iOS 13 güncellemesi alamayacak iPhone modelleri


19 Kasım 2019 Salı 07:40
iOS 13 güncellemesi alamayacak iPhone modelleri

Yıllar önce tanıtılan iPhone’ların halen iOS güncellemelerini alması, Android karşısındaki en büyük avantajlardan birisi. Tabi, iOS 13 güncellemesi alamayacak iPhone modelleri gibi Apple’da sunulan bu desteği bir noktada sona erdiriyor.

Aslında desteğin sonra erdirilmesi ilk defa iOS 13 sürümünde yaşanmıyor. Zira, iOS 12 sürümünden bazı modeller kısıtlı, bazıları ise tam olarak yararlanabiliyor.

iOS 13 güncellemesi alamayacak iPhone modelleri – iOS 13 almayacak cihazlar

WWDC 2019 öncesinde ortaya çıkan bazı raporlarda, iPhone SE öncesinde tanıtılan modellerin iOS 13 almayacak cihazlar olduğu belirtiliyordu. Eylül ayında iOS 13’ü yayınlayan Apple bu raporları resmen doğrulamış oldu.

iPhone 5, iPhone 5s, iPhone 6 ve iPhone 6 Plus, iOS 13 güncellemesi almayacak cihazlar arasına çoktan dahil edildi. Güncellemeyi alan en eski cihazlar iPhone 6s ve iPhone 6S Plus oldu.

iOS 13 güncellemesi almayacak cihazlara ne oluyor?

Apple bu cihazlar için bazen iOS 12 tabanlı güncelleştirmeler yayınlıyor. Bu güncelleştirmeler tahmin edebileceğiniz gibi güvenlik açıklarını gideriyor.

iOS 13 almayacak cihazlar

iOS 13 sürümü ile elde edilen deneyim ve Apple’ın sunduğu yeni özellikler hakkında fikir sahibi olabilmek için, iPhone 11 incelememizi izleyebilirsiniz.




yazarMehmet Ali Ertunç

2015 yılı Ekim ayında SDN ailesine dahil olan Mehmet Ali, İskenderun Teknik Üniversitesi'nde eğitim hayatına devam ediyor. Havacılık tutkusu her geçen gün artarken, silahlara ve otomobillere büyük ilgi duyuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

283 yorum - “iOS 13 güncellemesi alamayacak iPhone modelleri”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    S5 in suçu ne!?

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    S5 in suçu neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!??????????

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Benim telefonum ıphone 6 plus ve ben telefonumu ios 13 yapmak istiyorum ama desteklemiyor

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    iphone 5s ios 12.4.9 geldi be özellikler ısınmayı önlermiş hiç bir faydası yok boşuna berdin ios 13 niye bermedin tamam onu vermedin ama şarjı çok hızlı bitiyor bir gözden geçir

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Neredeyse 5 yıl olacak iPhone’un 6s aldım her günceli yapıyor ve şimdi de 14.2 günceli aldı. Ne varsa eskilerde varmış. Çok düşürdüm kazayla telefonum hiç bozulmadı 🤗

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Neredeyse 5 yıl olacak iPhone’un 6s aldım her günceli yapıyor ve şimdi de 14.2 günceli aldı. Ne varsa eskilerde varmış telefonum hiç bozulmadı 🤗

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    Benim telefonum iPhone 11 pro max ve ios13 guncellemesinden bildorim aldi

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Sonra neden android… 6 plus elimde kaldı 3310 niyetine

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    hata bizim ki bu iphone dünyanın parasını veriyoruz haram olsun yazıklar olsun kırıp samsung alıcam

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    6 plas a iOS13 gelsin

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    6 plus sahibiyim yeni güncelleme ios 14 çıktı ama ben de 13 bile yok, başlarım böyle işe!!!

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    O zaman nıye iPhone 6 satılıyor telefoncularda sürüm neden gelmiyor sadece 6s geliyor

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    iphone coşmuş 11 pro ları görünce bence 5s ve 6 nın neyi eksik iphone yanlış yapıyor….

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    iphone 6s ler kapanacak mı 5s lerde home tuşu fln ilan bozuldu 6s lerde bozulur mu (5s inki kapandıgı için öyle oluyor) acil cewap

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    5-s 12.4.7 sürümü daha önce almıştı,yeni sürüm alan varmı,alacakmı

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Kardeşim bizim telefonlarımızın diğer telefonlardan ne eksiği var kamerasımı yok home tuşu mu yok flaşımı yok ios 13 getirin 5s öncelikle 6 6plusada

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Kardeşim bizim telefonlarımızın diğer telefonlardan ne eksiği var kamerasımı yok home tuşumu yok flaşımı yok ios 13 ü getirin kardeşim 5s 6 ve 6 plusa

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    merhaba , ıphone 7 için iosun son güncellemesini kullanan var mı? ben telefonumu alalı 4 ay oldu şu an pil sağlığım yüzde 97 . ara ara yavaşlama oluyor bunlar normal mi yoksa ne yapmalıyım bilen biri aydınlatırsa çok sevinirim

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Bazı cahiller samsungun yeni çıkan bir sürü telefonuna güncelleme gelmediğini unutmuşlar galiba 2018 de çıkan telefona bile güncelleme gelmiyor. İphone 6 kaç yıllık telefon

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    İphone 6 12.4.7 sürüm kullanıyorum lütfen ios 13 gelsin

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Bende iPhone 6 Plus kullanıyorum 12.4. Güncelleme var ve güncelleme gelecekmi

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    iPhone 6 64 GB de gelsin

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    İphone 7 plus almayı düşünüyorum güncellemesi ne zaman keserler

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Ayfon 7 mi ayfon 8 bile desteği kestiler milletin elinde patladı telefonlar internet üzerinden sayılanlar bile bu aciklamayi yapmiyor

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    ben iphone 6 plus kulaniyom ios 12.5.5 geldi şimdiki günceleme

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    Ben 5s kullanıcısının telefona IOS 12.4.5 güncellemesi geldi ön kamera bozuldu orta tuş ve parmak izi bozuldu ayriyetten telefon acayip yavaşlatıyor ara sıra dönmeye başladı yani telefonun ömrü bitti 5s kullanicilari sakin gelen güncellemeleri yapmayın pişman olursunuz

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Gözüm gibi baktığım bir kere nazar bile olsa yere düşürmedim , ilk gün gibi aldığım paketleri poşeti faturası vs yanımdaydı saklamayı severim .. İPHONE 6’mı müzeye kaldırdım marka değiştirdim , nedeni basit arkadaş benim yaşım 30 10 yıldır telefon kullanıyorum bu 3. Telefonum ben telefonlarımı çok nadir eskitirim , neden senin saçma sapan güncellemelerin , çöküşlerin yenisi çıktı eskiyi erit yenisini zorla al moduna gireyim batırdın eyvallah dedik.. müzeye kaldırdık 🙂 daha da kullanmam. Dev dünya markası olabilirsin ama bir malzemeyi sen çürütürsün sadece beni kaybetmezsin benim gibi milyonlarca insanı kaybedersin zararınıda 2.000₺’lik parayla değil 200milyon lira parayla kendi fişini çekersin neyse uzatmıyorum hakkında hayırlısı olsun hayırlı günler 🙂

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    Neden gelmiyor

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    ya hala diyoku app store kullanabilecekmiyim , ne anlatırsın buna

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    Bizim millet cahilliğe öncülük etmiş araştırma becerisini kullanmayı reddeden gerilemiş bir topluluktur. Ulan andaval sen 2 sene önce aldıysan iphone 6 yı o telefon o sene mi cıkıyo 5 senedir var o telefon ulan gerizekalı iphonu kınıyorum diyo iphone6 kullanamıcam diyo niye telefon eline ios 13 verilecek diye mi teslim edildi ulan akılsız ne bekliyosun ne bekliyosun ya bizim millet garip ya iphone a para verince her boku bekliyo bi akıl edin

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      yaptığın yorum terbiyesizce olmuş. sen çok akıllısın iki yılda bir telefon değiştirmeye devam et. enayiler olmazsa uyanıklar geçinemezmiş. adam tam da bunu demek istemiş ama belli ki anlamamışsın. bu durumda sen mi geri zekalısın o mu ?

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    Ya ne gerizekalısın arkadaşım ya; sayfayı mesajlarınla şahsi blog alanına çevirmişsin resmen. Burası senin kişisel sayfan değil, bizler de senin sayfalarca mesajlarını okumak zorunda değiliz @Teknoloji Dostu! Ayrıca, sen önce Türkçe’ yi düzgün kullanmayı öğren!

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    Geçtiğimiz Temmuz da 4s güncelleme geldi 6 kullanıyorum güncelleme gelmeyecek iPhone kullanmaktan nefret ettiriyor iPhone almayın arkadaşlar tuşlu telefon kullan daha iyi 😂

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    Telefonu maffetti son aramadiki bi numaraya mesaj yazacam tıklıyorum boş mesaj sayfası cıkıyorum donmakar oluyor tekefondan soğudum resmen

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    Bugün öğleden sonra başladı yeniden başlatılıyor yazıyor açmıyor şimdide

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    bu guncelleme 6 plusada gelsın ben appl ısletmıyecem da

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    bu guncelleme 6 plusada gelsın

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    La telefonun taksiti bitmedi ömrü nasıl bitiyor

  37. Ziyaretçi dedi ki:

    2 sene önce aldığım iPhone 6 nasıl olur da belli bir sürümde kalır? Noksan hizmet düpedüz.

  38. Ziyaretçi dedi ki:

    Sacmalık düphedüz düz 6 larda desteklesin böyle saçmalık olamaz allah aşkınına ya

  39. Ziyaretçi dedi ki:

    Arkadaşlar 5 s kullanıyrım 12.4.3 geldi telefonun klavye çöktü whatsap aynı nette işlem yapılamıyor ben yapacağız biz ana ekran dönüyorum bilgi verin

  40. Ziyaretçi dedi ki:

    Yazılımı attım 6 s e sonra bir yazılım daha geldiği zaman 6 s e yazılım gelecekmi yoksa bu son sürümü

  41. Ziyaretçi dedi ki:

    sakın yüklemeyin donuyo telefonlar

" iOS 13 güncellemesi alamayacak iPhone modelleri konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iOS 13 güncellemesi alamayacak iPhone modelleri ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iOS 13 güncellemesi alamayacak iPhone modelleri ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Anker PowerPort III Nano adaptör inceleme! Anker PowerPort III Nano adaptör inceleme!
  2. 2 AFAD hangi teknolojileri kullanıyor? (Video) AFAD hangi teknolojileri kullanıyor? (Video)
  3. 3 Xiaomi Mi 10T kutusundan çıkıyor! Xiaomi Mi 10T kutusundan çıkıyor!
  4. 4 SDN ofisindekiler en çok hangi şarkıları dinledi? SDN ofisindekiler en çok hangi şarkıları dinledi?
  5. 5 Redmi Note 9 Pro'ya Open Camera ile meydan okuduk! Redmi Note 9 Pro'ya Open Camera ile meydan okuduk!
  6. 6 PARDUS kullanan AFAD merkezini ziyaret ettik PARDUS kullanan AFAD merkezini ziyaret ettik
  7. 7 Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD incelemesi Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD incelemesi
  8. 8 Uygun fiyatlı C4U C1 Akıllı Saat inceleme Uygun fiyatlı C4U C1 Akıllı Saat inceleme
  9. 9 69 liraya YouTuber, Tiktoker, Instagramer yapan set! 69 liraya YouTuber, Tiktoker, Instagramer yapan set!
  10. 10 Kısa sürede nasıl 12 kilo verdim? - VLOG Kısa sürede nasıl 12 kilo verdim? - VLOG