Okunma

iOS 9.1 Beta 2 Çıktı!


23 Eylül 2015 Çarşamba 18:25
iOS 9.1 Beta 2 Çıktı!

iOS 9‘un, tüm kullanıcılara final sürümüyle yayılması devam ederken, paralel olarak Apple, iOS 9.1 beta sürümünü de geliştiricilerle beraber, güçlendirmeye devam ediyor.

Kısa bir süre önce ise iOS 9.1 beta 1 sürümünden sonra, iOS 9.1 beta 2 sürümü, Apple geliştiricilerine sunulmuş durumda!

iOS 9.1 beta 2 çıktı!

15-09/23/news_1-ios-9-1-beta-2-yayinlandi-sdn-2015.jpg

Bilindiği gibi iOS 9.1, çok farklı yeni özellikler ile birlikte kullanıcılara sunulmayacak gibi görünüyor. Zira şu an için bilinenler arasında iOS 9.1’in, iPad Pro tarafından farklı aksesuar destekleri ve yeni emoji paketleri olarak biliniyor.

iOS 9.1 beta 2 özellikleri!

Yeni gelen beta 2 ile birlikte iOS 9.1 sürümüne, yeni birkaç emoji ve Unicode 8 desteği de gelmiş oldu. Bunların dışında genel performans geliştirmelerinin yanı sıra Apple News, Apple Maps ve Siri için de iyileştirmeler getiriyor.

:: iOS 9.1 beta programına, siz de katıldınız mı? Sizce iOS 9’un belirli küçük sorunlarını, çözecek bir işletim sistemi sürümümü olacak?




yazarEren Ertem

1997 yılında ilk bilgisayarı ile içine girdiği teknoloji dünyasına, Elektrik-Elektronik Mühendisliği ile devam ediyor. Ayrıca Bilim ve Teknoloji ile ilgili araştırma yapmak ve makaleler hazırlamak, başlıca uğraşları arasında yer alıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

37 yorum - “iOS 9.1 Beta 2 Çıktı!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    güncellemeden sonra telefonumun dokunmatiği bozuldu 10 saniye kilit ve orta tuşa basılı tutarsanız telefonunuz kapanır tekrar açıldığında düzelmiş oluyor

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Aynen 5s ekran ugulama gecişinde kararma var salıksız calısıyor 3g gec kapanıyor bazen sıdabilmis yesinler aynı Bi fark yok. Niye güncelliyosun ki hıc bisey deyısmeş.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Bana gelmedi ne yapmak lazim

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Hücresel veriden şikayet edenler, yüklü bir vpn uygulaması varsa kaldırın. Ben de tunnel bear yüklüydü. Kaldırınca düzeldi. Bilmiyorum siz de böyle bir durum var mı

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Performansda bir değişiklik yok eskiye göre yavaş ve arkadaki programları kaldırmak için sürüklediğimde ekran cıldırmış gibi yanıp yanıp sönüyor .(iphone 6)

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Eğer Marshmallow stabil çıkarsa artık iOS'u rahat ezer.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    ios 9.0.1 bu nedir hec bir deyisiklik yoxdu uygulamalara girdikde ekran qaralir bu nedir zibili cixib iphone.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Nasıl yüklüyoruz yardımcı olurmusunuz

  9. SDN Okuru dedi ki:

    İos 9.1 beta 2 gayet memnunum cihaz akıcı durumda iphone 5s

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Ya bu nasıl bişey. İnternete hücresel veriden ulaşamıyorum hiçbir şekilde. Klavye iğrenç sürekli kasmaya başladı. Ya telefonum süperdi keşke ios 9 u indirmeseydim ve 8.4.1 yüklü kalsaydı. Ya lütfen ilgilenin. Telefon mahvoldu ya. Son olarak ios 9.0.1 i yükledim ama hiçbir işe yaramadııı

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Siri önerileri sayfasını açınca arama yeri telefonun en üstünde şarj simgesinin üstüne gelecek şekilde çıkıyor buna dikkat eden var mı? Daha sonra aramayı aşağı kaydırıp tekrar Siri öneri sayfasını açınca düzeliyor hata bu iOS 9 başka bişey değil.. iPhone 5s

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Şikayeti olan varmı

  13. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaş nasıl bi ülkede yaşıyoruz… para verip aldığın aleti yarı kapasiteyle kullanmak zorunda kalıyorsun… siri adam gibi çalışmaz… news yok.. itunes zaten bomboş… müzikten başka bir şey yok… hatta bazı app ler bile yok…

  14. SDN Okuru dedi ki:

    İos 9.1 beta 2 yükledim. arkadaşlar gayet buglar en aza indirilmiş performans artışı mevcut şunuda söylim uygulamalarım siyah ekran açılmıyor. whatsap vb.. cihazım 5s düşük güç modu çokkk

  15. SDN Okuru dedi ki:

    İos 9.1 ile apple music gelecekmi bilgisi olan

  16. SDN Okuru dedi ki:

    iOS 9 facia oldu ya bi espirisi kalmadı

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Ooo abi 4s e bile güncelleme veriyorlar hala diye gezinen ezik fanboylar vardı. Bi onları göreyim ben.
    3 tane 4s gördüm hepsi yalan oldu ios 9la. Hem de öyle böyle değil. Telefon uygulama açamıyor, kilitleniyor, donuyor. Stabilite bitti artık.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Hücresel hata konusunda mağdur olanlardan birisi de bendim şu uygulama açılışında siyah ekran olmask vs sorunlar vardı iTunes ile temiz bir restore çektim şu an cihazın stabilite kaybını en aza indirdim. iOS 9 kararsız bir işletim sistemi daha ancak günlük hayatta hiç sıkıntısız kullanabilirsiniz. Üstelik güç tasarrufu modu bence iPhoneler için yeni bir dönüm noktası. Her gün hücresel veriyi 2G'de hiç kapatmadan hem Safari'ye girdim oyunlarımı oynadım bana 1.5 gün yetiyor her seferinde. Unutmadan cihazım iPhone 5s.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Şimdi biz profili silince otomatik olarak dönecek miyim

  20. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 5s ler düzgün çalışmıyor efekt yok olmuş, geçişler bir acayip programlarda siyanh ekran hatası var, siri arama ekranı yukardan çıkıyor bir çıok sorun var 5s olmamış

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Public otaya ne zaman düşer ?

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Açık mı acaba herkese bilen var mıı ?

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Public yükleyen arkadaşlar, ayarlardan profili silip güncelleme denetlerseniz yükleyebilirsiniz…

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Final sürümü ne zaman çıkar acaba

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Public ne Zaman acaba

  26. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 6 lar kasıyordu 9 da o gitmiştir inşallah….

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Herkese açıkmı nasıl yukluyecez

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Ben en sadık apple fanboylarından biri iken ios 9 sayesinde androide gidiyorum. Hücresel hata muzdaribiyim

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Apple News ne Zaman bize geliyor

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Public çıktımı

  31. Mustige dedi ki:

    iOS 9.1 beta da Siri telefon sarjda degil ken hey siri ozelligi gelecek mi

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Bakiiim He-Man.

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Peki public deilmi yani herkeze acik deilmi

" iOS 9.1 Beta 2 Çıktı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iOS 9.1 Beta 2 Çıktı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iOS 9.1 Beta 2 Çıktı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "