterisi”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    benim anlamadığım nokta ışın izlemişte nolmuş şimdi. bu çok mu önemli bir olay. bir farklılık bir gelişim devrim gibi birşey mi var !!…

" Intel’den Işın İzleme Gösterisi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Intel’den Işın İzleme Gösterisi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Intel’den Işın İzleme Gösterisi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "