Okunma

iOS 10 Nasıl Görünüyor?


12 Haziran 2016 Pazar 21:30
iOS 10 Nasıl Görünüyor?

Apple San Francisco’da düzenlediği WWDC 16 kapsamında en yeni mobil işletim sistemi iOS 10’u tanıttı.

Beraberinde birçok yenilikle gelen iOS 10, iPhone ve iPad kullanıcılarını oldukça heyecanlandırmış durumda.

İlk beta sürümünün yayınladığı iOS 10, iPhone 5‘ten dördüncü nesil iPad’e, iPod Touch 6’ya kadar uzanan eski nesil cihazlara da sunulmasıyla büyük beğeni kazanırken yeni özellikler ise nasıl kullanılacak herkes tarafından merak konusu.

Bizde sizler için Apple’ın yeni mobil işletim sistemi iOS 10 ile özelliklerin ekran görüntülerini bir araya getirdik. Aşağıdaki galerimizden iOS 10 özelliklerinin nasıl gözükeceğine dair bilgi edinebilirsiniz.

16-06/14/apple-ios-10-1465853537.JPG

iOS 10 Galerimiz için Tıklayınız

Apple’ın WWDC 16 etkinliğinde duyurusunu gerçekleştirdiği watchOS 3, tvOS 10, macOS Sierra ve yeni Apple Music hakkındaki yazılarımıza ise göz atmayı unutmayın.

:: iOS 10 hakkındaki düşünceleriniz neler?




yazarBekir Can Yumrutepe

Küçüklüğünden bu yana teknoloji tutkunu olan Bekir Can, 2014 yılının Ağustos ayından bu yana ShiftDelete.Net bünyesinde haberler ve makaleler yazıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

22 yorum - “iOS 10 Nasıl Görünüyor?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Cok da bi özellik yok ama bende düşünüyorum adamlar ne koysun daha zaten herşey yapıldı benim aklıma hiçbişey gelmiyo yenilik olarak

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Android'de var mı bilmiyorum ama imessage'da sen neredesin diye sorduğunda akıllı klavye sana nerede olduğunu göndermen için öneride bulunuyor, fotoğraflar farklı insanlara, farklı yerlere göre bölünebiliyor, siri artık 3. parti uygulamalarca da kullanılabilir hale geldi. Mac ve iphone, ipad arasında kopyala yapıştır yapabiliyoruz. Widget'ler esinlenmiş ama gerekiyordu artık. Akıllı ev uygulamasıyla siri beraber çalışıyor. Günaydın dediğinde evinin perdeleri açıyor, havalandırma gibi şeyleri kontrol edebiliyor. 3d touch'ı daha efektif kullanabiliyor ios10. Bence çok gereğinde olmuş. Ayrıca haritalar uygulaması bayağı akıllı olmuş. Bence konferansı bir izlemelisiniz.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    la android n de ne tanıtıldı yenilik olarak da ios 10 da bekliyorsunuz artık kullanıcı deneyimini iyileştirmeye çalışıyorlar tüm şirketler

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Duvar kağıtları ıos 9 da hiç hoşuma gitmemişti bunda güzel duruyor umarım öyledir çünkü benim içn önemli bir şey 🙂

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Androidde olan çoğu uygulama daha yeni iOS e geliyo . iOS 7 den sonra çok basitlesmeue başladı 7 öncesi daha guzeldi kullanması zevkliydi şimdi ne Tat var ne tuz .

  6. SDN Okuru dedi ki:

    bu ne lan?

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Valla ne ye göre kullanıcılar heyecanlandılar acaba? Ben hem iphone hem de ipad kullanıcısı olarak zerre heyecanlanmadım gözle görünür işte bu denecek ne yenilik var ki eski kullanıcılar bilir Steve Jobs dönemindeki yenilikler milleti etkilerdi bir hava yaratırdı şimdi o havadan eser yok malesef

  8. SDN Okuru dedi ki:

    indiriyorum su an

  9. SDN Okuru dedi ki:

    birçok yenilik getirmiş mi, yahu daha internet aç-kapa kısayolu yok neyden bahsediyorsunuz komik olmayın Allah aşkına

  10. SDN Okuru dedi ki:

    beta sürümü temmuzdan itibaren mi dağıtıma sunulacak ?

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Bildirim effektleri güzel yapılmış

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Ulan androidin yaprltįklarını ios yeni yapıyor yeni özellikler gelmiş gibi millette heyacan yapıyor yazık bu apple fanlarına kendilerini çok iyi avutuyorlar

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Uygulamalari ana ekrana çikarip yeni IOS demişler, sanki yeni IOS normal insanin günlük hayatina göre değil de daha çok zenginlerin veya şirket patronlara çikarmiş gibi geldi bana, söyleyin hangimiz bugün tanitilan IOS'deki özellikleri kullaniriz ? Yeni fotoğraf özelliğinin eminim normal kullanicilarin %80 kullanmayacak öylece durur. Mesaj özelliğini desen güzel gercekten ama whatsapp gibi şeyler varken kim uğraşir onla ? Gereksiz ön yüklü apple uygulamalari silebileceğiz artik o güzel,ama ben yinede silmem 🙂 lazim olur bir gün. Apple news zaten türkiyede çalişmaz tipki IOS 9'deki gibi. Yil olmuş 2016 şarkida şarki sözleri ekleme özelliği daha yeni eklendi, ne yani daha önce eklese ? Cihaz mi desteklemez hayret bi şey. Aslinda varya apple android gibi bir sürü özelliği ayni anda yüklemek istemez, yoksa kimse iphone almaz IOS kullanmaz. Böyle yavaş yavaş süründürerek çikarir her şeyi sanki ilk onlar yapmiş gibi yapar… Yeni macOS ve IOS asla yükseltmem yani NOKTA

  14. SDN Okuru dedi ki:

    iPhone 6s plus developer kuran var mı? bende kurulumda hata veriyor :/

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Eee nerde dark modu gelmemiş

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Çevir çevir aynı telefon aynı sistem aynı zihniyet…. yenilik yok yenilik.. göz boyama sadece..

" iOS 10 Nasıl Görünüyor? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iOS 10 Nasıl Görünüyor? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iOS 10 Nasıl Görünüyor? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "