Okunma

iOS 8.1 Yayınlandı


20 Ekim 2014 Pazartesi 16:58
iOS 8.1 Yayınlandı

Apple, geçtiğimiz hafta düzenlediği etkinliğinde yeni iPad ve Mac modellerini tanıtmadan önce iOS 8.1 ve OS X Yosemite hakkında da ufak bir tanıtım yapmış ve işletim sistemlerine gelecek olan güncellemlerin yayın tarihlerini kullanıcılar ile paylaşmıştı. 

:: iPad Air 2 Hakkında Her Şey

:: iPad mini 3 Hakkında Her Şey

:: Retina Ekranlı iMac Hakkında Her Şey

:: OS X 10.10 Yosemite Yayınlandı!

16 Ekim’de açıklandığı gibi bugün iPhone, iPad ve iPod Touch kullanıcılarına sununlan iOS 8.1’in yeniliklerin yanı sıra, hata düzeltmeleri ve pil kullanımına yönelik iyileştirmeler de yayınlanıyor.

iOS 8.1’deki Değişiklikler Neler?

12B411 sürüm numarası ile yayınlanan iOS 8.1′in kullanıcılara yeniden 2G – 3G bağlantı arasında geçiş yapma imkanı sağlamanın yanı sıra, Wi-Fi ve Bluetooth bağlantısında görülebilen sorunlara çözüm getirmiş olması ve HealthKit kullanan uygulamalar ile Apple‘ın Sağlık uygulaması arasındaki problemleri ortadan kaldırması bekleniliyor. Apple tarafından yayınlanan güncelleme içeriği ise şöyle:

14-10/20/img_0120-kopya.png

iOS 8.1 ile birlikte ayrıca Amerika Birleşik Devletleri‘nde yaşayan iPhone 6 ve iPhone 6 Plus sahipleri için Apple Pay‘in de kullanıma sunmasıyla birlikte artık kullanıcılar, telefonlarında bulunan NFC aracılığıyla Apple Pay anlaşmalı yerlerden alışveriş yapabilecekler.

iOS 8.1 Nasıl Yüklenilir?

iOS cihazlarınızdan Ayarlar – Genel – Yazılım Güncelleme menüsünü takip ederek yükleyebileceğiniz iOS 8.1‘i ayrıca bilgisayarınızdan iTunes ile de yükleyebilirsiniz. Benim tavsiyem bu kadar büyük boyuttaki güncellemleri yüklerken cihazınızı iTunes’a bağlayarak yedekleyip güncellemeyi bilgisayarınız aracılığı ile gerçekleştirmeniz.

:: iOS 8.1’i yüklediniz mi?




yazarBerkay Tutal

İstanbul Teknik Üniversitesi'nde makina mühendisliği eğitimini sürdüren Berkay, teknolojinin hemen her alanını takip ederken, özellikle mobil ve giyilebilir cihazlarla beraber Apple'ın ürünlerine ayrı bir ilgi besliyor
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

281 yorum - “iOS 8.1 Yayınlandı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    ýphone 5 i bilgisayara baðlamadan yükledim

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar 5s var bende ios 8.1 yukledim sonra dokunmatigi bozuldu bilgisi olan varmı garantiye gonderecm ona gore

  3. SDN Okuru dedi ki:

    İos 8.1.2 var telefonda ve internet hızı kesinlikle ios 7 ue göre çok düşükkkk. Akıllı telefonun var hemde ıphone diye düşünüyorsun ama internete girerken android çok daha hızlı giriyor..

  4. SDN Okuru dedi ki:

    İphone 5s son surume guncellendi daha iki gundur kullaniyorum muzik indiremiyorum sebebini bilmiyorum bilen varsa yardimci olabilir mi

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben iphone 4s e 6 surumu vardı 8.1.2 versiyonunu yükledim 3 günde toplam 4 kere kapandı sarjı varken başka bi sorun görmedim simdiye kadar yükleyebilirsiniz bence ben memnunum

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Selam,
    iphone 6 plus için ios güncellemesi yaptıı***** telefon aılmı***** girişi işareti çıkı***** bilgisyarda açtım telefonu taktım günelleme için fabrika ayrlarına dönecektir diyoo. nasıl kurtulacağım bu durumdan? teşekkürler

  7. SDN Okuru dedi ki:

    İtunes uzerinden bilgisayarla guncelleyin 5s kullanicisiyim harika olmus

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar iphone 5e bende yenı indirdim ama tl gidiyo wifi ye baglıyken internet paketımde var ayrıca ama süreklı tl gidiyo yardımcı olursanız sevınırım

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar kusura bakmayın ama ben iPhone 5s aldım ve alalı 2 ay oldu sıfır iOS 7 yüklüydü 16gb iOS 7 yüklüyken gayet telefon okadar hızlıdı ki anlatamm iOS 8.0 yazılım ğüncellemesi gelince telfon yavaşladı iOS 7 yüklü olan telfonda internette videolarda hiç sıkıntı yoktu hepsini takır takır açıyordu taaaaaki iOS 8.0 gelenekadar böyle olacağını bilseydim ulan yüklermiydim bee çok pişmanım internet ğirişimm yavaşladı videolara tıklıyorum 1 dakka sonra açıyor iOS 7 yüklüyken böyle sıkıntım hiç yoktu sunuculara sesleniyorum eger bu millet iphoneye ğüvenerek ten bu cihazı kullanıyorsa 2 milyar para verip alıyorsa düzenli ve hızlı yazılım yayınlayınki millet memnun Kalsın şikayet yerine övsün. Tasarrımını dizaynına hiç bir lafımız yok gerçek ten ğüzel ve hoş cihaz ama yazılım sıkıntı lütfen saygılar

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone 5C kullanıcısıyım. İOS 8.1 güncellemesini yükledim. ve güncellemeden sonra sürekli TL gidiyor. Wi-Fi açıkken ve İnternet paketim olduğu halde, TL gidiyor. Yardımlarınızı bekliyorum.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    İphone 5s kullanıcısıyım 8.1 yüklenmede hata veriyor ne yapmam lazım arkadaşlar bilen var mı?

  12. SDN Okuru dedi ki:

    aynı sorun bende de oldu sen nasıl düzelttin?

  13. SDN Okuru dedi ki:

    4s e yukledim..kesinlikle kasiliyor..telefona dokunmaya korkar oldum..ekran acilir acilmaz dakikada % 1 gidiyor..wi fi kotu..7.1 yuklu iken cok iyiydi..en stabil versiyondu..donme sansim olsa hic beklemezdim..yazan yorumlara aldanmayin..buraya yorumu kendi telefonumdanyazamadim..siz dusunun gerisini???

  14. SDN Okuru dedi ki:

    4s yükleme sırasında sürekli Kontör alıyor bu normal mi

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar iphone 4s ‘i alalım 4 gün oldu ios 7.1 var 8.1 güncellemesi geldi yükleyimmi nasıl kullanışlımı acaba ?

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar 5 kullanıyorum güncellemeyi yüklerken fakat hata veriyor ne yapmalıyım?

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bu sorun bendemi var ya da başkalarındada varmı batarya yüzdesi sorunu örneğin %61 den direk 59 a düşüyo sonra orda 10 dakka kalıyo sonra 58 diye devam ediyo %31 e geliyo sonra 29 a düşüyo anlamadım gitti servisi aradım bir sorun yok diyo ayrıca diğer arkadaşların belirttiği gibi bende wifi de kopmalar yok yada herhangi bir başka sorun acaba iphone a göre farklılıklar gösteriyomu sorunlar benim tel 5s

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Düzelen hiçbirşey yok 5

  19. SDN Okuru dedi ki:

    5s im var hala güncelleyemiyorum içine etti apple

  20. SDN Okuru dedi ki:

    şarj sıkıntısı yaşıyorum

  21. SDN Okuru dedi ki:

    sakın yüklemeyin 8.1 neymiş etti bütün işlerime telefon açılmıyor

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Ios 8.1 4s için yükleyin telefonumun hızı arttı şarj sorunu düzelmiş gibi daha birinci günüm onuda yarın yazarım bence indirin ben şimdilik memnunum

  23. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bende 4s 8gb var fakat ne telefon üzerinden ne de i tunesden güncelleme yapamıyorum telefonu yeni aldım 7.0.4 mevcut şuan fakat ios8.1 yüklemek istiyorum olmuyor telefonda rehberden başka birşey kayıtlı değil 5.58 gb hafıza olmasına rağmen olmuyor yardımcı olabilir misiniz?

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Üç gün önce 5 ve 5C telefonlarıma 8.1 i yaklaşık yarım saatlik sürede her ikisinide eş zamanlı olarak yükledim telefonları aç kapa yaptım 8.0.2 fiyaskosundan eser kalmamıştı telefonların ikisinde de uygulamalar olsun internet bağlantılı sosyal siteler olsun hepside hızlı akıcı şekilde çalışıyor ayrıca pil durumu düzelmiş 2G 3G LTE isteğe bağlı hale gelmiş kısacası sorun yok ama Apple yinele bu işin peşini bırakmaz tam anlamıyla düzeltmeden…

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Sakın yüklemeyin telefonum bozuldu servise gidecek yarın iğrenç sakın yüklemeyin

  26. SDN Okuru dedi ki:

    IOS 8.1 güncelledim ama video ve müzik indiremiyorum. Nedenini bilen biri yardım etsin lütfen :((

  27. SDN Okuru dedi ki:

    dün 4s ime yükledim 7.1.1 den geçtim gayet de güzel oldu hiçbir sorun yok , herhangi bir kasmada mevcut değil .

  28. SDN Okuru dedi ki:

    4s lere yaradı bu güncelleme yükleyin 4s sahipleri

  29. SDN Okuru dedi ki:

    sözüm ona stabil diye aldık o da gitti, telefon doğru dürüst çekmiyor, ekran döndürme çalışmıyor, telefon geldiğinde açınca çalmaya devam ediyor, şarjını zaten söylemiyorum, yani bir güncelleme ancak bu kadar kötü olabilirdi çalışan telefonu bozdular, ayrıca madem güncelleme yapacaksın arayüzde falan bir iki değişiklite fena olmazdı hep aynı görüntü aynı işlev bence ıphone artık kullanılmaz.

  30. SDN Okuru dedi ki:

    5s kullanıcısıyım 8.1 yükledim. Telefon tuş kilidindeyken wi-fi den kopuyor. Tuş kilidini açınca tekrar bağlanıyor.

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Dün bu saatlerde 5c ve 5 telefonlarıma 8.1i yaklaşık Yarim saatte sorunsuzca yükledim özellikle 5 te gözle görülür bir hızlanma rahatlama oldu titreme uygulamalardan atma internet Bağlantıları wifi bağlantısı ve hızında düzelmeler olmuş ayrıca 2g 3G lte (4g) Bağlantı seçenekleri konmuş bu sayede Hız gerekmeyen uygulamalarda 2g ile devam edilirse pil durumu iyi gidiyor ve sanki 2g li internet Bağlantı Hızında farkedilir derecede farklılık var eski halinin yani 8.0.2 daki 3G li Bağlantı hızına yakın sanki 3G li bağlantılar ise saniyelik batarya Düşüş durumundada düzelme var arama cevaplama konuşmada hiçbir sıkıntı yok 100 e yakın uygulamam var hepside şuan sorunsuz Bir şekilde Çalışı***** tasarrufu için ekran ışığını manuel modda %50 ye düşürün otomatik modu Kapatın,gizlilikten konum servislerini kapanın,arka planda uygulama yenileyi Kapatın) biraz daha faydası ***** iki telefonumda 5&5C de farkedilir bir iyileşme oldu

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bir sorum olacak ios 8 e geçtim ara ara takılmalar var yanlız batarya yüzdesinde sıkıntı var ve bana göre yazılımdan şöyleki bazen şarj tek tek değil çift çift düşüyo mesela %28 den direk %26 a düşüyo sizdede varmı böyle bir sorun

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Ekran Döndürme kilidi mi nasıl aktif yapıcaaamm..bulamadım yardım

  34. SDN Okuru dedi ki:

    7.1.2 de kalsaydı herkez daha iyimiş

  35. SDN Okuru dedi ki:

    pc ye baglayıp restore et.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    4S için güncelledim. Performans olarak pek bir şey farketmedi ama güvenlik açıkları giderilmiş. Güncellemenizi öneririm.

  37. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar kafam çok karıştı ınanın .s bende 5s var şu an 8.0 yüklü ama 10 kişi iyi demiş diğer 10 kötü demiş napcagmı şaşırdım . ayrıca telefondan güncellemeye çalıştım ”güncelleme indirilirken hata oluştu” dio neden acaba ?

  38. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 5 s olanlar sakın yuklemesin berbat ötesi

  39. SDN Okuru dedi ki:

    ios 7.1.2 den direk 8.1 e geçtim tek bir sorun dışında bi problem yok oda şu teli şarjdan çektiğim de örneğin %67 de şarj diyelim normalde 4veya5 kullanımda %66 düşmesi gerekirken 10 dakka sonra direk %65 e düşüyo onun haricinde şarj süremde ne düşüş var nede artış aynı süreler yine kullanım 7saat 41 dakka bekleme 1 gün 4 saat

  40. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 5e yükledim. 8.0da ve 8.1 de çok problem oluyodu. şarjı hemen bitiyordu. 8.2ye güncelledim maşallahı var. şarjı iki kat arttı.

  41. SDN Okuru dedi ki:

    5s kullanıcısıyım yükledim herşey gayet güzel 2g ye alın ekran ışığını kısın şarj sorunuda kalkar ortadan. Gönül rahatlığıyla yükleyebilirsiniz. Telefonu full doldurup sonra kasıyor diye milleti korkutmayın

" iOS 8.1 Yayınlandı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iOS 8.1 Yayınlandı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iOS 8.1 Yayınlandı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "