Internet Explorer 8.0


14 Ocak 2007 Pazar 14:00
ABONE OL
Internet Explorer 8.0

Tarayıcı savaşında Microsoft ile açık kaynak kodun mücadelesi tam gaz devam
ediyor. Firefox‘un yükselen başarısı, Microsoft‘u daha yetenekli, daha hızlı
ve daha yenilikçi bir tarayıcı ortaya çıkarmaya zorluyor. Gelen bilgilere göre
Firefox 3.0‘ın karşısına çıkarılacak olan tarayıcı: Internet Explorer 8.0. Bu tarayıcıyı
görebilmek için 18 – 24 ay beklemek gerekiyor.

 

7’den sonra 8
Bu süreye kadar Microsoft‘un Internet Explorer sürümlerini güncellerken 7.x
olarak bir değişiklik yapmadan, Internet Explorer 7.0‘dan direkt olarak Internet
Explorer 8.0
‘a geçmeyi planladığı da gelen bilgiler arasında.

"Kolaçan moduna geç"
Gelelim yeni tarayıcının özelliklerine. Tasarımı için yoğun bir şekilde çalışılmaya
başlanan Internet Explorer 8.0‘ın sesle komuta edileceği bildirildi.

Yazar: Hakkı Alkan
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
50 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

yorum belli resim herşeyi anlatıyor 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ne yaparlarsa yapsınlar firefoxun veya operanın önüne geçemezler bence dünya microsoft un tekelinden çıkmaya başladı microsoft ta bunun farkında elinden geleni yapıyo ama boşuna…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Aralarında yasanan bu rekabet sayesınde her eşkilde en karlı olanlar tabiki kullanıcılar ama ben Fire. alıstım bırakıcagımıda sanmıyorum özellikle Portable özellikleri işime yararken 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

microsoft geç bunları, ie bitti artık, kabul et bunu, 7 beş para etmez bi tarayıcı. Mozilla kullanan arkadaşlar, 3d tabs eklentisini kurunda, firefox un neler yapabildiğini görün.

*****

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ben alıştım bi kere firefoxa kolay kolay vazgeçileceğede benzemiyo. ayrıca karikatürde cuk oturmuş

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Daha bize 7nin türkçesi ulaşmadı adamlar 8i çıkarıyor ne diyim

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Hmm bence artık explorer fazla sansı yok gıbıme gılıyor ev kullanıcılarının %100 fırefox kullanırken ısyerı kullanıcılarının %60 ı geckınıde fırefox u kullanmakta bır sey tutulursa onun yerıne bısı yapmak cok zor ornek kac kısı lınux kullanıyo kac kısı xp…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

opera’da zaten var sesli komut, microsoft yine geç kalmış, bikaç sene kadar 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bakalım

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

oh be bizim için çok iyi olacak iyi olan kazansın Mozilla ? İ.Exploer?

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

iki firma arasındaki rekabet hoşuma gidiyor çünkü her zaman yaptıkları yenilikler kullanımı kolaylaştıran yenilikler

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

“Gelelim yeni tarayıcının özelliklerine. Tasarımı için yoğun bir şekilde çalışılmaya başlanan Internet Explorer 8.0’ın sesle komuta edileceği ***** enazından bu opera’da var zaten.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bence ie7 harika tarayıcıydı ie8 mükemmel olur heralde firefox çok hantal ağır kötü tarayıcı siteleri saçma tarıyor en hızlısı kesinlikle opera ama en iyis ie7

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ben firefox kullanıyorum

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bence resim her seyi anlatıyor. mıcrosoftun ugrasmasına gerek yok.

mıcrosoft paraya onem verıyo
firefox da kullanıcıya…

firefox in.. int explorer out.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bu kafayla! giderse microsoft 18’i de çıkarsa bir şey değişmeyecek bence.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

7 nin Türkçe’si çıktı microsoft sitesinden bak

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ya birakin arkadslar explorer goruntu olarak hos ama firefox daha hizli bunu tarafsiz biri olarak soyluyorum su firefox a birde ctrl-t olmadan sekme yi kolay acma yolu yapsalar explorer gibi cok sevinicem

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

firefox 1 numara oturum bile kurtarıyor (oturum kapatmıyor ) :))))

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Daha bismillah şurda explorer 7 çıkalı ne olduki. Ama güzel bir şey olucağı kesin bu explorerrın.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bayaa başarısız bir yazı. “Gelelim yeni tarayıcının *özelliklerine*” bir kereler eki yanlış. çok yetersiz bir yazı, sadece tek özellikten bir cümleyle bahsedilmiş, kaynak yok…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Hep firefox kullanılıyor birde sesi fazla çıkmayan opera yı denedinizmi hem hızı farkediceksiniz hemde özelliklerini deneyin derim.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

18-24 aya kadar firefox 4 çıkacaktır :D. Açık kaynak her zaman bir firmadan kararlı ve istekli bir şekilde, daha hızlı ilerleyecektir 😉

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

firefox ile IE, Opera yı en az 3-4 sürüm geriden takip ediyorlar 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ben explorer kullanıyorum en iyisi

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

microsoft’un yapabileceği en iyi şey firefoxu satın almak bence… tehdit unsuru gördüğü firmaları hep bu şekilde elemine etti ama firefox için biraz geç kaldı gibi görünüyor.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

avant browser derim başka bir şey demem.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

abi ben anlamıyom neden microsoftun çıkardığı herşeye taş atılıyor. adamlar bilgisayarı evinize kadar getirdi
onlar sadece browser ile uğraşmıyolarki
microsoftun bir sürü yazılımı donanımı var
firefox sadece browser adamlar tabiki bişeler yapacak
ki zaten ilk explorer yokmuydu adamlar
microsoft bence bu Türkiye’ye program satmazsa yeridir yani

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bu firefox dedikleri bir moda akımı bence baska bişey değil ama acayipte seviyorum. ne bileyim neden ama insan bir browser ı kendine bu kadar yakın hissedermi hiç yoksa bendemi bir sorun var.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Sesli komut denilince benim aklıma opera gelir. şu an Opera zaten kullanıyor. yeni diye bunumu sunuyorlar.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Firefox’un “moda akımı” olduğuna katılmıyorum. Firefox bir tepkinin sonucu. “Kötü komşu insanı ev sahibi yapar” atasözündeki gibi, IE, birilerinin kafasını bozdu ve Firefox’un yaratılmasına neden oldu. Firefox’un daha iyi olduğuna kesinlikle eminim. Hız ve güvenlik bir browser için kesinlikle önemli olan iki kriter. Bir üçüncüsü ise, ben bu mesajı yazana kadar en az bir Firefox eklentisinin çıkmış olması. Microsoft ne kadar büyük bir firma olsa da, asli işini yapmalı, tarayıcı v.s. ile uğraşacağına adam gibi bir sistem yaratmalı.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Artık Microsoft bitti… yerini Firefox aldı..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Internet explorer her bakımdan daha stabil ve daha kaliteli arkadaşlar. Biz windowsu tanıdık, windows üzerine ihtisas yaptık ve Microsoft sistem mühendisi olduk. Firefox da kullandım, opera da kullandım. Bir kaç artıdan dolayı internet explorer out diğerleri in demek yanlış olur. Software kavramını bilişim niteratürüne altın harflerle kazıyan elbette microsoft firmasıdır. Internet explorer’ın özelliklerini derinlemesine inceleyince görülecektir ki en kaliteli browser internet explorerdır. Kim ne derse desin, biri o iyi biri bu iyi diyor. Windows kullanmayın o zaman, gidin linux kullanın,

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bence İE. dewamlı sürüm çıkarması ve bunu çok alel acele yapması dahada kötü bi durumu ortaya çıakrtıyor. kim ne derse desin mozilla artık 1 numara

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

İE7 tr kurdum msn live sapıttı
Mesaj almıyor göndermiyor

Microsoft çuvallamaya başladı

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Adam gibi işletim sistemi yapsınlar da browser ne olursa olsun farketmez…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

IE 7.0 yi yüklemeyi daha bu gün yeni becerebildim. Tanıyamadım bile Henüz. Şimdi de 8.0 i mi çıkacak. koş baba koş..i

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bu programı nasıl indirebiliriz

Editör: Şu an IE 8.0 son kullanıcı için hazır değil.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bende genelde firefox kullanıyorum ama bazen örneği msn spacedeki media destekli videoalrı firefox yürütmüyo bu sorunları halletmesi lazım.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Doğanın kanunu güçlü olan, zayıf olanı yutuyor. Ve biz ise zayıf olanın ardından ağıtlar yakarak, ona destek vererek, bazen de onunla yanyana savaşmaya çalışarak, vicdanımızı serinletmeye, günahlarımızı çıkarmaya uğraşıyoruz. Bir kez olsun düşünün: MASAÃœSTÃœ BİLGİSAYAR kavramını kim buldu, HER EVE BİLGİSAYAR kavramını kim geliştirdi? ***** tabii ki hepimiz windows95 çıktığında a-aa bu ne böyle? ne güzel… nasıl çalışıyor vaziyetlerinde değil miydik?
Tabiiki bilişim, bilgisayar dünyası atak yaptı. Hatta hep birlikte atak yaptık. Birlikte geliştik.. ve gelişmeye devam ediyoruz. Unix’i öğrendik, linux’u öğrendik. Antivirüsleri,spy ları…
Şimdi MICROSOFT’a yaptığınız Nankörlük değil mi? Tabii ki tekel olmasın. Tek firma olmasın. Tabii ki hizmetler ucuzlasın. Zaten de böyle oluyor. Gittikçe de böyle olmaya mahkum. Ama sürekli kötülemeden önce de elinizi vicdanınıza koyun.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Nedir bu Microsoft düşmanlığı anlamış değilim. Adamlar tarayıcı marayıcılarla fazla uğraşmıyor. İşi sadece bu olsa canına okurlar piyasanın zaten her türlü… Okuyorlar Kim ne derse desin.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

firefox 4ever
tesekkürler mozilla vakfı

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Ya mozzilla firefox kullanılsa ne IE kullanılsa ne sonuçta ikisi de aynı görevi yapmıyomu. Ben IE kullanıyorum firefox indirdim hız hız diyolar hiçbişi göremedim hız adına. Aynı IE gibi hiç bir fark yok hiç kimse boşuna firefoxu övmesin. Ama microsoft IE8 i çıkardığı andan itibaren hiçbir tarayıcının onun yerini tutamayacağı kanaatindeyim. Bunula beraber internette hızlı dolaşmayı da sağlayacaklardır.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Ya ben internet 8.0 ı indiremedim arkadaşlar bana biraz yardım eder misiniz 🙁

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Firefox dan vazgeçilmez.. Firefox 3.0 en idealidir.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

en büyük ie 7 ve arkadan gelen ie8 dir bu kdr

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

8.0 en iyisi olacak ama ya indirilemesze ne olacak ama çabuk olmasını bekliyoruz

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

firefox felan bilmem operada tanımam işimde olmaz herzaman en iyisi onu yapandır akıllı olun yaa dünya interneti zatem microsoftun elinde üç beş çapulcu arkadaş firefox bulmuş ne iyi diyorsunuz internetin mucitinden daha iyi açık ve güvenlik bulacak var mı? sizin ki hayalcilik sadece

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Opera varken Firefox’da sönük kalıyor.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

:)) iyimiş tşk 🙂

" Internet Explorer 8.0 konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Internet Explorer 8.0 ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Internet Explorer 8.0 ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi! Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi!
  2. 2 Nalet Bebe ile Skytech TV incelemesi Nalet Bebe ile Skytech TV incelemesi
  3. 3 Samsung Galaxy A72 kutusundan çıkıyor Samsung Galaxy A72 kutusundan çıkıyor
  4. 4 Anker Nebula deneyim merkezini gezdik Anker Nebula deneyim merkezini gezdik
  5. 5 Asus ROG Phone 5 inceleme Asus ROG Phone 5 inceleme
  6. 6 Asus ROG Phone 5 vs Black Shark 3: Hangisini almalı? Asus ROG Phone 5 vs Black Shark 3: Hangisini almalı?
  7. 7 Samsung M5 ve M7 Akıllı Monitör incelemesi! Samsung M5 ve M7 Akıllı Monitör incelemesi!
  8. 8 Toplantıların vazgeçilmezi: Poly Studio USB inceleme Toplantıların vazgeçilmezi: Poly Studio USB inceleme
  9. 9 Hepsiburada'dan 1.600.000 TL'lik araba almayı denedik! Hepsiburada'dan 1.600.000 TL'lik araba almayı denedik!
  10. 10 Maskelerden kurt çıkıyor mu? Denedik! Maskelerden kurt çıkıyor mu? Denedik!