iPhone 11 serisi hakkında bilinen her şey!


09 Eylül 2019 Pazartesi 16:35
iPhone 11 serisi hakkında bilinen her şey!

iPhone 11 adı ile çıkmasını beklediğimiz ve iPhone 11 Pro Max gibi farklı adlarla karşımıza çıkmasını beklediğimiz en yeni iPhone 11 tanıtım tarihi oldukça yaklaştı. Yarın saat 20.00’da karşımıza çıkacak olan yeni iPhone özellikleri ile bizleri oldukça meraklandırıyor. Peki tanıtımına bu kadar kısa bir süre kalan yeni iPhone 11 hakkında sızıntılar ne durumda? Nasıl bir iPhone karşımıza çıkacak? Sizler için iPhone 11 lansmanı yaklaşırken ortaya çıkan tüm detayları sıraladık.

iPhone 11 tanıtım tarihi yaklaşıyor

Apple’ın yeni modellerine tanıtmasına yalnızca bir gün kaldı. Şirketin bu yıl iPhone 11, iPhone 11 Max ve yeni iPhone 11 Pro Max modellerinin tanıtımını yapması bekleniyor. Sizler için iPhone 11 ve iPhone 11 Pro Max hakkında ortaya çıkan tüm söylentileri derledik!

iPhone XI serisi / iPhone 11



yazarFurkan Karaca

2018 yılından beri SDN ailesine emek veren Furkan, çok çalışıyor ve bayağı bir eğleniyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
28 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

neredeeee 6 serisi !!! bunlar çok kalın ya

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

İphone xs memnunum şahaen bir ağır iphone 7 göre ama bu model gereksiz bence.

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

Her şeyi geçtim de kutu içinden kablosuz kulaklık çıkma dönemi geldi de geçiyor bence 😁

kemal
kemal
1 yıl önce

oncelikle sunu soyliyeyim ,arka kameranin goze batmamasi olayini istedigi tasarimi yapsinlar malsef arka kamera yine buyuk ve cok cok goze baticak yani insallah arka kamera dikdortgen seklinde gelmez ve apple sasirtir bizi cunku bu tasarim anlayisi hic yakismiyo teknoloji devine

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

İşine gelen yorumları yayınlayan sansürcü bir sitesiniz tüm arkadaşlarıma anlatıyorum bu çağ dışı hareketinizi.

SeYYaH
SeYYaH
1 yıl önce

Galiba yazılan mesajlar hoşuna gitmemiş olacak yeğenimin ki yönetime giydiriyor. Çürük elma için denizin sonu görünüyor yeğenim, kapısında binlerce kişinin nöbet tuttuğu günler çok gerilerde kaldı.

Emir
Emir
1 yıl önce

👏👏👏👏

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

Apple kablosuz şarjının çıkmayacağını duyurdu üstelik daha kutuaundan kendisini adam akıllı şarj edecek adaptör çıkmıyo başka telefonu mu şarj edecek yapmayın allah aşkına

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

apple yeni bir şey sunmuyor ki artık, rakiplerini taklit ediyor. Bataryası bile dandik. Bir özelliği de dolu dolu yap diyeceğim ama nerede o günler. Fiyat desen XR 750 dolar deniliyor ama ülkemizde ki fiyatı kıyaslarsak 1.000 dolar oluyor 🙂 X max leri söylemiyorum bile. Böyle giderse Xiaomi bile iphone u geçecek. Almak için bir neden gösterin…

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

tek alım nedeni ios başka birşey yok

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

Arka kamera umarım öyle olmaz rezalet görünüyor bence

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

5g siz telefon

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

Okuduğum bilgiler beni hiç heyecanlandırmadı.

Abülrezzak
Abülrezzak
1 yıl önce

Al benden de o kadar. Şu an iPhone 6 kullanıyorum ve 11 ile değiştirmek için sebep göremiyorum. Eskiden nokia 6630 kullanırken androide geçmek için heyecanlıydım. Veya lg g2 den iphone 6 ya geçerken de heyecanlıydım. Ama şimdi o heyecan yok.

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

Çıksın da paramı çöpe atayım

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

İphone kulanmamim sebebi
-ios
-guncellemeler
-uzun yillar performansli calismasi
-satarken vs cok fazla deger kaybetmememsi

MrKonyar
MrKonyar
1 yıl önce

Sene olmuş 2020 ve bu fiyatlarla hâlâ hd ekran ve 64 gb hafıza koyuyorsa alanın vay haline ne diyeyim artık sözün bittiği yer 🙂 750 dolara neler neler alırsın çöp lcd ekranlı 64gb hafızalı xr almak nedir siz söyleyin yani…

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

Bu saatten sonra 5G siz gelen bütün telefonlar benim için çöp yeni telefon alacağım 4 yıldır bir telefonda kaldım ve bozulana kadar kullanmayı düşünüyorum ….Siz siz olun 5G siz telefon almayın bu zamandan sonra

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

Applen bu sene gelmesini bekledigimiz teknoloji seviyesine huawei 2 sene once geldi iphoneda aslinda tum telefonlari oldurecek teknoloji var ama peyder pey he yil baska bisey ekleyerek cikariyorki her sene yeni telefon al ultra genis aciya nerseyse 1500 tl bandindaki telefonlar bile gecti pasam daha bu sene cikaracak yok abi alinmaz cinliler cok cok daha ilerde teknoloji olarak tek guzel yani stabil bir isletim sistemi kamerada daha 12 mp leri konusuyo apple ulan millet 100 mp lik tel cikario batarya en kralinda bile 3500 olur millet 4500-5000 mah cikariyor ALINMAZZZZZ

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

Rakipleri 5g ye gecmisken iphone daha 5g nin ne oldugunu bilmiycek cöööp

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

dünyada bu sistem daha oturmadı acelesi yok. zaten şu hali ile bile yeterli. İntelin modem bölümünü satın aldı. Sanırım bundan sonraki modelinde koyacak.

Misafir
Misafir
1 yıl önce

iPhone 8 Plus bana yeterde, artar da artık yenilik olmayan herhangi bir farklı bir şey olmayan telefonları halk yemiyor

omer_gmss
omer_gmss
1 yıl önce

Diğer iphone modellerine ios 13 güncellemesi ne zaman gelir

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

ismi var artık markanın steve jobs yenilikleri göremiyoruz.

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

8 plus yeterli geliyor

Hakan
Hakan
1 yıl önce

Eyvallah kaliteli cihazlar servisleride üzmüyor müşterilerini değerde kaybetmiyor fazla ama sorun şu bu kadar pahalı cihaz yapıyorsunuz neden hızlı şarj çıkmıyor kutudan neden ayrıca para vermek zorundayız zaten yeterince öpüyorsunuz bu yüzden artık appleye sıcak bakmıyorum gereksiz geliyor artık

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

Çöööpppp

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce

Tasarım fakiri Apple Huawei telefonlarında bu kamera tasarımı var birde çin’e taklitçi diyoruz asıl Apple taklitçi

" iPhone 11 serisi hakkında bilinen her şey! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iPhone 11 serisi hakkında bilinen her şey! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iPhone 11 serisi hakkında bilinen her şey! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Clubhouse uygulamasını denedik Clubhouse uygulamasını denedik
  2. 2 Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi
  3. 3 Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık! Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık!
  4. 4 Samsung'un en iyisi: Galaxy Buds Pro kutu açılışı Samsung'un en iyisi: Galaxy Buds Pro kutu açılışı
  5. 5 Yeni kanalımız: Android kullanıcılarına merhaba! Yeni kanalımız: Android kullanıcılarına merhaba!
  6. 6 İyi ses için paraya kıydık: Saramonic Blink 500 Pro B2 İyi ses için paraya kıydık: Saramonic Blink 500 Pro B2
  7. 7 M1 işlemcili MacBook Air kutusundan çıkıyor M1 işlemcili MacBook Air kutusundan çıkıyor
  8. 8 Logitech M190 mouse inceleme Logitech M190 mouse inceleme
  9. 9 AirPods Pro rakibi Jabra Elite 85T incelemesi AirPods Pro rakibi Jabra Elite 85T incelemesi
  10. 10 M1 işlemcili Mac mini kutusundan çıkıyor M1 işlemcili Mac mini kutusundan çıkıyor